Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Zo, dat was weer prima vermaak. Die vatsige Bas moet trouwens echt zijn mond leren houden.

Maar ik ben vast de enige die het gezien heeft of niet?
Ik vind die Mariane (Mariana?) Verkerk nog 10 x erger!
Advertentie
Oud 04-10-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Die is ook naar inderdaad. En daphne mag ook wel weg. Stom programma
Oud 04-10-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ik bedacht me net serieus dat er ook nog twee forumbassen zijn

Ik bedoelde natuurlijk niet jou, gekke panda, maar Bas van Schaik!

[afbeelding]

deze dus.
iel.
Oud 04-10-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Ik bedacht me net serieus dat er ook nog twee forumbassen zijn

Ik bedoelde natuurlijk niet jou, gekke panda, maar Bas van Schaik!

[afbeelding]

deze dus.
Wat een oetlul, ik eet hem rauw en met een pak melk.
Verwijderd
Citaat:
RP! Ik heb nog een foto met I love Panda erop .
Dont we all?
Verwijderd
Citaat:
define horror Misschien ben ik iets te fanboy, maar het gros van King is niet echt 'horror' als je het mij vraagt.
En dat is precies waarom ik King wél af en toe kan lezen Met name de korte verhalen, al vind ik dingen zoals The Long Walk ook erg gaaf. Mijn definitie van horror is overigens 'shit die ik eng vind'.
Verwijderd
Citaat:
Dat is écht een verschrikkelijk wijf inderdaad.
Oud 04-10-2010, 20:42
Verwijderd
jeetje wat een improductieve kutdag weer zeg, tering
Oud 04-10-2010, 20:43
Missy
Missy is offline
Wat een flutcommentaar bij benelux next topmodel zeg.
Oud 04-10-2010, 20:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
En dat is precies waarom ik King wél af en toe kan lezen Met name de korte verhalen, al vind ik dingen zoals The Long Walk ook erg gaaf. Mijn definitie van horror is overigens 'shit die ik eng vind'.
The Stand ooit geprobeerd? Post-apocalisme ftw.
Oud 04-10-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
The Stand ooit geprobeerd? Post-apocalisme ftw.
Neen! Ik zal 'm onthouden
Oud 04-10-2010, 20:47
Missy
Missy is offline
Ik ga me nog even bezatten in Leiden.
Oud 04-10-2010, 20:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Neen! Ik zal 'm onthouden
Virus, mensheid kaput voor 99,9nogwat%, paar overlevenden gaan er wat van maken. Zit ook wel wat fantasy/mystiek in, maar het gros is toch meer "samenleven met een stel kneuzen".
Oud 04-10-2010, 20:49
Verwijderd
Ik heb volgens mij alleen Desperation van King gelezen.
Oud 04-10-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Virus, mensheid kaput voor 99,9nogwat%, paar overlevenden gaan er wat van maken. Zit ook wel wat fantasy/mystiek in, maar het gros is toch meer "samenleven met een stel kneuzen".
Klinkt prima Post-apocalyptische scenario's zijn altijd leuk.
Oud 04-10-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Die is ook naar inderdaad. En daphne mag ook wel weg. Stom programma
Ja, het is écht een heel slecht programma Ik kijk het omdat ik de opdrachten leuk vind en ik het gebitch tussen die meisjes wel grappig vind, maar verder zijn alle commentaren, sluikreclame en bovenal de jury echt beláchelijk slecht.
Oud 04-10-2010, 20:54
Tink*
Tink* is offline
Bah ik voel me niet lekker, als ik maar niet ziek word.
Oud 04-10-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ha, precies die wilde ik noemen als voorbeeld van niet echt horror die je waarschijnlijk wel gaaf vindt
Oud 04-10-2010, 21:00
Carn
Carn is offline
Hearts in Atlantis <3
Oud 04-10-2010, 21:01
Verwijderd
ik drinnk jagatee ofzo?
Oud 04-10-2010, 21:03
Verwijderd
En ook niet echt horror zijn natuurlijk Shawshank Redemption en the Green Mile. Gerald's Game (de spelbreker) is ook gaaf, hoewel daar wel een heel eng stukje inzit vond ik. Enenenen Insomnia <3 (ja dat is weer een heel andere categorie maar ik moest er aan denken)
Oud 04-10-2010, 21:04
Carn
Carn is offline
ha, je bureau opruimen is ook leuk, ik kom nog wat "Nie fokke mee Brabant" en "Patat: Nee, Friet: JA" stickers tegen
Verwijderd
Citaat:
En ook niet echt horror zijn natuurlijk Shawshank Redemption en the Green Mile. Gerald's Game (de spelbreker) is ook gaaf, hoewel daar wel een heel eng stukje inzit vond ik. Enenenen Insomnia <3
Oh The Green Mile heb ik natuurlijk ook gelezen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
En ook niet echt horror zijn natuurlijk Shawshank Redemption en the Green Mile. Gerald's Game (de spelbreker) is ook gaaf, hoewel daar wel een heel eng stukje inzit vond ik. Enenenen Insomnia <3
Needful Things!
Oud 04-10-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
ha, je bureau opruimen is ook leuk, ik kom nog wat "Nie fokke mee Brabant" en "Patat: Nee, Friet: JA" stickers tegen
OMG, die laatste wil ik!
Oud 04-10-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Needful Things!
Ja

Mmm en Running man! Die is toch ook verfilmd?
Oud 04-10-2010, 21:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
OMG, die laatste wil ik!

Citaat:
Ja

Mmm en Running man! Die is toch ook verfilmd?
Yesh!
Oud 04-10-2010, 21:08
Geel
Geel is offline
Iedereen die me bedankt en sterkte wenst in het RtS-topic:
Bedankt!

Ik vind het heel leuk om het spel te leiden, maar de verplichting om elke keer een uitslag te posten is me op dit moment te veel. Wat best raar is, aangezien dit de eerste keer is dat ik me (enigszins) down voel. Maar het zal wel los lopen! (Dat is volgens mij Twents. )
Oud 04-10-2010, 21:18
Verwijderd
Gaaf
Oud 04-10-2010, 21:18
Verwijderd
Wat een rare achtbaan dag.
Oud 04-10-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Iedereen die me bedankt en sterkte wenst in het RtS-topic:
Bedankt!

Ik vind het heel leuk om het spel te leiden, maar de verplichting om elke keer een uitslag te posten is me op dit moment te veel. Wat best raar is, aangezien dit de eerste keer is dat ik me (enigszins) down voel. Maar het zal wel los lopen! (Dat is volgens mij Twents. )
No problem he .
Oud 04-10-2010, 21:20
Rationeel
Rationeel is offline
even dexterren voor het slapen gaan
Oud 04-10-2010, 21:23
Geel
Geel is offline
Citaat:
No problem he .
Oud 04-10-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Wat een rare achtbaan dag.
ik voel me een beetje een achtbaan
Oud 04-10-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
ik voel me een beetje een achtbaan
Haha, *aai* Jij moet ook gewoon naar bed toe. Net als ik, eigenlijk.
Oud 04-10-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, *aai* Jij moet ook gewoon naar bed toe. Net als ik, eigenlijk.
ik kan niet slapen. En ik voel me een beetje whoej en beroerd tegelijk, heel bijzonder.
Oud 04-10-2010, 21:27
Verwijderd
Ik heb honger als een beer.
Verwijderd
Citaat:
ik kan niet slapen. En ik voel me een beetje whoej en beroerd tegelijk, heel bijzonder.
Neeee, dat waren mijn eerste symptomen! Dadelijk heb ik jóu nog aangestoken.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb honger als een beer.
Dan moet je zalmen eten D:
Oud 04-10-2010, 21:28
Verwijderd
Carn
Carn is offline
Ah, de Ig Nobel's zijn er weer

Last week, winners of the Ig Nobel prizes for humorous but thought-provoking research were honored in a ceremony at Harvard. Winners included the inventors of a remote-control helicopter whale snot collector, and researchers documenting bat fellatio.

Photo by richard_b, of Neil Gaiman and other presenters testing an "emergency bra" (created by a former Ig Nobel winner) that converts into a face mask.

Here is a full list of the winners, whose work was praised in a strange annual ceremony headlined by Annals of Improbable Research publisher Marc Abrahams and featuring special guests like Neil Gaiman, as well as five actual Nobel prize winners.

ENGINEERING PRIZE
Karina Acevedo-Whitehouse and Agnes Rocha-Gosselin of the Zoological Society of London, UK, and Diane Gendron of Instituto Politecnico Nacional, Baja California Sur, Mexico, for perfecting a method to collect whale snot, using a remote-control helicopter.
REFERENCE: "A Novel Non-Invasive Tool for Disease Surveillance of Free-Ranging Whales and Its Relevance to Conservation Programs," Karina Acevedo-Whitehouse, Agnes Rocha-Gosselin and Diane Gendron, Animal Conservation, vol. 13, no. 2, April 2010, pp. 217-25. The authors are at Zoological Society of London and Centro Interdisciplinario de Ciencias Marinas, Instituto Politécnico Nacional, Baja California Sur, Mexico.

MEDICINE PRIZE
Simon Rietveld of the University of Amsterdam, The Netherlands, and Ilja van Beest of Tilburg University, The Netherlands, for discovering that symptoms of asthma can be treated with a roller-coaster ride.
REFERENCE: "Rollercoaster Asthma: When Positive Emotional Stress Interferes with Dyspnea Perception," Simon Rietveld and Ilja van Beest, Behaviour Research and Therapy, vol. 45, 2006, pp. 977–87.

TRANSPORTATION PLANNING PRIZE
Toshiyuki Nakagaki, Atsushi Tero, Seiji Takagi, Tetsu Saigusa, Kentaro Ito, Kenji Yumiki, Ryo Kobayashi of Japan, and Dan Bebber, Mark Fricker of the UK, for using slime mold to determine the optimal routes for railroad tracks.
REFERENCE: "Rules for Biologically Inspired Adaptive Network Design," Atsushi Tero, Seiji Takagi, Tetsu Saigusa, Kentaro Ito, Dan P. Bebber, Mark D. Fricker, Kenji Yumiki, Ryo Kobayashi, Toshiyuki Nakagaki, Science, Vol. 327. no. 5964, January 22, 2010, pp. 439-42.

PHYSICS PRIZE
Lianne Parkin, Sheila Williams, and Patricia Priest of the University of Otago, New Zealand, for demonstrating that, on icy footpaths in wintertime, people slip and fall less often if they wear socks on the outside of their shoes.
REFERENCE: "Preventing Winter Falls: A Randomised Controlled Trial of a Novel Intervention," Lianne Parkin, Sheila Williams, and Patricia Priest, New Zealand Medical Journal. vol. 122, no, 1298, July 3, 2009, pp. 31-8.

PEACE PRIZE
Richard Stephens, John Atkins, and Andrew Kingston of Keele University, UK, for confirming the widely held belief that swearing relieves pain.
REFERENCE: "Swearing as a Response to Pain," Richard Stephens, John Atkins, and Andrew Kingston, Neuroreport, vol. 20 , no. 12, 2009, pp. 1056-60.

PUBLIC HEALTH PRIZE
Manuel Barbeito, Charles Mathews, and Larry Taylor of the Industrial Health and Safety Office, Fort Detrick, Maryland, USA, for determining by experiment that microbes cling to bearded scientists.
REFERENCE: "Microbiological Laboratory Hazard of Bearded Men," Manuel S. Barbeito, Charles T. Mathews, and Larry A. Taylor, Applied Microbiology, vol. 15, no. 4, July 1967, pp. 899–906.

ECONOMICS PRIZE
The executives and directors of Goldman Sachs, AIG, Lehman Brothers, Bear Stearns, Merrill Lynch, and Magnetar for creating and promoting new ways to invest money - ways that maximize financial gain and minimize financial risk for the world economy, or for a portion thereof.

CHEMISTRY PRIZE
Eric Adams of MIT, Scott Socolofsky of Texas A&M University, Stephen Masutani of the University of Hawaii, and BP [British Petroleum], for disproving the old belief that oil and water don't mix.
REFERENCE: "Review of Deep Oil Spill Modeling Activity Supported by the Deep Spill JIP and Offshore Operator's Committee. Final Report," Eric Adams and Scott Socolofsky, 2005.

MANAGEMENT PRIZE
Alessandro Pluchino, Andrea Rapisarda, and Cesare Garofalo of the University of Catania, Italy, for demonstrating mathematically that organizations would become more efficient if they promoted people at random.
REFERENCE: "The Peter Principle Revisited: A Computational Study," Alessandro Pluchino, Andrea Rapisarda, and Cesare Garofalo, Physica A, vol. 389, no. 3, February 2010, pp. 467-72.

BIOLOGY PRIZE
Libiao Zhang, Min Tan, Guangjian Zhu, Jianping Ye, Tiyu Hong, Shanyi Zhou, and Shuyi Zhang of China, and Gareth Jones of the University of Bristol, UK, for scientifically documenting fellatio in fruit bats.
REFERENCE: "Fellatio by Fruit Bats Prolongs Copulation Time," Min Tan, Gareth Jones, Guangjian Zhu, Jianping Ye, Tiyu Hong, Shanyi Zhou, Shuyi Zhang and Libiao Zhang, PLoS ONE, vol. 4, no. 10, e7595.
Verwijderd
Citaat:
Neeee, dat waren mijn eerste symptomen! Dadelijk heb ik jóu nog aangestoken.
Jij bent sowieso schuldig aan hoe ik me voel (a)
Oud 04-10-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Jij bent sowieso schuldig aan hoe ik me voel (a)
You just lost me. ...?
Verwijderd
Citaat:
You just lost me. ...?
Dat dacht ik al, nevermind.
Oud 04-10-2010, 21:32
Verwijderd
goedeavond.
Verwijderd
Oh, ok dan. Nou truste allemaal.
Verwijderd
Slaap lekker <3. Nogmaals bedankt voor vanmiddag!
Oud 04-10-2010, 21:34
Verwijderd
Hm ik heb zin in een lekker broodje. Een pasgebakken bagel met biologische gerookte kip en jonge kaas en verse sla en tomaat en pijnboompitjes ofzo. Maar er is hier niks van dien aard. Ik wou dat er nachtelijke cafe's met lekkere dingen bestonden, rond dit uur kun je alleen pizza en ongezonde frituurtroep krijgen.
Oud 04-10-2010, 21:35
Verwijderd
Een nachtelijke supermarkt zou ook fijn zijn. Maar daar heb ik me al over beklaagd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten