Advertentie | |
|
![]() |
||
Ok ik ga nu het verhaal schrijven en de functies verdelen daarna. De eerste stemronde zal morgen zijn.
Citaat:
|||
Citaat:
Doet freezer nou mee of niet? hij zegt hier dit: Citaat:
wellicht is het een idee om voor het volgende spel een verbod in te stellen op zinloos gespam voordat de functies daadwerkelijk verdeeld zijn? Dus alleen posts: ik doe mee, en geen posts: ik doe niet mee of ik weet nog niet of ik mee doe of kan ik nog meedoen of dingen in die trant want daar zit niemand op te wachten en zeker de toekomstige spelleiders niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn ervaring met freezer is dat ie vaak heel enthousiast aan iets wil beginnen maar dat een uur later alweer vergeten is ![]() Laatst gewijzigd op 29-08-2010 om 12:54. |
![]() |
|
Liberty city, augustus 2010
Archont stapte van de boot af en keek om zich heen. Hij was naar Amerika gekomen omdat hij van zijn neef had gehoord dat dat een waar paradijs op aarde was: een land van mogelijkheden, waar iedereen een Ferrari voor de deur had staan en waar de vrouwen allemaal mooi en gewillig waren. Heel anders dan zijn geboorteland, dat sinds de oorlog totaal verrot was geworden. Archont had ook nog gevochten in die oorlog, maar dat was niet iets waar hij vaak over praatte. Hij had veel Bosniërs gedood, zo veel dat hij de tel was kwijtgeraakt. ‘ARCHONT!!’ hoorde hij iemand roepen. Archont draaide zich om en zag dat er een vadsige man op hem af kwam rennen die hem omhelsde en op zijn wang kuste. ‘Bah Wammus’ gromde Archont terwijl hij zijn wang afveegde. ‘moet dat nou?’ Wammus liet zijn neef los en sloeg hem op de rug. ‘Welkom in Amerika neefje!’ Archont bekeek zijn neef eens goed. ‘Jezus jij bent dik geworden zeg’ ‘Dit is Amerika!’ zei Wammus lachend ‘iedereen wordt hier dik! Er zijn meer McDonalds dan dat er inwoners zijn! Maar kom mee, ik heb even verderop een auto staan!’ Wammus ging Archont voor naar zijn auto. Archont had een Ferrari verwacht, want Wammus had in zijn brieven meermalen gezegd dat iedereen daar in reed in Amerika, maar de auto bleek een krakkemikkige taxi te zijn. ‘Waar is de Ferrari?’ vroeg Archont. ‘Ferrari?’ zei Wammus verbaasd. ‘ow..eh.. die is in de garage. Dit is de auto van mijn werk’ De beide neven stapte in de auto en Wammus startte de motor. ‘We hoeven maar even te rijden’ zei hij. ‘Mijn flat is hier niet zo heel ver vandaan’ Tien minuten later stopte Wammus bij een flatgebouw. Archont volgde zijn neef naar een kamer ergens op de derde verdieping. De kamer was klein en het stonk er. Er was een bed dat leek alsof het al in geen eeuwen meer was opgemaakt, er stond een wasmand vol kleren en een keukentafel met etensresten. Veel meer meubilair was er niet, daar was ook geen plek voor. Wammus trapte een kakkerlak dood die onder de wasmand uit kwam. ‘Welkom in mijn huis neefje! Mi casa e su casa’ zei hij met een grijns. Archont keek met een vies gezicht om zich heen. ‘bah wat een stronthok. Wat is er gebeurd met die luxe villa waar je in je brieven over vertelde?’ Op dat moment klonk er een pieper. Wammus greep naar zijn broekzak. ‘Ah dat is Absinthe, de vrouw met wie ik ooit ga trouwen. Als ik ooit stop met vreemdgaan bedoel ik dan. Ze is tevens de secretaresse bij mijn taxibedrijf. Ik moet gaan, er zal vast wel iemand gebeld hebben die dringend een taxi nodig heeft. Maak jezelf gemakkelijk neefje, er is nog wat pizza van gisteren over als je honger hebt’ Wammus greep naar zijn andere broekzak en haalde er een visitekaartje uit. ‘Dit is een vriend van me die hier vlakbij woont. Als je wat geld wilt verdienen moet je maar eens bij hem langs gaan’ Toen stapte Wammus de kamer uit en verdween. Archont keek om zich heen. Hij was nog niet echt moe, en één blik op die pizza had al zijn eetlust weggenomen, dus hij kon net zo goed meteen maar even bij die vriend van Wammus langs gaan. Hij keek op het visitekaartje. ‘Daboman’ las hij. Op de achterkant stond een adres met een korte routebeschrijving die Wammus erbij getekend had. Een klein kwartier later stond Archont voor het huis van Daboman. Hij belde aan en een zwarte man met dreads en een t-shirt in de kleuren van de Jamaicaanse vlag deed de deur open. Een wietlucht drong Archonts neusgaten binnen ‘Wassup rasta’ zei de man. ‘Ik ben Archont, Wammus zijn neef’ stelde Archont zich voor. ‘Ik ben op zoek naar Daboman. Volgens mijn neef zou die wat werk voor me hebben’ De rasta stak een nieuwe joint op. ‘wassup man, Daboman mesa bomba swa. Wammus, swa bomba I en I, I en I swa bomba Babylon swa’ Daboman bood Archont een joint aan. Archont schudde zijn hoofd. ‘Ik heb geen idee wat je zo juist gezegd hebt vriend, maar ik vind alles prima’ Daboman deed zijn jas aan en trok de deur dicht. ‘I en I follow da I’ zei hij en hij begon te lopen. Archont kon er nog steeds niet veel van maken maar hij volgde de rasta toch maar.. Deelnemers
Spelleiders Abzg Eye Of Sauron Ok dit is de definitieve lijst, Heksjuh was nog net op tijd. Het verhaal is dit keer met GTA-thema, zoals jullie vast al gemerkt hadden Ga nu de functie PMs versturen, de volgende functies zitten er in: 3x wolven verrader heks leerling ziener tovenaar wolfsbane jager cupido, die twee geliefden zal aanwijzen en een zooitje dorpelingen de eerste stemronde is morgen. stemmen kan tot morgenavond 20.30
|
functies zijn verdeeld. Ik heb de allernieuwste functies (evilziener en zo) weggelaten omdat ik zelf nog nooit met een spel heb meegedaan waar die bij zaten, en dan zou ik moeten teruglezen wat die precies doen en zo, en daar had ik geen zin in. (lui is)
Cupido staat aan de kant van de geliefden btw Edit: er is een echte cupido. Is het ook weleens geweest dat de eerste persoon die dood ging dat deed? ow dat heb ik ook nog nooit meegemaakt dan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Smerig tuig dat meteen wilt verliezen! Het is volk zoals jullie die de wolven meteen vrij spel geven. Kom laten we tovenaar of jager ophangen! Nou moe. Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, maar kolere zeg foei! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Haha, zo heb je je aangemeld en zo begin je alweer. Ik stem random.org, die zegt Dott.
Stemlijstje: Rode Panda Queasy Archont Lucky Luciano Queasy Rode Panda Dingaantouwtje Furby Feeder Dott Dingaantouwtje Nog niet gestemd:
Laatst gewijzigd op 29-08-2010 om 19:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aangezien je de eerste rond toch niks weet, en omdat hij voor grote kans op spelbederf zorgt, stem ik ook Rode Panda. Teksten als "kom laten we de tovenaar of jager ophangen" en Queasy voor wolf uitmaken terwijl ze random stemt maken het dan ook niet beter
![]() @Mr. Mark het wordt dus dingaantouwtje? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
ben weer weg hoor |
Advertentie |
|
![]() |
|