Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kom met dit argument, om aan te geven dat er wel degenlijk sexuele verschillen bestaan. Jij toont aan dat mijn onderbouwing niet 100% klopt, wat niet wegneemt dat je mijn punt niet onderuit haalt. Mochten wij het nog steeds hebben over of het eerlijk is of niet dat vrouwen niet mee mogen doen, dan lijkt het me dat er genoeg info gegeven is, dat er van een eerlijke competitie geen spraken is? Denk jij dat mannen en vrouwen evenredig deze wedstrijd aan zouden kunnen gaan, dan denk ik dus echt omgwtf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weiger wéér mee te praten over seks en aanverwante zaken maar ik wil wél even melden dat mijn laatste interview ein-de-lijk rond is!
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dit is juist te hilarisch voor woorden, je moet meepraten! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tijd om de keuken schoon te gaan maken denk ik ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En we hadden 1 kerstbandje en dat heb ik zo vaak gehoord dat ik het heel raar vindt als iemand kerstliedjes in een andere volgorde zingt dan ze op het bandje stonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat was nu net de weddenschap hè? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en ik zie je nou ook echt staan springen, flashen en blèren naar de Duitsers ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat er een striptekenaar moet komen die cartoons over mij moet maken. Narcistisch van me he? Mja, ach ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|