Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De inschrijving is gesloten. Deelnemers: 1. Onait Sirch 2. Alpha_Omega 3. Daboman 4. Eye of Sauron 5. Rode Panda 6. Dott 7. snoopy 8. iemand-8000 9. Queasy 10. Lusi Khartoum 11. Hanneke 12. Etmakas 13. Furby Feeder 14. Mr.Mark 15. Little Phoebe 16. Solero 17. twinkebel 18. Absinthe 19. Röps Ik ga de functies verdelen. Dit zijn de functies voor dit spel: 4 wolven verrader evilziener leerling ziener tovenaar wolfsbane jager 9 dorpelingen - De geliefdes worden door de eerste dode gekozen. - De ziener kan elke eetronde iemand opvragen en de evilziener kan elke hangronde iemand opvragen maar ze krijgen het niet te horen als ze (één van de) geliefdes opvragen. - Er mag vanaf nu niet gediscussieerd worden over de functies (of over iets anders dat niet direct met het spel te maken heeft). De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om te stemmen. Af en toe zal er een kort verhaaltje komen over hoe iemand is gestorven. Dit vooral door de medewerking van Dott (waarvoor veel dank) en ik zal zelf ook proberen om eens een verhaaltje te schrijven. Iedereen heel veel succes! Edit: For your information, de functieverdeling is volledig willekeurig verlopen. Edit 2: Ik was de leerling vergeten, maar dat is nu geregeld. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-11-2010 om 16:35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed bezig Spelleider!
![]() Eindelijk duidelijkheid, top! (ziener en evilziener let op wanneer je mag stemmen! ziener hangronde - evilziener eetronde) Nog een klein vraagje: ik las dat iemand8000 op de hoogte voor de zekerheid werd gesteld? Doe jij dat als Spelleider? En voor de rest: Have fun! (en neem het allemaal niet te persoonlijk op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem zijn functie verstuurt, dan ziet hij dat toch als hij online komt? Of moet ik hem zeggen dat hij (dit keer) goed mee moet doen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar volgens mij bedoelde ze een vorige nieuweling die 1x ''ik doe mee'' had gepost en daarna niks meer heeft laten weten. Als je dan een belangrijke functie hebt is dat nogal saai. |
![]() |
|
Kijk naar edit 2 in de "openingspost".
|
Stemlijstje:
Absinthe Dott Etmakas Rode Panda Solero* Queasy Onait Sirch Röps Alpha_Omega Mr.Mark iemand-8000 Hanneke Absinthe snoopy Daboman Lusi Khartoum Onait Sirch Furby Feeder Daboman Mr.Mark Eye of Sauron Etmakas Queasy Röps eye of sauron Little Phoebe * onder voorbehoud Wijzigingen: Mr.Mark Lusi Khartoum -> Onait Sirch 15:50 Queasy Röps -> Etmakas 18:59 Snoopy Mr.Mark -> Onait Sirch 19:07 Onait Sirch Mr.Mark -> Etmakas 19:09 Snoopy Onait Sirch -> Mr.Mark 19:15 Etmakas Rode Panda -> Onait Sirch 19:18
Laatst gewijzigd op 06-11-2010 om 18:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes allemaal. |
![]() |
|
Ik haat die eerste ronde altijd. Ik kom hier maar ff snel spoken want ik ben super druk vanavond voor stageweek. Moet volgende week hele week lesgeven maar dan heb ik dus mooi de tijd om steeds tussendoor te kijken.(A) Lang leve lesgeven
![]()
|
Het ging idd om een andere nieuweling die niets meer had laten horen. Maar prima dat je meedoet iemand-8000! Leuk dat het alsnog zo'n grote groep is geworden.
![]() Wat het stemmen betreft: dat blijft inderdaad vervelend de eerste ronde... Random.org heeft drié keer achter elkaar 7 gezegd ![]() Als ik geen reden krijg om op iemand anders te stemmen gaat mijn stem dus naar hem.
||
Citaat:
![]() Zelf ga ik compleet willekeurig op Onait Sirch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En compleet willekeurig voor soija gaan doe je nooit ![]() Anyway, ik ga proberen vandaag niet meer online te zijn, om wat productiever te zijn. Dus ik ga stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mijn stem nog niet doorgegeven trouwens, misschien is een gelijkspel wel interessant?
||
Citaat:
|
Oké, ik heb m'n stem veranderd en ik ga nu voor Onait Sirch. Ik heb het al doorgegeven en nu ga ik ook niet meer switchen. Zoals eerder al is gezegd zou het redelijk wat informatie opleveren als er een gelijkspel zou komen.
Volgens mij klopt het stemlijstje nu wel maar als iemand een fout ziet kan diegene dat natuurlijk zeggen. Wel zo handig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 3 Verwijderd | 423 | 27-11-2010 23:08 | |
De Kantine |