Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het 'niet praten over geld' juist weer iets typisch Nederlands, altijd zo'n "het gras van de buren is groener" scenario.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben het wel een beetje eens met WT, ik vind het ook gewoon niet zo... nodig, danwel chique, om over geld te praten. Komt misschien ook een beetje door mijn opa (die dus vrij goed in het geld zit) die me altijd heeft geleerd om niet te zeggen dat je rijk bent omdat anderen dan altijd iets van je willen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ...is wat ik zou denken als derde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zie nu dat het echt teringduur is om van hier helemaal naar Zwolle te gaan, (voor een random kwijlbaby ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De beoogde minister van Defensie, Hans Hillen van het CDA, accepteert de bezuinigingen op Defensie in het nieuwe regeerakkoord, maar vindt het daarmee dan ook wel welletjes. Hij gaat proberen in de toekomst een eind aan de bezuinigingen te maken, zei hij zaterdagmiddag na een gesprek met formateur Mark Rutte.
Hillen wil politiek en samenleving overtuigen van de noodzaak om te stoppen met het korten op Defensie, want dat is volgens hem slecht voor de maatschappij en voor de militairen. Hij noemde Defensie een 'verzekering'. (...) Rutte wordt volgens Hillen een 'vrolijke en ondernemende premier'. Begint lekker ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken ook helemaal geen baby's. Of andere zwangere vrouwen. Echt nul. De keren dat ik een baby heb vastgehouden zijn op een hand te tellen en zijn bovendien like 15 jaar geleden. Soms wou ik weleens dat ik een normale vrouw was. Met vriendinnen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|