Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, misschien overdrijf ik wel, hoor. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het op zich wel een leuk stukje, die tweede. Wellicht juist omdat ik compleet ongetraind ben in horrorscenario's, want die vind ik meestal eng, dus ik lees ze zelden. Terwijl ik ze wel leuk vind, maar ja, als je 'iets leuks lezen' moet afwegen tegen drie maanden paranoïde zijn voor clowns in doucheputjes en meisjes in tv's, dan lees ik liever iets anders. Iets wat ook vermakelijk is maar niet eng.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei, beiden te laat, ik heb nu al aardappels in de oven staan. Vanwege de tomaten die ik dan nu al kan gaan eten, en de braadworst die over een minuutje of twaalf te consumeren is
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en ik heb altijd veel eten in huis. Ten eerste omdat ik soms vergeet te eten tot alle supermarkten al dicht zijn, en geen zin heb om in die gevallen honger te zitten lijden. Ten tweede omdat ik dan niet dagelijks boodschappen hoef te doen, maar semi-wekelijks, wat fijn is want dan hoef ik de kou niet in. Of te hitte, als het heet is. Of de regen. En ten derde omdat ik van huis uit heb meegekregen dat je altijd genoeg voedsel in huis moet hebben om onverwacht bezoek te voeden. Niet dat ik m'n deur vaak opendoe voor onverwacht bezoek, zo'n autist ben ik dan wel weer, maar de regel is blijven hangen. Voor als het onverwachte bezoek even belt van te voren, ofzo.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb juist het idee dat er in hedendaagse animatie wel aandacht is besteed aan kleurencompositie en dergelijke, alleen dat er te weinig vernieuwing is. Maar goed, er zijn verschillende animatietakken: de commerciele prutstudio's die saaie 3d-animatiefilms op de markt brengen, en de onafhankelijke studio's of particulieren die wel gave(re) dingen produceren. Dus er is niet echt een peil op te trekken.
Ik denk ook niet dat kunstacademies weinig tijd (meer) besteden aan basistechnieken en -lessen hoor. Ik denk dus dat het met de 'verloedering van de kunst en animatie' wel meevalt. Er is bagger, en er zal nog een hoop bagger komen, maar de Hanna-Barbera cartoons zijn eigenlijk ook goedkope bagger, qua animatietechniek. Het is dus van alle tijden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik houd van aardappelschotels <3 Omdat je duizend dingen met aardappels kan. Als ik tien dingen moest uitkiezen die ik voor de rest van m'n leven zou moeten eten dan zouden aardappels bij die tien dingen zitten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik haal altijd voor 3-4 dagen eten in huis, mix van vers en diepvries, zodat ik zo min mogelijk naar de supermarkt hoef. Ik snap het ook niet als mensen dagelijks gaan. Ik plan ook altijd een beetje wat ik zo ongeveer ga eten in de komende dagen, want ik heb een hekel aan dingen als "goh, vandaag ga ik eens een prei kopen en een meloen".
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mja, ik zie zelden echt mooi of interessant kleurgebruik bij nieuwe tekenfilms, hoor. Dat betekent niet dat het niet bestaat, maar het is wel zeldzaam. Zeldzamer dan vroeger, heb ik het idee. Toen ik voor het eerst Samurai Jack keek was ik echt verbaasd over hoe ongewoon mooi het er uitzag, vooral de achtergronden, terwijl ik nu zie hoezeer ze leunen op technieken die je bijvoorbeeld ook ziet in de oudere shorts van Yogi the Bear. En op basale principes van kleurtheorie. |
![]() |
|
Vrijwel alles wat ik eet is een combi van kip/paprika/chapignons en dan met pasta, rijst of in een wrap. Afwisseling de gexteuh.
En ik heb nooit veel eten in huis, wel heeeel veel koffie en thee, maar ik woon naast een supermarkt, dus als ik denk 'hee, ik heb voer nodig' strompel ik gewoon m'n huis uit en 5 minuutjes later staat er voedsel in m'n ijskast. ![]()
|
Verwijderd
|
Laatst heb ik boerenkool gemaakt. Met oma's draadjesvlees. Maar dan natuurlijk niet het vlees van m'n oma want ik ben geen kannibaal eah. Daar heb ik ook echt 4x van kunnen eten. De eerste keer is het drama met al die afwas maar die drie keer nadien is het zoooo relaxed; bakjes in de magnetron en gas d'r op. <3 Stamppotten for teh winz0r!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga eens Samurai Jack kijken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ik heb een tiental vaste gerechten die ik bijna altijd eet, en dan met duizend variaties op elk gerecht. Want volkoren spaghetti met kaas en broccoli vind ik in principe hetzelfde als penne met kaasbechamelsaus en wokgroente, het zijn alleen twee verschillende variaties op hetzelfde ding.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stukje gekeken (ik ga niet gelijk alles kijken hoor, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen) en de tekenstijl is niet zozeer 'mooi' maar wel apart. Maar tegenwoordig zijn al die tekenfilms wel ongeveer zo? Kim Possible en dat soort onzin. Met die strakke, soms hoekige lijnen. En eenvoudige shading. Maar idd wel mooi kleurgebruik hier en daar.
|
![]() |
|
http://www.myspace.com/voiceofthesevenwoods
Deze jongens gisteren live gezien. In een trance, eerlijk waar. Wat een helden, wat een optreden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond die karakterontwerpen trouwens wel heel lelijk eerst ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Speelden samen met Growing, de myspace tracks zijn aardig richting de ambient, ze hebben noise roots, drone invloeden, you name it. Begonnen met een gave noise set, halverwege gooiden ze wat van de myspazz tracks erdoor, dikke prima ![]() Al kwam ik, om eerlijk te zijn, voor Voice. Opwarmer officieel, maar voor mij waren zij het hoofdgerecht en Growing het toetje.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Trillian en Pidgin zijn eigenlijk maar ruk. Miranda ook. Maar daar kom je nog wel achter. En dan ga je toch WLM gebruiken m.b.v. A-Patch en probably putty+irssi of mIRC. </nerd> Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu is het eettaim! Eettaim en seriekijkonderhetetentaim. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eet smakelijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Drone logischerwijs dus ook: pre-bedtaim, dikke prima ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|