Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn moeder heeft het ook en stelde het zelfs voor ![]() ![]()
||
Citaat:
ik wil er nog 2 naast nemen denk ik drie van die spikejes uit m'n navel ![]()
||
Citaat:
ik heb hem laten schieten, goedkoper en ie zat er direct in, het deed wel een klein beetje pijn maar veeeeeeeeeel minder dan ik had verwacht *heb een hele lage pijngrens* op mijn school mag alles dus heb ik ff geluk ![]()
||
Citaat:
en anders heeft ie vast wel een bepaalde tijdsduur opgegeven hoe lang je het staafje erin moet laten zitten |
![]() |
|
Ik heb eergister mn navelpierc laten schieten
Ik ben nu al weer aan het denken aan een andere piercing (volgens mij word ik ook piercing-verslaafd) ik wil graag een lippiercing, maar kun je als je een labret neemt er geen ringetje doorheen doen? (omdat het te laag zit)
||
Citaat:
aja, k heb "officieel" ook een labret, maar heb m zeg maar niet zo erg laag latzen zetten zodat k er ook een ringetje doorheen kan doen kep wel foto's als voorbeeld als je zou willen *weggehaald heeft* Laatst gewijzigd op 25-08-2002 om 23:43. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat is een goed idee ik wil er ook een laten zetten dus dan ga ik ook maar eens ijs inslaan hehe. Dan valt het bij mijn ouders ook niet op. Ff voor alle mensen met een tongpiercing : Hadden jullie nog last met je tanden. Want men zegt dat je tanden kunnen afbreken en dat de piercing je glazuur aantast. |
![]() |
|
![]() |
euh.....hier vast wel mensen die te weten
vandaf hoe oud mag je een piercing laten zetten zonder toestemming van je ouders? wil nl na de vakantiej lippiercing laten zetten, alleen mn ouders vinden et niet zow tof..........maar ze wennen dr wel aan hoor *grijns*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat komt omdat ik een staafje van Titaan heb (dat is het beste, hebben ze me verteld) en dat is best prijzig
|
Ik heb dus van die ouders waar ik geen piercing van mag.. maar ik word pas over een dik half jaar 18 en dan maakt het ze niks meer uit wat ik doe .. Ik vroeg eens waarom het pas mocht als ik 18 was, zegt mn vader: "we hebben de hoop dat je nog van mening verandert" dus ik zo: "denk je dat echt?" hij zo: "nou uhh .. nee" maar het mag gewoon NIET!
BAH! Maja. T word dus een lippiercing, die wil ik al erg lang, dus mn gedachten verander ik toch nietmeer ![]()
|
Hoi mensen!
Ik wil me graag 3 oorpiercings (bovenin) laten schieten, maar hoe duur is dat (gemiddeld)? Wat is de prijs per piercing? ![]() En waar kan je dat laten doen? Moet je daarvoor naar een speciale shop, ofzo? Of gewoon naar een juwelier? ![]() Ik zou het graag willen weten. Alvast hartstikke bedankt! ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
piercen is beter dan schieten, maar ook een stuk duurder piercen kost (hier) rond de 30 euro per ringetje schieten is geloof k tussen de 5 en 10 euro per ringetje kunt het bij de meeste juweliers waar ze ook gewone oorbellen schieten laten doen, al maken sommige er wel n probleem van; gewoon effe vragen... als je t laat piercen moet je wel ff langs echte piercshop, zitten in de meeste grote steden... kunt natuurlijk ook altijd nog zelf zetten, maar dat wordt door je kraakbeel als stuk irritanter dan rest van je oor (die k dus wel zelf doe) maarja zal je niet op verkeerde ideën gaan brengen ofzo ![]() succes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() piercen is in mijn ogen een beetje stom, het maakt in principe bijna geen verschil, maar het is wel een enorm stuk duurder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ripper
|
keb sinds een paar dagen ook een tongpiercing, het gaat allemaal lekker. Ik viel alleen flauw na het zetten (kwartiertje erna) iemand dat wel is eerder gehad, keb het nooit gehad met bloed geven ofzo, of met prikken. Beetje vaag, het ging ineens heel snel draaien voor m'n oogen, ik hoorde niks meer en zakte door m'n benen, na 10 minuten was alles weer goed, ik zag nog wel lijkbleek, maar ik voelde me goed. Heeft iemand dat wel is eerder gehad?
nog ff foto'tje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nou het lijkt me niet prettig om op bepaalde plekken waar ze piercen geschoten te worden...bv tong, loopt een ader doorheen dus als je met zo een pistool beweegt kan het goed misgaan. en een naald is veel schoner aangezien die na gebruik gewoon de vuilnisbak ingaat met de rest van het materiaal wat gebruikt wordt. Rat
|
![]() |
ik heb zelf het stipje gezet waar mn lip gepierced moest worden. die gast had volgensmij alleen maar int midden van lippies gepierced dat ie dat niet wist.
![]() wat ik trouwens wel kut vind, ik heb een ringetje in mn wenkbrauw en lip dus, maar die klotedingen kan je er als je ze eruit haalt, dus echt f*cking moeilijk weer in krijgen. die balletjes bedoel ik dan he.. echt klote, vooral omdat ik karate wil gaan doen, en nog een bijbaan moet hebben. en staafjes vind ik dus niet cool. mensen hetzelfde probleem? zijn er hele ringetjes die makkelijk in en uit gaan? |
![]() |
||
Citaat:
kunt bij piercshop speciale tangetjes kopen, dan kun je m er heel makkelijk zelf tussen in/uit krijgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sorry voor de enge foto's, maar ik hoop dat je een beetje kan zien hoe ut zit (en ik zal wel veel te laat izjn maar goed ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kosten van een piercing k1m | 2 | 21-10-2003 18:15 | |
Lifestyle |