Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee na aanleiding van de beschrijving kan ik al zeggen dat een jurk op een spijkerbroek al vrij onmogelijk is. Of het moet een heel maar dan ook echt heel luchtig jurkje zijn. Heb het wel eens gedaan maar echt geslaagd is het niet.
Combinatie blauw met blauw is ook als niet echt super. En lieve stefenootje daar zijn leggings voor gemaakt om ook de wat kortere dingen te kunnen dragen. Dus trek gewoon je legging aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij nader inzien vind dat het wel kan. En nee, het is echt te kort voor een legging. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb net samen met mijn mede-excursiecommissiegenoten besloten om een Hitchcock te gaan kijken op de filmavond
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kunst is een vak als je je geld ermee kan verdienen. Als je je brood verdient met entertainment is het je vak, anders zou bijvoorbeeld "journalist" ook geen vak zijn. Als je er niet voldoende geld mee kan verdienen om van te leven, is het een hobby.
Wiskunde is geen vak maar een discipline. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo allemaal! Mijn gesprek over de tussenevaluatie ging vrij goed
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De zus van een goede vriendin van me had een hersenbloeding gehad, maar het gaat zo onwaarschijnlijk hard de goede kant op en dat maakt me zo vrolijk. Dat het de goede kant op gaat dus, niet de hersenbloeding want dat was echt een schok.
Linooz naamzoek, je bidden heeft geholpen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb volgens mij al z'n kinderboeken wel gelezen, maar heb niet heel veel verstand van z'n 'volwassen' werk. Al heb ik wel eens wat korte verhaaltjes gelezen voor Engels op de middelbare school en die waren allemaal vrij duister en gestoord. Boy vind ik trouwens z'n mooiste boek, gaat over zijn eigen kindertijd. <3
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() En verder had ik dit in de trein getypt met mijn mobiel en normaal valt dat kreng altijd uit als ik internet op wil, maar ergens tussen almere en weesp heb ik heel goed bereik en kon ik dit dus wel typen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |