Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2010, 23:21
Wammus
Wammus is offline
Ik heb de deelnemerslijst geupdate en we zitten nu op 17 spelers en we hebben 2 spelleiders. Het lijkt mij prima om begin volgende week te beginnen maar dat moeten de spelleiders maar bepalen. Ik heb ook de nieuwelingen nagekeken en ik zie geen problemen dus wat mij betreft mag iedereen mee doen. Ik heb alleen Freezer er nog niet tussen gezet omdat ik niet zeker weet of die mee wil doen.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik een foutje heb gemaakt dus als je er 1 ziet laat dat dan vooral even weten.
Oud 29-08-2010, 08:28
Verwijderd
17 is prima toch
Als we nou vandaag of morgen de rollen krijgen
Oud 29-08-2010, 09:15
Lorelei
Lorelei is offline
Er komt sowieso nog 1 aanmelding bij. Ik zal dat vandaag even regelen, dan is dat meteen duidelijk. (Rationeel en ik gaan een spel samen spelen, het leek me handig om dat even op een apart account te doen maar die moet ik dus nog aanmaken)
Oud 29-08-2010, 09:30
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ok, ik wil me dus graag aanmelden. Je mag een IP-check doen. Daarop zul je op dit moment alleen Lorelei's IP vinden. Rationeel en ik gaan vanaf dit account samenspelen dus binnenkort zal ook zijn IP erop staan.
Oud 29-08-2010, 10:15
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik sta er 2x tussen hoor
Oud 29-08-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik wil me dus graag aanmelden. Je mag een IP-check doen. Daarop zul je op dit moment alleen Lorelei's IP vinden. Rationeel en ik gaan vanaf dit account samenspelen dus binnenkort zal ook zijn IP erop staan.
En dan noem je jezelf Furby Feeder..
Oud 29-08-2010, 11:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En dan noem je jezelf Furby Feeder..
Inside joke
Oud 29-08-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
WAT IS DIT ECHT VOOR EEN NAAM!

wel leuk dat rationeel ook eindelijk een keer aan het spel gaat beginnen!
Oud 29-08-2010, 12:30
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ok ik ga nu het verhaal schrijven en de functies verdelen daarna. De eerste stemronde zal morgen zijn.

Citaat:
Deelnemers
  1. Sherlock
  2. QQX999
  3. Dott
  4. Daboman
  5. Rode Panda
  6. Mr.Mark
  7. Sudoku.
  8. Wammus
  9. Sann
  10. Toddish
  11. Archont
  12. Absinthe
  13. Dingaantouwtje
  14. Queasy
  15. timveen
  16. Lucky Luciano
  17. furby feeder

Spelleiders

Abzg
Eye Of Sauron
Oud 29-08-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ok ik ga nu het verhaal schrijven en de functies verdelen daarna. De eerste stemronde zal morgen zijn.
Furby feeder staat hier niet bij
Oud 29-08-2010, 12:38
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Furby feeder staat hier niet bij
ja heb het al veranderd. Had die lijst van Wammus gewoon gequoted en die tweede mr mark weggehaald. Damn jullie maken het me dit keer wel moeilijk. Het stikt van de mensen die misschien mee doen of dan ineens weer niet, of die de hele tijd zitten te spammen en zo. En als ik dadelijk iemand vergeet dan heb ik het natuurlijk weer gedaan :/
Doet freezer nou mee of niet? hij zegt hier dit:
Citaat:
Kan ik nog meedoen
Maar hij staat niet in het lijstje

wellicht is het een idee om voor het volgende spel een verbod in te stellen op zinloos gespam voordat de functies daadwerkelijk verdeeld zijn? Dus alleen posts: ik doe mee, en geen posts: ik doe niet mee of ik weet nog niet of ik mee doe of kan ik nog meedoen of dingen in die trant want daar zit niemand op te wachten en zeker de toekomstige spelleiders niet.
Oud 29-08-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
ja heb het al veranderd. Had die lijst van Wammus gewoon gequoted en die tweede mr mark weggehaald. Damn jullie maken het me dit keer wel moeilijk. Het stikt van de mensen die misschien mee doen of dan ineens weer niet, of die de hele tijd zitten te spammen en zo. En als ik dadelijk iemand vergeet dan heb ik het natuurlijk weer gedaan :/
Doet freezer nou mee of niet? hij zegt hier dit:

Maar hij staat niet in het lijstje

wellicht is het een idee om voor het volgende spel een verbod in te stellen op zinloos gespam voordat de functies daadwerkelijk verdeeld zijn? Dus alleen posts: ik doe mee, en geen posts: ik doe niet mee of ik weet nog niet of ik mee doe of kan ik nog meedoen of dingen in die trant want daar zit niemand op te wachten en zeker de toekomstige spelleiders niet.
voor

mijn ervaring met freezer is dat ie vaak heel enthousiast aan iets wil beginnen maar dat een uur later alweer vergeten is en dan weer een maand niet online komt.

Laatst gewijzigd op 29-08-2010 om 12:54.
Oud 29-08-2010, 12:52
Lorelei
Lorelei is offline
Hey, dat is freezer, niet feeder
Oud 29-08-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Hey, dat is freezer, niet feeder
oeps
Oud 29-08-2010, 12:55
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zal voortaan trouwens in dit topic reageren met het andere account om verwarring te voorkomen
Oud 29-08-2010, 13:27
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik wil ook wel meedoen, als de functies nog niet verdeeld zijn
Oud 29-08-2010, 13:41
Spelleider
Spelleider is offline
Liberty city, augustus 2010
Archont stapte van de boot af en keek om zich heen. Hij was naar Amerika gekomen omdat hij van zijn neef had gehoord dat dat een waar paradijs op aarde was: een land van mogelijkheden, waar iedereen een Ferrari voor de deur had staan en waar de vrouwen allemaal mooi en gewillig waren. Heel anders dan zijn geboorteland, dat sinds de oorlog totaal verrot was geworden. Archont had ook nog gevochten in die oorlog, maar dat was niet iets waar hij vaak over praatte. Hij had veel Bosniërs gedood, zo veel dat hij de tel was kwijtgeraakt.
‘ARCHONT!!’ hoorde hij iemand roepen. Archont draaide zich om en zag dat er een vadsige man op hem af kwam rennen die hem omhelsde en op zijn wang kuste. ‘Bah Wammus’ gromde Archont terwijl hij zijn wang afveegde. ‘moet dat nou?’ Wammus liet zijn neef los en sloeg hem op de rug. ‘Welkom in Amerika neefje!’ Archont bekeek zijn neef eens goed. ‘Jezus jij bent dik geworden zeg’ ‘Dit is Amerika!’ zei Wammus lachend ‘iedereen wordt hier dik! Er zijn meer McDonalds dan dat er inwoners zijn! Maar kom mee, ik heb even verderop een auto staan!’ Wammus ging Archont voor naar zijn auto. Archont had een Ferrari verwacht, want Wammus had in zijn brieven meermalen gezegd dat iedereen daar in reed in Amerika, maar de auto bleek een krakkemikkige taxi te zijn. ‘Waar is de Ferrari?’ vroeg Archont. ‘Ferrari?’ zei Wammus verbaasd. ‘ow..eh.. die is in de garage. Dit is de auto van mijn werk’ De beide neven stapte in de auto en Wammus startte de motor. ‘We hoeven maar even te rijden’ zei hij. ‘Mijn flat is hier niet zo heel ver vandaan’
Tien minuten later stopte Wammus bij een flatgebouw. Archont volgde zijn neef naar een kamer ergens op de derde verdieping. De kamer was klein en het stonk er. Er was een bed dat leek alsof het al in geen eeuwen meer was opgemaakt, er stond een wasmand vol kleren en een keukentafel met etensresten. Veel meer meubilair was er niet, daar was ook geen plek voor. Wammus trapte een kakkerlak dood die onder de wasmand uit kwam. ‘Welkom in mijn huis neefje! Mi casa e su casa’ zei hij met een grijns. Archont keek met een vies gezicht om zich heen. ‘bah wat een stronthok. Wat is er gebeurd met die luxe villa waar je in je brieven over vertelde?’ Op dat moment klonk er een pieper. Wammus greep naar zijn broekzak. ‘Ah dat is Absinthe, de vrouw met wie ik ooit ga trouwen. Als ik ooit stop met vreemdgaan bedoel ik dan. Ze is tevens de secretaresse bij mijn taxibedrijf. Ik moet gaan, er zal vast wel iemand gebeld hebben die dringend een taxi nodig heeft. Maak jezelf gemakkelijk neefje, er is nog wat pizza van gisteren over als je honger hebt’ Wammus greep naar zijn andere broekzak en haalde er een visitekaartje uit. ‘Dit is een vriend van me die hier vlakbij woont. Als je wat geld wilt verdienen moet je maar eens bij hem langs gaan’ Toen stapte Wammus de kamer uit en verdween. Archont keek om zich heen. Hij was nog niet echt moe, en één blik op die pizza had al zijn eetlust weggenomen, dus hij kon net zo goed meteen maar even bij die vriend van Wammus langs gaan. Hij keek op het visitekaartje. ‘Daboman’ las hij. Op de achterkant stond een adres met een korte routebeschrijving die Wammus erbij getekend had.
Een klein kwartier later stond Archont voor het huis van Daboman. Hij belde aan en een zwarte man met dreads en een t-shirt in de kleuren van de Jamaicaanse vlag deed de deur open. Een wietlucht drong Archonts neusgaten binnen ‘Wassup rasta’ zei de man. ‘Ik ben Archont, Wammus zijn neef’ stelde Archont zich voor. ‘Ik ben op zoek naar Daboman. Volgens mijn neef zou die wat werk voor me hebben’ De rasta stak een nieuwe joint op. ‘wassup man, Daboman mesa bomba swa. Wammus, swa bomba I en I, I en I swa bomba Babylon swa’ Daboman bood Archont een joint aan. Archont schudde zijn hoofd. ‘Ik heb geen idee wat je zo juist gezegd hebt vriend, maar ik vind alles prima’ Daboman deed zijn jas aan en trok de deur dicht. ‘I en I follow da I’ zei hij en hij begon te lopen. Archont kon er nog steeds niet veel van maken maar hij volgde de rasta toch maar..

Deelnemers
  1. Sherlock
  2. QQX999
  3. Dott
  4. Daboman
  5. Rode Panda
  6. Mr.Mark
  7. Sudoku.
  8. Wammus
  9. Sann
  10. Toddish
  11. Archont
  12. Absinthe
  13. Dingaantouwtje
  14. Queasy
  15. timveen
  16. Lucky Luciano
  17. Furby feeder
  18. heksjuh

Spelleiders

Abzg
Eye Of Sauron

Ok dit is de definitieve lijst, Heksjuh was nog net op tijd.
Het verhaal is dit keer met GTA-thema, zoals jullie vast al gemerkt hadden
Ga nu de functie PMs versturen, de volgende functies zitten er in:
3x wolven
verrader
heks
leerling
ziener
tovenaar
wolfsbane
jager
cupido, die twee geliefden zal aanwijzen
en een zooitje dorpelingen

de eerste stemronde is morgen. stemmen kan tot morgenavond 20.30
Oud 29-08-2010, 13:45
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
a-tay a-tay a-tay!
Oud 29-08-2010, 13:46
Verwijderd
Nice, ik heb er zin in
Oud 29-08-2010, 13:57
Sudoku.
Sudoku. is offline
Leuuuuk.
Oud 29-08-2010, 13:57
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik vind het wel leuk dat er weer een echte cupido in zit. Dat maakt het minder voorspelbaar wie de geliefden zouden kunnen zijn
Oud 29-08-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel leuk dat er weer een echte cupido in zit. Dat maakt het minder voorspelbaar wie de geliefden zouden kunnen zijn
Is het een 'echte' cupido? Of de eerste die dood gaat?
Oud 29-08-2010, 14:01
Spelleider
Spelleider is offline
functies zijn verdeeld. Ik heb de allernieuwste functies (evilziener en zo) weggelaten omdat ik zelf nog nooit met een spel heb meegedaan waar die bij zaten, en dan zou ik moeten teruglezen wat die precies doen en zo, en daar had ik geen zin in. (lui is)
Cupido staat aan de kant van de geliefden btw

Edit: er is een echte cupido. Is het ook weleens geweest dat de eerste persoon die dood ging dat deed? ow dat heb ik ook nog nooit meegemaakt dan.
Oud 29-08-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
functies zijn verdeeld. Ik heb de allernieuwste functies (evilziener en zo) weggelaten omdat ik zelf nog nooit met een spel heb meegedaan waar die bij zaten, en dan zou ik moeten teruglezen wat die precies doen en zo, en daar had ik geen zin in. (lui is)

Edit: er is een echte cupido. Is het ook weleens geweest dat de eerste persoon die dood ging dat deed? ow dat heb ik ook nog nooit meegemaakt dan.
De laatste 10 spellen iig maar dit is leuker
Oud 29-08-2010, 14:05
Verwijderd
Succes allemaal
Nou ik ga random stemmen de 1e ronde, wat de meesten zullen doen. Ik stem rode panda.
Oud 29-08-2010, 14:06
Verwijderd
Ik stem op Rode Panda.
Oud 29-08-2010, 14:28
Verwijderd
Ik stem ook Rode Panda, niet random, maar gewoon omdat hij het spel niet leuk speelt en je moet toch op iemand stemmen in de eerste ronde.
Oud 29-08-2010, 14:30
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb nog nooit met een echte cupido gespeeld.. wanneer weten de geliefden dat ze geliefden zijn?
Oud 29-08-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik stem ook Rode Panda, niet random, maar gewoon omdat hij het spel niet leuk speelt en je moet toch op iemand stemmen in de eerste ronde.
Citaat:
Ik stem op Rode Panda.
Citaat:
Succes allemaal
Nou ik ga random stemmen de 1e ronde, wat de meesten zullen doen. Ik stem rode panda.
Wat is dit voor een kak zeg.

Smerig tuig dat meteen wilt verliezen! Het is volk zoals jullie die de wolven meteen vrij spel geven. Kom laten we tovenaar of jager ophangen! Nou moe.

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, maar kolere zeg foei!
Oud 29-08-2010, 16:28
Verwijderd
Toch wel, mijn stem zal naar Queasy gaan, de wolf in een schapenpak, een leider van de schapen maar dan in vermomming.

Archont en LL doen haar maar na, dat zullen dan ook wel brave dorpelingen zijn, niks mis mee maar jongens let even op wie je na-doet.
Oud 29-08-2010, 16:53
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Zag ik daar nou echt een staartje wegspringen?
Oud 29-08-2010, 17:11
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
furby no like 13, dus Dingaantouwtje is de klos
Oud 29-08-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit voor een kak zeg.

Smerig tuig dat meteen wilt verliezen! Het is volk zoals jullie die de wolven meteen vrij spel geven. Kom laten we tovenaar of jager ophangen! Nou moe.

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, maar kolere zeg foei!
Dit is precies de reden dat ik op je stem
Oud 29-08-2010, 18:44
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Haha, zo heb je je aangemeld en zo begin je alweer. Ik stem random.org, die zegt Dott.
Stemlijstje:

Rode Panda

Queasy
Archont
Lucky Luciano

Queasy

Rode Panda

Dingaantouwtje

Furby Feeder

Dott

Dingaantouwtje

Nog niet gestemd:

1. Sherlock
  2. QQX999
  3. Dott
  4. Daboman
  5. Mr.Mark
  6. Sudoku.
  7. Wammus
  8. Sann
  9. Toddish
  10. Absinthe
  11. timveen
  12. heksjuh

Laatst gewijzigd op 29-08-2010 om 19:20.
Oud 29-08-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Haha, zo heb je je aangemeld en zo begin je alweer. Ik stem random.org, die zegt Dott.
Stemlijstje:

Rode Panda

Archont
Lucky Luciano

Queasy

Rode Panda

Dignaantouwtje

Furby Feeder

Dott

Dingaantouwtje

Nog niet gestemd:

1. Sherlock
  2. QQX999
  3. Dott
  4. Daboman
  5. Mr.Mark
  6. Sudoku.
  7. Wammus
  8. Sann
  9. Toddish
  10. Absinthe
  11. Queasy
  12. timveen
  13. heksjuh
Queasy heeft toch vrij duidelijk d'r stem doorgegeven
Oud 29-08-2010, 19:02
Dingaantouwtje
Pardon! Is aangepast hoor.
Oud 29-08-2010, 19:19
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Doe het dan goed en zet Queasy bovenaan
Oud 29-08-2010, 19:20
Dingaantouwtje
Done
Oud 29-08-2010, 19:23
Toddish
Toddish is offline
Ik stem anoniem dat verwacht niemand
Oud 29-08-2010, 19:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik stem anoniem dat verwacht niemand
Gast, wat is het nut ervan in de eerste ronde?

Liever gezegd in elke ronde. Zo maak je jezelf alleen maar verdacht/irritant.
Oud 29-08-2010, 19:38
Toddish
Toddish is offline
Hap, hap. Ik stem ook op Rp ik vind hem iritant spelen.
Oud 29-08-2010, 19:56
Verwijderd
Daarmee kun je de stemlijsten gigantisch saboteren
Oud 29-08-2010, 20:06
Daboman
Daboman is offline
Ik stem op Dott want ik heb een compleet random gevoel dat zij slecht is.
Oud 29-08-2010, 21:18
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Random.org gaf 13 aan, dus 13 het is...
Heksjuh
Oud 29-08-2010, 21:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Random.org gaf 13 aan, dus 13 het is...
Heksjuh
Heksjuh is 18, dingaantouwtje is 13, je kijkt in het verkeerde lijstje
Oud 29-08-2010, 21:24
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Heksjuh is 18, dingaantouwtje is 13, je kijkt in het verkeerde lijstje
Oei... dan was het het lijstje van de mensen die nog niet gestemd hadden.
Nou ja, zo zij het...
Oud 29-08-2010, 21:29
Verwijderd
Aangezien je de eerste rond toch niks weet, en omdat hij voor grote kans op spelbederf zorgt, stem ik ook Rode Panda. Teksten als "kom laten we de tovenaar of jager ophangen" en Queasy voor wolf uitmaken terwijl ze random stemt maken het dan ook niet beter .

@Mr. Mark het wordt dus dingaantouwtje?
Oud 29-08-2010, 21:45
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik stem op Dott want ik heb een compleet random gevoel dat zij slecht is.
Random

Dan stem ik op jou want jij stemt op mij
Oud 29-08-2010, 21:47
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Random

Dan stem ik op jou want jij stemt op mij
Wraakstem!
Oud 29-08-2010, 21:55
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:

Jeps, had ik geïntroduceerd. Omdat de cupido geen toegevoegde waarde heeft als speler.

ben weer weg hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten