Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2010, 23:02
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Kwestie van aanwennen neem ik aan.
Waarom zou ik? Ik zie het nut er niet van in om elke avond laat op te willen blijven.
Oud 08-05-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Braaf zo.

Ik weet trouwens ook niet extreem veel over jou, stel jij je meteen ook even voor.
volgens mij zijn alle ins en outs over mij wel te vinden op dit forum inmiddels maar fair enough.

Sann --> sanne. Zit in m'n 4e jaar rechten, ben 2 bachelors aan het afronden nu, nou ja soort van. Notariaat & togatraject, dus daarom duurt het wat langer dan 'normaal'. Ik woon met vriendinnen in een leuke eengezinswoning in een 'nette buurt' in Utrecht Hiervoor hbo gedaan in zwolle & daar ook 2 jaar gewoond. Verdere liefdes: zon, terras, wijn, muziek, lowlands, boekjes en zeilen. Zoiets?
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Waarom zou ik? Ik zie het nut er niet van in om elke avond laat op te willen blijven.
Waar zeg ik dat je het aan moet wennen? Ik zeg alleen dat het waarschijnlijk daardoor komt
Verwijderd
Citaat:
Haha dat geeft helemaal niet joh.
Ik zal een snel voorstelrondje doen, want ik ga zo naar bed. Mijn naam houd ik stiekem een beetje geheim, ik ben 18 jaar, woon op kamers in Groningen, ben 1e-jaars communicatie student maar ik ga stoppen met deze opleiding, werk bij de Albert Heijn als caissière, heb blond lang haar, een bril, 1m75 en dat waren de standaard feitjes wel denk ik.
oke thanks! ik heb ook comm gedaan, ook niet mijn ding indd
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
volgens mij zijn alle ins en outs over mij wel te vinden op dit forum inmiddels maar fair enough.

Sann --> sanne. Zit in m'n 4e jaar rechten, ben 2 bachelors aan het afronden nu, nou ja soort van. Notariaat & togatraject, dus daarom duurt het wat langer dan 'normaal'. Ik woon met vriendinnen in een leuke eengezinswoning in een 'nette buurt' in Utrecht Hiervoor hbo gedaan in zwolle & daar ook 2 jaar gewoond. Verdere liefdes: zon, terras, wijn, muziek, lowlands, boekjes en zeilen. Zoiets?
Bedankt!
Oud 08-05-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel dat jij denkt dat het geen punk is en ja Sum 41 is awesomme
het is geen punk jasper. Sorry. Wat last.fm ook zegt.
Oud 08-05-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Bedankt!
En dansen en bier natuurlijk!
Oud 08-05-2010, 23:05
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
het is geen punk jasper. Sorry. Wat last.fm ook zegt.
Wat is het dan volgens jou?
Oud 08-05-2010, 23:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En dansen en bier natuurlijk!

En hoe ben je op dit forum (en op DK, natuurlijk!) terecht gekomen?
Oud 08-05-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Wat is het dan volgens jou?
Een commerciele versie van wat volgens hen punk zou moeten zijn Niet dat het daarom stom is hoor, ik hou best van commerciele herrie
Oud 08-05-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:

En hoe ben je op dit forum (en op DK, natuurlijk!) terecht gekomen?
Heul vroegah zat ik op onzin (2003, 2004) ennehm af en toe kwam ik nog wel eens kijken hoe het hier was. En toen deed ik mee aan een wws en moest ik elke dag online zijn en toen ging het na 4 jaar afkicken weer helemaal mis
Oud 08-05-2010, 23:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Heul vroegah zat ik op onzin (2003, 2004) ennehm af en toe kwam ik nog wel eens kijken hoe het hier was. En toen deed ik mee aan een wws en moest ik elke dag online zijn en toen ging het na 4 jaar afkicken weer helemaal mis
Het weerwolfspel is een beruchte veroorzaker van internetverslavingen en het vernietigen van levens.
Verwijderd
Mensen! Paniek! Er is iets mis met mijn refreshbutton of jullie posten niet snel genoeg
Verwijderd
Citaat:
Het weerwolfspel is een beruchte veroorzaker van internetverslavingen en het vernietigen van levens.
Duidelijk, maar het was het waard! Weet je hoe hard ik rulede in dat spel
Verwijderd
BOEM!
Oud 08-05-2010, 23:09
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Een commerciele versie van wat volgens hen punk zou moeten zijn Niet dat het daarom stom is hoor, ik hou best van commerciele herrie
En wat is volgens jou dan echte punk?
Oud 08-05-2010, 23:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mensen! Paniek! Er is iets mis met mijn refreshbutton of jullie posten niet snel genoeg
Ojee! Ik zal het snel proberen te fixen.

Citaat:
Duidelijk, maar het was het waard! Weet je hoe hard ik rulede in dat spel
Niet zo hard als Siorion en wij in het laatste spel.
Oud 08-05-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
En wat is volgens jou dan echte punk?
Sex Pistols

NOFX, Rancid.
Oud 08-05-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ojee! Ik zal het snel proberen te fixen.

Niet zo hard als Siorion en wij in het laatste spel.
Braaf zo
Jullie hadden geluk met jullie tegenspelers Als ik meegedaan had was het heel anders afgelopen Ik leidde zelfs archont om de tuin

(grapje hoor, alle props voor jullie)
Oud 08-05-2010, 23:12
Verwijderd
Ik heb geen licht in de badkamer. Douchen op dit tijdstip is als een waterval in een grot. Awesome.
Oud 08-05-2010, 23:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Braaf zo
Jullie hadden geluk met jullie tegenspelers Als ik meegedaan had was het heel anders afgelopen Ik leidde zelfs archont om de tuin

(grapje hoor, alle props voor jullie)
Ja, maar je kunt niet van ons verwachten dat we zo'n goede speler als jij om de tuin leiden, weten te overleven én kunnen doden natuurlijk.
Oud 08-05-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar je kunt niet van ons verwachten dat we zo'n goede speler als jij om de tuin leiden, weten te overleven én kunnen doden natuurlijk.
Nee het houdt een keer op natuurlijk

Volgend spel ben ik er wel weer bij denk ik
Oud 08-05-2010, 23:14
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Sex Pistols

NOFX, Rancid.
meh
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee het houdt een keer op natuurlijk

Volgend spel ben ik er wel weer bij denk ik
Misschien moet ik dan voor de veiligheid maar niet meedoen, anders win je zo makkelijk.

Dat en dat wordt Philo niet helemaal gek van me omdat ik steeds het spel wil bijlezen.
Verwijderd
Citaat:
meh
ik kan deze meh in heel veel betekenissen opvatten, dus je zult duidelijker moeten zijn
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb geen licht in de badkamer. Douchen op dit tijdstip is als een waterval in een grot. Awesome.
Je brengt alles altijd geniaal
Oud 08-05-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik dan voor de veiligheid maar niet meedoen, anders win je zo makkelijk.

Dat en dat wordt Philo niet helemaal gek van me omdat ik steeds het spel wil bijlezen.
nee! volgens mij heb ik nog nooit een spel met jou gespeeld, want je was steeds spelleider, dus je mag niet niet meedoen! Dan lees je gewoon na 10 uur 's avonds bij want dan ligt philo (kennelijk) in bed (evt. eerst nog even je 'plicht' doen en als ze slaapt naar het bureau sluipen )
Oud 08-05-2010, 23:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
nee! volgens mij heb ik nog nooit een spel met jou gespeeld, want je was steeds spelleider, dus je mag niet niet meedoen! Dan lees je gewoon na 10 uur 's avonds bij want dan ligt philo (kennelijk) in bed (evt. eerst nog even je 'plicht' doen en als ze slaapt naar het bureau sluipen )
Ik heb een hele tijd niet meer meegedaan, daar ligt het probleem. En de tijd daarvoor was ik überhaupt niet actief meer op DK.

Had jij vroeger een andere nickname dan, eigenlijk?
Oud 08-05-2010, 23:18
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik kan deze meh in heel veel betekenissen opvatten, dus je zult duidelijker moeten zijn

Betere shit.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hele tijd niet meer meegedaan, daar ligt het probleem. En de tijd daarvoor was ik überhaupt niet actief meer op DK.

Had jij vroeger een andere nickname dan, eigenlijk?
nee, altijd al sann mijn aanmelddatum is ook al + 7 jaar geleden, echt ernstig, tijd voor een nieuwe account
Verwijderd
Zo, lieverds, ik ga nu bier drinken in een gesloten restaurant. Ik werk daar niet, maar blijkbaar mag ik daar gratis drinken.
Verwijderd
jij vroeg wat ik punk vond, niet of ik dat goede muziek vond
Oud 08-05-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Zo, lieverds, ik ga nu bier drinken in een gesloten restaurant. Ik werk daar niet, maar blijkbaar mag ik daar gratis drinken.
Nice! Viel spass
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
nee, altijd al sann mijn aanmelddatum is ook al + 7 jaar geleden, echt ernstig, tijd voor een nieuwe account
Dan hebben wij denk ik inderdaad nooit samen gespeeld. Helaas. Tijd om daar verandering in te brengen, dus.
Verwijderd
Ik kan morgen met een gerust hart de hele dag werken, want mijn postaantal gaan jullie niet meer voorbij
Oud 08-05-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Dan hebben wij denk ik inderdaad nooit samen gespeeld. Helaas. Tijd om daar verandering in te brengen, dus.
3 spellen geleden was ook mijn eerste spel he!

maar, dus indd! jammer voor philo (sorry! ), maar volgende spel keihard als spelers meespelen stel ik voor
Oud 08-05-2010, 23:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik kan morgen met een gerust hart de hele dag werken, want mijn postaantal gaan jullie niet meer voorbij
60 posts, lukt nog makkelijk!

Citaat:
3 spellen geleden was ook mijn eerste spel he!

maar, dus indd! jammer voor philo (sorry! ), maar volgende spel keihard als spelers meespelen stel ik voor
Ik ben de afgelopen 3 spellen geen spelleider (of speler, behalve in het laatste spel obviously) geweest, hoor.

Prima, dan ben ik wel wolf en eet jou wel meteen op. Ik heb een voorkeur voor smaakvolle forumsters om op te peuzelen.
Oud 08-05-2010, 23:21
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
jij vroeg wat ik punk vond, niet of ik dat goede muziek vond
Bovenstaande is dus punk!
Oud 08-05-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
60 posts, lukt nog makkelijk!

Ik ben de afgelopen 3 spellen geen spelleider (of speler, behalve in het laatste spel obviously) geweest, hoor.

Prima, dan ben ik wel wolf en eet jou wel meteen op. Ik heb een voorkeur voor smaakvolle forumsters om op te peuzelen.
echt niet!

Oh ik was er echt van overtuigd dat jij in mijn eerste spel spelleider was en in mn 2e spel eigenlijk ook

Oud 08-05-2010, 23:22
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ben hem al binnen een jaar voorbij.

Geboortedatum
4 juli 1993 (16)
Totaal aantal berichten
15.286
Oud 08-05-2010, 23:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
echt niet!

Oh ik was er echt van overtuigd dat jij in mijn eerste spel spelleider was en in mn 2e spel eigenlijk ook

Mijn opgebouwde krediet blijkt voort te komen uit een verwarring met een ander. Leuk.

Echt wel! Siorion, Rode Panda, Toddish naamzoek, trek met mij ten strijde tegen Sann en laten we genieten van haar op onze nachtelijke barbecues!
Oud 08-05-2010, 23:24
Verwijderd
Dat I hate kate klinkt wel aardig, maar vind ik weer geen punk, zebrahead, punk maar niet mijn ding. 3e filmpje yuk.

Dit is fijn:
Oud 08-05-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hem al binnen een jaar voorbij.

Geboortedatum
4 juli 1993 (16)
Totaal aantal berichten
15.286
ik bedoelde in dit topic
Oud 08-05-2010, 23:26
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik bedoelde in dit topic
ooh ja vroeger was ik een veuul grotere spamslet
Oud 08-05-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Mijn opgebouwde krediet blijkt voort te komen uit een verwarring met een ander. Leuk.

Echt wel! Siorion, Rode Panda, Toddish naamzoek, trek met mij ten strijde tegen Sann en laten we genieten van haar op onze nachtelijke barbecues!
Absinthe, Grl (Lorelei oeps), Archont, (lekker loos alsof hij nu kan naamzoeken ) naamzoek laten we die boze weerwolven dan gelijk ontmaskeren & ze ten gronde richten!
Oud 08-05-2010, 23:27
Verwijderd
Oh & @DP je hebt vooral credits gekregen door onze gezamenlijke strijd tegen het belachelijke beleid hier hoor
Oud 08-05-2010, 23:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Absinthe, Grl (Lorelei oeps), Archont, (lekker loos alsof hij nu kan naamzoeken ) naamzoek laten we die boze weerwolven dan gelijk ontmaskeren & ze ten gronde richten!
Daboman, Little Phoebe Queasy naamzoek, vertrouw ons en zaai verwarring.
Oud 08-05-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Daboman, Little Phoebe Queasy naamzoek, vertrouw ons en zaai verwarring.
doe dat niet of gij zult ook gehangen worden!
Oud 08-05-2010, 23:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh & @DP je hebt vooral credits gekregen door onze gezamenlijke strijd tegen het belachelijke beleid hier hoor

Sann en DP, strijders tegen het Onrecht. Met hoofdletter, gewoon omdat het zo ontzettend onrechtvaardig is.
Oud 08-05-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:

Sann en DP, strijders tegen het Onrecht. Met hoofdletter, gewoon omdat het zo ontzettend onrechtvaardig is.
nou ja en duizend waardering voor alle Dk'ers die met Ons ten strijde trokken tegen het Onrecht natuurlijk!

<3. Ik ben zo benieuwd wat ze nu gaan doen uiteindelijk. Ik ben nu nl net een beetje uit de [BOOS] modus
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten