Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
VLC, <3.

Beschadigd bestand gerepareerd. Werkt gewoon, .
Voor wat moeilijkere bestanden is het altijd wel een mooi programma, maar om dvd's af te spelen vind ik het toch wat minder. Ik heb namelijk altijd ruzie met de deinterlacing.
Advertentie
Oud 19-07-2010, 15:32
Verwijderd

Dit gaat over mij

Wel een grappig liedje though.
Oud 19-07-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
hmm?
Chrome heeft een last.fm plugin en dan kan je gewoon een album vanuit last.fm adden en dat gaat hij spelen
Oud 19-07-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
XXS

Ik vind het altijd een beetje loos hulpgeroep. Maar misschien komt dat omdat ik een beetje teveel ben doodgegooid met anorexiatroep. (Hé, het rijmt)
Whut? Anorexia loos hulpgeroep?
Oud 19-07-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
godver waarom heb ik geen chips meegenomen net
Oud 19-07-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Whut? Anorexia loos hulpgeroep?
Ja. Of nou ja, ik noem het gewoon attentionwhoren.
Oud 19-07-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ja. Of nou ja, ik noem het gewoon attentionwhoren.
Ik word hier serieus verdrietig van. En dat is niet omdat ik het zelf heb, ofzo, maar wel iemand die ik heel goed ken. En... aargh, mensen als jij mogen gewoon niet zulke dingen zeggen.
Waarom ga ik hier in godsnaam op in.
Oud 19-07-2010, 16:04
Verwijderd
Je ziet het ook heel duidelijk bij zo'n docu. Als die mensen praten over hun "problemen" zitten ze helemaal te genieten van de aandacht.
Oud 19-07-2010, 16:05
Verwijderd
Flikker toch op.
Oud 19-07-2010, 16:09
Verwijderd
Minke, E. vind 't ook gaaf als je meegaat & zegt dat je vooral morgen moet proberen kaarten te bestellen
Oud 19-07-2010, 16:12
Verwijderd
Uice naamzoek. Die vent die alleen maar kan mompelen is duidelijk het beste personage in A Virgin Among the Living Dead.
Oud 19-07-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Minke, E. vind 't ook gaaf als je meegaat & zegt dat je vooral morgen moet proberen kaarten te bestellen
Hoera
Gaaf. Mag ik nu ook een foto van haar?
Oud 19-07-2010, 16:22
Verwijderd
jongens een halve kilo aardbeien is gewoon heel erg lekker
Oud 19-07-2010, 16:24
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe ik het wachtwoord van het internet van mijn ouders kan achterhalen zonder dat ik het briefje hoef te vinden waar het op staat? (Alsin, kan ik het niet ergens lezen vanuit de laptop waar ik nu achter zit)
Oud 19-07-2010, 16:24
Verwijderd
De verse pasta is in de aanbieding bij de AH dus ik maak vanavond denk ik verse lasagne <3
Oud 19-07-2010, 16:26
Carn
Carn is offline
ik heb gisteren voor 3 dagen pastasalade gemaakt
Oud 19-07-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand enig idee hoe ik het wachtwoord van het internet van mijn ouders kan achterhalen zonder dat ik het briefje hoef te vinden waar het op staat? (Alsin, kan ik het niet ergens lezen vanuit de laptop waar ik nu achter zit)
Wachtwoord van het internet? Bedoel je de toegangscode voor het draadloze netwerk?
Oud 19-07-2010, 16:27
Verwijderd
de ananasstukjes zijn ook in de aanbieding, dus dat kun je dan mooi combineren
Oud 19-07-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Keine blasse Ahnung.
Oud 19-07-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Wachtwoord van het internet? Bedoel je de toegangscode voor het draadloze netwerk?
ja dat
Oud 19-07-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
de ananasstukjes zijn ook in de aanbieding, dus dat kun je dan mooi combineren
Hm neu, ik vind ananas alleen lekker op een Hawai-pizza, één keer per jaar ofzo.

Maaaaarrr... de Hollandse geitenkaas was ook in de aanbieding en de verse pastasauzen ook, dus het wordt gewoon makkelijke en vertrouwde geitenkaas/courgette-lasagne.
Oud 19-07-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Hm neu, ik vind ananas alleen lekker op een Hawai-pizza, één keer per jaar ofzo.

Maaaaarrr... de Hollandse geitenkaas was ook in de aanbieding en de verse pastasauzen ook, dus het wordt gewoon makkelijke en vertrouwde geitenkaas/courgette-lasagne.
ik kom eraan
Verwijderd
Misschien maak ik de lasagne trouwens maar gewoon morgen, want vandaag eet er niemand mee, en lasagne is zo'n gerecht dat je niet alleen voor jezelf moet maken.
Verwijderd
Citaat:
ik kom eraan
Oh hai
Oud 19-07-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Oh hai
Tilburg woon je heh? Das ongeveer anderhalf uur rijden.

En lasagna is heel lekker.
Oud 19-07-2010, 16:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice naamzoek. Die vent die alleen maar kan mompelen is duidelijk het beste personage in A Virgin Among the Living Dead.
Dat is de regisseur, Franco zelf. Hij is inderdaad nogal een held daar.
Oud 19-07-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
ja dat
Soms kun je dat in de configuratie van de router aflezen, maar dan moet je wel het wachtwoord daarvoor weten of hopen dat daar geen wachtwoord op zit of dat het standaardwachtwoord nog ingesteld staat (dat zou beveiligingstechnisch een slechte zaak zijn trouwens). Maar voor deze methode moet je wel enigszins weten waar je mee bezig bent en je moet een bedrade verbinding met de router hebben.

Een andere optie is om op een andere computer met een draadloze netwerkverbinding te kijken wat daar het wachtwoord is (is vaak af te lezen in de instellingen van de draadloze netwerkverbinding).
Oud 19-07-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Tilburg woon je heh? Das ongeveer anderhalf uur rijden.

En lasagna is heel lekker.
Nou, tegen die tijd moet ik alweer zo ongeveer weg
Oud 19-07-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Nou, tegen die tijd moet ik alweer zo ongeveer weg
ah crud. en ik herinner me juist dat ik met jou nog een indringende discussie moet voeren over de waarde van bepaalde kunsten
Oud 19-07-2010, 16:34
Verwijderd
Waag het eens

En musical is geen kunst
Oud 19-07-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Waag het eens
hier nu? Lijkt me amper het geschikte moment
dergelijke discussies verdienen een goed glas bier of wijn, bittergarnituur of andere lekkere hapjes (TAPAS) en een gezellige ambiance...

Maar ik durf dat best heur

postaanpasser wel
Oud 19-07-2010, 16:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mn hondje moet sinds vandaag een paar weken in de bench, want hij heeft een ontsteking aan een kneuzing in zn voorpoot, maar kijk nou hoe die me zit aan te kijken

Oud 19-07-2010, 16:39
Verwijderd
Ik ben naar de kapper geweest en ik vind het kort, zoals altijd
Oud 19-07-2010, 16:40
Verwijderd
oei, geef hem maar een lekkere biefstuk van me. Dat zal hem vast goeddoen
Oud 19-07-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
hier nu? Lijkt me amper het geschikte moment
dergelijke discussies verdienen een goed glas bier of wijn, bittergarnituur of andere lekkere hapjes (TAPAS) en een gezellige ambiance...

Maar ik durf dat best heur

postaanpasser wel
Ik vrees dat ik geen discussiewonder ben en verder ben ik heel wat genuanceerder in het echt hoor Ik blijf erbij dat ik musical veelal fabriekswerk vind en dat ik vind dat er slecht geacteerd wordt o.h.a. maar ik heb best respect voor wat ze doen en vind ik musicals zelfs soms best leuk om te zien. En wat de muzikanten doen is ongetwijfeld geweldig, want het orkest klinkt altijd als een tiet.

Hatsekidee, val ik toch best mee Niet dan?
Oud 19-07-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Dat is de regisseur, Franco zelf. Hij is inderdaad nogal een held daar.
Weet je nog soortgelijke films? Ik vind het wel fijn om de halve film met een opgetrokken wenkbrauw te zitten.
Oud 19-07-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Soms kun je dat in de configuratie van de router aflezen, maar dan moet je wel het wachtwoord daarvoor weten of hopen dat daar geen wachtwoord op zit of dat het standaardwachtwoord nog ingesteld staat (dat zou beveiligingstechnisch een slechte zaak zijn trouwens). Maar voor deze methode moet je wel enigszins weten waar je mee bezig bent en je moet een bedrade verbinding met de router hebben.

Een andere optie is om op een andere computer met een draadloze netwerkverbinding te kijken wat daar het wachtwoord is (is vaak af te lezen in de instellingen van de draadloze netwerkverbinding).
ja dat laatste heb ik geprobeerd, maar daar staan dus sterretjes ********. Van je eerste gedeelte snap ik helemaal niks, dus ik wacht wel tot stiefvader vanavond laat thuis is.
Oud 19-07-2010, 16:44
Verwijderd
Waar is op een Mac de map 'prullenbak'? Ik kan 't nergens vinden. Macnewb, .
Verwijderd
Citaat:
rechtsonder in je taakbalk

edit: of heb ik 'm daar zelf neergezet. Hmz. Anders in finder zoeken op prullenbak, dan kom je ook wel tegen.
Verwijderd
Citaat:
Rechtsonder in de dock.
Oud 19-07-2010, 16:45
Verwijderd
Great minds think alike.

EDIT: daar staat ie standaard.
Oud 19-07-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees dat ik geen discussiewonder ben en verder ben ik heel wat genuanceerder in het echt hoor Ik blijf erbij dat ik musical veelal fabriekswerk vind en dat ik vind dat er slecht geacteerd wordt o.h.a. maar ik heb best respect voor wat ze doen en vind ik musicals zelfs soms best leuk om te zien. En wat de muzikanten doen is ongetwijfeld geweldig, want het orkest klinkt altijd als een tiet.

Hatsekidee, val ik toch best mee Niet dan?
Ehm

Ehm...

Ik begin maar even met jou stomverbaasd aan te kijken. Want zo genuanceerd had ik je nog niet meegemaakt...

Dan, het fabriekswerk klopt wel een beetje. Maar tegenwoordig is het orkest vaak clicktrack. Met her en der nog een echt instrument. Helaas... Dus musical begint heel rap te dalen van iets leuks naar iets waar het plastic van af druipt. Juist ook omdat het hele element muziek erin wordt platgeslagen...
Oud 19-07-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Great minds think alike.

EDIT: daar staat ie standaard.
oh ik wist 't niet meer, ik heb volgens mij 3/4 van dock veranderd zodat ze in volgorde staan van hoevaak ik het programma gebruik enzo
Oud 19-07-2010, 16:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
oei, geef hem maar een lekkere biefstuk van me. Dat zal hem vast goeddoen
Dat mag niet, want hij beweegt bijna niet hij is nu al zo lekker slank
Oud 19-07-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ehm

Ehm...

Ik begin maar even met jou stomverbaasd aan te kijken. Want zo genuanceerd had ik je nog niet meegemaakt...

Dan, het fabriekswerk klopt wel een beetje. Maar tegenwoordig is het orkest vaak clicktrack. Met her en der nog een echt instrument. Helaas... Dus musical begint heel rap te dalen van iets leuks naar iets waar het plastic van af druipt. Juist ook omdat het hele element muziek erin wordt platgeslagen...
Dus zelfs het orkest (zo'n beetje het enige dat ik nog echt vond aan musicals) vervangen ze al door nep, eeuwig zonde
Nou ja, en ik kijk natuurlijk vooral naar mijn vakgebied en ik zie acteurs die alleen maar buitenkant spelen (en dat kan zijn door vormpjes te spelen of veel te veel te gaan staan 'voelen', in elk geval heeft het niets met mooi spelen te maken) en ik vind ze allemaal even voorspelbaar.
Oud 19-07-2010, 16:50
Verwijderd
En hoe verwijder je losse items uit de prullenmand? lol. Dus permanent verwijderen.
Oud 19-07-2010, 16:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ARGH ik kijk om het hoekje van mn beeldscherm, dat ik natuurlijk zo heb geplaatst dat ik mijn hond niet kan zien, en hij zit gewoon nog steeds zielig te kijken wat erg
Oud 19-07-2010, 16:51
Verwijderd
Aargh mijn broertje speelt een of ander vreselijk spel op de xbox360 en ik krijg echt moordneigingen, onwijs irritant geluid als je niet zelf speelt.
Oud 19-07-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
En hoe verwijder je losse items uit de prullenmand? lol.
Rechterklik op het desbetreffende item en dan staat er wel een verwijder-optie in het menu.

(rechterklik op een trackpad: trackpad met twee vingers tegelijkertijd indrukken of anders ctrl + klik)
Oud 19-07-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
En hoe verwijder je losse items uit de prullenmand? lol. Dus permanent verwijderen.
prullenbak leeg maken?

heb je een mac gekocht of zit je op die van iemand anders?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten