Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gewoon niet zo geboren als vrouw
Je bent niet geboren als vrouw?
Advertentie
Oud 30-08-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, ja. Dat is waar. Maar nu had je ook niet de gelegenheid te cheaten!

*knijpt in wangetjes*
Jawel, ik heb nog geprobeerd om diverse ehh... wat was het ook weer? Spaanse voetballers te onderscheppen, maar het lukte me gewoon niet. Ze zagen me niet staan

Oh ja, knijpen in wangetjes. En me dan vrouwtje noemen zeker?
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet geboren als vrouw?
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Hm? Heb je het nu over dit stukje:
Veruit de meeste vrouwen (ok, van onze generatie althans) hebben geen moeite met klaarkomen en vinden seks niet eng en vies.
?
En zo ja: meen je nou dat je denkt dat dat níet zo is of jaag je míj op de kast?
Jouw punt was dat het flauw was dat vrouwen niet mochten meedoen.
Ik kom met dit argument, om aan te geven dat er wel degenlijk sexuele verschillen bestaan.
Jij toont aan dat mijn onderbouwing niet 100% klopt, wat niet wegneemt dat je mijn punt niet onderuit haalt.

Mochten wij het nog steeds hebben over of het eerlijk is of niet dat vrouwen niet mee mogen doen, dan lijkt het me dat er genoeg info gegeven is, dat er van een eerlijke competitie geen spraken is?
Denk jij dat mannen en vrouwen evenredig deze wedstrijd aan zouden kunnen gaan, dan denk ik dus echt omgwtf
Verwijderd
Citaat:
Het sperma hoeft er niet uit ofzo, dat wordt gewoon weer afgebroken. Dus als je je niet te veel blootstelt aan seksuele prikkels (zodat je niet geil wordt en over seks gaat dromen) hoeft een natte droom ook niet
Als ik de topics teruglees van Muziek een paar jaar geleden stellen ze elkaar juist overmatig bloot aan seks en aangezien je je dagelijks moet melden daar ontkom je volgens mij niet echt aan seksuele prikkels.
Verwijderd
Ik weiger wéér mee te praten over seks en aanverwante zaken maar ik wil wél even melden dat mijn laatste interview ein-de-lijk rond is! Toen ik eenmaal de ''juiste'' mevrouw te pakken had vond ze het nog voor ik klaar was met mijn uitlegverhaaltje allemaal dikke prima, dus nu kan ik de 6e naar Haarlem met mijn voicerocordertje, hoi hoi! /mijlpaal.
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaaaaaaaa hoor, allemaal tegen mij. Lekker makkelijk!
Kusje hoor.
Oud 30-08-2010, 15:38
Macrador
Macrador is offline
Na een rijd moet je toch ooit ontploffen denk ik
Verwijderd
Citaat:
Als ik de topics teruglees van Muziek een paar jaar geleden stellen ze elkaar juist overmatig bloot aan seks en aangezien je je dagelijks moet melden daar ontkom je volgens mij niet echt aan seksuele prikkels.
nee ok ze zullen het elkaar niet makkelijk maken
Verwijderd
Citaat:
Jawel, ik heb nog geprobeerd om diverse ehh... wat was het ook weer? Spaanse voetballers te onderscheppen, maar het lukte me gewoon niet. Ze zagen me niet staan
... Onderscheppen?
Verwijderd
Citaat:
Ik weiger wéér mee te praten over seks en aanverwante zaken maar ik wil wél even melden dat mijn laatste interview ein-de-lijk rond is! Toen ik eenmaal de ''juiste'' mevrouw te pakken had vond ze het nog voor ik klaar was met mijn uitlegverhaaltje allemaal dikke prima, dus nu kan ik de 6e naar Haarlem met mijn voicerocordertje, hoi hoi! /mijlpaal.
Wat goed

Maar dit is juist te hilarisch voor woorden, je moet meepraten!
Oud 30-08-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
van seksuele spanning wel (tenzij je gewoon geen libido hebt), maar dus niet van sperma een spermacel gaat vanzelf dood na een week of twee en wordt dan opgeruimd en de onderdelen worden gerecycled.
Oud 30-08-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Wat goed

Maar dit is juist te hilarisch voor woorden, je moet meepraten!
Ik heb er geen mening over.
Oud 30-08-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Jouw punt was dat het flauw was dat vrouwen niet mochten meedoen.
Ik kom met dit argument, om aan te geven dat er wel degenlijk sexuele verschillen bestaan.
Jij toont aan dat mijn onderbouwing niet 100% klopt, wat niet wegneemt dat je mijn punt niet onderuit haalt.

Mochten wij het nog steeds hebben over of het eerlijk is of niet dat vrouwen niet mee mogen doen, dan lijkt het me dat er genoeg info gegeven is, dat er van een eerlijke competitie geen spraken is?
Denk jij dat mannen en vrouwen evenredig deze wedstrijd aan zouden kunnen gaan, dan denk ik dus echt omgwtf
Natuurlijk zijn er verschillen ;x We zullen elkaar wel weer verkeerd begrijpen
Oud 30-08-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
... Onderscheppen?
Ja, dat zeg ik
Oud 30-08-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
van seksuele spanning wel (tenzij je gewoon geen libido hebt), maar dus niet van sperma een spermacel gaat vanzelf dood na een week of twee en wordt dan opgeruimd en de onderdelen worden gerecycled.
Huhu ik heb te bizarre visuals.

Tijd om de keuken schoon te gaan maken denk ik
Oud 30-08-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Het idee is dan ook dat je niet gaat(/laat) (be)rijden!

huhu.

Ja @ mezelf .
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zeg ik
Ik bood ze een cerveja aan en liet ze allemaal mijn tietos zien, maar nee hoor, ze móesten en zóuden voetballen
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zeg ik
Dit moet je écht even toelichten hoor want ik heb echt bizarre scenario's in m'n hoofd over hoe jij een Xavi of Iniesta probeert te.. "onderscheppen"..
Oud 30-08-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Etmakas schreef:

Mijne was een cassettebandje van West Side Story. Je moest hem omdraaien middenin I have a love, precies als Maria die hoge "I have a love and that's all that I need" zingt. Bij de I. Nog steeds als ik dat liedje hoor, verwacht ik half om half dat hij ineens afgebroken wordt.
Haha dat heb ik met Bright Eyes van Art Gartfunkel, dat stond op een mixtape die ik van de radio had gemaakt
En we hadden 1 kerstbandje en dat heb ik zo vaak gehoord dat ik het heel raar vindt als iemand kerstliedjes in een andere volgorde zingt dan ze op het bandje stonden.
Verwijderd
Citaat:
Dit moet je écht even toelichten hoor want ik heb echt bizarre scenario's in m'n hoofd over hoe jij een Xavi of Iniesta probeert te.. "onderscheppen"..
Zie hierboven.
Verwijderd
hihi Sarah zei ik vindt
Oud 30-08-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
hihi Sarah zei ik vindt
O-oh
Nu durf ik hier mijn gezicht niet meer te laten zien
Oud 30-08-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ik bood ze een cerveja aan en liet ze allemaal mijn tietos zien, maar nee hoor, ze móesten en zóuden voetballen
Ach, die Spanjaarden zijn toch allemaal homosexueel. Ik had altijd al zo mijn twijfels maar nu weet ik het zeker
Oud 30-08-2010, 15:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Natuurlijk zijn er verschillen ;x We zullen elkaar wel weer verkeerd begrijpen
Komt denk ik omdat we van het andere geslacht zijn
Oud 30-08-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ach, die Spanjaarden zijn toch allemaal homosexueel. Ik had altijd al zo mijn twijfels maar nu weet ik het zeker
Ik ben blij dat je dat zegt. Ik dacht al dat er iets mis met me was
Oud 30-08-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Oud 30-08-2010, 15:46
Verwijderd
Oh wacht, ik bedenk me nu ineens dat het Argentinië - Duitsland was
Oud 30-08-2010, 15:48
Verwijderd
Dát ging er dus mis. Ik daar m'n Spaanse best doen en die Duitsers allemaal "Hm? Was ist ein Cerveja? Und Tietos? Boobies mussen wir haben! Na gut, wir gehen mal fussballen! Tschüss!"
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals: ik vind echt dat je dit moet gaan regelen
Verwijderd
Oud 30-08-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Dát ging er dus mis. Ik daar m'n Spaanse best doen en die Duitsers allemaal "Hm? Was ist ein Cerveja? Und Tietos? Boobies mussen wir haben! Na gut, wir gehen mal fussballen! Tschüss!"
Toch hebben die malle Duitsers wel gehakt gemaakt van die stink-Argentijnen. Dat sierde ze wel Maar goed; ook die Duitsers zijn dus homosexueel. Tietos is universeel!
Oud 30-08-2010, 15:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Nogmaals: ik vind echt dat je dit moet gaan regelen
Ik ga mijn best doen
Oud 30-08-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Toch hebben die malle Duitsers wel gehakt gemaakt van die stink-Argentijnen. Dat sierde ze wel Maar goed; ook die Duitsers zijn dus homosexueel. Tietos is universeel!
Ja, vooral als ze er een illustratie bij krijgen natuurlijk

En dat was nu net de weddenschap hè? Jij rekende op de Duitsers en ik niet.
Oud 30-08-2010, 15:52
Verwijderd
Hallooo! Wat is het onderwerp nu?
Oud 30-08-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Hallooo! Wat is het onderwerp nu?
dryathlon en Absinthes borsten!

edit: /tietos/boobies
Oud 30-08-2010, 15:54
Verwijderd
Ehhh... het onderwerp nu...
Hm.
Van de dryathlon of zoiets naar valsspelen bij de dryathlon naar zijtakken over man/vrouwverschillen en over voetbalwedstrijden en het onderscheppen van grote sterke Spanjaarden danwel Duitsers met cerveja's en tietos.
Oud 30-08-2010, 15:55
Verwijderd
ik heb vandaag ook van die knijpkrachttraindingetjes gekocht, dus als jullie me op de meeting zijn herkennen jullie mij aan m'n twee meter brede schouders
Oud 30-08-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
ik ga mijn best doen

Citaat:
dryathlon en absinthes borsten!

Edit: /tietos/boobies
Verwijderd
ik realiseer me net dat ik het al jaren lees als "dryathLon" (en jullie ook zo te zien), maar dat het Dryathon is, zonder L zo van: marathon maar dan anders, en niet triathlon
Verwijderd
Oh he inderdaad
Oud 30-08-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, vooral als ze er een illustratie bij krijgen natuurlijk

En dat was nu net de weddenschap hè? Jij rekende op de Duitsers en ik niet.
Ah ja! Ja, nou ja, dat ze zouden winnen had ik wel verwacht maar like, Argentinië werd echt over het knietje gelegd en dat had ik níet verwacht

Oh en ik zie je nou ook echt staan springen, flashen en blèren naar de Duitsers
Oud 30-08-2010, 15:58
Verwijderd
wie heeft dat concept dryathlon verzonnen? en waarom zou je eraan mee doen?

niks voor mij!

en voetbal vind ik niet zo leuk, maar het Nederlands Elftal wel en ik heb wel weer zin in een EK of WK
Verwijderd
Citaat:
ik realiseer me net dat ik het al jaren lees als "dryathLon" (en jullie ook zo te zien), maar dat het Dryathon is, zonder L zo van: marathon maar dan anders, en niet triathlon
Oh, zo had ik het net geschreven maar toen zag ik Sarahs post en heb ik het alsnog veranderd
Verwijderd
Citaat:
Ehhh... het onderwerp nu...
Hm.
Van de dryathlon of zoiets naar valsspelen bij de dryathlon naar zijtakken over man/vrouwverschillen en over voetbalwedstrijden en het onderscheppen van grote sterke Spanjaarden danwel Duitsers met cerveja's en tietos.
Ja uh die Spanjolen zijn allesbehalve groot en sterk. Volgens mij is er niet één bij Barcelona a.k.a. het Spaanse elftal die boven de 1m65 uit komt
Oud 30-08-2010, 15:59
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
dryathlon en Absinthes borsten!

edit: /tietos/boobies
Damn, zo met het eerste bezig dat 2e onderwerp me was ontschoten, soms schaam ik me voor mijn gebrek aan mannelijkheid
Verwijderd
Citaat:
Ah ja! Ja, nou ja, dat ze zouden winnen had ik wel verwacht maar like, Argentinië werd echt over het knietje gelegd en dat had ik níet verwacht

Oh en ik zie je nou ook echt staan springen, flashen en blèren naar de Duitsers

Ik denk dat er een striptekenaar moet komen die cartoons over mij moet maken. Narcistisch van me he? Mja, ach
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Maar voor de M leden hier, stel hij komt, joinen jullie??
Verwijderd
Citaat:
"Aah, Bastiaan, sehen sie dass?" Das schöne madchen mit den kahle Boobies? Jawohl, aber ich brauche ein würst, mit ein bisschen curry...
Oud 30-08-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ja uh die Spanjolen zijn allesbehalve groot en sterk. Volgens mij is er niet één bij Barcelona a.k.a. het Spaanse elftal die boven de 1m65 uit komt
Voor mij is alles groot en sterk

(is niet waar overigens )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten