Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 12:45
Verwijderd
Hmja, nou ja, ik kreeg die uren die ze me nu aanbieden aanvankelijk niet. Ze hadden meer vertrouwen in de andere docent, omdat die al veel meer jaren ervaring heeft (alleen niet met kinderen, maar goed, ik ook pas één jaartje) en hij een hele middag in z'n eentje moest draaien. En nu kwam ie daar dus op terug, hij had een fout gemaakt
Advertentie
Oud 25-11-2010, 12:55
Verwijderd
Ik hou van het sigarettenwinkeltje bij mij op de hoek, ik krijg steeds vaker een 'presentje'. Nu heb ik een klein doosje sigaren gekregen om te proberen <3.
Oud 25-11-2010, 12:56
Carn
Carn is offline
@Absinthe: Reis je je dadelijk niet helemaal de tyfus?
Oud 25-11-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Eerst had ik geen baan en nu krijg ik ineens keuzes...

Maandag een gesprek gehad in Waalwijk, wat heel goed ging en waar ik volgens mij zeker een grote kans maak. Morgen gesprek in Spijkenisse, wat volgens mij ook nog wat kan worden.. En nu, als klap op de vuurpijl, belt m'n baas uit Tiel me net. Dat de huidige docent op de woensdagmiddagen toch niet op z'n plek zit en per direct wil stoppen. Ze zouden heel graag willen dat ik (alsnog dus) die uren ga invullen. Hij wil heel snel een antwoord. Godver.
Luxeprobleem, I know, maar ik maak me echt enorm druk
Lastig! Wanneer willen ze het in Tiel weten?
Oud 25-11-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
@Absinthe: Reis je je dadelijk niet helemaal de tyfus?
Straks niet meer dan nu hoor Spijkenisse zou het verst zijn, maar Tiel en Culemborg ben ik gewend en dat is prima te doen. Lekker lessen voorbereiden in de trein

Citaat:
Ik hou van het sigarettenwinkeltje bij mij op de hoek, ik krijg steeds vaker een 'presentje'. Nu heb ik een klein doosje sigaren gekregen om te proberen <3.
Oh, wat gaaf

Citaat:
Lastig! Wanneer willen ze het in Tiel weten?
De vraag was of ik zondag of maandagochtend iets wil laten weten, omdat ze iemand voor woensdag moeten hebben. Ik heb gevraagd of het ook ok was als ik de lessen komende woensdag sowieso overneem, en dat ik dan evt. nog iets meer bedenktijd kan krijgen. Want van Waalwijk hoor ik misschien pas volgende week of ik het ben geworden. Dat was goed, maar hij wil het wel z.s.m. weten, ook voor de continuïteit in de lessen, als ze steeds een andere docent krijgen is ook niet handig.
Oud 25-11-2010, 13:07
Martiño
Martiño is offline
Goedemiddag!
Oud 25-11-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Straks niet meer dan nu hoor Spijkenisse zou het verst zijn, maar Tiel en Culemborg ben ik gewend en dat is prima te doen. Lekker lessen voorbereiden in de trein

Oh, wat gaaf

De vraag was of ik zondag of maandagochtend iets wil laten weten, omdat ze iemand voor woensdag moeten hebben. Ik heb gevraagd of het ook ok was als ik de lessen komende woensdag sowieso overneem, en dat ik dan evt. nog iets meer bedenktijd kan krijgen. Want van Waalwijk hoor ik misschien pas volgende week of ik het ben geworden. Dat was goed, maar hij wil het wel z.s.m. weten, ook voor de continuïteit in de lessen, als ze steeds een andere docent krijgen is ook niet handig.
Nee logisch, maar het is wel logisch dat je een weekje bedenktijd wil toch? Lijkt me zo de beste oplossing iig
Oud 25-11-2010, 13:18
Verwijderd
Ja, vond ik ook. Eigenlijk is Waalwijk nét iets leuker, misschien, en nét iets meer, maar wel verspreid over twee dagen. En daarbij komt, dat als ik nee zeg tegen Tiel, ik bang ben dat de volgende docent dan misschien mijn baan zo'n beetje gaat overnemen en dat de schoolprojecten volgend jaar dus ook niet meer door kunnen gaan. Echt lastig. Maar eerst maar even afwachten. Ook morgen Spijkenisse, als ik daar aangenomen word, is Tiel+Spijkenisse ook nog een optie. We'll see...
Oud 25-11-2010, 13:21
Carn
Carn is offline
ik vond 3 baantjes in/om Utrecht al een hoop geneuzel ;o
Oud 25-11-2010, 13:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, vond ik ook. Eigenlijk is Waalwijk nét iets leuker, misschien, en nét iets meer, maar wel verspreid over twee dagen. En daarbij komt, dat als ik nee zeg tegen Tiel, ik bang ben dat de volgende docent dan misschien mijn baan zo'n beetje gaat overnemen en dat de schoolprojecten volgend jaar dus ook niet meer door kunnen gaan. Echt lastig. Maar eerst maar even afwachten. Ook morgen Spijkenisse, als ik daar aangenomen word, is Tiel+Spijkenisse ook nog een optie. We'll see...
Neem gewoon allebei de banen
Oud 25-11-2010, 13:22
Verwijderd
Joh, ik ben niet anders gewend Al die projectjes is ook van hier naar daar reizen steeds. Ik vind het best te doen.
Oud 25-11-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Neem gewoon allebei de banen
Waalwijk en Tiel bedoel je? Als dat een optie was geweest, had ik dat natuurlijk gedaan, maar het is beide op woensdagmiddag, dus dat kan niet. En ik moet dus nog maar aangenomen worden in Waalwijk...
Oud 25-11-2010, 13:31
Lorelei
Lorelei is offline
Ik was zo tevreden over mijn s.com sinterklaascadeautje.. maar nu blijkt dat het te koop is in schiedam.. en ik ga voor sinterklaas waarschijnlijk niet meer naar Rationeel toe
Oud 25-11-2010, 13:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nee! Mijn oor zit weet dicht! alles was zo helder gister. Godver.
Oud 25-11-2010, 13:56
Verwijderd
Waren de Tachtigers symbolisten?
Oud 25-11-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Oh nee! Mijn oor zit weet dicht! alles was zo helder gister. Godver.
Amputeren!
Oud 25-11-2010, 14:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Amputeren!
Ja godver ik wist dat dit zou gebeuren als ik ging slapen, maar ik kan moeilijk niet slapen, weet je wel. *gaat weer met slaolie en audispray in de weer*
Oud 25-11-2010, 14:14
Martiño
Martiño is offline
He Minke, wat gaaf al die aanboden.
Oud 25-11-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Daar blijkt Tineke Schouten te hebben gewerkt Waar ze ook bloemetjes verkopen? Ik koop daar eigenlijk nooit iets
Oud 25-11-2010, 14:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Woehoe
Oud 25-11-2010, 14:20
Verwijderd
Issie open?
Oud 25-11-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Waren de Tachtigers symbolisten?
Wiki vertelt een hoop over de Tachtigers, impressionisme en symbolisten.
Oud 25-11-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Wiki vertelt een hoop over de Tachtigers, impressionisme en symbolisten.
Dat is, maar op de wiki van de Tachtigers staat niets over symbolisme terwijl ik denk dat ze daar wel bijhoren.
En symbolisme is toch een vorm van expressionisme? Of ook van impressionisme?
Oud 25-11-2010, 14:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Issie open?
uhu. Aanhouder wint hè
Verwijderd
Oh, maar de tachtigers waren wel impressionistisch.

Hm.
Verwijderd
Citaat:
uhu. Aanhouder wint hè
Klop dat maar snel af!
Oud 25-11-2010, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Klop dat maar snel af!
Waarom? (vraag ik nadat ik toch heb afgeklopt )
Oud 25-11-2010, 14:26
Verwijderd
Ergens anders lees ik dat er bij Verwey wel symbolistische kenmerken voorkomen. Maar ja, dat is er maar ééntje.
Oud 25-11-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom? (vraag ik nadat ik toch heb afgeklopt )
Dadelijk gaan de oorverstoppingsgoden je nog snel terugpakken omdat je zo blij was dat je oor open is!
Oud 25-11-2010, 14:27
Verwijderd
Wat denken jullie: mag de pompoen redelijk goed koken, of zal ik 'm zachtjes laten pruttelen?
Oud 25-11-2010, 14:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dadelijk gaan de oorverstoppingsgoden je nog snel terugpakken omdat je zo blij was dat je oor open is!
Dadelijk

Maar je hebt gelijk. Al ben ik bang dat ik er morgen weer mee wakker word
Oud 25-11-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ergens anders lees ik dat er bij Verwey wel symbolistische kenmerken voorkomen. Maar ja, dat is er maar ééntje.
Maar ik las ook:
Citaat:
Het Russisch symbolisme in de literatuur begon vrij laat, later dan het Franse symbolisme, dat haar hoogtepunt kende in de jaren 1880, later ook dan de stroming van de ‘tachtigers’ in Nederland.
Citaat:
Wat denken jullie: mag de pompoen redelijk goed koken, of zal ik 'm zachtjes laten pruttelen?
Zachtjes laten pruttelen.

Citaat:
Dadelijk

Maar je hebt gelijk. Al ben ik bang dat ik er morgen weer mee wakker word
Ja dadelijk ja

Als je er morgen weer mee wakker wordt, kun je het beste maar naar de dokter gaan denk ik
Oud 25-11-2010, 14:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar ik las ook:

Zachtjes laten pruttelen.

Ja dadelijk ja

Als je er morgen weer mee wakker wordt, kun je het beste maar naar de dokter gaan denk ik
Ja ik had vandaag als deadline gesteld, maar aangezien het gister weer goed ging, is de deadline weer verschoven
Oud 25-11-2010, 14:34
Verwijderd
In het ergste geval ga je voortaan met maar een oor door het leven! :')
Oud 25-11-2010, 14:39
Verwijderd
De soep ruikt goed. Yay.

Maar een pompoen schillen is echt een tyfuswerk.
Oud 25-11-2010, 14:40
Verwijderd
Pompoenen zijn krengen ja.
Oud 25-11-2010, 14:42
Verwijderd
Ik had vroeger een pompoenplant gekocht op koninginnedag. Eerst was het nog een lief klein plantje, maar al snel was de hele tuin bedekt met uitlopers. Het was echt mijn kindje, ik gaf hem water, zong er liedjes voor, knipte dode bladeren af en zo <3. Jammer dat ze eenjarig zijn. En ook jammer dat ik drie weken lang elke dag pompoensoep heb gegeten.
Oud 25-11-2010, 14:43
Verwijderd
Ik heb er zelfs een pijnlijke hand aan overgehouden. Pff.
Oud 25-11-2010, 14:44
Verwijderd

Oud 25-11-2010, 14:47
Verwijderd
Ha, ik wil een keer naar het gasuniegebouw in Groningen, gewoon om deze trap te zien.
Oud 25-11-2010, 14:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De onderzoekers, prof. Jan van Dijk en Alexander van Deursen, spreken van een ’sociale revolutie op internet’. Internet wordt steeds meer een volksmedium dat dagelijks wordt gebruikt voor vermaak. Vooral mensen met weinig scholing zitten vaak urenlang te chatten, YouTube filmpjes te bekijken en online games te spelen. Het langst online zijn werklozen en arbeidsongeschikten: gemiddeld 4 uur per dag.

Telegraaf.nl
Oud 25-11-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
De onderzoekers, prof. Jan van Dijk en Alexander van Deursen, spreken van een ’sociale revolutie op internet’. Internet wordt steeds meer een volksmedium dat dagelijks wordt gebruikt voor vermaak. Vooral mensen met weinig scholing zitten vaak urenlang te chatten, YouTube filmpjes te bekijken en online games te spelen. Het langst online zijn werklozen en arbeidsongeschikten: gemiddeld 4 uur per dag.

Telegraaf.nl
Myeah ik roep al jaren dat het internet weer domein van nerds en geeks moet worden zodat 't weer leuk en gezellig kan worden.
Oud 25-11-2010, 14:53
Verwijderd
Nou, de soep is geslaagd. Score.
Oud 25-11-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:

Telegraaf.nl
Oh-jee.
Oud 25-11-2010, 14:55
Verwijderd
Is 'dooi' bij jullie trouwens een gangbaar woord voor 'kut'? Ik hoor het soms maar vind het elke keer een beetje vreemd.
Oud 25-11-2010, 14:57
Uice
Uice is offline
Citaat:

Telegraaf.nl
Morgen ontdekken die gasten dat de aarde om de zon draait.

Laatst gewijzigd op 25-11-2010 om 15:32.
Oud 25-11-2010, 14:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is 'dooi' bij jullie trouwens een gangbaar woord voor 'kut'? Ik hoor het soms maar vind het elke keer een beetje vreemd.
Nee, dooi is als de sneeuw smelt
Kut is kut. Een netter woord is shit of chips. Maar dat zegt bijna niemand. Hoewel het me opviel dat ze in Nijmegen wel allemaal netjes opgevoed zijn en allemaal chips zeggen. Dan waren ze in nijmegen sowieso allemaal vriendelijk en netjes
Verwijderd
Citaat:
nooit gehoord
Verwijderd
chips
Verwijderd
Citaat:
Nee, dooi is als de sneeuw smelt
Kut is kut. Een netter woord is shit of chips. Maar dat zegt bijna niemand. Hoewel het me opviel dat ze in Nijmegen wel allemaal netjes opgevoed zijn en allemaal chips zeggen. Dan waren ze in nijmegen sowieso allemaal vriendelijk en netjes
Dit dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten