Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 20:54
Verwijderd
@Lorelei ik weet het niet
Advertentie
Oud 05-10-2010, 20:56
Verwijderd
Mussorgsky Schilderijententoonstelling op de achtergrond bij het journaal <3
Oud 05-10-2010, 21:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat? Nee! Toch?
jawohl
Oud 05-10-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
jawohl
Allee amai.
Oud 05-10-2010, 21:02
Verwijderd
Godver, mijn foto's willen niet uploaden. Hij herkent het apparaat niet

Edit: nu wel. als het goed is.
Oud 05-10-2010, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
@Lorelei ik weet het niet
Jij bent toch rechtenstudent!
Oud 05-10-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Jij bent toch rechtenstudent!
Civieeeeeeel is mijn gebied. Jij weet toch ook niet ALLES wat met taal & cultuur te maken heeft?
Oud 05-10-2010, 21:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Civieeeeeeel is mijn gebied. Jij weet toch ook niet ALLES wat met taal & cultuur te maken heeft?
Wel.. ALLES!

Ok, toch niet
Oud 05-10-2010, 21:05
Verwijderd
hihi benelux next topmodel is weer heerlijk fout
Oud 05-10-2010, 21:10
Sherlock
Sherlock is offline
Wat is deze
Oud 05-10-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
hihi benelux next topmodel is weer heerlijk fout
heerlijk ja
Oud 05-10-2010, 21:13
Verwijderd
oke jongens, even een misschien wel hele domme vraag, ik facepalm mezelf alvast even:
ik moet een paar pdf bestanden uitprinten maar mijn zwarte inkt is op.. bestaat er een mogelijkheid al dat zwart in die bestanden te veranderen in een andere kleur OF ZO?
Oud 05-10-2010, 21:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
oke jongens, even een misschien wel hele domme vraag, ik facepalm mezelf alvast even:
ik moet een paar pdf bestanden uitprinten maar mijn zwarte inkt is op.. bestaat er een mogelijkheid al dat zwart in die bestanden te veranderen in een andere kleur OF ZO?
neuj, kan zo 123 niet iets simpels bedenken ;o
Oud 05-10-2010, 21:16
Carn
Carn is offline
Oud 05-10-2010, 21:16
Verwijderd
Nee dat kan niet maar donker grijs is prima te lezen hoor
Oud 05-10-2010, 21:17
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je moet de pdf kraken. Good luck with that
Oud 05-10-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
heerlijk ja
ik lach me echt kapot om die lezing

en argh die Renee
Oud 05-10-2010, 21:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kopiëren naar Word, plakken als afbeelding, afbeelding een andere kleur geven. Hoplakee.
Oud 05-10-2010, 21:37
Martiño
Martiño is offline
Als je word 2007 hebt, dan doe je dat bij opmaak (evt. onder hulpmiddelen bij afbeeldingen als je de afbeelding selecteert), dan klik je op "andere kleuren" en kies je een kleur waar je printer nog plenty van heeft.
Oud 05-10-2010, 21:39
Carn
Carn is offline
omdat ie fijn blijft live
Oud 05-10-2010, 21:42
Macrador
Macrador is offline
Verdomme wat hadden we een lange schooluitstap nu al terug *geeuw*
Sherlock
Sherlock is offline
Het hele live album is sowieso win
Verwijderd
Ik weet niet of er meer mensen de madiwodovrijdagshow kijken (ofzo).

Maar iemand vraagt: "Waarom heerst er zo'n taboe op beffen?"

En ik zit echt heel erg van ehhh Volgens mij is er geen taboe op beffen, toch?
Oud 05-10-2010, 21:43
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Wel redelijk hoor
Oud 05-10-2010, 21:45
Verwijderd
Wat een gedrocht bij Puberruil Ik ben niet zo snel bang maar ze moet echt niet gaan lachen met die kop
Oud 05-10-2010, 21:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het was stiekem een echte vraag
Medeia naamzoek
Oud 05-10-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Wel redelijk hoor
Echt?

Ik bedenk me net dat dit een beetje een rare random vraag voor saai is

Maar zij zegt ook dat het een taboe is bij mannen om het bij vrouwen te doen. Ik vind het maar raar.
Oud 05-10-2010, 21:47
Verwijderd
Nooit iets van gemerkt dat zoiets taboe is hoor. Masturberen ofzo dat lijkt me nog wel redelijk taboe.
Oud 05-10-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Nooit iets van gemerkt dat zoiets taboe is hoor. Masturberen ofzo dat lijkt me nog wel redelijk taboe.
Nee ik dus ook niet. Maar ik vroeg me dus af of dat aan mij lag of dat zij gewoon onzin praat. Masturberen is toch ook wel soort van taboe af?
Oud 05-10-2010, 21:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee ik dus ook niet. Maar ik vroeg me dus af of dat aan mij lag of dat zij gewoon onzin praat. Masturberen is toch ook wel soort van taboe af?
Oud 05-10-2010, 21:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Zijn behoorlijk wat mannen die het niet echt epic vinden. Was laatst echt verbaast dat een vriend van me, die echt een ranzig groot aantal chicks heeft gehad, er echt niet van was. Vriendin van me die er bij was, was er ook niet zo fan van. Ik viel met mijn open instelling juist een beetje buiten de boot
Oud 05-10-2010, 21:54
Verwijderd
Nja nog wel een dusdanig taboe dat ik het er niet fijn met mijn moeder aan de eettafel over ga hebben maar 'iedereen' vind het inmiddels toch normaal en weet dat het gebeurd en geeft ook toe dat ie het zelf doet enzo?

Citaat:
Zijn behoorlijk wat mannen die het niet echt epic vinden. Was laatst echt verbaast dat een vriend van me, die echt een ranzig groot aantal chicks heeft gehad, er echt niet van was. Vriendin van me die er bij was, was er ook niet zo fan van. Ik viel met mijn open instelling juist een beetje buiten de boot
Nja, dat je het niet lekker vind is wat anders dan een taboe toch?
Oud 05-10-2010, 21:59
Martiño
Martiño is offline
Het lijkt me heel raar, beffen, maarja, eigenlijk is het allemaal een beetje gek als je er te lang over nadenkt.
Oud 05-10-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me heel raar, beffen, maarja, eigenlijk is het allemaal een beetje gek als je er te lang over nadenkt.
Verwijderd
Ik heb helemaal niets met beffen. Maar dat is niet omdat ik het "taboe" vind ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Niet raarder dan pijpen toch?

Ik kan me wel voorstellen dat jij er niet bepaald warm voor loopt, daar niet van
Oud 05-10-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal niets met beffen. Maar dat is niet omdat ik het "taboe" vind ofzo.
Nee, precies, dat bedoel ik dus, lekker of niet, beffen is geen taboe toch? Ik vond het gewoon zo'n rare vraag.
Verwijderd
Nouja ik vind het wel stoerder om tegen een vriend te zeggen dat ik iemand heb gebeft dan met mezelf heb gespeeld

Ohja en orale seks is altijd een beetje raar als je er over nadenkt Martin
Verwijderd
Citaat:
Nouja ik vind het wel stoerder om tegen een vriend te zeggen dat ik iemand heb gebeft dan met mezelf heb gespeeld

Ohja en orale seks is altijd een beetje raar als je er over nadenkt
Oud 05-10-2010, 22:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
De beste beffer van Vlaanderen!

Oud 05-10-2010, 22:04
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Tja, wat is een taboe? Ik denk dat pijpen een gangbaarder onderwerp van gesprek is, bij zowel mannen als vrouwen
En denk dat er ook een stuk meer relaties zijn waarbij niet gebeft wordt, dan niet gepijpt.

Maja, zeker weten doe ik het natuurlijk niet
Oud 05-10-2010, 22:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet raarder dan pijpen toch?

Ik kan me wel voorstellen dat jij er niet bepaald warm voor loopt, daar niet van
Nouja, ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Maarja, het lijkt me niet meer of minder taboe dan pijpen of masturberen.

Citaat:
Haha ik zou het allebei een beetje vreemd vinden als je dat zou zeggen

Citaat:
Ohja en orale seks is altijd een beetje raar als je er over nadenkt Martin
Inderdaad. Niet nadenken, gewoon doen.
Verwijderd
Maar wat is er dan precies taboe? Erover praten, toegeven dat je het doet, of het doen?
Verwijderd
Ik ben zo'n te eerlijk sukkeltje over seks
Oud 05-10-2010, 22:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ciiiiiiiiiieeeeeeeeevielers doen het met een paal, om mee te heien, om mee te heien! (8)

<3
Oud 05-10-2010, 22:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ciiiiiiiiiieeeeeeeeevielers doen het met een paal, om mee te heien, om mee te heien! (8)

<3
Verwijderd
Citaat:
Tja, wat is een taboe? Ik denk dat pijpen een gangbaarder onderwerp van gesprek is, bij zowel mannen als vrouwen
En denk dat er ook een stuk meer relaties zijn waarbij niet gebeft wordt, dan niet gepijpt.

Maja, zeker weten doe ik het natuurlijk niet
Hm, daar heb ik nooit echt over nagedacht, maar volgens mij zijn er ook best veel vrouwen die niet pijpen.

Citaat:
Nouja, ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Maarja, het lijkt me niet meer of minder taboe dan pijpen of masturberen.

Haha ik zou het allebei een beetje vreemd vinden als je dat zou zeggen

Inderdaad. Niet nadenken, gewoon doen.
Amen.

Citaat:
Maar wat is er dan precies taboe? Erover praten, toegeven dat je het doet, of het doen?
Alles, aldus haar.
Verwijderd
Wat een verandering van gesprek
Oud 05-10-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:

<3
Oh, LL kent ook al die liedjes.

Ook over IO en ... nog wat dingen, ik weet het niet meer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten