Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik een paar maanden geleden hielp met het bakken van een appeltaart o.i.d. Geen plezierig gevoel.
(Haha, ik heb een raar bedoelde vraag serieus kunnen beantwoorden ![]() WHJVHL een grappig stripje gelezen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarneer heb jij voor het laatst een wesp doodgeslagen? |
![]() |
|
Ehm... een paar dagen geleden, met een elektrisch tennisracket.
Wanneer heb jij voor het laatst een film gekeken en wat vond je ervan?
|
Nog nooit gedaan
![]() Laatste keer dat ik vla heb gegeten is een maand of 3 gegeten: vanillevla met aardbeien. Laatste keer dat ik een wedstrijd heb gedaan was gisteren met m'n beste vriendin. Wedstrijd buik-inhouden ![]() Wanneer heb je voor het laatst gevlogen en waarheen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waarneer ben je voor het laatst in de intertoys geweest? |
![]() |
|
Volgens mij is dat heeeeel lang geleden. Behalve als je spontaan je eten met anderen delen cadeautjes geven noemt, anders is het zo'n 10 jaar geleden.
Wanneer heb je voor het laatst iets van glas kapot gemaakt, en wat was het?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst?? Verwijderd | 500 | 08-06-2010 12:23 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst? Missy | 500 | 28-03-2010 21:58 | |
Seksualiteit |
Het wanneer heb je voor het laatst topic #? december | 95 | 30-01-2008 02:29 | |
De Kantine |
[SPEL] Wanneer heb je voor het laatst...? Verwijderd | 500 | 22-04-2006 19:41 | |
Seksualiteit |
Het wanneer heb je voor het laatst topic december | 499 | 25-07-2005 17:55 | |
Seksualiteit |
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad? bracelance | 158 | 03-07-2002 12:15 |