Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat?! Tenzij je heel ver moet fietsen van school naar huis (en zelfs dat vind ik nog een beetje een lame excuus) zie ik niet in wat een kind moet met een mobiele telefoon. Wat denken die ouders dan?? Die kinderen hebben vast ook allemaal een Wii en een tv op hun kamer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat me wél lastig lijkt is dat je inderdaad moet opboksen tegen 'iedereen in de klas heeft er een'. Want je wil niet dat je kind buiten de boot valt, maar aan de andere kant wil ik me ook echt niet laten overhalen door een klas vol snotneuzen die wel zo'n ding hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was volgens mij dertien toen ik een mobiele telefoon kreeg en dat was de Nokia 3310, qua kosten en populariteit het equivalent van de iPhone in die tijd.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of als er vroeger iets was, een noodgeval oid, dan moesten ouders rondbellen, of wij als kinderen eerst helemaal naar huis om onze ouders in te lichten. Bereikbaarheid is heus wel handig. Dat ze mobieltjes vaak gebruiken voor andere zaken, doet daar niets aan af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had op de basisschool zelfs een vriendinnetje die toen al een tv, videorecorder, playstation en goofy-telefoon op haar kamer had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me een keer herinneren dat ik ging skeeleren met een vriendje en broertje. Het vriendje ging keihard onderuit bij een helling en zijn hele gezicht lag open en zijn knieën ook. Toen moest ik pijlsnel naar huis skeeleren (en ik kon er geen zak van ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar goed, ik was ook geen moeilijk kind. We hadden geen consoles, ik had geen gameboy, ik hoefde geen tv op m'n kamer want ik was toch meer van het lezen, en ik zeurde ook niet over hippe kleren want dat interesseerde me allemaal niet zoveel. Als je kind echt constant dingen wil omdat anderen het ook hebben dan zou ik daar niet in meegaan. Dan maar geen iPhone. (Maar wel een andere telefoon, want zoals N00dles al zegt, bereikbaarheid is wel belangrijk.)
[edit] Hoewel, als ik in die tijd niet de telefoon kreeg die ik wilde dan zou ik 'm uit protest nooit gaan gebruiken, dus eigenlijk zou ik dan waarschijnlijk m'n punt duidelijk maken met iets anders. Geen tv op hun kamer, ofzo. In elk geval iets wat mijn opvoedbelangen niet kan gaan hinderen. Laatst gewijzigd op 30-10-2010 om 19:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoefde ook niet zoveel.
Ik vond het rond groep 8 wel een beetje stom dat ik een van de enigen was die geen tv op de kamer had, maar eigenlijk vind dat (nu ik er over nadenk) ook wel terecht van m'n ouders. Wat ik wél heel erg vond is dat zo rond groep 6 die tattoobandjes voor om je nek en je pols heel populair waren, en iedereen in de klas mocht er een, en ik niet ![]() ![]() Maar goed, dat is weer iets anders dan electronica. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En kom op, hoe vaak hebben je ouders vroeger wel niet geroepen: "waar heb jij zo laat uitgehangen?!" Tegenwoordig bellen ze gewoon en alles is oké (mits het kind opneemt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder gaat ieder jaar met de brugklassers op kamp, en zij vertelde ook dat de heimwee veel erger is bij de kinderen sinds ze mobieltjes meenemen. |
![]() |
|
En daarbij hoef ik nu echt geen iPhone of Blackberry. Ik zie er het praktisch nut niet van in. Je kunt tegenwoordig beter een Blackberry kopen dan een laptop, geloof ik. Mij niet gezien. Ik heb mijn nieuwe mobiele telefoon vooral beoordeeld op merk en uiterlijk
![]() Deze is het. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar gaat het nu om, merk en uiterlijk of bellen en sms'en? |
![]() |
||
Citaat:
En beiden. Een goed merk, want moet lang meegaan, en een beetje solide en stevig uiterlijk voor dezelfde rede.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kazet, ik weet niet of je nog Agalloch luistert tegenwoordig maar het nieuwe album is aangekondigd en hier kun je een nummer luisteren:
http://stereogum.com/560291/hear-aga...chapel/?ref=nf |
![]() |
|
|