Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maaaaarrr... de Hollandse geitenkaas was ook in de aanbieding en de verse pastasauzen ook, dus het wordt gewoon makkelijke en vertrouwde geitenkaas/courgette-lasagne. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een andere optie is om op een andere computer met een draadloze netwerkverbinding te kijken wat daar het wachtwoord is (is vaak af te lezen in de instellingen van de draadloze netwerkverbinding). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hatsekidee, val ik toch best mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ehm... Ik begin maar even met jou stomverbaasd aan te kijken. Want zo genuanceerd had ik je nog niet meegemaakt... ![]() Dan, het fabriekswerk klopt wel een beetje. Maar tegenwoordig is het orkest vaak clicktrack. Met her en der nog een echt instrument. Helaas... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, en ik kijk natuurlijk vooral naar mijn vakgebied en ik zie acteurs die alleen maar buitenkant spelen (en dat kan zijn door vormpjes te spelen of veel te veel te gaan staan 'voelen', in elk geval heeft het niets met mooi spelen te maken) en ik vind ze allemaal even voorspelbaar. |
![]() |
|
|