Ik ken hem al een hele tijd, hij (HTID) is de beste maat van mijn ex (Scordalus)

.. Scordalus en ik kennen elkaar via s.com, we hebben 3 jaar iets gehad en daarna ben ik bijna 3 jaar single geweest. Ik kwam in juni vorig jaar terug van 6 weken Zuid-Afrika en ik had daar willen parachutespringen, maar het is er door tijdgebrek helaas niet van gekomen. Ik maakte plannen om die zomer op Texel alsnog de sprong te wagen, het liefst samen met een vriend(in), maar er was niemand die het wel zag zitten. Scordalus zei dat HTID precies hetzelfde had. Ik kende HTID niet echt goed, maar ik besloot om toch eens te mailen. We hebben over en weer gemaild en gebeld om het te regelen, maar dat was lastig aangezien hij intussen op vakantie was in Portugal. Toen hij weer terug was, was mijn vakantie alweer voorbij en zo kwam er uiteindelijk niks van onze plannen terecht. We hielden contact en het begon een beetje te kriebelen bij mij. Ik ben nog op z'n verjaardagsfeestje geweest, maar ik kreeg niet het idee dat hij me zag staan en dat was dat, dacht ik. Toch vroeg hij me snel daarna mee uit eten en toen is de vonk overgeslagen. Maar van parachutespringen is het nog altijd niet gekomen

..