Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier is de historie van de hoogste belastingschaal in de VS:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...lIncomeTax.svg Binnen één decennium is de hoogste belastingschaal van 25% in 1928 naar 79% in 1936 gegaan. Waar was de exodus van rijken die jij hier nu voorspelt? Decannialang was de hoogste schaal boven de 70%, terwijl de jaren '50 en '60 nu juist jaren van enorme voorspoed in de VS waren. Mensen kunnen wel beweren te willen emigreren, maar om dat ook echt te doen is wel wat meer nodig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Godver, vrijdagavond en dan ga ik aan zo'n discussie beginnen, kga zo maar is snel douchen om even wat te gaan drinken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zodra een zelfstandig ondernemer voldoende verdient om in de hoogste schaal te zitten heeft die weinig te klagen, lijkt me. Daarnaast zal zo'n ondernemer zich drukker maken om de gezondheid van zijn bedrijf, je hebt ook niks aan minder belasting betalen als je bijv. de helft minder verdient. |
![]() |
|
Verwijderd
|
''de Verenigde Staten van Amerika, heft inkomstenbelasting in de eerste plaats op basis van de nationaliteit van personen: een persoon met bijvoorbeeld de Amerikaanse nationaliteit is in beginsel voor zijn gehele inkomen in de Verenigde Staten van Amerika aan de aldaar geldende federale inkomstenbelasting onderworpen, zelfs indien die persoon niet in die staat woont. De Verenigde Staten van Amerika zijn voor wat betreft inkomstenbelastingen ook in een ander opzicht een bijzonder land: niet alleen de federale overheid heft een inkomstenbelasting, ook lagere overheidsorganen zoals de afzonderlijke staten en zelfs gemeenten mogen inkomstenbelastingen heffen.''
Dit betekent toch dat als je al Amerikaan in het buitenland woont je toch die inkomstenbelasting moet betalen? Of snap ik dat verkeerd? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik kan misschien wel is wat leren, leg dan is het precieze verschil uit tussen die 2? ![]() Want anders ga ik zaken door elkaar heen halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zonder mij eerst in te lezen dan. Maar daar heb ik geen tijd/zin in op vrijdagavond. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, aan alle kanten wordt er aan mij getrokken in de zin van zowel mijn oude werkgever die ik toch maar weer een maandje uit de nood help (na een hoop gesmeek
![]() NEE, ik ga dit jaar maar is keertje op mezelf richten /egoistisch/ |
![]() |
|
|