![]() |
|
![]() |
Hoe oud ben je? 15
Wat is je geaardheid? Hetero, Bi , Homo , Lesbi? Aseksueel Wanneer kwam je erachter? Toen ik erachter kwam dat ik me noch aangetrokken tot vrouwen noch tot mannen voelde. Twijfel je nog ? Misschien dat ik later pas seksueel wordt. Heb je op dit moment verkering? n.v.t. Met een jongen of meisje? n.v.t. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe oud ben je?
15 Wat is je geaardheid? Hetero, Bi , Homo , Lesbi? Bi Wanneer kwam je erachter? Twijfel nog, nog niet verliefd geweest op jongen, vind ze wel aantrekkelijk. Wel verliefd op mijn meisje. Twijfel je nog ? Twijfel nog Heb je op dit moment verkering? Ja Met een jongen of meisje? Meisje Bedankt voor het invullen! Asjeblieft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe oud ben je? 17
Wat is je geaardheid? Hetero, Bi , Homo , Lesbi? hetro Wanneer kwam je erachter? toen ik voor het eerst jongen leuk vond maar ben nooit verliefd geweest Twijfel je nog ? nee eigelijks niet heb nooit meisje leuk gevonden dus waarom zou ik dan bi of lesbi zijn ? Heb je op dit moment verkering? nee Met een jongen of meisje? nobody |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoe oud ben je?
17 jaar Wat is je geaardheid? Hetero, Bi , Homo , Lesbi? Hetero Wanneer kwam je erachter? Omdat ik alleen maar op meisjes verliefd word Twijfel je nog ? Nee Heb je op dit moment verkering? Nee, helaas niet ![]() Met een jongen of meisje? Nvt Bedankt voor het invullen! Graag Gedaan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe oud ben je nou? |
![]() |
|
Hoe oud ben je?
14 Wat is je geaardheid? Hetero, Bi , Homo , Lesbi? Hetero Wanneer kwam je erachter? Toen ik vorig jaar voor het eerst verliefd was (op een jongen dus) Twijfel je nog ? Niet echt nee Heb je op dit moment verkering? Helaas niet... Met een jongen of meisje? Zei ik niet dat ik geen verkering heb? ![]() Bedankt voor het invullen! No problemo |
![]() |
|
![]() |
Hoe oud ben je?
18 Wat is je geaardheid? Hetero, Bi , Homo , Lesbi? Hetero (misschien een super klein beetje bi-schierig) Wanneer kwam je erachter? hetero weet ik natuurlijk al heel lang, bi-schierig sinds kort. Twijfel je nog ? nee, als ik moet kiezen is het hetero. Heb je op dit moment verkering? nein Met een jongen of meisje? nvt Bedankt voor het invullen! geen dank ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 |