Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Daar hebben we N00dles 'kort door de bocht' weer hoor. Je kan toch moeten huilen, wat maakt het dan uit waar je bent.
M-lid, V-lid.

Issue solved!
Advertentie
Oud 07-12-2010, 17:42
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
die vna Onzin was wel 320 keer uitgebreider
en dat was een sex-schema!
Oud 07-12-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
en dat was een sex-schema!
echt?
Carn
Carn is offline
.
Verwijderd
Ik kan niet zo goed tegen mensen die janken vanwege 'stress' als de problemen over school of werk gaan ofzo, try auschwitz denk ik dan. Maar goed, misschien ben ik ook gewoon een beetje gevoelloos.
Oud 07-12-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet zo goed tegen mensen die janken vanwege 'stress' als de problemen over school of werk gaan ofzo, try auschwitz denk ik dan. Maar goed, misschien ben ik ook gewoon een beetje gevoelloos.
Oh god, dan scheiden hier onze wegen!
Oud 07-12-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
M-lid, V-lid.

Issue solved!
Oud 07-12-2010, 17:45
Verwijderd
het is ook maar een raar iets, huilen
Verwijderd
Citaat:
Of jij kan gewoon prima tegen stress en die mensen kunnen dat niet
Verwijderd
wat een timing, de pizza is net bezorg en ik hoor Theodoor de trap op komen!
Oud 07-12-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
wat een timing, de pizza is net bezorg en ik hoor Theodoor de trap op komen!
Ik wil ook pizza
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk best mee eens, al heb ik het zelf ook wel gedaan.
Verwijderd
Citaat:
Of je bezit minimaal een marginale hoeveelheid relativeringsvermogen.
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
echt?
er zullen vast nog wat zoen-lijntjes tussen hebben gezeten... maar vooral seks!
Oud 07-12-2010, 17:47
Verwijderd

Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk best mee eens, al heb ik het zelf ook wel gedaan.
In Auschwitz gezeten?
Verwijderd
Het snot gutst m'n neus uit, ik voel me net zo'n 2-jarige waarvan de moeder er achteraan loopt met een doekje.
Verwijderd
Citaat:
Daar hebben we N00dles 'kort door de bocht' weer hoor. Je kan toch moeten huilen, wat maakt het dan uit waar je bent.
Waarom pik je alleen mij eruit terwijl Dobermann en Kazet hetzelfde zeggen?

Huilen in de klas om de stress, dan ga je toch gewoon lekker naar huis, of zoek je ff een wc op om uit te huilen. Maar sowieso kan ik niet tegen overdreven en aanstellerig en aandachtszoekend gedrag.
Verwijderd
Dat is van voor mijn tijd.
Oud 07-12-2010, 17:48
Verwijderd
Van stress naar Auschwitz. Hmm.
Verwijderd
Ik vraag me ook af of mensen die huilen van de stress wel eens zeggen;'Goh, doe mij Auschwitz maar, want dit trek ik echt niet hoor!'
Verwijderd
Citaat:
Of jij kan gewoon prima tegen stress en die mensen kunnen dat niet
Nee want ik heb wel medelijden met mensen die gewoon familiegerelateerde etc problemen hebben maar ik hoor zo vaak mensen met 'mijn cavia is dood' problemen en daar heb ik dan gewoon niks mee.
Oud 07-12-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Waarom pik je alleen mij eruit terwijl Dobermann en Kazet hetzelfde zeggen?
Het is een onbegonnen zaak om op Kazet in te gaan als het om zulke zaken gaat, Dobermann had ik niet gezien dat hij zoiets zei.
Verwijderd
Citaat:
In Auschwitz gezeten?

Citaat:
Ik vraag me ook af of mensen die huilen van de stress wel eens zeggen;'Goh, doe mij Auschwitz maar, want dit trek ik echt niet hoor!'
Kak ik moest hardop lachen
Verwijderd
Verwijderd
Gezellig samen douchen.
Verwijderd
Citaat:
Het is een onbegonnen zaak om op Kazet in te gaan als het om zulke zaken gaat, Dobermann had ik niet gezien dat hij zoiets zei.
Er zijn wel mensen die daarmee begonnen zijn, maar ze hebben het niet succesvol afgerond.
Verwijderd
Citaat:
Waarom vat jij alles zo serieus op, het is bijna genant
Oud 07-12-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Nee want ik heb wel medelijden met mensen die gewoon familiegerelateerde etc problemen hebben maar ik hoor zo vaak mensen met 'mijn cavia is dood' problemen en daar heb ik dan gewoon niks mee.
Oh ja, dat ben ik ook wel met je eens dan
Verwijderd
Zelfs de mensen in Auschwitz huilden niet, die werden gewoon numb. Tot ze bevrijd werden dan.
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik was helemaal niet serieus joh
Verwijderd
Citaat:
Andijvie maakt gewoon een grappige opmerking
Oud 07-12-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Hoho ik stel alleen dat dát een fundamenteel verschil is tussen mannen en vrouwen. That's all.
Verwijderd
Hongerrr

ik heb Knorr soep rode groenten. Die is lekker joh!

En broodjes. En kruidenboter dat al een tijdje buiten de koelkast staat, maar ik heb er zo'n zin in dat ik mijn leven er voor ga riskeren.
Verwijderd
Mja, Andijvie-humor he
Oud 07-12-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Wat een drogreden! Maar kom op, jij kan toch ook niet tegen aanstellerig gedrag, waarom zou je die jankende meisjes-meisjes in de klas dan gaan zitten verdedigen? Ik snap niet waarom je hier op hamert.
Verwijderd
Oh dan ging die weer eens boven mijn petje.
Verwijderd
Citaat:
Respectievelijk lekker alles op een hoop gooien; verwijzingen naar WO II zijn in dit soort vergelijkingen per definitie een zwaktebod; prima redenering.
Verwijderd
Citaat:
Zelfs de mensen in Auschwitz huilden niet, die werden gewoon numb. Tot ze bevrijd werden dan.
Hoe weet jij dat, commandant N00dles?
Oud 07-12-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Mja, Andijvie-humor he
Ik vond 'm anders prima
Verwijderd
Citaat:
Wat een drogreden! Maar kom op, jij kan toch ook niet tegen aanstellerig gedrag, waarom zou je die jankende meisjes-meisjes in de klas dan gaan zitten verdedigen? Ik snap niet waarom je hier op hamert.
HUh, ik kan niet tegen aanstellerig gedrag? Sinds wanneer niet, aansteller is my middle name!
Ik verdedig die meisjes omdat ik zelf ook zo'n meisje ben/was/kan zijn.
Verwijderd
Citaat:
Oh dan ging die weer eens boven mijn petje.
Stel je nou eens voor dat er zo'n snotterig meiske zit te stresshuilen en stamelt "nou doe mij maar Auschwitz hoor want ik trek dit écht niet" als het om een schoolwerkje gaat
Verwijderd
ik weet eigenlijk niet of ik ooit moest janken tijdens een les of een psychischeterreurbeoordeling. Daar waren mijn beoordelingen niet slecht genoeg voor. Mmm. Nee, ik huil eigenlijk nooit met mensen om me heen, gelukkig. Ja nee, één keer. Toen was ik tering chagrijnig omdat ik al uren naar ruziezoekende spanjaarden aan het luisteren was die weigerde een woord engels te praten en we hadden een of andere deadline. Toen ben ik chagrijnig in een ander lokaal gaan zitten. En toen zei ik docent: 'ze willen niet echt meewerken he? ik kreeg een beetje medelijden met je, zoals je daar zo zat. zo. helemaal. alleen' Toen perste ik er een traantje uit en zei ik 'nee. heel irritant. Nu ga ik even weg' Nee hoor, er zat veel meer snot en vocht bij. En toen zei ik 'ik lijk wel een wijf. jezus'. 'ik ga ze kapot trappen' 'oke'

spannend he!
Oud 07-12-2010, 17:54
Verwijderd
Snel, bel CIDI.
Oud 07-12-2010, 17:54
Verwijderd
Ik vind mensen die zich aanstellen altijd een beetje schattig. Aaaaaahhhw, kijk dan hoe-ie zich aanstelt, wat liiiieeeeeff <33 zoiets.
Oud 07-12-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet jij dat, commandant N00dles?
Ik weet nu eenmaal veel, Kazet.
Oud 07-12-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
ik weet eigenlijk niet of ik ooit moest janken tijdens een les of een psychischeterreurbeoordeling. Daar waren mijn beoordelingen niet slecht genoeg voor. Mmm. Nee, ik huil eigenlijk nooit met mensen om me heen, gelukkig. Ja nee, één keer. Toen was ik tering chagrijnig omdat ik al uren naar ruziezoekende spanjaarden aan het luisteren was die weigerde een woord engels te praten en we hadden een of andere deadline. Toen ben ik chagrijnig in een ander lokaal gaan zitten. En toen zei ik docent: 'ze willen niet echt meewerken he? ik kreeg een beetje medelijden met je, zoals je daar zo zat. zo. helemaal. alleen' Toen perste ik er een traantje uit en zei ik 'nee. heel irritant. Nu ga ik even weg' Nee hoor, er zat veel meer snot en vocht bij. En toen zei ik 'ik lijk wel een wijf. jezus'. 'ik ga ze kapot trappen' 'oke'

spannend he!
Oud 07-12-2010, 17:57
Verwijderd
Ik ga eten en dan naar de stad, wat drinken en naar de filluhmmm
Oud 07-12-2010, 17:58
Verwijderd
het vervelendst is het om te zien dat een docent zich een beetje probeert te corrigeren als hij merkt dat een leerling zich te betrokken of te emotioneel voelt. Alsof hij opeens op zijn mening is terug gekomen. De keren dat ik me aangevallen voelde door een docent ga ik echt niet huilen in de hoop mijn cijfer te corrigeren ofzo. Dan zeg ik gewoon: 'je hebt gelijk.' (want dat is meestal ook zo) En dan zeg ik: 'begrijp ik het goed? *herformuleren* Ja, dat klopt. Wat stom. Dat zag ik verkeerd. Oke. Ja. Oke. Mmm. Wat raar he, dat ik dat niet zag. Mmm'

daar staat tegenover dat ik ooit iemand op de gang hoorde zeggen: 'ja en toen ging ik huilen en toen kreeg ik wel een voldoende

dan ben je gewoon een aap die niet betrokken is bij zijn werk zeg
Oud 07-12-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
HUh, ik kan niet tegen aanstellerig gedrag? Sinds wanneer niet, aansteller is my middle name!
Ik verdedig die meisjes omdat ik zelf ook zo'n meisje ben/was/kan zijn.
Ja op het forum, maar ik jouw zogenaamde aanstel-posts nooit serieus op

Maar wel raar dat je toegeeft aanstellerig te zijn, maar dan mij wel kort door de bocht noemt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten