Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2010, 15:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wiskunde is relatief simpel en borduurt in principe verder op de premisse dat 1+1=2
je verwaarloost synergie, bitch
Advertentie
Oud 21-10-2010, 15:52
Verwijderd
ik hoop niet dat je iets bedoelt in de richting van creatieve therapie?
Oud 21-10-2010, 15:54
Verwijderd
Nee dat lijkt me echt vreselijk.
Oud 21-10-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
nu gaat kazet zeggen dat kunst geen vak is. Of lucky. Of iemand anders.
Dan vertel ik ze dat ze ongelijk hebben, bieden ze hun excuses aan en dan zijn we daar ook weer klaar mee
Oud 21-10-2010, 15:56
Verwijderd
Ik weet het zeker, 'k ben je allergrootste fan (8)
Oud 21-10-2010, 16:15
Verwijderd
Ik ben zo slecht in beoordelen of iets 'kan', qua kleding. Ik heb nu een soort blauw jurkje aan, maar ik vind 'm te kort om er alleen een legging of iets onder te doen, dus heb ik er een vrij strakke spijkerbroek onder. Maar dat blauw op blauw... Ik weet het gewoon niet. Het is wel net een andere tint.

Heb wel een zwart vestje eroverheen, en zwarte laarzen aan.

Oke, of julle aan de hand van deze beschrijving even willen zeggen of het kan, k thx! ;x
Oud 21-10-2010, 16:19
Verwijderd
FOTO! Ik ben goed in beoordelen.
Vraag maar na anders. hehehe
Oud 21-10-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
je verwaarloost synergie, bitch
De enige synergie die wiskunde kent is het +-teken en de uitvoering daarvan
Oud 21-10-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
FOTO! Ik ben goed in beoordelen.
Vraag maar na anders. hehehe
Ik heb geen foto-apparatuur.

Aan de ene kant denk, je ziet mensen met de raarste dingen aan (in etalages van bijvoorbeeld de Only zie je echt die poppen met ALLES over elkaar heen, en dan denk ik, wut, niemand gaat er toch zo bijlopen) dus een ramp zal het niet zijn.
Maar toch, misschien sta ik vet voor lul.
Verwijderd
Nee na aanleiding van de beschrijving kan ik al zeggen dat een jurk op een spijkerbroek al vrij onmogelijk is. Of het moet een heel maar dan ook echt heel luchtig jurkje zijn. Heb het wel eens gedaan maar echt geslaagd is het niet.
Combinatie blauw met blauw is ook als niet echt super. En lieve stefenootje daar zijn leggings voor gemaakt om ook de wat kortere dingen te kunnen dragen. Dus trek gewoon je legging aan.
Verwijderd
Ik had een hele uitgebreide uitleg voor je getypt.
Oud 21-10-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Nee na aanleiding van de beschrijving kan ik al zeggen dat een jurk op een spijkerbroek al vrij onmogelijk is. Of het moet een heel maar dan ook echt heel luchtig jurkje zijn. Heb het wel eens gedaan maar echt geslaagd is het niet.
Combinatie blauw met blauw is ook als niet echt super. En lieve stefenootje daar zijn leggings voor gemaakt om ook de wat kortere dingen te kunnen dragen. Dus trek gewoon je legging aan.
Mwa, het is nauwelijks een jurkje. Het is eerder een... hoe noem je dat, tuniekje?
Bij nader inzien vind dat het wel kan. En nee, het is echt te kort voor een legging.
Oud 21-10-2010, 16:34
Verwijderd
LL en ik gaan uit eten, omdat hij werk heeft!

Vandaar dat ik wat meer werk gemaakt heeft van m'n outfit, normaal doe ik dat niet echt hoor.

Ik kom er zo aan LL, als je dit leest!
Oud 21-10-2010, 16:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wiskunde is, naast kunst, het mooiste vak ter wereld.

@Stefenootje; volgens mij kan het prima. En ik heb een hele goede smaak.
Oud 21-10-2010, 16:36
Verwijderd
Blauw op blauw daar struikel ik nog over.
Oud 21-10-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Blauw op blauw daar struikel ik nog over.
Ja, ik zelf ook een beetje. Maar het kan wel.... En anders, boeie. Je ziet wel raardere dingen.

Trinny en Susannah zal ik niet tegenkomen, want die zijn al in Delft geweest
Oud 21-10-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
LL en ik gaan uit eten, omdat hij werk heeft!

Vandaar dat ik wat meer werk gemaakt heeft van m'n outfit, normaal doe ik dat niet echt hoor.

Ik kom er zo aan LL, als je dit leest!
ah ok
Oud 21-10-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zelf ook een beetje. Maar het kan wel.... En anders, boeie. Je ziet wel raardere dingen.

Trinny en Susannah zal ik niet tegenkomen, want die zijn al in Delft geweest
En als je ze tegenkomt niet je huilieface trekken. Ach je gaat maar uit eten als je nou de rode loper op moest.
Oud 21-10-2010, 16:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb net samen met mijn mede-excursiecommissiegenoten besloten om een Hitchcock te gaan kijken op de filmavond en - beschamend genoeg - dat wordt mijn eerste Hitchcock, ik heb er zin in.
Oud 21-10-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Heb net samen met mijn mede-excursiecommissiegenoten besloten om een Hitchcock te gaan kijken op de filmavond en - beschamend genoeg - dat wordt mijn eerste Hitchcock, ik heb er zin in.
Ha Welke gaan jullie kijken? Ik raad Rope aan.
Oud 21-10-2010, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ha Welke gaan jullie kijken? Ik raad Rope aan.
Spellbound, want daar zit een droomscène van Dalí in <3
Oud 21-10-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
ah ok
Beetje enthousiast hoor!!
Oud 21-10-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
En als je ze tegenkomt niet je huilieface trekken. Ach je gaat maar uit eten als je nou de rode loper op moest.
Inderdaad.

Nou daaag
Oud 21-10-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Spellbound, want daar zit een droomscène van Dalí in <3
Ah, een van de weinige Hitchcockfilms waar ik nog niet aan toe gekomen ben. Veel plezier ermee, hij zal ongetwijfeld erg goed zijn.
Oud 21-10-2010, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Inderdaad.

Nou daaag
Veel plezier .

Citaat:
Ah, een van de weinige Hitchcockfilms waar ik nog niet aan toe gekomen ben. Veel plezier ermee, hij zal ongetwijfeld erg goed zijn.
Ik ben ook heel benieuwd welke vind jij het beste? Rope?
Oud 21-10-2010, 16:47
Verwijderd
goedemiddag
Oud 21-10-2010, 16:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi!
Oud 21-10-2010, 16:49
Verwijderd
Ik denk ook zwarte legging of skinny :gay: en waar gaan jullie eten?

LL congrats met de nieuwe job, allez!
Oud 21-10-2010, 16:49
Verwijderd
Nog leuke nieuwtjes?
Oud 21-10-2010, 16:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neh, jij?
Oud 21-10-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook heel benieuwd welke vind jij het beste? Rope?
Ik heb meerdere favorieten. Rope, vanwege het gave en originele verhaal, het interessante camerawerk (de film is zo gemonteerd dat 't lijkt alsof hij in één take genomen is, er zitten ook maar iets van 6 cuts in) en vanwege het uitmuntende acteerwerk van James Stewart. Dial M for Murder, ook vanwege het gave verhaal en omdat hij zich vrijwel geheel afspeelt in één kamer. (Hoewel dat bij Rope ook het geval is, trouwens.) Rear Window, vanwege nouja je moet 'm eigenlijk gewoon kijken. En The Trouble With Harry, omdat dat Hitchcocks poging tot een zwarte comedy is. Ik vind 'm hilarisch, maar hij heeft vrij slechte reviews gekregen omdat mensen er iets heel anders van verwachtten. Je moet ook een beetje bekend zijn met Hitchcocks werk als je de humor echt wil kunnen waarderen.
Oud 21-10-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Maar uiteten? We gaan wel naar de Zwethheul heur.
Oud 21-10-2010, 17:00
Verwijderd
Kunst is een vak als je je geld ermee kan verdienen. Als je je brood verdient met entertainment is het je vak, anders zou bijvoorbeeld "journalist" ook geen vak zijn. Als je er niet voldoende geld mee kan verdienen om van te leven, is het een hobby.

Wiskunde is geen vak maar een discipline.
Oud 21-10-2010, 17:01
Verwijderd
Hallo allemaal! Mijn gesprek over de tussenevaluatie ging vrij goed ik had ongeveer dezelfde dingen ingevuld als mijn begeleider met als positieve punten dat ik open, betrokken en enthousiast ben en dat ik goede houding heb en initiatief neem! En als leerpunten dat ik meer rapportages mag gaan schrijven en intakegesprekken voeren, spannend! Dus ik zit nu hyper in de trein van het leuke nieuws
Oud 21-10-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal! Mijn gesprek over de tussenevaluatie ging vrij goed ik had ongeveer dezelfde dingen ingevuld als mijn begeleider met als positieve punten dat ik open, betrokken en enthousiast ben en dat ik goede houding heb en initiatief neem! En als leerpunten dat ik meer rapportages mag gaan schrijven en intakegesprekken voeren, spannend! Dus ik zit nu hyper in de trein van het leuke nieuws
Wat fijn!
Oud 21-10-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Kunst is een vak als je je geld ermee kan verdienen. Als je je brood verdient met entertainment is het je vak, anders zou bijvoorbeeld "journalist" ook geen vak zijn. Als je er niet voldoende geld mee kan verdienen om van te leven, is het een hobby.

Wiskunde is geen vak maar een discipline.
Ja, ik had voor beide dingen eigenlijk 'discipline' moeten zeggen.
Oud 21-10-2010, 17:07
Verwijderd
De zus van een goede vriendin van me had een hersenbloeding gehad, maar het gaat zo onwaarschijnlijk hard de goede kant op en dat maakt me zo vrolijk. Dat het de goede kant op gaat dus, niet de hersenbloeding want dat was echt een schok.
Linooz naamzoek, je bidden heeft geholpen
Oud 21-10-2010, 17:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gefeli!
Oud 21-10-2010, 17:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb meerdere favorieten. Rope, vanwege het gave en originele verhaal, het interessante camerawerk (de film is zo gemonteerd dat 't lijkt alsof hij in één take genomen is, er zitten ook maar iets van 6 cuts in) en vanwege het uitmuntende acteerwerk van James Stewart. Dial M for Murder, ook vanwege het gave verhaal en omdat hij zich vrijwel geheel afspeelt in één kamer. (Hoewel dat bij Rope ook het geval is, trouwens.) Rear Window, vanwege nouja je moet 'm eigenlijk gewoon kijken. En The Trouble With Harry, omdat dat Hitchcocks poging tot een zwarte comedy is. Ik vind 'm hilarisch, maar hij heeft vrij slechte reviews gekregen omdat mensen er iets heel anders van verwachtten. Je moet ook een beetje bekend zijn met Hitchcocks werk als je de humor echt wil kunnen waarderen.
*opslaat in geheugen*
Oud 21-10-2010, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, beter, Etmakas!

Ik heb gisteren een boek gekocht van Roald Dahl, en aangezien ik nog nooit iets van hem gelezen heb met uitzondering va kinderboeken ben ik erg benieuwd.
Oud 21-10-2010, 17:15
Verwijderd
Oeh! Nieuw forumstelletje

Ik was de hele middag in de stad aan het winkelen
Oud 21-10-2010, 17:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, beter, Etmakas!

Ik heb gisteren een boek gekocht van Roald Dahl, en aangezien ik nog nooit iets van hem gelezen heb met uitzondering va kinderboeken ben ik erg benieuwd.
Welke heb je gekocht?

Ik heb volgens mij al z'n kinderboeken wel gelezen, maar heb niet heel veel verstand van z'n 'volwassen' werk. Al heb ik wel eens wat korte verhaaltjes gelezen voor Engels op de middelbare school en die waren allemaal vrij duister en gestoord.
Boy vind ik trouwens z'n mooiste boek, gaat over zijn eigen kindertijd. <3
Oud 21-10-2010, 17:19
Verwijderd
Ik dacht altijd dat ik nooit in het Engels zou kunnen lezen en het voor altijd zou haten, sorry Trimm. Maar toen las ik Roald Dahl en begreep ineens waarom iemand vrijwillig iets in het Engels zou doen, want wauuuuwwww <3
Oud 21-10-2010, 17:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. :'D
Oud 21-10-2010, 17:24
Verwijderd
Drie minuten geleden zette ik alle lampjes uit, en nog steeds brandt er geeneen
Oud 21-10-2010, 17:26
Verwijderd
Jeuj, ik heb een nieuwe jas, eindelijk, want ik begon het al wat frisjes te krijgen buiten
Oud 21-10-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn!
Citaat:
Gefeli!
Dankjewel ik heb net mijn moeder al blij gebeld en die zei dat ik iets moest kopen om het te vieren dus misschien dat ik straks bij de albert heijn nog ga kijken voor een chocoladetaart

En verder had ik dit in de trein getypt met mijn mobiel en normaal valt dat kreng altijd uit als ik internet op wil, maar ergens tussen almere en weesp heb ik heel goed bereik en kon ik dit dus wel typen hoe raar
Oud 21-10-2010, 17:36
Verwijderd
Ja, er is bewezen een betere ontvangst in Weesp door de bouw van een ondergrondse kerncentrale die is gepantserd met beton dat internetstralen uitzendt om eventuele virussen te verwarren
Oud 21-10-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ja jeetje!

Stefenootje had vooral een fijne zangstem, Miekje klinkt heel lief en haar liedje was (ondanks hier en daar wat vals ) heel fijn. Minke klonk anders dan ik me kon herinneren, Medeia's stem was ook mooi. Egon's stem ook! Pip wint absoluut qua seksreclames, en jouw stem was natuurlijk typisch () en ook wel fijn!

Edit; Tink*s stem klonk ook anders dan ik me herinner!

Nog nooit zo vaak het woord fijn gebruikt.
'Anders dan ik me kon herinneren'. Wat heb ik daar nu weer aan?
Oud 21-10-2010, 17:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Welke heb je gekocht?

Ik heb volgens mij al z'n kinderboeken wel gelezen, maar heb niet heel veel verstand van z'n 'volwassen' werk. Al heb ik wel eens wat korte verhaaltjes gelezen voor Engels op de middelbare school en die waren allemaal vrij duister en gestoord.
Boy vind ik trouwens z'n mooiste boek, gaat over zijn eigen kindertijd. <3
Oh, ik heb wel een vertaling hoor . Ooit en te nimmer heb ik gekocht (Sometime never; a fable for supermen).

Regels voor berichten