Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Ja maar lowlands is het waard!

Maar weer belachelijke foto's insturen naar prijsvragen dan? Jullie moeten wel gaan hoor, daar verheug ik me nu op
ik ga hoe dan ook dit jaar naar Lowlands, maar als het iets goedkoper kan zou het fijn zijn
Advertentie
Oud 29-04-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zei ook niet dat het niet genant was, gewoon niet HEEEEL genant
Is waar.

Nomnom, witte eierkoeken
Calorieën
Oud 29-04-2010, 10:39
Verwijderd
Vinden jullie mij eufemistisch?
Oud 29-04-2010, 10:39
Verwijderd
Citaat:
hoi riv

Jiiive, speel jij gitaar?
Hoi. Ik herken je niet meer met deze ava!

Alwéér een eng telefoontje, zucht. Waarom mag niks meer per e-mail tegenwoordig?
Oud 29-04-2010, 10:40
Verwijderd
ja een beetje!
Verwijderd
Nouja zeg
Verwijderd
Citaat:
Is waar.

Nomnom, witte eierkoeken
Calorieën
Op je overvolle to do lijstje staat ook nog ''forumen''?

Citaat:
Vinden jullie mij eufemistisch?
Eh, nee?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is waar.

Nomnom, witte eierkoeken
Calorieën
je kunt het hebben!

ik woog vandaag 77,5 kg! maar ik heb de afgelopen dagen dan ook bijzonder slecht gegeten. Gelukkig is er vanavond kip met champignons en broccoli en mozzarellasalade en chips en chocoladetruffels!
Verwijderd
Dus het is waar!
Verwijderd
Citaat:
ik ga hoe dan ook dit jaar naar Lowlands, maar als het iets goedkoper kan zou het fijn zijn
maar vorig jaar was je gratis, dus in theorie kun nu 300 euro neerleggen en dan maak je nog geen verlies .
Oud 29-04-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
maar vorig jaar was je gratis, dus in theorie kun nu 300 euro neerleggen en dan maak je nog geen verlies .
weet je HOEVEEL is heb uitgegeven aan drank en eten
Oud 29-04-2010, 10:42
Verwijderd
@RP nee.
Verwijderd
Citaat:
Op je overvolle to do lijstje staat ook nog ''forumen''?

Ik ben even aan het 'brunchen'
Maar tas inpakken ben ik al heel ver mee, en zo naar mijn vader om daar belasting te regelen enzo en een was aan te zetten. En dan ga ik via de AH voor de boodschappen, dus ik ben best goed bezig vind ik zelf
Verwijderd
Absinthe wat ga je in Frankrijk doen?
Verwijderd
Citaat:
weet je HOEVEEL is heb uitgegeven aan drank en eten
denk je dat lowlands voor mij een goedkoop weekendje is ofzo?

ik gok dat ik wel een idee heb. Maar die kosten heb ik ook gehad, en ik moest ook nog gewoon een kaartje betalen vorig jaar, dus je hebt nog steeds 150 euro 'winst'.

.
Oud 29-04-2010, 10:43
Martiño
Martiño is offline
Mijn moeder stuurt mij steeds smsjes over op welk terras in Parijs ze nu weer koffie zit te drinken.
Oud 29-04-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:

Ik ben even aan het 'brunchen'
Maar tas inpakken ben ik al heel ver mee, en zo naar mijn vader om daar belasting te regelen enzo en een was aan te zetten. En dan ga ik via de AH voor de boodschappen, dus ik ben best goed bezig vind ik zelf
wanneer ga je ook al weer weg? .

Moeten we dan een dikke week zonder jou?
Oud 29-04-2010, 10:44
Verwijderd
sann krijgt zelfs een invalide bejaarde oude vrouw zover om naar LL te gaan ;D
Verwijderd
Citaat:
Absinthe wat ga je in Frankrijk doen?
Kamperen In Avallon. Kampvuurtje, heel veel wijn en crème de cassis, en barbecuen en marshmellows roosteren en stadjes bezoeken en langs bij mijn zusje in Lyon. En hopelijk ook nog wel een keer zwemmen. Als het weer het toelaat.
Verwijderd
Citaat:
sann krijgt zelfs een invalide bejaarde oude vrouw zover om naar LL te gaan ;D
nou absinthe heb ik niet kunnen overtuigen

*mompelt iets over mannen & zwakker geslacht *

ik vind het gewoon leuk als er meerdere groepjes mensen zijn die ik ken met wie ik dan kan chillen als ik mijn eigen groep beu ben
Oud 29-04-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder stuurt mij steeds smsjes over op welk terras in Parijs ze nu weer koffie zit te drinken.
Awww...

Citaat:
wanneer ga je ook al weer weg? .

Moeten we dan een dikke week zonder jou?
Morgenochtend vroeg!

Yup! Maar denk eens aan mij; ik moet jullie ALLEMAAL missen een week lang! Jullie hebben tenminste elkaar nog en missen er maar eentje!

Oud 29-04-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Kamperen In Avallon. Kampvuurtje, heel veel wijn en crème de cassis, en barbecuen en marshmellows roosteren en stadjes bezoeken en langs bij mijn zusje in Lyon. En hopelijk ook nog wel een keer zwemmen. Als het weer het toelaat.
Wow, nu ben ik nog jaloerser dan ik al was.
Verwijderd
godver. Ik bedenk me net dat ik helemaal geen zomerwerkkleding heb. En het is vet warm. WAT NU. Ik wil geen colbert aan als het buiten duisent graden is. En ook geen blouse met lange mouwen. Maar een blouse met korte mouwen heb ik niet. Bweh
Verwijderd
Citaat:

ik vind het gewoon leuk als er meerdere groepjes mensen zijn die ik ken met wie ik dan kan chillen als ik mijn eigen groep beu ben
Pas op, straks krijg ik nog spijt!
Nee, onzin. Ik sta nog steeds achter mijn keuze, ook al heb ik Mumford & Sons nu niet gezien...
Oud 29-04-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Awww...

Morgenochtend vroeg!

Yup! Maar denk eens aan mij; ik moet jullie ALLEMAAL missen een week lang! Jullie hebben tenminste elkaar nog en missen er maar eentje!

Haha dat gaat mooi niet op mevrouw, want jij zit lekker in frankrijk terwijl wij in stom nederland zitten! Denk maar niet dat we medelijden met je gaan hebben omdat je op vakantie gaat!
Verwijderd
Citaat:
@RP nee.
2v2

met andere woorden: neutraal en ben geen zacht doetje maar ook geen grof metaalmonster

Ha!
Verwijderd
Citaat:
Pas op, straks krijg ik nog spijt!
Nee, onzin. Ik sta nog steeds achter mijn keuze, ook al heb ik Mumford & Sons nu niet gezien...
Het lijkt me echt hilarisch als je zo'n spijt krijgt dat je alsnog 250 voor een kaartje gaat neerleggen
Verwijderd
Citaat:
Wow, nu ben ik nog jaloerser dan ik al was.
Sorry

Citaat:
godver. Ik bedenk me net dat ik helemaal geen zomerwerkkleding heb. En het is vet warm. WAT NU. Ik wil geen colbert aan als het buiten duisent graden is. En ook geen blouse met lange mouwen. Maar een blouse met korte mouwen heb ik niet. Bweh
Heb je niet een blouse met lange mouwen waar je de mouwen een beetje elegant van kunt opstropen?
Oud 29-04-2010, 10:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Awww...
ik denk dat ik voor straf alle chocoladetruffels en tomatentapenade ga opeten

Citaat:
Morgenochtend vroeg!

Ja, maar ik bedoel, het is dan niet zomaar eentje he! WIJ ALLEMAAL moeten jou missen, dus ons gemis is eentje x allemaal en dat is net zo veel als andersom!
Oud 29-04-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Sorry

Heb je niet een blouse met lange mouwen waar je de mouwen een beetje elegant van kunt opstropen?
mweeh niet echt. Nou ja van 1 blouse kan het wel, maar die zit dan weer niet lekker. Ik wil werk waar ik gewoon in mijn spijkerbroek naar toe kan .
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me echt hilarisch als je zo'n spijt krijgt dat je alsnog 250 voor een kaartje gaat neerleggen

Dacht het niet!

Hee, even iets anders; ik kan kaartjes in de voorverkoop kopen voor Festival Mundial (25 euro passeppartout, maar zondag is mijn voorstelling dus dat schiet niet op, 15 euro voor alleen de zaterdag). Stukken goedkoper dan aan de kassa kopen daar. Zijn er mensen die er mee gaan? WWWWW mag sowieso blijven slapen natuurlijk
Dan kan ik vast kaartjes gaan kopen als ik weer terug ben van vakantie.
Verwijderd
Citaat:
Top!

Wij gaan regelmatig naar de omgeving van Dijon! Dat is volgens mij een beetje in dezelfde richting.
Verwijderd
Citaat:
Haha dat gaat mooi niet op mevrouw, want jij zit lekker in frankrijk terwijl wij in stom nederland zitten! Denk maar niet dat we medelijden met je gaan hebben omdat je op vakantie gaat!
Ach, ik kon het proberen
Verwijderd
Citaat:

Dacht het niet!

Hee, even iets anders; ik kan kaartjes in de voorverkoop kopen voor Festival Mundial (25 euro passeppartout, maar zondag is mijn voorstelling dus dat schiet niet op, 15 euro voor alleen de zaterdag). Stukken goedkoper dan aan de kassa kopen daar. Zijn er mensen die er mee gaan? WWWWW mag sowieso blijven slapen natuurlijk
welke datum was dat ook al weer?
Oud 29-04-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:

ja lowlandsgroepjes zijn soms behoorlijk irritant
Oud 29-04-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Top!

Wij gaan regelmatig naar de omgeving van Dijon! Dat is volgens mij een beetje in dezelfde richting.
Klopt
Dijon ligt iets zuidelijker. Vorig jaar zijn mijn ouders en zusjes daar ook een dagje naartoe gegaan, maar toen was ik er niet bij. Ik zit in de buurt van Auxerre en Vezelay enzo. Nou ja, Avallon dus.
Oud 29-04-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat ik voor straf alle chocoladetruffels en tomatentapenade ga opeten

Ja, maar ik bedoel, het is dan niet zomaar eentje he! WIJ ALLEMAAL moeten jou missen, dus ons gemis is eentje x allemaal en dat is net zo veel als andersom!
<3 x 2
Oud 29-04-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
welke datum was dat ook al weer?
19 juni.
Sean Paul komt ook
Oud 29-04-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
ja lowlandsgroepjes zijn soms behoorlijk irritant
klopt. En aangezien mijn broertje sziget doet dit jaar ipv lowlands ben ik 1 alternatieve groep om mee te chillen kwijt. Dus die plek gaan jullie mooi opvullen
Oud 29-04-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
19 juni.
Sean Paul komt ook
Op ziiiich ben ik 18 juni in maastricht. Ik kan dan niet heel vroeg in Tilburg zijn, want heb daar een feestje die ernstig uit de hand gaat lopen, maar als ik gewoon voor een heel weekend spullen meeneem kan ik zaterdag prima door naar Tilburg, bij jou blijven slapen & zondag naar je voorstelling komen kijken.

En sean paul hoera.
Oud 29-04-2010, 10:55
Verwijderd
Wat zal ik eens gaan doen?
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet, maar een GESCHIEDENISDOCENT op een SCHOLIERENforum .
Ja en?
Verwijderd
Citaat:
mweeh niet echt. Nou ja van 1 blouse kan het wel, maar die zit dan weer niet lekker. Ik wil werk waar ik gewoon in mijn spijkerbroek naar toe kan .
Ik krijg een polo van de zaak, beat that.

Citaat:

Dacht het niet!

Oja, daar zou ik nog over nadenken!

Citaat:
19 juni.
Sean Paul komt ook
Ai, dan valt het samen met Oerol, no can do.
Oud 29-04-2010, 10:56
Martiño
Martiño is offline
Hm, nou, de dame van de kpn verzekerde uitdrukkelijk mij dat als er in een huis al een internetverbinding aanwezig is, er ook een tweede verbinding bij kan, dus ik geloof haar maar en ga dan eens internet bestellen!

En zo even boodschapjes doen, fruit en sap halen lekker zonder jas in het zonnetje!
Oud 29-04-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg een polo van de zaak, beat that.

Oja, daar zou ik nog over nadenken!

Ai, dan valt het samen met Oerol, no can do.
Wij zijn nog niet zo lang geleden overgenomen door een keten, en ergeeeens dit jaar krijgen we ook bedrijfskleding dus dan hoef ik er niet meer over na te denken. Maar dan wordt het echt in mantelpak naar het werk, dus opzich ben ik hier nog wel even tevreden mee .
Martiño
Martiño is offline
Wanneer is festival mundial Minke?
Verwijderd
Citaat:
Ja en?
Het zou maf zijn als hier een midlifecrisis-hebbende vuilnisman zou zitten.

Een geschiedenisdocent, dikke puik!
Oud 29-04-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Wij zijn nog niet zo lang geleden overgenomen door een keten, en ergeeeens dit jaar krijgen we ook bedrijfskleding dus dan hoef ik er niet meer over na te denken. Maar dan wordt het echt in mantelpak naar het werk, dus opzich ben ik hier nog wel even tevreden mee .
Dat is alleen leuk als je het zelf mag uitzoeken zodat het ook mooi zit & staat. Niks zo erg als mantelpakjes die voor iedereen hetzelfde zijn.

En oh shit nou ben ik nog niet weg en ik moet ook nog bellen en aaah. *zelfhaat* Het wordt tijd voor een ban.
Verwijderd
Citaat:
Het zou maf zijn als hier een midlifecrisis-hebbende vuilnisman zou zitten.

Een geschiedenisdocent, dikke puik!
Volgens mij verwacht ze dat ik zeg. '' Je hebt gelijk ik ga mijn account direct verwijderen''.

Verwijderd
RP vanwaar de gitaar-vraag
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten