Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2002, 08:10
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Hukkie schreef:

Tevens heb ik geen zin om verdunde poep in mijn haren te wassen.
maar zwem je wel in de verdunde poep ??
Oud 04-09-2002, 08:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
punxnotdead schreef:

jezus doos, je snapt zelf toch ook wel dat het iets moeilijker is (al dan niet verdunde ) poep en zeewier uit je dreads te vissen, dan ze even van je lijf af te spoelen?
Oud 04-09-2002, 09:12
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

jezus doos, je snapt zelf toch ook wel dat het iets moeilijker is (al dan niet verdunde ) poep en zeewier uit je dreads te vissen, dan ze even van je lijf af te spoelen?
Hmm ik zie nu iemand voor me met een grote hondendrol in een van z'n dreads...

Sjucht
Oud 04-09-2002, 13:54
Verwijderd
een grote hondedrol in 1 dread?? das knap!
Oud 04-09-2002, 14:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
een grote hondedrol in 1 dread?? das knap!
Tsja ik heb een grote fantasie?!
Oud 04-09-2002, 14:01
Verwijderd
d8 ik al!!
Oud 04-09-2002, 14:02
Qamra
Qamra is offline
Moet je niet doen (denken) das slecht voor je dreads
Oud 04-09-2002, 14:11
Verwijderd
kej ik zal ut nie meer doen!! maar moe jij ff de school bellen!
Oud 04-09-2002, 19:00
minority
minority is offline
jaja maar hoe werk ik ze nou bij dan?
Oud 04-09-2002, 19:10
the exploding boy
Citaat:
minority schreef:
jaja maar hoe werk ik ze nou bij dan?
elastiekjes
door zichzelf heen halen
kraaltjes

etc.

ik dacht toch echt dat ik dat wel paar keer verteld had?
Oud 05-09-2002, 08:14
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
punxnotdead schreef:

NEE OOK NIET
Oud 05-09-2002, 11:11
Verwijderd
hoe lang moet je haar eigenlijk ongeveer zijn als je dreads wil hebben? misschien een domme vraag maar goed.
Oud 05-09-2002, 12:54
Verwijderd
ligt er aan hoe lang je je dreads wil lijkt me. maar daar had ik dus ook ff een vraagje over, hoeveel wordt je haar ong. korter met dreads?? dus voor en na dat je ze laat zetten hoe veel verschil er ong. is kwa lengte van je haar, niet dat je van die springerige gevallen krijgt ofzo..
Oud 07-09-2002, 21:53
freakje
freakje is offline
Woehoe, vandaag heeft men broertje eindelijk ook z'n dreadhoofdje gaan halen >>> is super geweldig fantastisch mooi.
In zo een salon gedaan (slechts 115 eurootjes voor 18cm haar), ze zijn echt heel leuk en ze staan zo springerig (vrijheidsbeeldachtig met een haarband erin

Kreeg ook zin, dus heb ik zelf ook een dreadje gemaakt bij mezelf, is super gelukt, superveel creperen (of hoe heten jullie dat?) en opdraaien en dan "Gel Glue" van L'Oreal erin smeren (wel maar een heel klein beetje, anders wordt het een superplakkerig boeltje) Wil nu dat dreadje verven >>> eerst afbleken (heb donker haar) en dan roze + geel verven (roze met gele punt) zou dat haalbaar zijn? heb geen echte ervaring met dreadjes verven, wie wel, GIVE SOME ADVICE PLZZZZ
Oud 08-09-2002, 00:01
the exploding boy
Citaat:
freakje schreef:
Kreeg ook zin, dus heb ik zelf ook een dreadje gemaakt bij mezelf, is super gelukt, superveel creperen (of hoe heten jullie dat?) en opdraaien en dan "Gel Glue" van L'Oreal erin smeren (wel maar een heel klein beetje, anders wordt het een superplakkerig boeltje) Wil nu dat dreadje verven >>> eerst afbleken (heb donker haar) en dan roze + geel verven (roze met gele punt) zou dat haalbaar zijn? heb geen echte ervaring met dreadjes verven, wie wel, GIVE SOME ADVICE PLZZZZ
k zou als ik jou was eerst wachten totdat ze een beetje vervilt zijn, want omdat je geen permanentvloeistof erin hebt gedaan maar wel gel spul zitten je dreads niet echt vast. (als je die gel eruit wast dus)
Dus kan je beter even wachten tot die dreads beetje vervilt zijn en ze dan verfen
Oud 08-09-2002, 10:36
Gwen.
Gwen. is offline
Olga je ben zeker niet toevallig online?
Oud 08-09-2002, 10:45
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Als je het niet mooi vind,niet doen...
Als je twijfelt nog even over nadenken

En anders bij olga en mij laten zetten
Kom dan hier wonen ofzo

Telkens als ik dit topic doorlees wil ik meteen dreads enzo, zucht, IK WIL GEWOON DREADS.

Olga/Maartje, verdelen jullie het haar eerst in hokjes of doen jullie het gewoon zo?

Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 10:55.
Oud 08-09-2002, 13:21
the exploding boy
Citaat:
punkyfish schreef:
Kom dan hier wonen ofzo

Telkens als ik dit topic doorlees wil ik meteen dreads enzo, zucht, IK WIL GEWOON DREADS.

Olga/Maartje, verdelen jullie het haar eerst in hokjes of doen jullie het gewoon zo?
wat diegene wil.
Oud 09-09-2002, 19:26
Jules
Jules is offline
mensen die met haarnetjes op slapen: zijn jullie die dingen 's ochtends ook altijd kwijt

blijft een panty beter zitten bij mensen die veel woelen 's nachts?
Oud 10-09-2002, 14:41
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Sooz schreef:
mensen die met haarnetjes op slapen: zijn jullie die dingen 's ochtends ook altijd kwijt

blijft een panty beter zitten bij mensen die veel woelen 's nachts?
mijn panty blijft goed zitten hoor
alleen ben ik daardoor wel vaak uitgelachen
Oud 10-09-2002, 15:21
katjalala
katjalala is offline
Jaaaa ik wil ook dreads!!!
Alleen.. ik ben best wel bang dat het mislukt ofzo, als ik t mn vriendinnen laat doen.. hehehe (wat een vertrouwen he)
maar ja.. ik heb een tijdje geleden geinformeerd bij de kinki kapper hoeveel het koste => 200 - 250 euro voor mijn haar! (halooo t komt tot mn schouders ongeveer) dusz..

maar misschien weet iemand een goede (en een beetje betaalbare ) kapper in rotterdam / den haag (of daar ergens in de buurt?

ik zit trouwens ook nog na te denken om het bij de kappersschool te laten doen, da's zeker wel goedkoper maar veel mensen raden het mij af, omdat het daar heel vaak mislukt. maar ja.. als ik zow lees dat veel mensen 't gewoon door vrienden laten zetten moet dat toch niet zown probleem zijn?
Oud 10-09-2002, 15:34
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Sooz schreef:

Ik heb eindelijk ook dreads,(van Olga en Maartje ) en ik ben er heul blij mee. Ik heb en superkoel haarnetje van de kruidvat gekocht met een stukje kant en die blijft perfect zitten, volgens mij woel ik ook wel aardig wat 's nachts

Ik vind het fijner slapen dan met een panty

Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 15:37.
Oud 10-09-2002, 17:39
Verwijderd
whaaah elke keer als ik dit lees wil ik weer dreads!!! mja m'n haar moet eerst groeien en k moe ff wat geld hebben (ken geen mensen die ut zouden kunnen, of het wordt een misvormd kapslel) mja ik ben bang dattut mislukt ofzo en dat je er dan heel lang mee zit....
Oud 10-09-2002, 18:57
Jules
Jules is offline
Citaat:
boardbabe schreef:

Ik heb eindelijk ook dreads,(van Olga en Maartje ) en ik ben er heul blij mee. Ik heb en superkoel haarnetje van de kruidvat gekocht met een stukje kant en die blijft perfect zitten, volgens mij woel ik ook wel aardig wat 's nachts

Ik vind het fijner slapen dan met een panty
van het kruidvat heh? Hmmm dan zal ik daar eens kijken .. want die dingen van de Hema zijn klote

Maaruh post jij s een foto van je dreads dan?
Oud 10-09-2002, 19:26
minority
minority is offline
jaaa duzz maar als je nou een dread door zichzelf heenhaalt dan krijg je toch 2 dreads aan de bovenkant? en hoe wordt dat nou ooit net zo als de rest? VERTEL MIJ!
Oud 11-09-2002, 11:19
sanguis
sanguis is offline
mij heeft probleempje!!

olga, onze computer is kapot (kan dus niet msn dingesen) en kwas jou nog niet tegengekomen, maar wil nog steeds heel errug graag dreads

is er een andere manier om je te bereiken voor een dreadmaakafspraak??
Oud 11-09-2002, 14:50
passenger_temp
passenger_temp is offline
ik heb zelf nu 7 maanden geleden dreads laten zetten, door een vriendin, ik moest er wat wiet en een cd voor betalen. 6 uur lang stil gezeten... als je het niet bij de kapper laat doen (zoals ik) duurt het wel een tijdje voor ze helemaal goed recht en mooi worden, de mijne beginnen nu wel mooi te zijn.
Geen spijt van gehad!! denk er wel even over na, want als je het er af haalt heb je errrg kort haar.
Bij de kapper is het geloof ik rond de 450 gulden, zeg maar 200 euro
Oud 11-09-2002, 14:53
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Sooz schreef:

van het kruidvat heh? Hmmm dan zal ik daar eens kijken .. want die dingen van de Hema zijn klote

Maaruh post jij s een foto van je dreads dan?
jah, binnenkort
Oud 11-09-2002, 19:08
the exploding boy
Citaat:
sanguis schreef:
mij heeft probleempje!!

olga, onze computer is kapot (kan dus niet msn dingesen) en kwas jou nog niet tegengekomen, maar wil nog steeds heel errug graag dreads

is er een andere manier om je te bereiken voor een dreadmaakafspraak??
pfff....

effe denken.

anders moet je even je mailadres geven dan mail ik mijn telefoon nummer. ik neem aan dat je toch wel snel even ergens kan internetten af en toe>?
Oud 12-09-2002, 12:54
sanguis
sanguis is offline
kan op school meelen via schooladres (andere geblokkeerd), maar dus niet msndingesen..

p.rietberg@marianum.nl
Oud 12-09-2002, 13:42
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
sanguis schreef:
kan op school meelen via schooladres (andere geblokkeerd), maar dus niet msndingesen..

p.rietberg@marianum.nl
Geblokkeerd? Neh! MSN -> Tools -> Options -> Connection -> 'I use a proxy server' -> Type: HTTP proxy -> Server: iproxy1.kennisnet.nl -> Port: 80 (alleen dat laatste weet ik niet zeker, moet je ff aande systeembeheerder vragen). Oh en op deze manier kun je ook ICQen

Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 14:11.
Oud 12-09-2002, 14:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
minority schreef:
jaaa duzz maar als je nou een dread door zichzelf heenhaalt dan krijg je toch 2 dreads aan de bovenkant? en hoe wordt dat nou ooit net zo als de rest? VERTEL MIJ!
Je moet het vaker door zichzelf halen.. Je haalt het er eerst gewoon doorheen.. En dan haal je het er nog een keer doorheen maar dan op een ANDER punt.. Net zolang tot het weer strakjes zit en mooi

(dit is ook echt het enige wat ik van dreads weet )
Oud 12-09-2002, 20:12
minority
minority is offline
okeej... valt te proberen heej
tanx
Oud 12-09-2002, 20:21
the exploding boy
jups, je moet natuurlijk niet door 1 stuk blijven doen, maar steeds op andere plek, en ene keer van links----> rechts en dan weer van boven naar beneden...

'k had trouwenszwarte dreads en daar omheen blauwe nephaar gevlochten om sommige in kruisjes zeg, maar. nu heb ik het geblondeerd en die blauwe haar eraf gehaald en daaronder is het zwart, dus nu zie je zwarte zig zag op me dreads, best lollig

lekker nuttig
Oud 14-09-2002, 16:41
Jules
Jules is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
jups, je moet natuurlijk niet door 1 stuk blijven doen, maar steeds op andere plek, en ene keer van links----> rechts en dan weer van boven naar beneden...

'k had trouwenszwarte dreads en daar omheen blauwe nephaar gevlochten om sommige in kruisjes zeg, maar. nu heb ik het geblondeerd en die blauwe haar eraf gehaald en daaronder is het zwart, dus nu zie je zwarte zig zag op me dreads, best lollig

lekker nuttig
da's anders! Laat 's zien (als dat kan..)?
Oud 20-09-2002, 08:01
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Okee, sorry als ik nu heel dom overkom, maar ik wil het toch even weten... Dreads bij the exploiding boy (Olga?) en Cem. Slut kosten dus 40 euro ofzo? Dan mag je je haar 3 maanden niet wassen?

Euh, ik heb haar tot net over m'n schouders, hoe lang zouden dreads dan worden? En hoe gaat het in z'n werk? Moet ik m'n haar van te voren verven of kan dat ook erna? Als je ze zat bent, kun je ze dan gewoon uitkammen of moeten ze echt afgeknipt worden?

Want dreads lijken me superleuk, maar ik wil wel even goed weten waar ik aan begin

Ja kost 40 euro,maar hangt er vanaf of jij zelf de permanentvloeistof koop of dat wij dat kopen.
Je dreads worden nooit veel korter dan je normale haarlengte maar dat hangt er een beetje vanaf hoe dik je je dreads wil,hoe dikker de dread hoe korter die word(maar dan heb je het ook maar over een paar cm lengteverlies)
Er gaat ongeveer 3 tot 5 cm van je gewone lengte af.
En als je ze zat ben kan je het prima uitkammen,met heel erg veel crémespoeling
Oud 20-09-2002, 10:32
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ja kost 40 euro,maar hangt er vanaf of jij zelf de permanentvloeistof koop of dat wij dat kopen.
Je dreads worden nooit veel korter dan je normale haarlengte maar dat hangt er een beetje vanaf hoe dik je je dreads wil,hoe dikker de dread hoe korter die word(maar dan heb je het ook maar over een paar cm lengteverlies)
Er gaat ongeveer 3 tot 5 cm van je gewone lengte af.
En als je ze zat ben kan je het prima uitkammen,met heel erg veel crémespoeling
Dus je kunt zelf wel bepalen hoe dik je ze ongeveer wilt hebben?
Wantem.. ik wil eigenlijk hele dunne..
En hoeveel kost permanentvloeistof dan eigenlijk? en misschien domme vraag.. maarem.. waarvoor dient dat precies?
Oud 20-09-2002, 11:05
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Dus je kunt zelf wel bepalen hoe dik je ze ongeveer wilt hebben?
Wantem.. ik wil eigenlijk hele dunne..
En hoeveel kost permanentvloeistof dan eigenlijk? en misschien domme vraag.. maarem.. waarvoor dient dat precies?
permanentvloesistof kost zo rond de 7 euro en dat dient ervoor dat je dreads blijven zitten er niet gelijk uitzakken
Oud 20-09-2002, 11:07
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
permanentvloesistof kost zo rond de 7 euro en dat dient ervoor dat je dreads blijven zitten er niet gelijk uitzakken
En bij evt mislukken van dreads dr voor zorgen dat je haar nog een paar weken bljift krullen
Oud 20-09-2002, 11:08
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Glow schreef:
En bij evt mislukken van dreads dr voor zorgen dat je haar nog een paar weken bljift krullen
Moet je maar niet zelf aan de slag gaan maar het MIJ laten doen
Oud 20-09-2002, 17:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Okee en dan nog een vraagje Cem.Slut, jij hebt weet ik hoeveel kleurtjes in je haar... Kan dat met dreads ook? (Jij hebt vlechtjes toch?) 't Lijkt me toch wel heel gaaf

Die kleurtjes heb ik onderhand niet meer in mn haar,het waren wolextensions en vlechtjes en (nep)dreads.
Zodra je je dreads hebt kan je het wel in alle kleuren verfen,het is een takkewerk want je moet dread voor dread doen..maar het kán wel.
Wat je ook kan doen is gewoon dreads in je eigen haarkleur(of 1 andere kleur) en er dan gekleurde nepdreads tussen zetten,en die kan je er weer uithalen zodra je er genoeg van hebt.
Oud 21-09-2002, 12:23
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Dankjewel Nog een maandje of 1, 2, en dan ga ik contact met je opnemen
Oud 21-09-2002, 13:51
the exploding boy
Citaat:
bloempjuh schreef:
En idd, ik vind dunne dreads mooier dan dikke, dus dat scheelt alweer in lengte
ehm het scheelt echt zowat geen ene moer hoor
die ene cm maakt ook niet echt uit toch?
Oud 22-09-2002, 17:22
Paulaah
Paulaah is offline
Eej Olga.. heb je over een maandje of 2 tijd voor 2 personen?
Ennem.. zo ja wat komt je beter uit? Op een zaterdag of in een vakantie ofzo?
Oud 22-09-2002, 17:57
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Doen jullie ook die nepdreads ertussen? Ik ben echt superonhandig in datb soort dingen, als ik het zelf ga proberen wordt het een ramp ben ik bang...

Mjah, heb ooit iemand gezien die echt hele dikke dreads had, maar kan ook gewoon een uitzondering geweest zijn

Owja hoor we kunnen die nepdreads er ook wel tussen zetten
Maar dan moet je of zelf die nepdreads meenemen,of een kleur willen die olga en ik in lelystad kunnen halen
Oud 22-09-2002, 18:21
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Owja hoor we kunnen die nepdreads er ook wel tussen zetten
Maar dan moet je of zelf die nepdreads meenemen,of een kleur willen die olga en ik in lelystad kunnen halen
\\

Mjaa.. Zet jij altijd samen met olga? Dan mag jij je namelijk ook aangesproken voelen op dit berichtje

Citaat:
Eej Olga.. heb je over een maandje of 2 tijd voor 2 personen?
Ennem.. zo ja wat komt je beter uit? Op een zaterdag of in een vakantie ofzo?
Een quote van mezelf.. *zucht*
Oud 22-09-2002, 18:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
\\

Mjaa.. Zet jij altijd samen met olga? Dan mag jij je namelijk ook aangesproken voelen op dit berichtje

Een quote van mezelf.. *zucht*
hihi,ja ik zet altijd samen met olga...ben door haar dreads gaan zetten,en doe het ook niet zonder haar omdat het haar 'werk' is,ik vind het gewoon leuk om te doen en het gaat sneller met zn 2en

En ik denk dat het wel lukt hoor over 2 maanden,maar dan moet je idd. gewoon even van te voren mailen waneer jij graag zou willen komen,of wanneer het uitkomt ofzo
Oud 22-09-2002, 18:46
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
hihi,ja ik zet altijd samen met olga...ben door haar dreads gaan zetten,en doe het ook niet zonder haar omdat het haar 'werk' is,ik vind het gewoon leuk om te doen en het gaat sneller met zn 2en

En ik denk dat het wel lukt hoor over 2 maanden,maar dan moet je idd. gewoon even van te voren mailen waneer jij graag zou willen komen,of wanneer het uitkomt ofzo
Geweldig Danku! En moet ik jou of Olga dan mailen??
Oud 26-09-2002, 09:06
Hukkie
Hukkie is offline
Ik heb twee minidreadjes achterin mn nek en ze groeien nu aan de onderkant (ja: ONDER het elastiekje) aan elkaar. Wat nu
Oud 26-09-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
Ik heb twee minidreadjes achterin mn nek en ze groeien nu aan de onderkant (ja: ONDER het elastiekje) aan elkaar. Wat nu
boven bij draaien misschien of kan dat nie??
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten