Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 18:10
Verwijderd
Ik snap sowieso niet waarom je zoiets letterlijk op internet zet. Ik vind het niet erg om te zeggen wat ik gemiddeld te besteden heb ofzo maar zou nooit tegen vrienden zeggen hoeveel er precies op mijn rekeningen staan ;x
Advertentie
Oud 09-10-2010, 18:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik word een beetje verdrietig en jaloers van dat Hoeveel geld heb jij? topic op W&G. Al die 14-16-jarigen met duizenden euro's
Dat had ik ook nog op die leeftijd... toen kwam het rijbewijs, op kamers verhuizen, tussen kamers verhuizen, studeren, laptop, etc. En nu is het weg!
Oud 09-10-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
och ik ben nu als een mallemoer aan het afbetalen, misschien dat ik nu in totaal een paar honderd euro heb. Wel met resultaat dat ik over een maand of 2 elke maand bijna 1000 euro kan sparen, ook prima .
woh dat is lekker veel
Citaat:
Ik snap sowieso niet waarom je zoiets letterlijk op internet zet. Ik vind het niet erg om te zeggen wat ik gemiddeld te besteden heb ofzo maar zou nooit tegen vrienden zeggen hoeveel er precies op mijn rekeningen staan ;x
ik snap eigenlijk niet waarom dat zo'n taboe is. ik doe er zelf ook wel een beetje aan mee hoor, maar eigenlijk snap ik het niet.
Oud 09-10-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik drink gewoon op eigen kosten. Tenzij iemand een biertje aanbiedt, dan neem ik 'm wel aan, maar ik ga er absoluut niet actief werk van maken ofzo.
Ik ben daar ook helemaal niet goed en op het moment zelf niet doen. Wel jammer dan maar een flesje water meenemen.
Oud 09-10-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
woh dat is lekker veel

ik snap eigenlijk niet waarom dat zo'n taboe is. ik doe er zelf ook wel een beetje aan mee hoor, maar eigenlijk snap ik het niet.
Ik vind dat er toch nog wel een beetje taboe op geld mag zitten. Althans, de letterlijkheid er van. Ik kan het wel gewoon hebben over uitgaven e.d.
Oud 09-10-2010, 18:17
Verwijderd
Dat ik hier post dat ik zo blut als wat ben maakt mij geen tyf uit. Maar als ik wat meer nullen erbij zou hebben zou ik dat niet zo ff tweeten of posten op fora.
Oud 09-10-2010, 18:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind dat er toch nog wel een beetje taboe op geld mag zitten. Althans, de letterlijkheid er van. Ik kan het wel gewoon hebben over uitgaven e.d.
Ik hou niet zo van problemen en moeilijkdoenerij, dus ik heb daar totaal geen problemen mee. Het maakt me ook geen drol uit of iemand meer of minder geld verdiend, of waar ze het aan besteden. Men mag best weten hoeveel ik verdien en waar ik het aan uitgeef; ik vind dat soort informatie zelf gewoon niet boeiend, ook niet van anderen.

Ik vind het 'niet praten over geld' juist weer iets typisch Nederlands, altijd zo'n "het gras van de buren is groener" scenario.
Oud 09-10-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet zo van problemen en moeilijkdoenerij, dus ik heb daar totaal geen problemen mee. Het maakt me ook geen drol uit of iemand meer of minder geld verdiend, of waar ze het aan besteden. Men mag best weten hoeveel ik verdien en waar ik het aan uitgeef; ik vind dat soort informatie zelf gewoon niet boeiend, ook niet van anderen.

Ik vind het 'niet praten over geld' juist weer iets typisch Nederlands, altijd zo'n "het gras van de buren is groener" scenario.
Ik vind dat een van de betere dingen van de Nederlandse cultuur, al moet je er ook niet al te krampachtig er over gaan doen. Maar als ik over geld praat dan is 'oh ik heb veel of weinig' en nooit exacte bedragen. Dat vind ik gewoon niet zo chic. En mijn spaarrekening ofzo is geen geheim maar ik vind het niet nodig om dat tegen iemand te zeggen want ik kom er zelf toch niet aan. Ohja en kut, ik kan er ook niet meer bij omdat ik geen internetbankieren heb op die rekening
Oud 09-10-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Net stel je dat het antwoord negatief is als hij niet reageert, m.a.w. hij wil me niet. Als ik ervan uit ga dat dat zo is, hoef ik toch niks meer van hem en maakt het toch niet uit of hij over een dag of over een maand vraagt of er iets is?
Dat klopt, maar naar mijn idee ben je er zelf nog niet overtuigd en heb je nog ergens een beetje hoop.
Oud 09-10-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
ik zou gewoon nog eens smsen dat je graag een antwoord wil want dat scheelt iedereen een hoop ellende.
Ik zou gewoon bellen
Oud 09-10-2010, 18:26
Verwijderd
een beller is sneller, zogezegd
Oud 09-10-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
een beller is sneller, zogezegd
Oud 09-10-2010, 18:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind dat een van de betere dingen van de Nederlandse cultuur, al moet je er ook niet al te krampachtig er over gaan doen. Maar als ik over geld praat dan is 'oh ik heb veel of weinig' en nooit exacte bedragen. Dat vind ik gewoon niet zo chic. En mijn spaarrekening ofzo is geen geheim maar ik vind het niet nodig om dat tegen iemand te zeggen want ik kom er zelf toch niet aan. Ohja en kut, ik kan er ook niet meer bij omdat ik geen internetbankieren heb op die rekening
oh, true hoor, maar ik doel meer op de mensen die er echt bewust mysterieus over doen en zo`n vraag ontwijken. Als mensen het mij vragen mogen ze het best weten, ik word er niet warm of koud van.
Oud 09-10-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik word een beetje verdrietig en jaloers van dat Hoeveel geld heb jij? topic op W&G. Al die 14-16-jarigen met duizenden euro's
Ik kijk niet eens in zulke topics, expres.
Oud 09-10-2010, 18:36
Verwijderd
Ik weet nog wel dat ik een keer bijna 1000 gulden had gespaard en ik helemaal in de ban van die grens was en toen werd de euro ingevoerd
Oud 09-10-2010, 18:36
Verwijderd
Ik haal Stefenootje en sann steeds door elkaar vanwege hun avatars
Oud 09-10-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er zelf ook een beetje 'last' van
Verwijderd
Citaat:
Ik zelf soms ook
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er zelf ook een beetje 'last' van
Citaat:
Ik zelf soms ook
Verwijderd
Citaat:
Ik zelf soms ook
Oud 09-10-2010, 18:38
Rivka
Rivka is offline
Ik ben het wel een beetje eens met WT, ik vind het ook gewoon niet zo... nodig, danwel chique, om over geld te praten. Komt misschien ook een beetje door mijn opa (die dus vrij goed in het geld zit) die me altijd heeft geleerd om niet te zeggen dat je rijk bent omdat anderen dan altijd iets van je willen .
Oud 09-10-2010, 18:38
Verwijderd
*wordt gek door bovenstaande wirwar*
Oud 09-10-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het wel een beetje eens met WT, ik vind het ook gewoon niet zo... nodig, danwel chique, om over geld te praten. Komt misschien ook een beetje door mijn opa (die dus vrij goed in het geld zit) die me altijd heeft geleerd om niet te zeggen dat je rijk bent omdat anderen dan altijd iets van je willen .
Ik wil alleen geld van wanbetalers.
Oud 09-10-2010, 18:39
Verwijderd
Mijn broertje was een spaardert en op een gegeven moment zag ik dat hij vier briefjes van 25 gulden had en toen was ik like "je hebt HONDERD gulden ". Toen gingen we hosselen dat de briefjes gewisseld werden zodat hij daadwerkelijk een Briefje Van Honderd had. Woah.
Oud 09-10-2010, 18:40
Verwijderd
Wat gebruik ik hosselen daar raar. Nou ja.
Oud 09-10-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn broertje was een spaardert en op een gegeven moment zag ik dat hij vier briefjes van 25 gulden had en toen was ik like "je hebt HONDERD gulden ". Toen gingen we hosselen dat de briefjes gewisseld werden zodat hij daadwerkelijk een Briefje Van Honderd had. Woah.
Ja mijn doel was ook om die 1000 gulden op te nemen bij de bank om dan even een briefje van 1000 vast te houden en het dan weer te storten
Oud 09-10-2010, 18:41
Verwijderd
Als de beeb er is dan moet er wel een 'bekijk de beeb van Moz'-meet komen vind ik hoor.

Met een beperkt aantal mensen! En we doen heel rustig! En we nemen cadeaus mee!
Oud 09-10-2010, 18:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
-noteert: Rivka, leuke erfenis-
Oud 09-10-2010, 18:43
Allure
Allure is offline
Citaat:
Allure schreef:
Het is wel een vak volgens mij, intellectuele eigendom. Maar ik denk dat dat bij notarieel recht hoort. Net zoals arbeidsrecht bijv.
Ik vond deze post van mezelf, hoe kwam ik bij die onzin.
Oud 09-10-2010, 18:47
Verwijderd
De 'patatje Joppie' chips is trouwens de lekkerste vind ik!
Oud 09-10-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ja mijn doel was ook om die 1000 gulden op te nemen bij de bank om dan even een briefje van 1000 vast te houden en het dan weer te storten
Een droom die in duigen is gevallen
Citaat:
Als de beeb er is dan moet er wel een 'bekijk de beeb van Moz'-meet komen vind ik hoor.

Met een beperkt aantal mensen! En we doen heel rustig! En we nemen cadeaus mee!
Dat klinkt wel als een heel lame meet hoor, helemaal naar Zwolle afreizen om tien minuten naar een random kwijlbaby te kijken

...is wat ik zou denken als derde.
Oud 09-10-2010, 18:48
Verwijderd
Ah poep, ik wilde Joppiesaus kopen want het lijkt me wel lekker. Of verkopen ze dat niet in flessen bij de supermarkt?
Oud 09-10-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Een droom die in duigen is gevallen

Dat klinkt wel als een heel lame meet hoor, helemaal naar Zwolle afreizen om tien minuten naar een random kwijlbaby te kijken

...is wat ik zou denken als derde.
Ja, maar ik ken geen baby's in mijn omgeving, dus het leek me vooral leuk voor mezelf.

Maar ik zie nu dat het echt teringduur is om van hier helemaal naar Zwolle te gaan, (voor een random kwijlbaby ) dus het gaat waarschijnlijk sowieso niks worden!
Oud 09-10-2010, 18:50
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
-noteert: Rivka, leuke erfenis-
Hij heeft het over 3 kinderen en 12 kleinkinderen te verdelen, dus ik denk het niet .
Oud 09-10-2010, 18:51
Verwijderd
Ik ben best bang dat ik nooit een andere baby zal kennen voordat ik zelf een baby heb.

Nog banger ben ik dat ik nooit baby's zal krijgen.
Oud 09-10-2010, 18:52
Verwijderd
De beoogde minister van Defensie, Hans Hillen van het CDA, accepteert de bezuinigingen op Defensie in het nieuwe regeerakkoord, maar vindt het daarmee dan ook wel welletjes. Hij gaat proberen in de toekomst een eind aan de bezuinigingen te maken, zei hij zaterdagmiddag na een gesprek met formateur Mark Rutte.

Hillen wil politiek en samenleving overtuigen van de noodzaak om te stoppen met het korten op Defensie, want dat is volgens hem slecht voor de maatschappij en voor de militairen. Hij noemde Defensie een 'verzekering'.

(...)

Rutte wordt volgens Hillen een 'vrolijke en ondernemende premier'.

Begint lekker
Oud 09-10-2010, 18:52
Verwijderd
Ik ken ook helemaal geen baby's. Of andere zwangere vrouwen. Echt nul. De keren dat ik een baby heb vastgehouden zijn op een hand te tellen en zijn bovendien like 15 jaar geleden. Soms wou ik weleens dat ik een normale vrouw was. Met vriendinnen. Die ook zwanger zijn, zodat we er lekker over kunnen klessebessen.
Oud 09-10-2010, 18:53
Verwijderd
Ik heb nog nooit een baby vastgehouden volgens mij!

ja, m;n eigen zusje misschien toen ik 3 was, maar that's it!
Oud 09-10-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
De beoogde minister van Defensie, Hans Hillen van het CDA, accepteert de bezuinigingen op Defensie in het nieuwe regeerakkoord, maar vindt het daarmee dan ook wel welletjes. Hij gaat proberen in de toekomst een eind aan de bezuinigingen te maken, zei hij zaterdagmiddag na een gesprek met formateur Mark Rutte.

Hillen wil politiek en samenleving overtuigen van de noodzaak om te stoppen met het korten op Defensie, want dat is volgens hem slecht voor de maatschappij en voor de militairen. Hij noemde Defensie een 'verzekering'.

(...)

Rutte wordt volgens Hillen een 'vrolijke en ondernemende premier'.

Begint lekker
Op den duur moet Nederland het leger afschaffen en zich louter richten op de Marine en misschien 1 elite tak van het Korps Mariniers. Als eerst moet de luchtmacht worden afgeschaft en daarmee ook de aankoop van de JSF.
Oud 09-10-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een baby vastgehouden volgens mij!

ja, m;n eigen zusje misschien toen ik 3 was, maar that's it!
Ja pcies, ik ook mn zusje. Maar dat telt dan weer niet, te lang geleden ;x
Oud 09-10-2010, 18:54
Carn
Carn is offline
zo jongens, ik fiets even langs de super voor wat 'te drinken onderweg' en ben richting Haarlem voor muziekjes. t00dles!
Oud 09-10-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
zo jongens, ik fiets even langs de super voor wat 'te drinken onderweg' en ben richting Haarlem voor muziekjes. t00dles!
Ik ben ook in Haarlem
Oud 09-10-2010, 18:55
Verwijderd
Maar weet je wat stom is Moz, jij bent de enige ooit, die ik 'ken' waarvan ik een zwangerschap volg. Dus daarom vind ik het zo leuk! Ik heb dat nog nooit meegemaakt.
Oud 09-10-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook in Haarlem
Dat wordt bieren!
Oud 09-10-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Dat wordt bieren!
Borrelen of klemmen
Oud 09-10-2010, 18:57
Carn
Carn is offline
patronaat!
Oud 09-10-2010, 18:57
Verwijderd
Trut, neem op.
Oud 09-10-2010, 18:58
Allure
Allure is offline
Ik heb een paar weken geleden nog een baby vastgehouden en dat was leuk!
Oud 09-10-2010, 18:59
Verwijderd
Ik vind mezelf nu best zielig. Ik hou zo van baby's maar ik ken er geen.
Oud 09-10-2010, 18:59
Verwijderd
Ik ga tv kijken. dag allen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten