Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2010, 01:06
Uice
Uice is offline
Oud 12-11-2010, 01:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word hier altijd heel vrolijk van (vandaar de Spice Girls video die ik vandaag heb opgenomen in verschillende outfits )

Oud 12-11-2010, 01:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
The View is sowieso epic fail, maar helaas zijn er dus mensen die geloven dat er voor Jezus niks was en dat de aarde ook pas een paar duizend jaar oud is.

Ik heb zoiemand in m'n familie en ik was als kleine Trimmie echt helemaal flabbergasted, want ik hield van dinosaurussen en wist er heel veel shit over, en hij verkondigde dat die nooit zo lang geleden hebben bestaan en dat God ze in de grond had gestopt om ons geloof te testen.
De hele mensheid bestond ook maar 3000 jaar, dus het kon gewoon niet dat er 60 miljoen jaar geleden dinosaurussen rondwandelden.

Ik snapte het echt niet. Ik zei dan heel enthousiast: "Ja maar, het staat in dit wetenschappelijke boek. Ze hebben tests gedaan enzo en dan kunnen ze zien hoe oud iets is en dat is echt miljoenen jaren hoor!"
En dan kreeg ik van m'n vader zo'n "Laat maar meissie, hij snapt het toch niet" blik.
Oud 12-11-2010, 01:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga glee kijken, de ballen
Oud 12-11-2010, 01:28
Verwijderd
Ik drink tomatensap.

Volgens mij drinkt echt niemand dat. Je moet er ook wel echt zin in hebben, anders is het maar een vieze drab.
Oud 12-11-2010, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Ik drink tomatensap.

Volgens mij drinkt echt niemand dat. Je moet er ook wel echt zin in hebben, anders is het maar een vieze drab.
kksmerig man...dat je dat wegkrijgt zonder te kotsen.
Oud 12-11-2010, 01:37
Verwijderd
Citaat:
kksmerig man...dat je dat wegkrijgt zonder te kotsen.
Ja, begrijp ik wel hoor, dat mensen het vies vinden.

Maar ik hou zoveel van tomaat. Echt alles van tomaat. Dus ook de sap. Als je er zin in hebt is het zo lekker zoutig.
Oud 12-11-2010, 01:39
Verwijderd
En het is fucking gezond, dus dat is weer mooi meegenomen.
Oud 12-11-2010, 01:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hou ook kkveel van tomaat, maar tomatensap is meestal van die ranzige geconcentreerde meuk en dat moet ik dus écht niet.
Net zoals pakken jus d'orange vaak zure geconcentreerde drab is vergeleken met het verse spul.

Citaat:
Als je er zin in hebt is het zo lekker zoutig.
*uhuhuhuhuhuhuh*
Oud 12-11-2010, 02:07
Uice
Uice is offline
In tomatensap moet gewoon genoeg peper en tabasco.
Oud 12-11-2010, 02:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En wodka.
Oud 12-11-2010, 05:29
Verwijderd
Citaat:
Ik drink tomatensap.

Op tomatensap ben ik niet gek maar het valt nog mee, maar heb je wel eens appelsientje groentensap geprobeerd? Daar zit ook preisap en wortelsap in, de combinatie van veeeel tomaten en uiachtige prei en zoete wortel zorgt ervoor dat het sap naar ketchup smaakt alsof je een glas ketchup leegdrinkt.
Oud 12-11-2010, 06:15
Verwijderd
Ik vond tomatensap ook smaken alsof je een glas pastasaus wegwerkt, brrr.
Oud 12-11-2010, 06:39
brumm
brumm is offline
goedemorgen allen
Oud 12-11-2010, 06:40
brumm
brumm is offline
Citaat:
Op tomatensap ben ik niet gek maar het valt nog mee, maar heb je wel eens appelsientje groentensap geprobeerd? Daar zit ook preisap en wortelsap in, de combinatie van veeeel tomaten en uiachtige prei en zoete wortel zorgt ervoor dat het sap naar ketchup smaakt alsof je een glas ketchup leegdrinkt.
lijkt me vrij smerig
Oud 12-11-2010, 07:45
Verwijderd
Ik vind die groentesap lekker, maar ik drink het niet alsof het sap is, maar meer als koude soep, dan is het goed te doen
Oud 12-11-2010, 07:48
Verwijderd
Ik hou soms echt van mezelf
Ik had mijn wekkerradio nog op zomertijd staan. Expres, al weet ik niet precies waarom.
Nu heb ik om 10 voor 10 met een vriendin afgesproken, en toen werd ik net wakker en ben ik heel snel gaan douchen omdat ik dacht dat ik nog maar weinig tijd had. Vervolgens geen tijd meer om te ontbijten, wat niet heel slim is als je gaat sporten, natuurlijk. Maar ja. En toen was ik mijn tanden aan het poetsen en bedacht ik me ineens dat ik gewoon nog een uur heb... Stomstomstom, maar wel fijn <3
Oud 12-11-2010, 07:50
brumm
brumm is offline
Citaat:
Ik vind die groentesap lekker, maar ik drink het niet alsof het sap is, maar meer als koude soep, dan is het goed te doen
die fruit drankjes van fruit to day vind ik opzich wel goed te drinken. En wortelensap ook maar de rest van die sappen waar groente in zit vind ik echt smerig
Oud 12-11-2010, 07:51
brumm
brumm is offline
Citaat:
Ik hou soms echt van mezelf
Ik had mijn wekkerradio nog op zomertijd staan. Expres, al weet ik niet precies waarom.
Nu heb ik om 10 voor 10 met een vriendin afgesproken, en toen werd ik net wakker en ben ik heel snel gaan douchen omdat ik dacht dat ik nog maar weinig tijd had. Vervolgens geen tijd meer om te ontbijten, wat niet heel slim is als je gaat sporten, natuurlijk. Maar ja. En toen was ik mijn tanden aan het poetsen en bedacht ik me ineens dat ik gewoon nog een uur heb... Stomstomstom, maar wel fijn <3
tijd genoeg dus
Oud 12-11-2010, 07:51
Verwijderd
Ja. Een uur, zegmaar.
Oud 12-11-2010, 07:52
Verwijderd
Citaat:
die fruit drankjes van fruit to day vink opzich wel goed te drinken. En wortelensap ook maar de rest van die sappen waar groente in zit vind ik echt smerig
Die van fruit to day zijn vaak een mix van groente en fruit, toch? Ik kan me herinneren er ooit een met pompoen te hebben gehad, die was lekker

Maar ja, ik ben natuurlijk niet objectief, want ik ben zelf een groente, dus je zal mij nooit horen zeggen dat groentesap vies is.
Oud 12-11-2010, 07:53
brumm
brumm is offline
Citaat:
Ja. Een uur, zegmaar.
lekker toch kun je dalijk nog rustig ontbijten enzo
Oud 12-11-2010, 07:54
brumm
brumm is offline
Citaat:
Die van fruit to day zijn vaak een mix van groente en fruit, toch? Ik kan me herinneren er ooit een met pompoen te hebben gehad, die was lekker

Maar ja, ik ben natuurlijk niet objectief, want ik ben zelf een groente, dus je zal mij nooit horen zeggen dat groentesap vies is.
haha ja ik weet niet of er groente in zitten. Het zou goed kunnen maar ik vind die opzich wel lekker. Maar er bestaan ook van die tomatensappen en allemaal van die rare combinaties. Dat hoeft van mij nou ook weer niet.
Oud 12-11-2010, 08:15
Verwijderd
Citaat:
ja, dat helpt vast dan ben je beter voorbereid. Ik hou alleen ook niet zo van koude soep. Als het enigszins mogelijk is om eten warm te maken, doe ik dat

Citaat:
Oud 12-11-2010, 08:32
Martiño
Martiño is offline
Goedemorgen! Niemand weggewaaid hier?
Oud 12-11-2010, 08:32
Martiño
Martiño is offline
Is het weer rustig Sarah?
Oud 12-11-2010, 08:34
brumm
brumm is offline
Hier is het heel rustig waait nog een klein beetje
Oud 12-11-2010, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Is het weer rustig Sarah?
ja

Ik moest met de fiets dus ik heb wel flink met de wind geworsteld vanochtend, maar ik heb gewonnen
Oud 12-11-2010, 08:38
Verwijderd
Time to go. Daghoor.
Oud 12-11-2010, 08:44
Carn
Carn is offline
dag!

ik heb 'pakmbeet' 4 uur geslapen
Oud 12-11-2010, 08:45
brumm
brumm is offline
Citaat:
dag!

ik heb 'pakmbeet' 4 uur geslapen
goed dan zal je vandaag wel een kutdag hebben
Oud 12-11-2010, 08:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja

Ik moest met de fiets dus ik heb wel flink met de wind geworsteld vanochtend, maar ik heb gewonnen
Hihi Hier is het stress, want alle patiënten tot nu toe waren bijna niet te prikken. Ik hoef toch alleen maar te scannen, dus ik kan er niks aan doen, maar mijn collega wordt langzamerhand helemaal gek.
Citaat:
Time to go. Daghoor.
Doei!
Oud 12-11-2010, 09:15
Verwijderd
Ik word echt een beetje agressief van het vak dat ik nu volg. Ik moet er nu een verslag voor schrijven en ik ben er al twee dagen mee bezig, maar ik kom niet vooruit. Het is allemaal zo'n slap interpretatief gelul. Het verslag moet een 'rationele dialoog' zijn tussen drie wetenschappers, maar zoals ik het zie zou een rationeel dialoog tussen dat tuig ongeveer dit inhouden: "Hey, jongens, waar zijn we eigenlijk mee bezig?" "Ja, nou je 't zegt. Het is waarschijnlijk beter om al ons werk te verbranden en iets nuttigs te gaan doen." "Verdomd, jullie hebben gelijk. Brb, cakejes uitdelen aan de arme studenten die zich hebben moeten bezighouden met mijn wartaal."
Oud 12-11-2010, 09:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
goed dan zal je vandaag wel een kutdag hebben
och, valt mee.
Oud 12-11-2010, 09:22
Verwijderd
Morning schatjes.

Citaat:
Ja. Een uur, zegmaar.

Citaat:
Ik vond tomatensap ook smaken alsof je een glas pastasaus wegwerkt, brrr.

Dat heb ik ook ja, blegh.
Oud 12-11-2010, 09:26
Martiño
Martiño is offline
Zodadelijk naar de dermatoloog voor mijn jeukprobleem...
Oud 12-11-2010, 09:27
brumm
brumm is offline
nog een uurtje
Oud 12-11-2010, 09:29
Verwijderd
Ik twijfel al twee dagen of ik vandaag naar dat ene uur school toe zou gaan. Aan de ene kant wel, want ik moet een strookje inleveren over de Romereis volgend jaar en anders krijg ik misschien een OW en dat is veel inhaalwerk. Maar aan de andere kant: eigenlijk hoef ik niet, want mijn reistijd is langer dan mijn schooltijd. En het is maar ANW en daar heb ik toch geen boeken voor. Ik denk dat ik ga. Maar dan moet ik al over twee minuten en het waait zo, dus ik heb of op de heenreis, of op de terugreis wind tegen. Ik willlll niiiieeeet
Oud 12-11-2010, 09:38
Carn
Carn is offline
nog 7 uurtjessssss
Oud 12-11-2010, 09:42
brumm
brumm is offline
Citaat:
nog 7 uurtjessssss
het is z'n heerlijk gevoel om te weten dat over een paar uurtjes weekend hebt (A)
Oud 12-11-2010, 09:43
Verwijderd
Carn, volgens mij heb ik het al gevraagd, maar ik ben het weer vergeten, hoe laat vlieg je morgen?
Oud 12-11-2010, 10:10
Carn
Carn is offline
Van Eindhoven (EIN) naar London-Stansted (STN)
Sat, 13Nov10 Vlucht FR9274 Vertrek EIN om 18:40 en aankomst STN om 18:40
Oud 12-11-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel al twee dagen of ik vandaag naar dat ene uur school toe zou gaan. Aan de ene kant wel, want ik moet een strookje inleveren over de Romereis volgend jaar en anders krijg ik misschien een OW en dat is veel inhaalwerk. Maar aan de andere kant: eigenlijk hoef ik niet, want mijn reistijd is langer dan mijn schooltijd. En het is maar ANW en daar heb ik toch geen boeken voor. Ik denk dat ik ga. Maar dan moet ik al over twee minuten en het waait zo, dus ik heb of op de heenreis, of op de terugreis wind tegen. Ik willlll niiiieeeet
voor anw zou ik niet gaan
Oud 12-11-2010, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Van Eindhoven (EIN) naar London-Stansted (STN)
Sat, 13Nov10 Vlucht FR9274 Vertrek EIN om 18:40 en aankomst STN om 18:40
is het minder dan een minuut vliegen?!?!?!!11!1!!
Oud 12-11-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
is het minder dan een minuut vliegen?!?!?!!11!1!!
En dan is de terugweg twee uur zeker! Komt vast door de windrichting!
Oud 12-11-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
En dan is de terugweg twee uur zeker! Komt vast door de windrichting!
Heeft Carn toch nog geluk met die storm
Oud 12-11-2010, 10:26
Martiño
Martiño is offline
Carn vliegt zeker via de ruimte-tijdvortex boven het kanaal.
Oud 12-11-2010, 10:31
Verwijderd
ik zou vanavond met m'n zusje en m'n buurmeisje naar een 90's feestje gaan maar ik heb geen zin ;x
ik heb meer zin om vroeg naar bed te gaan
Oud 12-11-2010, 10:35
Verwijderd
Hoi lekkertjes.
Oud 12-11-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Gaan!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten