Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht trouwens dat jij nog geen kaartje ging kopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij jou waren er ook wat problemen met het vinden van een plek, toch? Was dat nog gelukt uiteindelijk? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ja, mijn plek ging ineens niet meer door. Gelukkig hebben ze een nieuwe plek gevonden, alleen ik mocht pas een week later contact opnemen. Maar alles is helemaal goed gekomen uiteindelijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hij moet per semester 20 dagen stage lopen en daarbij minstens 20 lessen geven. In het ene semester moeten alle dagen in groep 1-4 zijn en in het andere in groep 5-8, het maakt niet uit of je begint met de hogere of de lagere klassen, maar hij vond het wel prettig om met een lage klas te beginnen zodat je in het begin meer kunt focussen op hoe je les moet geven en minder op je eigen kennis. Maar hij vindt dat je ook heel snel went aan zelf lessen geven ![]() Fijn dat het goedgekomen is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel opvallend hoor, in Theodoors deeltijdklas heeft 80% de rekentoets de eerste keer gehaald, maar gemiddeld over alle paboleerlingen van het saxion maar 40%! Dus dat doet me vrezen hoe weinig voltijders die toets dan gehaald hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sprak laatst een meisje dat met de pabo was gestopt omdat ze de rekentoets telkens niet haalde, en zij vond het echt belachelijk dat dat een vereiste was, want ze wou toch alleen maar aan de lagere klassen les geven, dus dan hoefde ze toch niet te kunnen rekenen op het niveau van groep acht. Nouja het was tijdens een beleefd oppervlakkig gesprekje en ik kon geen beleefde oppervlakkige manier bedenken om haar tegen te spreken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lol. ![]() ![]()
|
" Vorige week meldden we nog dat Pinkpop net als gepland in maart in de verkoop gaat en een kaartje door de verhoogde btw dus duurder wordt. Vanochtend kwam Jan Smeets met opmerkelijk nieuws in het programma Ochtendspits.
Hij werd gebeld in verband met de vroege voorverkoop van Lowlands en gaf een reactie op de vraag hoe Pinkpop de btw verhoging zou gaan omzeilen. Hij zei het volgende: "Het is te hopen dat het juridisch allemaal haalbaar is, maar op 2 hectare van het terrein is een openlucht bioscoop. Wij draaien films en geven daar een gratis programma bij, dan zijn we dus bioscoop Pinkpop." Of hij hier juridisch mee wegkomt is niet bekend, maar officieel geldt voor bioscopen nog het lage btw tarief van 6 procent. Hij wil hiermee ook een punt maken, dat de btw voor bioscopen, voetbalwedstrijden en circus niet omhoog zijn gegaan."
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Sonja Bakker zegt: "Eet geen olijven, dat zijn calorieënbommen. Drie olijfjes bevatten maar liefst 120 kcal."
Verschillende websites zeggen: 100 gram olijfjes = 120 kcal De verpakking van mijn potje olijfjes zegt: uitlekgewicht 150 gram. Als Sonja Bakker een potje olijfjes koopt, zitten er daar dus maar 4 à 5 in. Ik ben benieuwd waar ze die mega-olijven vindt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En nu ga ik maar eens hiernaartoe: http://www.utwente.nl/nieuwsoud/2010...alis-2010.doc/
Want de spreker (geen achternaam op het forum zetten svp) is mijn vader ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|