Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben even aan het 'brunchen' ![]() Maar tas inpakken ben ik al heel ver mee, en zo naar mijn vader om daar belasting te regelen enzo en een was aan te zetten. En dan ga ik via de AH voor de boodschappen, dus ik ben best goed bezig vind ik zelf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik gok dat ik wel een idee heb. Maar die kosten heb ik ook gehad, en ik moest ook nog gewoon een kaartje betalen vorig jaar, dus je hebt nog steeds 150 euro 'winst'. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moeten we dan een dikke week zonder jou? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *mompelt iets over mannen & zwakker geslacht ![]() ik vind het gewoon leuk als er meerdere groepjes mensen zijn die ik ken met wie ik dan kan chillen als ik mijn eigen groep beu ben ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Yup! Maar denk eens aan mij; ik moet jullie ALLEMAAL missen een week lang! Jullie hebben tenminste elkaar nog en missen er maar eentje! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, onzin. Ik sta nog steeds achter mijn keuze, ook al heb ik Mumford & Sons nu niet gezien... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dacht het niet! Hee, even iets anders; ik kan kaartjes in de voorverkoop kopen voor Festival Mundial (25 euro passeppartout, maar zondag is mijn voorstelling dus dat schiet niet op, 15 euro voor alleen de zaterdag). Stukken goedkoper dan aan de kassa kopen daar. Zijn er mensen die er mee gaan? WWWWW mag sowieso blijven slapen natuurlijk ![]() Dan kan ik vast kaartjes gaan kopen als ik weer terug ben van vakantie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij gaan regelmatig naar de omgeving van Dijon! Dat is volgens mij een beetje in dezelfde richting. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dijon ligt iets zuidelijker. Vorig jaar zijn mijn ouders en zusjes daar ook een dagje naartoe gegaan, maar toen was ik er niet bij. Ik zit in de buurt van Auxerre en Vezelay enzo. Nou ja, Avallon dus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sean paul hoera. ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Hm, nou, de dame van de kpn verzekerde uitdrukkelijk mij dat als er in een huis al een internetverbinding aanwezig is, er ook een tweede verbinding bij kan, dus ik geloof haar maar en ga dan eens internet bestellen!
En zo even boodschapjes doen, fruit en sap halen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En oh shit nou ben ik nog niet weg en ik moet ook nog bellen en aaah. *zelfhaat* Het wordt tijd voor een ban. ![]() |
![]() |
|
|