Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2010, 11:58
freezer
freezer is offline
Citaat:
Soms is het ook beter om consequenties te trekken uit fouten gemaakt in het verleden.
Was vroeger ook niet zo'n heel goede forumer.
Maar denk dat ik dat wel een beetje heb verbeterd.
Oud 02-05-2010, 11:59
Verwijderd
En zo inhoudelijk zijn jouw posts nou ook weer niet :')
Oud 02-05-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me wel herinneren dat je er wás, maar niet hoe je deed. Wat was er dan niet goed aan?
Oud 02-05-2010, 12:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Om over vroeger te spreken lijkt me in jouw geval nogal overdreven, maar je bent nu een stuk minder irritant dan voorheen iig een leuk topicidee gelanceerd.
Oud 02-05-2010, 12:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat kan ik ergens wel begrijpen, maar er staan wel nog een heleboel vragen en reacties open. Je snapt dat ik beledigd ben door deze reeks als ''ziek'' te bestempelen, bijvoorbeeld?

Wat een ironie, ehm, ziek dus, nee, zo ziek ben ik zeker niet, integendeel. Maar toch ook niet in staat te studeren etc.
Ja ironie inderdaad. wellicht een stukje chocolade proberen?
Oud 02-05-2010, 12:02
freezer
freezer is offline
Citaat:
Om over vroeger te spreken lijkt me in jouw geval nogal overdreven, maar je bent nu een stuk minder irritant dan voorheen iig een leuk topicidee gelanceerd.
Ja ik was iri dat komt omdat ik me meer hebt aangepast.
Oud 02-05-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
@ LL en Medeia: soms is het beter om niks meer te zeggen, omdat je niet weet wát.
In dat geval kunnen we dus concluderen dat je geen enkel argument hebt tegen deze topicreeks, behalve dat je het 'ziek' vindt. Ik denk dat een dk-fb die dat concludeert ernstig z'n twijfels moet hebben over zijn functioneren binnen de DK community, waarbij je je zowel moet afvragen of je wel snapt hoe DK functioneert alsmede of je zelf wel functioneert als je dit soort belangrijke besluiten niet eens op de juiste manier kan nemen, ongeacht of je voor of tegen bent. Hoewel je als DK-fb natuurlijk alleen maar tegen afschaffing van de WSZreeks kan zijn, maar dat terzijde.
Oud 02-05-2010, 12:04
freezer
freezer is offline
En pip stuur effe de top 7 dan kan ik de uitslagen dadelijk posten.
Verwijderd
Waar zouden jullie zijn als jullie mijn naamplaatje waren die ik met werk op moet? Hij zit niet op de blouse die ik aan had naar werk de vorige x en ook niet in mijn tas.
Verwijderd
Citaat:
En pip stuur effe de top 7 dan kan ik de uitslagen dadelijk posten.
die heb ik gisteravond al verstuurd
Oud 02-05-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Waar zouden jullie zijn als jullie mijn naamplaatje waren die ik met werk op moet? Hij zit niet op de blouse die ik aan had naar werk de vorige x en ook niet in mijn tas.
Ik zou in de goot liggen, tussen de laatste plastic bekers en roze bloesem.
Verwijderd
Citaat:
In een broek of jas?
freezer
freezer is offline
Citaat:
die heb ik gisteravond al verstuurd
ooh heb hem al
Je was 2de met sturen
Oud 02-05-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
ooh heb hem al
ah
Oud 02-05-2010, 12:07
Miekje*
Miekje* is offline
Wazzup met dat 'ziek'? Misschien ligt het aan waar ik woon, maar hier betekent 'ziek' niets anders dan raar of stom. En verder zal ik deze post wel in dat topic zetten, aangezien dáár de discussie plaatsvind, en niet hier.

Citaat:
Nog op je werk? In de wasmachine?
Oud 02-05-2010, 12:08
freezer
freezer is offline
Ik heb nu 10 testpanel leden dat is goed.
Ik heb er 12 omdat ik dacht dat ik dan eerder zal posten.
Maar als het er 11 zijn post ik natuurlijk(telt ook voor 12)
Verwijderd
Gevonden. Ik had een andere blouse aan dan ik dacht
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
in je decolleté of je ondergoedla
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 02-05-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu 10 testpanel leden dat is goed.
Ik heb er 12 omdat ik dacht dat ik dan eerder zal posten.
Maar als het er 11 zijn post ik natuurlijk(telt ook voor 12)
Gewoon wachten tot je alles binnen hebt je hebt de vragen nog geen 24 uur geleden verstuurd, geef iedereen gewoon even tijd
Oud 02-05-2010, 12:10
Verwijderd
wat deed je ook alweer voor werk sann?
Oud 02-05-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Wazzup met dat 'ziek'? Misschien ligt het aan waar ik woon, maar hier betekent 'ziek' niets anders dan raar of stom. En verder zal ik deze post wel in dat topic zetten, aangezien dáár de discussie plaatsvind, en niet hier.
Ja jeetje Miekje, je zegt zelf dat je niks meer te zeggen hebt op BZ en dan mogen we je er híer niet op wijzen dat dat niet zo is? En ja, ik vind ''ziek''' beledigend, zeker in de context.
Verwijderd
Citaat:
receptioniste bij een hotel
Tink*
Tink* is offline
Ik ga lekker lang de douche bezet houden huhu!

En ik denk Miekje dat ziek meer een krachtterm is dan als je gewoon raar of stom zou zeggen. Als ik ziek hoor dan denk ik ook dat iemand het echt gewoon te erg vindt en niet vindt kunnen. Maar nu leg je het uit dus dat is goed!
Oud 02-05-2010, 12:15
Verwijderd
Oja
Oud 02-05-2010, 12:16
Verwijderd
'Ziek' is eigenlijk meer 'bizar' dan 'stom' of 'raar'.
Oud 02-05-2010, 12:20
Verwijderd
Is dit nou werkelijk zo'n spamtopic als wordt beweerd? Ik vind dat eigenlijk wel meevallen.
Oud 02-05-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Is dit nou werkelijk zo'n spamtopic als wordt beweerd? Ik vind dat eigenlijk wel meevallen.
In mijn ogen is een spamtopic posten om het posten. Hier wordt gewoon op elkaar gereageerd & een gesprek gaande gehouden. Het is dus dikke onzin .
Oud 02-05-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
'Ziek' is eigenlijk meer 'bizar' dan 'stom' of 'raar'.
Maar wel met een hele negatieve bijklank.
Oud 02-05-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ja er is hier en daar misschien een pagina een beetje gespamd, ze hebben 1 zo'n pagina gevonden en die dient nu als argument voor stelselmatig spammen in het WSZ.
Oud 02-05-2010, 12:28
Verwijderd
Schatjes ik ga nog even naar de supermarkt en dan werken. Fijne middag & avond allemaal & bis later!
Oud 02-05-2010, 12:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe jij het daar plaatste kwam het zeer beledigend over, vooral richting de reguliere posters hier, in een topic waar jij ook zeer regelmatig in post, sterker nog, waardoor jij op DK bent gekomen. En zelfs bedoelde je stom of raar, dan vind ik het ook stom en raar dat je dan hier uberhaupt nog vrolijk blijft doorposten. Je wekt de indruk dat je echt totaal geen idee hebt wat er hier speelt.
Oud 02-05-2010, 12:30
Verwijderd
Eén pagina op 976 topics. Ik ben blij dat ze zichzelf nog serieus kunnen nemen, want de rest heeft het opgegeven.
Oud 02-05-2010, 12:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In mijn ogen is een spamtopic posten om het posten. Hier wordt gewoon op elkaar gereageerd & een gesprek gaande gehouden. Het is dus dikke onzin .
Juist

Citaat:
Ja er is hier en daar misschien een pagina een beetje gespamd, ze hebben 1 zo'n pagina gevonden en die dient nu als argument voor stelselmatig spammen in het WSZ.
Je zou dan kunnen zeggen dat de fb's dit moeten tegengaan (voor zover mogelijk, want het is natuurlijk niet mogelijk alle honderden posts per dag te controleren).
Oud 02-05-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Schatjes ik ga nog even naar de supermarkt en dan werken. Fijne middag & avond allemaal & bis later!
Dag!

Citaat:
Hoe jij het daar plaatste kwam het zeer beledigend over, vooral richting de reguliere posters hier, in een topic waar jij ook zeer regelmatig in post, sterker nog, waardoor jij op DK bent gekomen. En zelfs bedoelde je stom of raar, dan vind ik het ook stom en raar dat je dan hier uberhaupt nog vrolijk blijft doorposten. Je wekt de indruk dat je echt totaal geen idee hebt wat er hier speelt.
Qft.
Oud 02-05-2010, 12:33
freezer
freezer is offline
Uitslag staat er op!!
Oud 02-05-2010, 12:36
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar dat is toch gewoon een spamtopic net als die op onzin dan? Je hebt van die reeksen waarin wel serieus wordt gepraat en een gesprek gaande wordt gehouden en dat wordt hier ook. Het heet dan wel spamtopic, maar volgens mij bedoelt iedereen wel gewoon zo'n praattopic.
Oud 02-05-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Juist

Je zou dan kunnen zeggen dat de fb's dit moeten tegengaan (voor zover mogelijk, want het is natuurlijk niet mogelijk alle honderden posts per dag te controleren).
De lijn tussen spam en normaal posten kan soms erg dun zijn en aangezien er nooit echte problemen zijn geweest met het topic, hoeft er eigenlijk helemaal niets veranderd te worden.

Echte overlastveroorzakende incidenten, zoals Panda die een heel topic zowat in z'n eentje volspamt, werden in het verleden namelijk ook al aangepakt.
Oud 02-05-2010, 12:39
Verwijderd
Nou jongens en meisjes, het is de dag van de ontknoping. Wie wordt er kampioen?
Oud 02-05-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
FC Den Bosch.
Oud 02-05-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, ik hou niet van voetbal.
Oud 02-05-2010, 12:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar dat is toch gewoon een spamtopic net als die op onzin dan? Je hebt van die reeksen waarin wel serieus wordt gepraat en een gesprek gaande wordt gehouden en dat wordt hier ook. Het heet dan wel spamtopic, maar volgens mij bedoelt iedereen wel gewoon zo'n praattopic.
Ik vind het hier een chattopic, en geen spamtopic. Als er echt te veel nutteloze posts met "100", "500" en "posts om het posten" worden gemaakt, dan staat het de DK-fb's vrij om in te grijpen. En dan nog zijn er zeer veel verschillen tussen WSZ en een topic op onzin.
Oud 02-05-2010, 12:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De lijn tussen spam en normaal posten kan soms erg dun zijn en aangezien er nooit echte problemen zijn geweest met het topic, hoeft er eigenlijk helemaal niets veranderd te worden.

Echte overlastveroorzakende incidenten, zoals Panda die een heel topic zowat in z'n eentje volspamt, werden in het verleden namelijk ook al aangepakt.
Dat bedoel ik. De forumbazen hebben daar genoeg mogelijkheden toe.
Oud 02-05-2010, 12:42
Verwijderd
Slaaptime, again. Maken jullie me wakker als WSZ blijft?
Oud 02-05-2010, 12:42
Verwijderd
Nou Phoebe, ik heb "Butterfly on a Wheel" gezien. Ik vond 'm vrij ongeloofwaardig, hoe dat plannetje allemaal zo precies uitkomt.
Oud 02-05-2010, 12:43
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vind het hier een chattopic, en geen spamtopic. Als er echt te veel nutteloze posts met "100", "500" en "posts om het posten" worden gemaakt, dan staat het de DK-fb's vrij om in te grijpen. En dan nog zijn er zeer veel verschillen tussen WSZ en een topic op onzin.
Ik wil alleen maar zeggen dat men de benaming spamtopic geeft aan iets dat jullie chattopic noemen. Maar dat er dus hetzelfde wordt bedoeld en niet dat er hier alleen maar in wordt gespamd. En voor de rest: weet ik.
Verwijderd
Citaat:
Slaaptime, again. Maken jullie me wakker als WSZ blijft?
Welterusten.
Verwijderd
haha, ik hou echt van het ranking the scholieren topic
Oud 02-05-2010, 12:47
Tink*
Tink* is offline
Ik vind het ook een goed idee van Freezer! Ik hoop op leuke vraagjes!
Oud 02-05-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Maar wel met een hele negatieve bijklank.
Mwah, vind ik wel meevallen :0
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten