Advertentie | |
|
![]() |
|
Goeie tijd om een joint te roken
![]() Vanavond waarschijnlijk zo een roken. Iemand een idee hoeveel gram en sigaretten erin gaan?
||
Citaat:
![]() Denk dat je met een paar gram en een sigaretje of 4 in ieder geval genoeg hebt. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb gisteravond een verjaardag gehad en dat was wel gezellig. Biertjes drinken en een joint gerookt maar wel alweer vroeg naar huis. M'n moeder was hier om op te passen en die kan ik natuurlijk niet de hele nacht alleen hier laten zitten. Ik had een joint gehaald om thuis nog op te roken en toen ik m'n telefoon uit m'n zak pakte om m'n muziek uit te zetten viel hij uit m'n zak waar zij bij stond. Ze keek heel even verbaasd maar zei er verder niets over.
Ze weet ook dat ik blow en dat vind ze geloof ik ook niet zo heel erg. We hebben het er ook nooit over dus het zal wel goed zijn allemaal.
||
Citaat:
![]() Gisteren bij de shop 5 gram bubblegum gehaald, maar nu kom ik er net achter dat ik nog een hele voorraad heb liggen. Ach, komt wel op ![]()
|
uhm dat is opzich best te doen hoor. dat is 0,4 gram per persoon. als je wiet een beetje sterk is heb je er veel plezier mee
|
Van 5 gram draai ik er meestal maar 8 of 9, heel soms 10 en ik heb altijd wel goeie wiet... Meestal haze
![]() Kan er ook 2x zo weinig in doen en 2x zoveel jointjes roken, maar: 1) Ik rook liever een jointje dan dat ik er een draai, dus minder draaien + meer wiet roken tegelijkertijd is gewoon geniaal. ![]() 2) Een jointje met 0,2 gram is lang niet zo lekker als een goed gevulde knoepert. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ben weer eens extreem hard hooked aan startrek, dit maal DS9, al mijn vrije tijd gaat er aan op ![]() ![]() En weezle, ik snap je mening, maar als je ergens gewoon niet genoeg vanaf weet, is het misschien niet zo handig andere daarover te veroordelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik draai uit een gram afghaan echt maar 4 en hoogstens 5 jointjes als ze bij de shop weer eens vinden dat ik vaak genoeg ben langs geweest om me een extra groot zakje te geven ![]() Ik doe dan overigens wel makkelijk anderhalf of 2 uur met een joint.
|
haha jou tijd komt nog wel toneless.
en mijn thc drempel is weer lekker naar de klote ![]() ![]() ben nog niet op de helft gekomen van mijn lekkere hasj joint toen ik toch maar gestopt ben. de rest is voor morgen ![]()
||
Citaat:
![]() Dat is morgenavond weer dus dat zal wel weer de hele nacht Age of Empires 2 spelen worden. ![]()
||
Citaat:
![]() De laatste paar keer ging het echter prima. Meestal komt het erop neer dat we 2 uur bezig zijn om alles op te bouwen en de daarop volgende 3 uur met het afbreken van elkaars muren. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |