Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Konijn Marvin is op topsnelheid rondjes door de kamer aan het sprinten. Kamer in, naar de andere hoek, drie sprongetjes over onderdelen van het wasrek, weer naar de deur, uitglijden op het zeil. Dit alles in minder dan twee seconden. En dan nog eens, en dan nog eens.
Advertentie
Oud 05-10-2010, 15:41
Verwijderd
Nu is hij er klaar mee en zit-ie te hijgen
Oud 05-10-2010, 15:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mickel is best leuk! Scandinavisch?
Ja, het komt in Scandinavië wel vaker voor Maar volgens mij wist mn moeder dat niet, ze vond het wel een leuke spelling zo. Uitspraak is 'Michael' overigens, maar ik luister ook naar 'Mikkel'
Oud 05-10-2010, 15:48
Verwijderd
Juf Minke: "Wie weet wat een emotie is?"
Kindje uit groep zes: "Dat is toch iets dat je hersens doorsturen naar je lichaam?"

Oud 05-10-2010, 15:50
Rivka
Rivka is offline
Well well well.
Oud 05-10-2010, 15:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Juf Minke: "Wie weet wat een emotie is?"
Kindje uit groep zes: "Dat is toch iets dat je hersens doorsturen naar je lichaam?"

Niet geheel fout, natuurlijk!
Oud 05-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Niet geheel fout, natuurlijk!
Nee, maar vooral ook niet echt het antwoord dat ik verwachtte
Oud 05-10-2010, 16:20
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Nee, maar vooral ook niet echt het antwoord dat ik verwachtte
als je 't antwoord al wist, waarom vraaaaaaaaaaaaag je 't dan!
Oud 05-10-2010, 16:23
Tink*
Tink* is offline
Nou dat was me het dagje wel weer. Pffff.
Oud 05-10-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
als je 't antwoord al wist, waarom vraaaaaaaaaaaaag je 't dan!
Dat heet actief leren. Ofzo. Ik weet eigenlijk niet hoe het heet, maar ik denk dat het zo heet.
Oud 05-10-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, het komt in Scandinavië wel vaker voor Maar volgens mij wist mn moeder dat niet, ze vond het wel een leuke spelling zo. Uitspraak is 'Michael' overigens, maar ik luister ook naar 'Mikkel'
oh ik dacht ook dat het Mikkel was Maar Michael dus. Maikel i assume, of is het Mie-ga-el?
Oud 05-10-2010, 16:32
Verwijderd
Zo, ik ben weer thuus!
Oud 05-10-2010, 16:33
Verwijderd
Oke, even een heul late reactie, maar je moet je niet laten tegenhouden door modenamen vind ik, Moz. Daar ontkom je inderdaad toch niet aan. Als jij het leuk vindt moet je het gewoon doen toch.
Oud 05-10-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mij kent iemand die is vernoemd naar z'n opa's Cornelis en Johannes. Hij heet Conjo. :'D
Oud 05-10-2010, 16:34
Verwijderd
Zo, zojuist 2 sollicitatiebrieven verstuurd. Goed bezig voor vandaag.
Oud 05-10-2010, 16:37
Verwijderd
Ik heb de namen voor mijn kinderen al paraat. Voor meisjes dan, voor een jongen ben ik er nog niet helemaal uit.

Ik hou ze wel geheim.

Ohja, en als de man ze stom vindt heeft hij pech.
Oud 05-10-2010, 16:37
Verwijderd
Hallo! Ik heb net in het zonnetje gezeten in de trein met het raampje open en dat was erg fijn
Oud 05-10-2010, 16:38
Verwijderd
De soundtrack van Cruel Intentions is best fijn

Film was ook prima om vannacht ziekig de nacht door te komen <3.
Oud 05-10-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Oke, even een heul late reactie, maar je moet je niet laten tegenhouden door modenamen vind ik, Moz. Daar ontkom je inderdaad toch niet aan. Als jij het leuk vindt moet je het gewoon doen toch.
Ben ik het opzich wel mee eens, maar alleen als iets echt DE naam zou zijn zou ik er lak aan hebben. Ik vind best veel jongensnamen uit de top 20 leuk, maar die wijs ik dus wel af omdát ze in de top 20 staan. Het hoeft echt geen unieke creabea naam te zijn, maar uit mij zal niet de zoveelste Daan of Sem komen
Oud 05-10-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de namen voor mijn kinderen al paraat. Voor meisjes dan, voor een jongen ben ik er nog niet helemaal uit.

Ik hou ze wel geheim.

Ohja, en als de man ze stom vindt heeft hij pech.
Heb je ze wel tegen LL verteld of mag die het ook niet weten?
Oud 05-10-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ben ik het opzich wel mee eens, maar alleen als iets echt DE naam zou zijn zou ik er lak aan hebben. Ik vind best veel jongensnamen uit de top 20 leuk, maar die wijs ik dus wel af omdát ze in de top 20 staan. Het hoeft echt geen unieke creabea naam te zijn, maar uit mij zal niet de zoveelste Daan of Sem komen
Nee, Sem gaat écht te ver tegenwoordig. Iedereen heet zo. Of Sophie. Ouders die hun dochter nu nog Sophie noemen, come on.

Heb je Het Boek binnen trouwens? Ik zag dat je het had over prrtnrr?
Oud 05-10-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Heb je ze wel tegen LL verteld of mag die het ook niet weten?
Haha, ja, die wel
Oud 05-10-2010, 16:41
Verwijderd
De dochter van mijn peetmoeder heeft 2 weken geleden een dochtertje kregen en zij heet Puk. Vast ook een hele hippe naam, maar ik vind 'm leuk
Oud 05-10-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
De dochter van mijn peetmoeder heeft 2 weken geleden een dochtertje kregen en zij heet Puk. Vast ook een hele hippe naam, maar ik vind 'm leuk
Ik ga mijn kat zo noemen als ik ooit een kat krijg.
Oud 05-10-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga mijn kat zo noemen als ik ooit een kat krijg.
Ik bedenk me nu dat de kat van een van mijn beste vriendinnetjes ook zo heet De naam kwam me al zo bekend voor
Oud 05-10-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, Sem gaat écht te ver tegenwoordig. Iedereen heet zo. Of Sophie. Ouders die hun dochter nu nog Sophie noemen, come on.

Heb je Het Boek binnen trouwens? Ik zag dat je het had over prrtnrr?
Ben het nu aan het lezen! (en alweer bijna uit, want het is best dun) prrtnrr is een leuk woord, ik zeg het steeds hardop als ik het lees
Oud 05-10-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ben het nu aan het lezen! (en alweer bijna uit, want het is best dun) prrtnrr is een leuk woord, ik zeg het steeds hardop als ik het lees
Leuk is het he
Verwijderd
Oh en ik hoorde laatst Seb. Seb vind ik ook wel tof. Maar ik hou van namen met 1 lettergreep.
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik hoorde laatst Seb. Seb vind ik ook wel tof. Maar ik hou van namen met 1 lettergreep.
Ik ook ja!

Oke, de jongensnamen wil ik wel met jullie delen. Ik zat te denken aan Job, eerst. Maar die vind ik nu minder leuk. (niet door Cohen trouwens, maar gewoon)
Daarna dacht ik aan Lex. Maar die vind ik nu eigenlijk ook niet meer zo leuk. Verder zijn er geen leuke jongensnamen!
Oud 05-10-2010, 16:44
Verwijderd
Namen met 1 lettergreep zijn helemaal tha bomb nu. Ik wil er minstens 2 ivm korte achternaam
Oud 05-10-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook een leuke naam een meisje dat ik ken heet Jip en stiekem vind ik dat ook leuk

en later geef ik mijn kind een naam die zij zelf goed kan uitspreken en die anderen ook goed verstaan want als ik in de kroeg sta en ik zeg dat ik jill heet krijg ik soms terug 'jaa ik vind het hier ook wel chill' uuh
Oud 05-10-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook een leuke naam een meisje dat ik ken heet Jip en stiekem vind ik dat ook leuk

en later geef ik mijn kind een naam die zij zelf goed kan uitspreken en die anderen ook goed verstaan want als ik in de kroeg sta en ik zeg dat ik jill heet krijg ik soms terug 'jaa ik vind het hier ook wel chill' uuh
dan weet je tenminste wel gelijk dat je niet al te snugger vlees in de kuip hebt
Verwijderd
Ik vind Jelle een leuke jongensnaam. Hoog straatschoffiegehalte. <3
En Jurre vind ik mooi.
Verwijderd
De meisjesnamen die ik heb bedacht zijn ZO LEUK <3 Maar ik weet niet, ik wil niet dat anderen het nu al weten ofzo.
Oud 05-10-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
En Jurre vind ik mooi.
Ik ken een hele stomme Jelle.

Het jammere is dat sommige namen wel oke zijn, maar die dan verpest worden door iemand stoms die zo heet.
Oud 05-10-2010, 16:48
Verwijderd
Haha het stuk over bevallen
"En als het dan gelukt is, ben je nog trotser op jezelf dan Rita Verdonk op Nederland"
Verwijderd
Citaat:
"En als het dan gelukt is, ben je nog trotser op jezelf dan Rita Verdonk op Nederland"
Ahw
Verwijderd
Ik vind Merle wel mooie meisjesnaam maar ik ken een hele stomme Merle dus dat verpest de naam nogal
jammer eigenlijk!
Oud 05-10-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Haha <3

Krijg je je eerste kindje trouwens?
Oud 05-10-2010, 16:50
Verwijderd
Ik vind Pu(c)k een heel stomme naam juist. Zielig ook als je dan heel lang wordt ofzo, dan heet je Puk. En bovendien ook een modenaam.
Oud 05-10-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ook ja!

Oke, de jongensnamen wil ik wel met jullie delen. Ik zat te denken aan Job, eerst. Maar die vind ik nu minder leuk. (niet door Cohen trouwens, maar gewoon)
Daarna dacht ik aan Lex. Maar die vind ik nu eigenlijk ook niet meer zo leuk. Verder zijn er geen leuke jongensnamen!
ik vind juist dat er meer leuke jongensnamen zijn dan meisjesnamen. Maar ik zou nooit een naam voor mijn kind kunnen verzinnen, ik bedoel, daar moet hij/zij zijn hele leven mee doen En aangezien ik niet eens verantwoordelijkheid voor een naam durft te nemen laat ik die kinderen maar helemaal zitten

Citaat:
Namen met 1 lettergreep zijn helemaal tha bomb nu. Ik wil er minstens 2 ivm korte achternaam
Dat zei je ja. Hmz.

Citaat:

Jip vind ik ook leuk.
Citaat:
dan weet je tenminste wel gelijk dat je niet al te snugger vlees in de kuip hebt
Dit dus
Citaat:
En Jurre vind ik mooi.
Hm nee. Beetje ouderwets ofzo.

Citaat:
De meisjesnamen die ik heb bedacht zijn ZO LEUK <3 Maar ik weet niet, ik wil niet dat anderen het nu al weten ofzo.
Mijn ouders hebben behalve sann ook nog Britt en Bregje overwogen. Ik vind het stom dat ze me Sanne hebben genoemd, want iedereen heet zo. En mijn vader wilde me Annika noemen, zhe horror. Gelukkig begreep mijn moeder dat ze me dat niet aan konden doen en hebben er Aniek van gemaakt & als tweede naam gedaan. Aniek als eerste naam had ik ook beter gevonden dan Sanne.
Oud 05-10-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ken een hele stomme Jelle.

Het jammere is dat sommige namen wel oke zijn, maar die dan verpest worden door iemand stoms die zo heet.
Precies dit ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Merle wel mooie meisjesnaam maar ik ken een hele stomme Merle dus dat verpest de naam nogal
jammer eigenlijk!
Die vind ik ook wel mooi ja. En ik ken geen Merle, dat scheelt.
Verwijderd
Mijn ouders hadden voor mij ook Helena op het lijstje staan. Helena!
Verwijderd
Citaat:
Haha <3

Krijg je je eerste kindje trouwens?
Si
Verwijderd
Citaat:
jammer eigenlijk!
Merle vind ik ook gaaf <3.
Oud 05-10-2010, 16:52
Verwijderd
Mijn moeder wilde me Anastasiya noemen gelukkig wilde mijn vader dat niet.
Verwijderd
Citaat:
Hihi, hier ook! Ik heb een aantal namen die ik er leuk vind, maar er is er eentje die nu toch duidelijk op nummer 1 staat. En manlief is het daar ook mee eens, woei!

Maar jongensnamen, die vind ik dus echt erg lastig... Ik vond Simon altijd wel leuk, maar mijn neefje heet Simeon, dus dat lijkt te veel op elkaar. Ik heb er nu eentje die potentie heeft, maar ik voel me er niet zo zeker over als over die meisjesnaam.
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hadden voor mij ook Helena op het lijstje staan. Helena!
Mm vind ik wel mooi. Maar eigenlijk iets te lang, dat kort je zo gauw af in het daag'lijks gebruik
Verwijderd
Het is gewoon bijna zo dat ik nú een dochter wil krijgen zodat ik haar die naam kan geven
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten