Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2010, 12:39
Verwijderd
Bweh ik baal. Ik moet vandaag van 15.00-23.00 werken en morgen om 06.45 beginnen . Ik ging ervanuit dat ik op mijn werk kon slapen, maar nu is het hotel volgeboekt, dus moet ik vanavond nog 20 minuten terugfietsen en morgenvroeg weer 20 minuten heen. Bah! max 6 uur slaap vannacht dus
Advertentie
Oud 29-03-2010, 12:40
Verwijderd
Daarom moet je ook soms te laat komen.
Oud 29-03-2010, 12:44
Verwijderd
Daar heb ik alleen mezelf maar mee
Oud 29-03-2010, 12:46
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
pff dat is wel vroeg
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-03-2010, 12:52
Verwijderd
Ja!
oh, en uit ervaring weet ik dat het eigenlijk nog wel best koud is om met alleen een hoeslaken te slapen. Dekens zijn nuttig. Een sluitend raam ook. Hopen dat je goed slaapt sann

Waar is sann eigenlijk een afkorting van?
Oud 29-03-2010, 13:02
Rationeel
Rationeel is offline
hmmmm slapen
Oud 29-03-2010, 13:02
Rationeel
Rationeel is offline
hmm, waarom heb ik slapen niet als hobby staan in min profiel
Oud 29-03-2010, 13:03
Rationeel
Rationeel is offline
dat kan best een hobby zijn toch?
Oud 29-03-2010, 13:03
Rationeel
Rationeel is offline
anders heb ik er zo weinig
Oud 29-03-2010, 13:04
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Prima hobby besteed iedereen veel tijd aan
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-03-2010, 13:06
Rationeel
Rationeel is offline
mja ik heb nog niet echt originele hobby's
Oud 29-03-2010, 13:07
Rationeel
Rationeel is offline
-slapen
-douchen
-eten
-drinken
-toiletteren
Oud 29-03-2010, 13:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Die laatste is niet zo tof
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-03-2010, 13:20
Verwijderd
Jawel!
Oud 29-03-2010, 13:38
Verwijderd
*Met brood en al topic weer binnenstuitert* Oh Minke, wat tof allemaal!
Oud 29-03-2010, 13:40
Verwijderd
Ye Minke, gave shit hoor
Oud 29-03-2010, 13:41
Verwijderd
Kwiske, ge hebt brood! Hoe was het in de winkel?
Oud 29-03-2010, 13:42
Verwijderd
Ja, leuk hè?
Ik hoop alleen dat ik vervanging kan vinden op m'n werk, want het is dus op een woensdag en dan geef ik les aan de kindjes..
Oud 29-03-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Kwiske, ge hebt brood! Hoe was het in de winkel?
Nou ja stom hè. Allemaal dingen die ik me niet kan veroorloven en zo (reformwinkel). Maar ik ging ook maar even naar een boekwinkel voor een boekenbon en dat was wel leuk, want boeken en kaarten. Drie mooie kaarten rijker. <3
Oud 29-03-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, leuk hè?
Ik hoop alleen dat ik vervanging kan vinden op m'n werk, want het is dus op een woensdag en dan geef ik les aan de kindjes..
Oeps... Lukt vast wel, succes!
Oud 29-03-2010, 13:50
Rationeel
Rationeel is offline
ik was een tijdje geleden voor het eerst in mijn leven in een reformwinkel voor mijn geliefde chocola en toen had ik de lachers weer op mijn hand: ik legde als automatisme mijn ah-bonuskaart voor de cassière neer
Oud 29-03-2010, 13:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Meh ik heb keelaids.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-03-2010, 13:57
Verwijderd


Edit: die was voor rationeel! Beterschap Tink!
Oud 29-03-2010, 14:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb dat ook wel eens dat ik in een andere supermarkt mijn bonuskaart wil pakken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-03-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Meh ik heb keelaids.
Gezellig, ik ook. Althans, ik hoop dat het gewoon AIDS is en niet dat m'n geiser giftig gas lekt of iets dergelijks, want hij valt wel constant uit en dat hoort 'ie niet te doen als alles a-okay is.
Oud 29-03-2010, 14:03
Rationeel
Rationeel is offline
ik ga toch liever voor een kapotte geiser dan voor aids
Oud 29-03-2010, 14:05
Verwijderd
Ik ben mijn bonuskaart kwijt Echt geen idee waar dat ding gebleven is. Hij zat gewoon opeens niet meer in mijn portemonnee.
Oud 29-03-2010, 14:06
Verwijderd
Ja, nouja, liever keel-AIDS dan in je slaap doodgaan aan koolstofmonoxidevergiftiging, was mijn gedachte.
Oud 29-03-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben mijn bonuskaart kwijt Echt geen idee waar dat ding gebleven is. Hij zat gewoon opeens niet meer in mijn portemonnee.
je hebt ze ook niet meer nodig, want de caissieres hebben ook een bonuskaart en als je zelf geen kaart hebt scannen ze die! Althans waar ik kom.
Oud 29-03-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Meh ik heb keelaids.
ik ook, ik ben opeens echt goed ziek aan het worden, bah bah!
Oud 29-03-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
je hebt ze ook niet meer nodig, want de caissieres hebben ook een bonuskaart en als je zelf geen kaart hebt scannen ze die! Althans waar ik kom.

Dat mogen ze ABSOLUUT niet. Want zo verhogen ze hun eigen AHpersoneelskorting, 10% extra salaris iedere drie maanden. Dat wordt bij onze AH afgestraft.
Oud 29-03-2010, 14:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zie al die mensen op de achtergrond

"Hihihihi de president is fan van Star Wars "
Nietes, Obama is een trekkie!
__________________
you're not my demographic
Oud 29-03-2010, 14:08
Verwijderd
Maar ik ga binnenkort maar gewoon een nieuwe halen bij de AH. Als het goed is, kun je die meteen krijgen.
Oud 29-03-2010, 14:09
Verwijderd
Oh maar ik denk dat ze deze kaart niet op hun eigen naam hebben staan, er zit gewoon bij elke kassa een bonuskaart vastgeplakt tegen de binnenkant van het toonbankachtige ding. Misschien is 'mijn' AH een franchise waarvan de baas heeft bepaald dat dat zo gaat ofzo
Oud 29-03-2010, 14:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Daar zag ik eerst ook wel tegenop; dingen moeten weggooien enzo... En alles uitzoeken. Maar dat viel me heel erg mee, het was zelfs fijn, omdat je dan weer een beetje netjes kunt beginnen in je nieuwe kamer, zegmaar. Nu is het weer een zooitje hier, ik zou eigenlijk weer eens moeten verhuizen
ja dat is wel waar! Maar ik heb bij de vorige verhuizing ook al zoveel weggegooid En hoe krijg ik alles mee!

Citaat:
Schop jij mij dan terug? Als ik dit artikel samengevat heb mag ik lunchen!

*kick* hup je stukken instuderen jij!
ik heb heel hard gewerkt en ik ga zo weer!
nu jij
Citaat:
Als je fizzle trapt kun je aan de bounchende boobies zien hoe hard je hebt getrapt.
hoe weet jij dat
Oud 29-03-2010, 14:09
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nietes, Obama is een trekkie!
fuck trekkies
Oud 29-03-2010, 14:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat ze hun eigen bonuskaart scannen dat mocht ineens niet meer idd, dat weet ik nog wel. En ik gebruik eigenlijk nooit de gewone kaart, maar altijd dat dingetje dat aan mijn sleutelbos zit.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-03-2010, 14:10
Rationeel
Rationeel is offline
hoewel, ik vond die star trek film van vorig jaar wel prima
Oud 29-03-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
ik heb heel hard gewerkt en ik ga zo weer!
nu jij
Ik had al heel hard gewerkt en geluncht en vrijwel aansluitend daarop theepauze gehouden en daarna nog even hard gewerkt en nu ga ik weer!
Oud 29-03-2010, 14:11
Rationeel
Rationeel is offline
hmm als ik mijn bonuskaarthistorie bekijk staan er allemaal groenten en smoothies enzo. een paar maanden terug was het écht alleen maar kratten heineken en borrelnootjes en euroshopper cakes
Oud 29-03-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Nietes, Obama is een trekkie!
Waarom doet hij dan dit, he?



Oud 29-03-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Hee jongens, ik had ook nog iets leuks afgelopen week wat ik even wil delen.
Een docent en regisseuse van de Academie voor Drama (en een geliefde regisseuse in heel Nederland ook) had mijn voice mail ingesproken. Of ik binnenkort ter ere van 5 mei of zoiets (het was allemaal nog niet heel duidelijk) een geënsceneerde tekstlezing wil doen, samen met mijn beste vriend. Er komen allemaal belangrijke mensen kijken
En een paar maandjes terug had ik (ook al op haar uitnodiging) auditie gedaan in Amsterdam voor de vrouwelijke hoofdrol in haar nieuwe productie (Eenzaamheid van de priemgetallen) en dat was ik toen niet geworden, maar ze had me nog neits persoonlijk laten weten. Nu zei ze nog even in het voicemailbericht dat ze vond dat ik een erg goede auditie had gedaan. Dat ik het niet was geworden omdat er een meisje uit Maastricht was die er gewoon precies zo uitzag als zij dat meisje in haar hoofd had. Maar dat ze het dus wel een erg goede auditie van me vond.

Best leuk en egostrelend allemaal.
megagaaf
Oud 29-03-2010, 14:12
Verwijderd
Vrienden van me hebben onlangs een dochtertje gekregen. Het kind is net twee/drie weken oud ofzo en ze zijn 'r nu al Star Trek-afleveringen aan 't laten zien
Oud 29-03-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
ja dat is wel waar! Maar ik heb bij de vorige verhuizing ook al zoveel weggegooid En hoe krijg ik alles mee!
Je krijgt alles mee door een boedelbak te huren en iemand met een rijbewijs B+E een goede fles wijn te beloven
Oud 29-03-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Oh maar ik denk dat ze deze kaart niet op hun eigen naam hebben staan, er zit gewoon bij elke kassa een bonuskaart vastgeplakt tegen de binnenkant van het toonbankachtige ding. Misschien is 'mijn' AH een franchise waarvan de baas heeft bepaald dat dat zo gaat ofzo
Oh ok, nee, dat systeem ken ik hier ook niet, nee. Dus dat zou goed kunnen
Oud 29-03-2010, 14:13
Verwijderd
Je kan ook een familielid/vriend/kennis/bekende die een busje heeft hosselen.
Oud 29-03-2010, 14:13
Verwijderd
Misschien waren die gewoon vaak in de bonus?

Edit: voor rationeel, weer
Oud 29-03-2010, 14:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline


__________________
you're not my demographic
Oud 29-03-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Waarom doet hij dan dit, he?

[afbeelding]


Nu ben ik gewoon heel blij dat mijn vader niet de president van Amerika is :')
Oud 29-03-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
hmm als ik mijn bonuskaarthistorie bekijk staan er allemaal groenten en smoothies enzo. een paar maanden terug was het écht alleen maar kratten heineken en borrelnootjes en euroshopper cakes
Hè, waar kun je dat zien?
(ik kan het nu - zonder bonuskaart - waarschijnlijk überhaupt niet zien maar ik ben wel benieuwd)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.