Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2011, 22:47
Verwijderd
Via dit forum.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2011, 07:22
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Met uitgaan
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 13:12
Cucumber.
Cucumber. is offline
In de supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 13:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Internet natuurlijk, uitgevonden door nerds als datingservice.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 15:07
Rationeel
Rationeel is offline
ik zat kneiterdronken op een grasveldje in amersfoort en ze kwam bij me zitten en bood me wijn aan.

zo ongeveer
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 15:50
Rob
Rob is offline
Citaat:
Maar volgens mij hebben we nog niet zo heel lang geleden al zo'n topic gehad? Even zoeken.
Volgens mij was jij zelfs degene die 'm had gemaakt.
Oud 29-06-2011, 16:34
Verwijderd
Zo gevonden en samengevoegd.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 20:55
Verwijderd
In Artis, de dierentuin
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 22:02
tuttebel
tuttebel is offline
Op een halloweenfeestje in de campuskroeg in Belfast. Mijn vrienden hadden me verlaten, hij zat aan de bar, er was punch... de volgende ochtend moest ik een walk of shame doen in mijn Alice in wonderland-kostuum. Niet gesmst of gebeld, maar het lot bracht ons de volgende dag weer samen toen ik een pokertoernooi had en hij daar opeens aan de bar zat.
Oud 29-06-2011, 23:24
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Op een halloweenfeestje in de campuskroeg in Belfast. Mijn vrienden hadden me verlaten, hij zat aan de bar, er was punch... de volgende ochtend moest ik een walk of shame doen in mijn Alice in wonderland-kostuum. Niet gesmst of gebeld, maar het lot bracht ons de volgende dag weer samen toen ik een pokertoernooi had en hij daar opeens aan de bar zat.
Serieus? Dat is wel echt gaaf. Vind het altijd mooi om zulke verhalen te lezen^^
Oud 30-06-2011, 09:55
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Serieus? Dat is wel echt gaaf. Vind het altijd mooi om zulke verhalen te lezen^^
ja vind t ook nog steeds een leuk verhaal
Oud 02-07-2011, 11:26
Verwijderd
Dit forum he
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dit forum he
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 15:43
Adele
Adele is offline
via een vriendin.
ik vond hem echt een kneus xD
echt raar nu ik het zo achteraf bekijk..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 20:13
Lauwemens
Lauwemens is offline
Ik en mijn vriendin hebben elkaar leren kennen via een forum , haha. We hadden best wel lange MSN gesprekken, over alles en nog wat. We vonden elkaar steeds leuker en kregen wat...Nouja, we begonnen te bellen enzo en begonnen elkaar op de webcam te zien, ik werd op slag verliefd. We spraken af op Amsterdam Centraal (onze moeder gingen mee, dus dat was ook meteen kennis maken met haar moeder). Ik zat daar te wacht met een roos in mijn handen, Ze besprong me van achter en ik kreeg de schrik van mijn leven. Ik draaide me om en wauw...laten we zeggen dat ik op slag weer verliefd werd...Nu zijn we 2 jaar verder en zijn we bijna elk weekend bij elkaar wekkend
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 09:25
Lautitia
Lautitia is offline
Ik ken hem al een hele tijd, hij (HTID) is de beste maat van mijn ex (Scordalus) .. Scordalus en ik kennen elkaar via s.com, we hebben 3 jaar iets gehad en daarna ben ik bijna 3 jaar single geweest. Ik kwam in juni vorig jaar terug van 6 weken Zuid-Afrika en ik had daar willen parachutespringen, maar het is er door tijdgebrek helaas niet van gekomen. Ik maakte plannen om die zomer op Texel alsnog de sprong te wagen, het liefst samen met een vriend(in), maar er was niemand die het wel zag zitten. Scordalus zei dat HTID precies hetzelfde had. Ik kende HTID niet echt goed, maar ik besloot om toch eens te mailen. We hebben over en weer gemaild en gebeld om het te regelen, maar dat was lastig aangezien hij intussen op vakantie was in Portugal. Toen hij weer terug was, was mijn vakantie alweer voorbij en zo kwam er uiteindelijk niks van onze plannen terecht. We hielden contact en het begon een beetje te kriebelen bij mij. Ik ben nog op z'n verjaardagsfeestje geweest, maar ik kreeg niet het idee dat hij me zag staan en dat was dat, dacht ik. Toch vroeg hij me snel daarna mee uit eten en toen is de vonk overgeslagen. Maar van parachutespringen is het nog altijd niet gekomen ..
Reageren

Regels voor berichten