Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Huilen in de klas om de stress, dan ga je toch gewoon lekker naar huis, of zoek je ff een wc op om uit te huilen. Maar sowieso kan ik niet tegen overdreven en aanstellerig en aandachtszoekend gedrag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verdedig die meisjes omdat ik zelf ook zo'n meisje ben/was/kan zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet eigenlijk niet of ik ooit moest janken tijdens een les of een psychischeterreurbeoordeling. Daar waren mijn beoordelingen niet slecht genoeg voor. Mmm. Nee, ik huil eigenlijk nooit met mensen om me heen, gelukkig. Ja nee, één keer. Toen was ik tering chagrijnig omdat ik al uren naar ruziezoekende spanjaarden aan het luisteren was die weigerde een woord engels te praten en we hadden een of andere deadline. Toen ben ik chagrijnig in een ander lokaal gaan zitten. En toen zei ik docent: 'ze willen niet echt meewerken he? ik kreeg een beetje medelijden met je, zoals je daar zo zat. zo. helemaal. alleen' Toen perste ik er een traantje uit en zei ik 'nee. heel irritant. Nu ga ik even weg' Nee hoor, er zat veel meer snot en vocht bij. En toen zei ik 'ik lijk wel een wijf. jezus'. 'ik ga ze kapot trappen' 'oke'
spannend he! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het vervelendst is het om te zien dat een docent zich een beetje probeert te corrigeren als hij merkt dat een leerling zich te betrokken of te emotioneel voelt. Alsof hij opeens op zijn mening is terug gekomen. De keren dat ik me aangevallen voelde door een docent ga ik echt niet huilen in de hoop mijn cijfer te corrigeren ofzo. Dan zeg ik gewoon: 'je hebt gelijk.' (want dat is meestal ook zo) En dan zeg ik: 'begrijp ik het goed? *herformuleren* Ja, dat klopt. Wat stom. Dat zag ik verkeerd. Oke. Ja. Oke. Mmm. Wat raar he, dat ik dat niet zag. Mmm'
daar staat tegenover dat ik ooit iemand op de gang hoorde zeggen: 'ja en toen ging ik huilen en toen kreeg ik wel een voldoende ![]() dan ben je gewoon een aap die niet betrokken is bij zijn werk zeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel raar dat je toegeeft aanstellerig te zijn, maar dan mij wel kort door de bocht noemt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|