Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me wel een leuk gezicht, met je kop in de vriezer.

Voor de omstanders dan.
Op Wacken, als het heel warm is, staan er weleens allemaal metalheads met hun hoofd in de grote vriesvakken in de supermarkt Dat is altijd een grappig gezicht.
Advertentie
Oud 09-08-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
D'r overheen plassen werkt ook trouwens
Oud 09-08-2010, 23:16
Verwijderd
All the world seems in tune
On a spring afternoon,
When we're poisoning pigeons in the park.

(8)
Oud 09-08-2010, 23:16
Verwijderd
When they see us coming, the birdies all try an' hide,
But they still go for peanuts when coated with cyanide.

ik ben zo makkelijk te vermaken
Oud 09-08-2010, 23:17
Verwijderd
Ooh bijna Summer Darkness <3

Maar nu eerst even een hapje eten. Want ik ben net een hongernegert, Starvin' Marvin.

Oud 09-08-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Op Wacken, als het heel warm is, staan er weleens allemaal metalheads met hun hoofd in de grote vriesvakken in de supermarkt Dat is altijd een grappig gezicht.
The visuals!
Oud 09-08-2010, 23:21
Verwijderd
Wacken is sowieso hilarisch. Bij het zwembad ook, het ziet eruit als een normaal zwembad met gewoon mensen die aan het zonnen/zwemmen/duiken zijn, maar iedereen heeft zwarte zwemkleding en lang haar en sommige mensen in 't zwembad hebben een biertje vast Ik kom er nu al acht jaar ofzo maar ik moet er nog steeds om lachen.
Oud 09-08-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
All the world seems in tune
On a spring afternoon,
When we're poisoning pigeons in the park.

(8)
er zit potverdorie nog een fotootje bij ook
Oud 09-08-2010, 23:24
Verwijderd
Wot
Oud 09-08-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Wacken is sowieso hilarisch. Bij het zwembad ook, het ziet eruit als een normaal zwembad met gewoon mensen die aan het zonnen/zwemmen/duiken zijn, maar iedereen heeft zwarte zwemkleding en lang haar en sommige mensen in 't zwembad hebben een biertje vast Ik kom er nu al acht jaar ofzo maar ik moet er nog steeds om lachen.
Mij lijkt het er verschrikkelijk
Oud 09-08-2010, 23:30
Verwijderd
Ik vind het er fantastisch Iedereen is dronken en destructief maar tegelijkertijd ook heel relaxt en vriendelijk en behulpzaam en vrolijk. En er is altijd iets te beleven, want je hebt de hele nacht door mensen die wakker zijn en er zijn ook veel mensen die rare spelletjes verzinnen om zichzelf en anderen te amuseren tussen de concerten door. Zoals die slowmotion zone waar ik eerder al over vertelde. Plus er is gave muziek, natuurlijk, maar die mening deel jij niet, denk ik.
Oud 09-08-2010, 23:37
Verwijderd
Neu, dat denk ik ook niet

Verder klinkt het wel grappig hoor, maar dan nog denk ik dat het niet mijn festival zou zijn
Oud 09-08-2010, 23:40
Verwijderd
De katten hebben m'n 2 grote planten helemaal naar hun grootje geholpen ;x
Oud 09-08-2010, 23:40
Verwijderd

<33333
Oud 10-08-2010, 00:14
Verwijderd
oude chatlogs lezen ;x
Oud 10-08-2010, 00:22
Martiño
Martiño is offline
Pfoe ik ben moe. De hele dag gepoetst en de laatste spullen uit mijn huisje gehaald, en toen kwam 's avonds ook nog een vriendin langs. Ik was blij toen ze naar huis ging, ik viel om van de slaap.
Oud 10-08-2010, 00:23
Verwijderd
Martin...? Gisteren was je alweer weg toen ik het vroeg. Maar... wat is je plan voor morgen? Ga je daten of iets anders of heb je zin in een Boulevard-avondje?
Oud 10-08-2010, 00:35
Verwijderd
Pff, nou, ehh.. ik hoop dat ik morgen antwoord krijg en anders sms ik nog wel even ofzo.
Oud 10-08-2010, 06:37
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen
Oud 10-08-2010, 06:37
Rationeel
Rationeel is offline
en jullie nemen me allemaal in de zeik met dat die cor echt is.... right...?
Oud 10-08-2010, 08:34
Verwijderd
Citaat:
en jullie nemen me allemaal in de zeik met dat die cor echt is.... right...?
Als hij een troll is, dan is hij een extreem goede troll. Want hij is hier al net zo lang als ik, en hij is altijd heel stabiel geweest in het soort dingen dat hij post, en de meeste van die dingen zijn vrij saai (uiteenzettingen over media-apparatuur en cd's die hij heeft gekocht). Ook post hij ongeveer 2-3 keer per jaar een nieuwe foto en is hij in de loop der jaren ouder geworden op die foto's. En feit blijft: als al die mensen in Man bijt Hond echt bestaan, dan kan onze Cornel toch net zo goed echt zijn

Misschien moeten we hem eens opgeven voor Man bijt Hond.
Oud 10-08-2010, 08:35
Verwijderd
Citaat:

Dat hoofd erbij.

Wat is er eigenlijk mis met hem dat ie zo is? Dit is voer voor psychologen dit!
Dat heeft hij wel ooit uitgelegd! Ik ga het opzoeken.

edit: ADHD en autisme en "vertraagde informatieverwerking"

Laatst gewijzigd op 10-08-2010 om 08:41.
Oud 10-08-2010, 08:43
Rationeel
Rationeel is offline
ok dan!
Oud 10-08-2010, 08:49
Rationeel
Rationeel is offline
zo, ik heb weer een nacht lang in mijn droom mensen lopen afknallen, dit maal (weer) vanaf de eiffeltoren. de verandering ten opzichte van de vorige dromen was de wapenkeuze: steyr scout.

jaja, dat wilde ik toch maar even met jullie delen
Oud 10-08-2010, 08:56
Verwijderd
Citaat:
er zit potverdorie nog een fotootje bij ook
[afbeelding]
Oud 10-08-2010, 08:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin...? Gisteren was je alweer weg toen ik het vroeg. Maar... wat is je plan voor morgen? Ga je daten of iets anders of heb je zin in een Boulevard-avondje?

Ik viel dus serieus weer eens in slaap met mn telefoon in mn handen sorry! ik heb je gesmst (maar dat weet je nu dus al!)
Oud 10-08-2010, 09:01
Verwijderd
In Overdinkel...

Een 50-jarige man uit Overdinkel heeft lange tijd diverse wapens geleverd aan jongeren in de gemeente Losser in Twente. De politie vermoedt dat hij vooral boksbeugels aan de man bracht. De man heeft een bekentenis afgelegd, meldt de politie maandag.

Agenten troffen na de bekentenis maandag twee valmessen, zeventien ploertendoders, vijf 'rambomessen', elf boksbeugels en twee balletjespistolen aan. De man gaf toe dat hij de verboden wapens wilde verkopen.

Heb er een half jaar gewoond en dit nieuws is een wtf-bom.
Oud 10-08-2010, 09:07
Verwijderd
Citaat:
In Overdinkel...

Een 50-jarige man uit Overdinkel heeft lange tijd diverse wapens geleverd aan jongeren in de gemeente Losser in Twente. De politie vermoedt dat hij vooral boksbeugels aan de man bracht. De man heeft een bekentenis afgelegd, meldt de politie maandag.

Agenten troffen na de bekentenis maandag twee valmessen, zeventien ploertendoders, vijf 'rambomessen', elf boksbeugels en twee balletjespistolen aan. De man gaf toe dat hij de verboden wapens wilde verkopen.

Heb er een half jaar gewoond en dit nieuws is een wtf-bom.
Ja dit is idd een wtf-bom.
Normaal gebeurd er niet zoveel in overdinkel.

Over cor. Ik vind het best zielig. 200 rijlessen hammeloeja.
Oud 10-08-2010, 09:11
Verwijderd
Hmm kinderkoffie <3
Oud 10-08-2010, 09:17
Verwijderd
Goeiemorgen allemaal!
Oud 10-08-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Als hij een troll is, dan is hij een extreem goede troll. Want hij is hier al net zo lang als ik, en hij is altijd heel stabiel geweest in het soort dingen dat hij post, en de meeste van die dingen zijn vrij saai (uiteenzettingen over media-apparatuur en cd's die hij heeft gekocht). Ook post hij ongeveer 2-3 keer per jaar een nieuwe foto en is hij in de loop der jaren ouder geworden op die foto's. En feit blijft: als al die mensen in Man bijt Hond echt bestaan, dan kan onze Cornel toch net zo goed echt zijn

Misschien moeten we hem eens opgeven voor Man bijt Hond.
Er is alleen één ding dat me doet twijfelen.

Citaat:
Ik mocht destijds ook geen oorbel (maar heb intussen wel 3 gaatjes)

Kan wel eens kloppen, je wordt hierdoor veroordeeld tot levenslang Wajong

Kijk naar naar mij, 3 gaatjes (links 2 rechts 1) Draag oorringen, loop met zelfgebreide en felgekleurde kleding rond, en heb ook geen baan. Nu nog mij haar lang laten groeien (heb ik vroeger gehad)

Maar leef nog steeds lang en gelukkig.
Maar van die gaatjes/oorringen is niks te zien op zijn foto's!
Oud 10-08-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Er is alleen één ding dat me doet twijfelen.

Maar van die gaatjes/oorringen is niks te zien op zijn foto's!
Hmm! Toch heeft hij het wel meerdere keren eerder over oorbellen gehad.
De laatste maanden post hij wel meer foto's dan eerder trouwens.
Oud 10-08-2010, 09:21
Verwijderd
Hallo!
Oud 10-08-2010, 09:25
Verwijderd
Hoi!
Oud 10-08-2010, 09:25
Verwijderd
Hoe is jouw dag!?
Oud 10-08-2010, 09:26
Verwijderd
Hello

oei oei snijd ik mezelf bijna fiks in de handpalm met een van de messen van de ibood messenset ;x
Oud 10-08-2010, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Hello

oei oei snijd ik mezelf bijna fiks in de handpalm met een van de messen van de ibood messenset ;x
Dat is inderdaad oei oei, gelukkig is bijna niet helemaal!
Oud 10-08-2010, 09:27
Rationeel
Rationeel is offline
what the knal, cor is het levende bewijs van het feit dat over smaak wél valt te twisten
Oud 10-08-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Hoe is jouw dag!?
Net begonnen.

En hoe is het met jou?
Oud 10-08-2010, 09:28
Verwijderd
Citaat:
what the knal, cor is het levende bewijs van het feit dat over smaak wél valt te twisten
wie is cor?
Verwijderd
Stiekem wel helemaal, want er is een paar mm huid besneden, maar het bloedt niet dus telt het niet. Wat een avontuur, wat een avontuur.
Verwijderd
Even die foto zoeken van zijn trui met de ster, die is zo epic. Die is ook een paar jaar oud en dan zie je dat het duidelijk hijzelf is, maar dan iets jonger, wat weer bijdraagt aan zijn geloofwaardigheid. Maar die stertrui <3
Verwijderd
Citaat:
Net begonnen.

En hoe is het met jou?
Al een tijdje begonnen, ik zou met een vriendinnetje gaan picknicken maar ze is ziek geworden! Dus ik drink nu een lekker kopje thee en ga straks maar de was opvouwen enzo! Dus verder wel goed
Oud 10-08-2010, 09:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wie is cor?
http://forum.scholieren.com/showthre...2#post30723152
Verwijderd
Ik heb 'm om een foto van de oorbellen gevraagd

Citaat:
Wist je dat die uitdrukking vroeger het tegenovergestelde betekende als nu! Als mijn oma zegt "over slechte smaak valt niet te twisten" bedoelt ze daarmee: 'die persoon heeft zó'n slechte smaak, daar kun je niet onderuit, dat vindt iedereen, dus valt er niet over te twisten, omdat je het allemaal erover eens bent'. En ik heb het opgezocht in een etymologisch spreekwoordenboek en het klopt, vroeger gebruikte iedereen het zo.
Verwijderd
Citaat:
Stiekem wel helemaal, want er is een paar mm huid besneden, maar het bloedt niet dus telt het niet. Wat een avontuur, wat een avontuur.
Dus nu heb je een los velletje aan je handpalm?
Oud 10-08-2010, 09:30
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...2#post24740802

Laatst gewijzigd op 10-08-2010 om 09:30. Reden: even zo, anders is het nog banbaar ook
Verwijderd
ai inderdaad
Rationeel
Rationeel is offline
ffffffffffff
Oud 10-08-2010, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten