![]() |
|
![]() |
op vakantie (naturistisch) door de duinen lopen en daar mensen bezig zien. en gewoon zonder schaamte rond kunnen lopen.
wat mij ook opgeilt zijn orgy's/party's. daar rondlopen en gewoon kunnen neuken tot je niet meer kunt met wie dan ook. uiteraard met condoom, en een bi feesje mag het best zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind het heeel erg sexy als jongens een soort van spelletje spelen met hun ogen, je weet wel, dat ze je zo aankijken met van die ogen van ik wil je. En als ze je willen zoenen maar net niet je lippen raken, heeeel sexy. en verder vind ik het heel erg leuk om de jongen te bespelen tot hij me echt helemaal wil haha das grappig en sexy.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
of als hij zijn hand op je bil legt. of dat nou tijdens het zoenen of gewoon in het voorbijgaan is. maar moet wel op een lieve manier zijn zeg maar. of als je zo naar elkaar kijkt en weet dat je elkaar wil maar het niet kan omdat je bijv. in de klas zit of tijdens het eten met je ouders ofzo.
|
![]() |
Hangt af van het moment ...
maar altijd zeker van 1. kussende lesbiennes 2. mooie propere blote voeten en tenen 3. lange benen 4. dat ze in m'n oor fluistert 'ik heb zin in je' - 'neuk me' 5. een mooie welgevormde strakke blote kont 6. een kaalgeschoren kutje en eens dat ik geil ben wordt ik nog geiler door: 1. plassex 2. lesbosex 3. bondage 4. japanse meisjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar Japans, daar is idd niks mis mee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|