Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik vind het nog meevallen met die spam. Maar dingen als filmpjes en daarop reageren met: jaaaaaaaaa <3 of ik verveel me en dat er daarna vijf posts komen met: ja ik ook. Die dingen kunnen gewoon op onzin. Gewoon reacties als smilies en uhuh ja, ik ook! Dat gaat nergens over. En dat vind ik spam. Ik denk dat andere mensen misschien nog wel meer dingen als spam rekenen, maar dat moet je hen maar vragen wat dat is.
Natuurlijk kan dat, maar welk doel dient het?
Advertentie
Oud 01-05-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik vind het nog meevallen met die spam. Maar dingen als filmpjes en daarop reageren met: jaaaaaaaaa <3 of ik verveel me en dat er daarna vijf posts komen met: ja ik ook. Die dingen kunnen gewoon op onzin. Gewoon reacties als smilies en uhuh ja, ik ook! Dat gaat nergens over. En dat vind ik spam. Ik denk dat andere mensen misschien nog wel meer dingen als spam rekenen, maar dat moet je hen maar vragen wat dat is.
Aha, dus als ik me een dag verveel mag ik dat ook niet melden in het HWJD-topic?
En als iemand een goede grap maakt, mag je dus ook niet meer reageren met: ?
Oud 01-05-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
;d;DD;d;d;D;D
he spam is niet zo
Oud 01-05-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik vind het nog meevallen met die spam. Maar dingen als filmpjes en daarop reageren met: jaaaaaaaaa <3 of ik verveel me en dat er daarna vijf posts komen met: ja ik ook. Die dingen kunnen gewoon op onzin. Gewoon reacties als smilies en uhuh ja, ik ook! Dat gaat nergens over. En dat vind ik spam. Ik denk dat andere mensen misschien nog wel meer dingen als spam rekenen, maar dat moet je hen maar vragen wat dat is.
sorry marit maar
Oud 01-05-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk kan dat, maar welk doel dient het?
Het doel is: Het leuker maken van DK. Echt waar!
Oud 01-05-2010, 12:24
Verwijderd
En het nieuwe topic wordt geen Saaitopic © 2007-2010.
Oud 01-05-2010, 12:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Aha, dus als ik me een dag verveel mag ik dat ook niet melden in het HWJD-topic?
En als iemand een goede grap maakt, mag je dus ook niet meer reageren met: ?
Ik vind dat dat beter op onzin past. En natuurlijk mag je dat ook wel melden in het HWJD vind ik, maar dan met wat meer informatie over waarom je je verveelt. En de reacties inperken door gewoon je post te editten ipv 5x onder elkaar posten vind ik ook wel een mooie.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-05-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat dat beter op onzin past.
Beste Marit, een DK-community pas inherent níet beter op Onzin.
Oud 01-05-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat dat beter op onzin past. En natuurlijk mag je dat ook wel melden in het HWJD vind ik, maar dan met wat meer informatie over waarom je je verveelt. En de reacties inperken door gewoon je post te editten ipv 5x onder elkaar posten vind ik ook wel een mooie.
Als smiley als spam worden beschouwd, waarom zijn ze dan niet alleen beschikbaar op onzin?
Oud 01-05-2010, 12:27
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Maar volgens mij zitten jullie meer te wachten op de mening van andere mensen, voorstanders. Ik ben alleen voor spaminperking omdat als er dan iets moet veranderen, dat dan beter kan veranderen ipv alles weg.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-05-2010, 12:27
Verwijderd
reacties inperken door je post te editten is friggin onhandig
Oud 01-05-2010, 12:28
Verwijderd
Mijn neefje met het Down-syndroom snapt zelfs dat je beter niet aan dingen kan komen die goed functioneren. Hoewel, hij snapt eerder dat hij beter helemaal niet aan dingen kan komen.
Oud 01-05-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Maar volgens mij zitten jullie meer te wachten op de mening van andere mensen, voorstanders. Ik ben alleen voor spaminperking omdat als er dan iets moet veranderen, dat dan beter kan veranderen ipv alles weg.
Maar hoe wil je dat dan gaan modereren? Want kennelijk is dat niet mogelijk in het WSZ-topic, waarom denk je dan dat het nu wel mogelijk is?
Oud 01-05-2010, 12:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Beste Marit, een DK-community pas inherent níet beter op Onzin.
Dat zeg ik toch ook niet?

Citaat:
Als smiley als spam worden beschouwd, waarom zijn ze dan niet alleen beschikbaar op onzin?
Je kan toch ook een smiley gebruiken als je een langer betoog houdt. Doe even normaal, je weet best dat dit nergens op slaat.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-05-2010, 12:29
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Zoals ik al zei gaan Onzin en DK op elkaar knallen.
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-05-2010, 12:31
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar hoe wil je dat dan gaan modereren? Want kennelijk is dat niet mogelijk in het WSZ-topic, waarom denk je dan dat het nu wel mogelijk is?
Nou ja, ik wilde dat wel proberen, maar dat leek iedereen onmogelijk. En ik moet zeggen dat je dan wel echt met shifts zou moeten gaan werken, het is praktisch onhandig. Als je dan 's avonds komt en er zijn twee topics doorheen gegaan en je daarin dingen weg moet gaan halen dan zijn die topics niet meer 500 posts en dus eigenlijk niet vol. En het is sowieso erg onhandig qua aanwezigheid, maar ik wil best meer aanwezig zijn om er beter op te letten zodat er meer van saai overblijft.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-05-2010, 12:31
Verwijderd
Gisteren heel de dag op Loveland in Amsterdam gedanst omdat het draaien van een vriend in het hotel niet doorging. Maarrrrrr: Man met de schaduw, Roog, Felix Da Housecat, Secret Cinema (L), mijn muziek! Heel de dag was er zon en ik kreeg na verloop van een stel idioten muntjes omdat we 'er gezellig uit zagen'
Oud 01-05-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik toch ook niet?



Je kan toch ook een smiley gebruiken als je een langer betoog houdt. Doe even normaal, je weet best dat dit nergens op slaat.
Inderdaad, ik weet dat. Nu jullie nog
Oud 01-05-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Maar volgens mij zitten jullie meer te wachten op de mening van andere mensen, voorstanders. Ik ben alleen voor spaminperking omdat als er dan iets moet veranderen, dat dan beter kan veranderen ipv alles weg.
Er hoeft helemaal niets te veranderen. Je kan je natuurlijk ook gewoon agressief verzetten tegen dit plan en dreigen op te stappen in plaats van argumenten te verzinnen voor een standpunt waar je helemaal niet achter staat omdat je bang bent voor je positie.
Oud 01-05-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik wilde dat wel proberen, maar dat leek iedereen onmogelijk. En ik moet zeggen dat je dan wel echt met shifts zou moeten gaan werken, het is praktisch onhandig. Als je dan 's avonds komt en er zijn twee topics doorheen gegaan en je daarin dingen weg moet gaan halen dan zijn die topics niet meer 500 posts en dus eigenlijk niet vol. En het is sowieso erg onhandig qua aanwezigheid, maar ik wil best meer aanwezig zijn om er beter op te letten zodat er meer van saai overblijft.
Ja maar de vraag is dus, waarom het met het HWJD topic wel gaat lukken
Oud 01-05-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ja maar de vraag is dus, waarom het met het HWJD topic wel gaat lukken
Niet, die kreeg vrijwel meteen een slotje.
Oud 01-05-2010, 12:33
Verwijderd
Mijn voorstel:
  • Met je tengels van wsz afblijven.
  • Leden laten melden wanneer ze iets/een post irritant vinden in het topic, mét motivatie.
  • Na een periode - zeg maar 2/3 maanden - een nieuw beleid opstellen naar aanleiding van deze meldingen.
  • Wat irritant is, wordt verboden met als doel de sfeer te verbeteren.
  • Resultaat: al het leuks blijft; al het niet leuks vertrekt. Als er al sprake is van niet leuks.
  • Tot slot. Blijf verder met je tengels ervan af.
Oud 01-05-2010, 12:34
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
En ik vind het nu wel weer goed met die discussie hier, ik vind het heel stom dat jullie mij aan zitten te vallen terwijl ik heel erg hard mijn best heb gedaan voor jullie.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-05-2010, 12:34
Verwijderd
Leuk woord, dat "tengels", niet?
Oud 01-05-2010, 12:34
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Gisteren heel de dag op Loveland in Amsterdam gedanst omdat het draaien van een vriend in het hotel niet doorging. Maarrrrrr: Man met de schaduw, Roog, Felix Da Housecat, Secret Cinema (L), mijn muziek! Heel de dag was er zon en ik kreeg na verloop van een stel idioten muntjes omdat we 'er gezellig uit zagen'
Mooie dag
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-05-2010, 12:34
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mijn voorstel:
  • Met je tengels van wsz afblijven.
  • Leden laten melden wanneer ze iets/een post irritant vinden in het topic, mét motivatie.
  • Na een periode - zeg maar 2/3 maanden - een nieuw beleid opstellen naar aanleiding van deze meldingen.
  • Wat irritant is, wordt verboden met als doel de sfeer te verbeteren.
  • Resultaat: al het leuks blijft; al het niet leuks vertrekt. Als er al sprake is van niet leuks.
  • Tot slot. Blijf verder met je tengels ervan af.
Nou stel het maar voor op BZ!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-05-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Niet, die kreeg vrijwel meteen een slotje.
Ja ik had al geinformeerd naar de reden, maar die is onbekend.
Oud 01-05-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik toch ook niet?
Dat impliceer je met je stellingname.

Citaat:
En ik vind het nu wel weer goed met die discussie hier, ik vind het heel stom dat jullie mij aan zitten te vallen terwijl ik heel erg hard mijn best heb gedaan voor jullie.
We vallen je niet persoonlijk aan, we vallen je aan in je positie als fb. Als je dat niet hebben kunt moet je maar geen fb zijn.
Oud 01-05-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Gisteren heel de dag op Loveland in Amsterdam gedanst omdat het draaien van een vriend in het hotel niet doorging. Maarrrrrr: Man met de schaduw, Roog, Felix Da Housecat, Secret Cinema (L), mijn muziek! Heel de dag was er zon en ik kreeg na verloop van een stel idioten muntjes omdat we 'er gezellig uit zagen'
Doe je goed. En je ziet er ook wel gezellig uit, dat weet je toch wel. En de boot, ging dat nog door?
Oud 01-05-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Er hoeft helemaal niets te veranderen. Je kan je natuurlijk ook gewoon agressief verzetten tegen dit plan en dreigen op te stappen in plaats van argumenten te verzinnen voor een standpunt waar je helemaal niet achter staat omdat je bang bent voor je positie.
Amen.
Oud 01-05-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Mooie dag
Absoluut, absoluut! Nu wel een beetje brakjes.
Oud 01-05-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Leuk woord, dat "tengels", niet?
Ja echt. Heb ergere worden willen gebruken op bz, zoals opflikkeren. Maar ik hou me, vooralsnog, in.
Oud 01-05-2010, 12:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dat impliceer je met je stellingname.

We vallen je niet persoonlijk aan, we vallen je aan in je positie als fb. Als je dat niet hebben kunt moet je maar geen fb zijn.
Nee, ik vind dat jullie net doen alsof ik tegen het WSZ ben en dat is niet zo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-05-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
En ik vind het nu wel weer goed met die discussie hier, ik vind het heel stom dat jullie mij aan zitten te vallen terwijl ik heel erg hard mijn best heb gedaan voor jullie.
Geen aanval hoor. :*
Maar om zo je best te doen voor de fb's die het zo graag zo willen hebben, voelt ene beetje als verraad.
Oud 01-05-2010, 12:41
Verwijderd
En over de discussie hier: 1) er heerst hier nooit een ruziementaliteit 2) neem het forum niet zo serieus, in de zin van: wat maakt het uit als er een keer een smiley wordt gepost? Hoeft geen reden tot ophef te zijn en ik vind dat Tink* zich helemaal niet aangevallen hoeft te voelen. Maar goed, dat doe je wel vaker
Oud 01-05-2010, 12:41
Verwijderd
dingaantouwtje, je bent een blindlezer
Oud 01-05-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik vind dat jullie net doen alsof ik tegen het WSZ ben en dat is niet zo.
Nou Boe-hoe, ga dan maar naar het LJHtopic want dit past hier niet.
Je bent duidelijk niet genoeg vóór, anders had je niet ingestemd. Je zegt zelf, een paar posts hierboven, dat je vind dat het beter op Onzin past en je legt een veel te grote nadruk op de zogenaamde overflow aan spam en hoe verschrikkelijk dat zou zijn.
Oud 01-05-2010, 12:43
Verwijderd
hoi schatjes! DAT IS LANG GELEDEN. ik heb alleen maar kutdagen gehad, werkenwerkenwerken terwijl iedereen feest EN een kapotte laptop die niet meer te repareren is, hoerA!
Oud 01-05-2010, 12:43
Verwijderd
En hoezo zou je niet mogen reageren met enkel een smiley? Als iemand iets grappigs zegt, moet je dan helemaal gaan toelichten waarom je iets grappig vindt, ipv alleen de '' te plaatsen.
:')
Oud 01-05-2010, 12:44
Verwijderd
Ahhhh poepje babs! Ben je nu in Bcityyy en kan je pa het niet repareren?
Oud 01-05-2010, 12:44
Verwijderd
Babs, als je een een beeldscherm aansluit op je laptop dan kun je je laptop toch gewoon gebruiken
Oud 01-05-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
En hoezo zou je niet mogen reageren met enkel een smiley? Als iemand iets grappigs zegt, moet je dan helemaal gaan toelichten waarom je iets grappig vindt, ipv alleen de '' te plaatsen.
:')
Ik vind het ook vreemd dat forumbazen de arrogantie hebben om eisen te stellen aan posts. Ik vind het ook niet interessant om te lezen hoe mensen in een kindercircus jongleren maar om dat nu te gaan verbieden gaat me een beetje ver. Du moment dat ik iets post wat je niet aanstaat kun je gewoon verder met je leven hoor. Ik zie inderdaad het probleem niet.
Oud 01-05-2010, 12:48
Verwijderd
ik ben inderdaad in bcity en papa is ermee bezig, maar vreest het ergste! vooral omdat m'n laptop niet meer zoveel waard is ;p en jivie, dat KAN inderdaad, maar HALLO een nieuwe laptop stond toch al op de planning, maar dan pas in de zomer. dan maar iets eerder!
Oud 01-05-2010, 12:50
Verwijderd
Babs! Dikke knuffel.
Oud 01-05-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
ik ben inderdaad in bcity en papa is ermee bezig, maar vreest het ergste! vooral omdat m'n laptop niet meer zoveel waard is ;p en jivie, dat KAN inderdaad, maar HALLO een nieuwe laptop stond toch al op de planning, maar dan pas in de zomer. dan maar iets eerder!
super! Gewoon een nieuwe laptop, KLAAR ;D
Oud 01-05-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
En over de discussie hier: 1) er heerst hier nooit een ruziementaliteit 2) neem het forum niet zo serieus, in de zin van: wat maakt het uit als er een keer een smiley wordt gepost? Hoeft geen reden tot ophef te zijn en ik vind dat Tink* zich helemaal niet aangevallen hoeft te voelen. Maar goed, dat doe je wel vaker
Die laatste zin is in mijn ogen ook een aanval, dus dan zou ik dat niet raar vinden.
Oud 01-05-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Die laatste zin is in mijn ogen ook een aanval, dus dan zou ik dat niet raar vinden.
Is een observatie. Je kunt van mij op basis van foto's toch ook zeggen dat ik een lelijke drol ben. Dat kan dan ook een observatie zijn en is geen persoonlijke aanval.
Oud 01-05-2010, 13:05
Verwijderd
Ik heb zowaar in iets meer dan een uur een thema geleerd. nog 5 uur te gaan en ik ben klaar
Oud 01-05-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Is een observatie. Je kunt van mij op basis van foto's toch ook zeggen dat ik een lelijke drol ben. Dat is ook een observatie en geen persoonlijke aanval.
Eerlijkheid ftw hè. *boks*
Oud 01-05-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Nou Boe-hoe, ga dan maar naar het LJHtopic want dit past hier niet.
Je bent duidelijk niet genoeg vóór, anders had je niet ingestemd. Je zegt zelf, een paar posts hierboven, dat je vind dat het beter op Onzin past en je legt een veel te grote nadruk op de zogenaamde overflow aan spam en hoe verschrikkelijk dat zou zijn.
Ik ken je niet meer terug. Deze rebelse jij bevalt me wel!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.