Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2010, 20:30
Verwijderd
^wat bedoel je daarmee? niet kunnen eten of juist niet naar de wc kunnen gaan?
Advertentie
Oud 17-11-2010, 15:50
Toneless
Toneless is offline
Waar heb je last van dan na speed gebruik?
Oud 17-11-2010, 20:42
Pyro Power
Pyro Power is offline
Diaree. Doordat je bloed uit de darmen zou stromen en naar andere delen van je lichaam gaan zouden je darmen je voedsel meer onverteerd uit je lichaam werken. Misschien iets van norit, of een diaree-stopper?
Oud 17-11-2010, 22:33
SacredRose
SacredRose is offline
ik denk dat norit of iets met loperamide wel zou werken.
en anders gewoon een kurk
Oud 18-11-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, is er eigelijk nog een middel tegen de darmproblemen bij speed? (Ja, kom ik ook weer aanzetten met m'n speed )
Ik snap het nog steeds niet dat je als zestienjarige je leven vergooit met speed.
Oud 18-11-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het nog steeds niet dat je als zestienjarige je leven vergooit met speed.
je leven vergooien?
Oud 18-11-2010, 14:33
Verwijderd
Verkankeren ook goed.
Ik lees de laatste tijd te veel 'verhalen' over speed hier geloof ik.
Oud 18-11-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
wat vind jij je leven vergooien dan? wanneer vind je dat iemand echt té slecht bezig is?
Oud 18-11-2010, 16:36
Narcist
Narcist is offline
Citaat:
wat vind jij je leven vergooien dan? wanneer vind je dat iemand echt té slecht bezig is?
Wanneer je afhankelijk van de drug bent? Gebruikers leven vaak in het heden en denken niet aan de toekomst. een vriend van me heeft nu anorexia vanwege het overmatige speed gebruik en daardoor dus gewichtsverlies. ik snap überhaupt niet wat er zo fijn is aan speed, bij xtc kan ik het begrijpen aangezien speed in een pil de mdma werking verlengd.
Oud 18-11-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Bij overmatig gebruik, het vaker dan eens gebruiken. Het moet niet je dagelijks leven overnemen.
Oud 18-11-2010, 18:00
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Bij overmatig gebruik, het vaker dan eens gebruiken. Het moet niet je dagelijks leven overnemen.
Ik ken Pyro Power verder niet, maar daar lijkt me geen sprake van?
Oud 19-11-2010, 08:20
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Klopt dat bij mij dan? Heb ik overmatig gebruik? 3 keer gebruikt, in meer als een half jaar. Ja ik ben echt een junk En het neemt écht m'n dagelijke leven niet over ofzo hoor.
Oud 19-11-2010, 09:26
Verwijderd
Wat jij wil jongen.
Oud 19-11-2010, 09:31
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Wat jij wil jongen.
fijn.
Oud 19-11-2010, 10:25
MaximaleGeest
MaximaleGeest is offline
Shit man, zit ik lekker achter de PC een jointje te roken, kom ik op dit topic.
Gelijk even geregistreerd.
Nooit geweten dat zelfs voor zulke dingen topics worden gemaakt. En ik ben op het moment zeer on-topic.
Oud 19-11-2010, 10:32
thomas137
thomas137 is offline
Je moer
Oud 19-11-2010, 16:17
Toneless
Toneless is offline
Goeie tijd om een joint te roken

Vanavond waarschijnlijk zo een roken. Iemand een idee hoeveel gram en sigaretten erin gaan?
Oud 19-11-2010, 20:33
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Goeie tijd om een joint te roken

Vanavond waarschijnlijk zo een roken. Iemand een idee hoeveel gram en sigaretten erin gaan?
Ik ben jaloers Kan best wel een jointje gebruiken, maar ik heb niks in huis.

Denk dat je met een paar gram en een sigaretje of 4 in ieder geval genoeg hebt.
Oud 20-11-2010, 12:49
Toneless
Toneless is offline
Ok. Er is uiteindelijk 3 gram in gegaan en een aantal sigaretten. 7 man en iedereen was knetter . Was wel geslaagd.
Oud 20-11-2010, 18:52
Pyro Power
Pyro Power is offline
Wat dacht je dan met 3 gram? Daar kun je 10 lekkere dikke joint's van draaien joh
Oud 21-11-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Klopt dat bij mij dan? Heb ik overmatig gebruik? 3 keer gebruikt, in meer als een half jaar. Ja ik ben echt een junk En het neemt écht m'n dagelijke leven niet over ofzo hoor.
niet zo assertief reageren...helpt meestal niet echt
Citaat:
Shit man, zit ik lekker achter de PC een jointje te roken, kom ik op dit topic.
Gelijk even geregistreerd.
Nooit geweten dat zelfs voor zulke dingen topics worden gemaakt. En ik ben op het moment zeer on-topic.
internet. stoned doelloos fora lezen is chill
Citaat:
Wat dacht je dan met 3 gram? Daar kun je 10 lekkere dikke joint's van draaien joh
15...2 pp en iedereen is net zo knetter?
Citaat:
Oke, maar wat houd "je leven vergooien" voor jou dan precies in? Wat versta je onder je leven vergooien, welk gedrag vertoont hij/zij dan? Wat voor dingen doet diegene dan (juist niet?!), naast bv "overmatig" speed gebruiken? Of je vindt dat iemand zijn leven vergooit aan drugsgebruik, is voor jou de enige voorwaarde daarvoor dat iemand vaker dan 1x iets gebruikt (heeft)? Is er voor jou een verschil tussen vaker dan eens gebruiken en je dagelijks leven overnemen?
Oud 21-11-2010, 10:51
Wammus
Wammus is offline
Ik heb gisteravond een verjaardag gehad en dat was wel gezellig. Biertjes drinken en een joint gerookt maar wel alweer vroeg naar huis. M'n moeder was hier om op te passen en die kan ik natuurlijk niet de hele nacht alleen hier laten zitten. Ik had een joint gehaald om thuis nog op te roken en toen ik m'n telefoon uit m'n zak pakte om m'n muziek uit te zetten viel hij uit m'n zak waar zij bij stond. Ze keek heel even verbaasd maar zei er verder niets over.

Ze weet ook dat ik blow en dat vind ze geloof ik ook niet zo heel erg. We hebben het er ook nooit over dus het zal wel goed zijn allemaal.
Oud 21-11-2010, 11:47
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik kom niet verder dan 5 of 6 lekkere joints met 3 gram

Gisteren bij de shop 5 gram bubblegum gehaald, maar nu kom ik er net achter dat ik nog een hele voorraad heb liggen. Ach, komt wel op
Oud 21-11-2010, 19:13
HTID
HTID is offline
Citaat:
Volgens die definitie is 80% van Nederland een junk.
Oud 22-11-2010, 18:00
Toneless
Toneless is offline
Citaat:
15...2 pp en iedereen is net zo knetter?
3 / 15 = 0,2 gr per joint. Wat voor shit is dat dan?
Oud 22-11-2010, 19:59
SacredRose
SacredRose is offline
uhm dat is opzich best te doen hoor. dat is 0,4 gram per persoon. als je wiet een beetje sterk is heb je er veel plezier mee
Oud 22-11-2010, 22:13
MTpower
MTpower is offline
Van 5 gram draai ik er meestal maar 8 of 9, heel soms 10 en ik heb altijd wel goeie wiet... Meestal haze
Kan er ook 2x zo weinig in doen en 2x zoveel jointjes roken, maar:
1) Ik rook liever een jointje dan dat ik er een draai, dus minder draaien + meer wiet roken tegelijkertijd is gewoon geniaal.
2) Een jointje met 0,2 gram is lang niet zo lekker als een goed gevulde knoepert.
Oud 23-11-2010, 04:57
Verwijderd
Citaat:
3 / 15 = 0,2 gr per joint. Wat voor shit is dat dan?
simpele polm, hasj, kom maar eens naar amsterdam ik haal er meestal 4-5 uit een gram. als ik op maandag iets minder dan 3 gram haal (wat ik meestal krijg) kom ik daar soms wel tot vrijdagavond mee uit met 2-4 jointjes per dag. ik draai ze liever minder sterk maar wel vaker, omdat ik het roken van deze hasj facking lekker vind
Oud 23-11-2010, 05:00
Verwijderd
en ik zou echt graaaag nog een joint willen roken ligt lekkere wiet voor mn neus te ruiken maar het zou echt useless zijn want ben al echt facking stoned ik ga lekker slapen
Oud 23-11-2010, 07:17
zoef de haas
zoef de haas is offline
doe mij die joint dan maar. Man ik had niet gedacht dat de craving na een nachtdienst zo enorm zou zijn terwijl de hele behoefte er afgelopen week maar heeeeel matigjes was
Oud 23-11-2010, 14:09
Verwijderd
haha ja, dat heb ik na werken bij de mac 's nachts ook wel vaak. gewoon behoefte om even lekker te zitten en werkelijk helemaal niets te doen
Oud 23-11-2010, 16:09
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb gisteravond een verjaardag gehad en dat was wel gezellig.
Was idd gezellig, shame dat je vroeg weg moest, maja, volgende keer beter

En ik ben weer eens extreem hard hooked aan startrek, dit maal DS9, al mijn vrije tijd gaat er aan op

En weezle, ik snap je mening, maar als je ergens gewoon niet genoeg vanaf weet, is het misschien niet zo handig andere daarover te veroordelen
Oud 23-11-2010, 16:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
En al die rare wiet rokers hier, ik draai tussen de 4 en 10 jointjes van een gram afgaan>.<
Oud 23-11-2010, 16:16
Verwijderd
Zowiepowie je moet Tom even terugsmsen!
Oud 23-11-2010, 16:39
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jeej. je bent online, ik stuur je meteen een pm enzo
Oud 23-11-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Was idd gezellig, shame dat je vroeg weg moest, maja, volgende keer beter

En ik ben weer eens extreem hard hooked aan startrek, dit maal DS9, al mijn vrije tijd gaat er aan op

En weezle, ik snap je mening, maar als je ergens gewoon niet genoeg vanaf weet, is het misschien niet zo handig andere daarover te veroordelen
Ik ben af en toe een beetje bot. Had misschien even beter na moeten denken voordat ik het postte.
Oud 23-11-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Jeej. je bent online, ik stuur je meteen een pm enzo
Ook goed
Oud 23-11-2010, 17:00
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik ben af en toe een beetje bot. Had misschien even beter na moeten denken voordat ik het postte.
Nee hoor, niet bot, onwetend En ik snap het ook wel hoor, ik heb zelf niets met pep, heb er zelfs iets heel erg tegen. Maar drugs, verslavingen en iets maken van je leven leven zijn dingen die niet zo zwart/wit zijn. Als je toch stoere opmerkingen wilt maken, is het handiger ergens te doen waar iedereen het met je eens is, of in ieder gaval niet ingelezen is
Oud 23-11-2010, 17:29
Verwijderd
Oud 23-11-2010, 18:43
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
En al die rare wiet rokers hier, ik draai tussen de 4 en 10 jointjes van een gram afgaan>.<
whut
ik draai uit een gram afghaan echt maar 4 en hoogstens 5 jointjes als ze bij de shop weer eens vinden dat ik vaak genoeg ben langs geweest om me een extra groot zakje te geven
Ik doe dan overigens wel makkelijk anderhalf of 2 uur met een joint.
Oud 23-11-2010, 18:52
SacredRose
SacredRose is offline
ik let niet op hoeveel ik eruit draai .
heb een lekkere hasj joint gehaald en die ga ik zo maar eens opsmoken
Oud 23-11-2010, 20:46
Toneless
Toneless is offline
God i wish i was 18
Oud 23-11-2010, 21:15
MTpower
MTpower is offline
Net een lekker amnesia joint gedraaid, die ga ik nu eens opsteken..
<3 vakantie
Oud 23-11-2010, 21:35
SacredRose
SacredRose is offline
haha jou tijd komt nog wel toneless.

en mijn thc drempel is weer lekker naar de klote . heb drie weken niet geblowd en heb me de laatste twee weken niet zo goed krijg nauwelijks eten door mijn keel zonder misselijk te worden enzo

ben nog niet op de helft gekomen van mijn lekkere hasj joint toen ik toch maar gestopt ben. de rest is voor morgen
Oud 24-11-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
je mag nog steeds antwoorden op mijn vragen hoor
Oud 24-11-2010, 20:47
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
haha jou tijd komt nog wel toneless.

en mijn thc drempel is weer lekker naar de klote . heb drie weken niet geblowd en heb me de laatste twee weken niet zo goed krijg nauwelijks eten door mijn keel zonder misselijk te worden enzo

ben nog niet op de helft gekomen van mijn lekkere hasj joint toen ik toch maar gestopt ben. de rest is voor morgen
Dit heb ik ook een beetje. Ik blow nu nog maar 1 keer per week en merk dat ik veel minder nodig heb om flink stoned te worden. Ik heb sowieso al moeite met opstaan maar dat is de dag nadat ik geblowd heb alleen iets erger. Verder heb ik er weinig last van.

Dat is morgenavond weer dus dat zal wel weer de hele nacht Age of Empires 2 spelen worden.
Oud 24-11-2010, 21:20
MTpower
MTpower is offline
W00t!
Straks Teenage Mutant Ninja Turtles II op tv
Oud 24-11-2010, 22:37
Toneless
Toneless is offline
Citaat:
Dat is morgenavond weer dus dat zal wel weer de hele nacht Age of Empires 2 spelen worden.
Speel je via lan? Ik doe dat ook zo af en toe met me familie in huis. Dat spel is en blijft epic
Oud 24-11-2010, 23:19
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Speel je via lan? Ik doe dat ook zo af en toe met me familie in huis. Dat spel is en blijft epic
Ja via lan. Het punt is echter dat ik Windows Vista heb en m'n vriend Windows XP. Dat werkt van tijd tot tijd niet goed samen met elkaar wat voor een hoop gezeik zorgt en vooral een niet werkend spel.

De laatste paar keer ging het echter prima. Meestal komt het erop neer dat we 2 uur bezig zijn om alles op te bouwen en de daarop volgende 3 uur met het afbreken van elkaars muren.
Oud 24-11-2010, 23:20
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
W00t!
Straks Teenage Mutant Ninja Turtles II op tv
Topic gesloten

Regels voor berichten