Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou soms echt van mezelf
![]() Ik had mijn wekkerradio nog op zomertijd staan. Expres, al weet ik niet precies waarom. Nu heb ik om 10 voor 10 met een vriendin afgesproken, en toen werd ik net wakker en ben ik heel snel gaan douchen omdat ik dacht dat ik nog maar weinig tijd had. Vervolgens geen tijd meer om te ontbijten, wat niet heel slim is als je gaat sporten, natuurlijk. Maar ja. En toen was ik mijn tanden aan het poetsen en bedacht ik me ineens dat ik gewoon nog een uur heb... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, ik ben natuurlijk niet objectief, want ik ben zelf een groente, dus je zal mij nooit horen zeggen dat groentesap vies is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik word echt een beetje agressief van het vak dat ik nu volg. Ik moet er nu een verslag voor schrijven en ik ben er al twee dagen mee bezig, maar ik kom niet vooruit. Het is allemaal zo'n slap interpretatief gelul. Het verslag moet een 'rationele dialoog' zijn tussen drie wetenschappers, maar zoals ik het zie zou een rationeel dialoog tussen dat tuig ongeveer dit inhouden: "Hey, jongens, waar zijn we eigenlijk mee bezig?" "Ja, nou je 't zegt. Het is waarschijnlijk beter om al ons werk te verbranden en iets nuttigs te gaan doen." "Verdomd, jullie hebben gelijk. Brb, cakejes uitdelen aan de arme studenten die zich hebben moeten bezighouden met mijn wartaal."
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik twijfel al twee dagen of ik vandaag naar dat ene uur school toe zou gaan. Aan de ene kant wel, want ik moet een strookje inleveren over de Romereis volgend jaar en anders krijg ik misschien een OW en dat is veel inhaalwerk. Maar aan de andere kant: eigenlijk hoef ik niet, want mijn reistijd is langer dan mijn schooltijd. En het is maar ANW en daar heb ik toch geen boeken voor. Ik denk dat ik ga. Maar dan moet ik al over twee minuten en het waait zo, dus ik heb of op de heenreis, of op de terugreis wind tegen. Ik willlll niiiieeeet
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: