Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, vond ik ook. Eigenlijk is Waalwijk nét iets leuker, misschien, en nét iets meer, maar wel verspreid over twee dagen. En daarbij komt, dat als ik nee zeg tegen Tiel, ik bang ben dat de volgende docent dan misschien mijn baan zo'n beetje gaat overnemen en dat de schoolprojecten volgend jaar dus ook niet meer door kunnen gaan. Echt lastig. Maar eerst maar even afwachten. Ook morgen Spijkenisse, als ik daar aangenomen word, is Tiel+Spijkenisse ook nog een optie. We'll see...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Als je er morgen weer mee wakker wordt, kun je het beste maar naar de dokter gaan denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik had vroeger een pompoenplant gekocht op koninginnedag. Eerst was het nog een lief klein plantje, maar al snel was de hele tuin bedekt met uitlopers. Het was echt mijn kindje, ik gaf hem water, zong er liedjes voor, knipte dode bladeren af en zo <3. Jammer dat ze eenjarig zijn. En ook jammer dat ik drie weken lang elke dag pompoensoep heb gegeten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha, ik wil een keer naar het gasuniegebouw in Groningen, gewoon om deze trap te zien.
|
![]() |
|
De onderzoekers, prof. Jan van Dijk en Alexander van Deursen, spreken van een ’sociale revolutie op internet’. Internet wordt steeds meer een volksmedium dat dagelijks wordt gebruikt voor vermaak. Vooral mensen met weinig scholing zitten vaak urenlang te chatten, YouTube filmpjes te bekijken en online games te spelen. Het langst online zijn werklozen en arbeidsongeschikten: gemiddeld 4 uur per dag.
Telegraaf.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-11-2010 om 15:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kut is kut. Een netter woord is shit of chips. Maar dat zegt bijna niemand. Hoewel het me opviel dat ze in Nijmegen wel allemaal netjes opgevoed zijn en allemaal chips zeggen. Dan waren ze in nijmegen sowieso allemaal vriendelijk en netjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|