Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat was het dan, dat wordt zm en alles
Ik heb het al gefixed

Ik had een aantal nummers geluisterd van Einstürzende Neubauten omdat ik de naam zo gek vond, en erg benieuwd was wat voor soort muziek het was, dus vandaar.
Advertentie
Oud 08-12-2010, 00:43
Verwijderd
Zo, volgens mij kom je vaker op m'n last.fm-profiel dan ikzelf.
Oud 08-12-2010, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Zo, volgens mij kom je vaker op m'n last.fm-profiel dan ikzelf.
ik zit heel vaak rond te klikken wat alle DK'ers allemaal luisteren, en welke Compatibility ik met ze heb. Beetje zinloos, die is toch bijna altijd hetzelfde.
Oud 08-12-2010, 00:46
Verwijderd
Waar kan je dat zien trouwens?
Oud 08-12-2010, 00:50
Verwijderd
ik wil echt met superveel mensen naar zwarte cross komen jaar .. kijk er nu al naar uit hier nog mensen die ook gaan?
Oud 08-12-2010, 02:15
Severus
Severus is offline
Hmm, iemand gaf me net een link (met foto's) over dat als je als klimmer op de Mount Everest sterft, het meestal te gevaarlijk is voor de autoriteiten om je lijk weg te halen, met als gevolg dat je bevroren lijk daar voor altijd blijft liggen. Wel een interessant idee ergens, hoe je lichaam dan op de een of andere manier bevroren in de tijd raakt - als je dan zo'n lijk tegen komt, is het namelijk ergens een beetje alsof je terug in de tijd gaat of alsof de tijd heeft stil gestaan (vergelijkbaar bij mummies en veenlijken), omdat zo'n lichaam natuurlijk heel langzaam vergaat. Hmm... *googelt dit verder*
Oud 08-12-2010, 03:31
Verwijderd
Citaat:
Hmm, iemand gaf me net een link (met foto's) over dat als je als klimmer op de Mount Everest sterft, het meestal te gevaarlijk is voor de autoriteiten om je lijk weg te halen, met als gevolg dat je bevroren lijk daar voor altijd blijft liggen. Wel een interessant idee ergens, hoe je lichaam dan op de een of andere manier bevroren in de tijd raakt - als je dan zo'n lijk tegen komt, is het namelijk ergens een beetje alsof je terug in de tijd gaat of alsof de tijd heeft stil gestaan (vergelijkbaar bij mummies en veenlijken), omdat zo'n lichaam natuurlijk heel langzaam vergaat. Hmm... *googelt dit verder*
Mja, dat is inderdaad zo. Sterker nog, als één van de klimmers uit een groep komt te overlijden, dan moet de groep verder zonder het lichaam mee te nemen, want meenemen is gewoon onmogelijk en gevaarlijk (teveel ballast, vertraging onderweg).

Interessant artikel.
Oud 08-12-2010, 06:34
Verwijderd
Morning.
Oud 08-12-2010, 07:00
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 08-12-2010, 07:49
Carn
Carn is offline
zo, gisteren weer eens op de bank in slaap gevallen
Oud 08-12-2010, 08:06
Verwijderd
Goedemorgen schatjes!
Oud 08-12-2010, 08:07
Verwijderd
Morning
Oud 08-12-2010, 08:12
Verwijderd
Ik zit hier nog met mijn jas aan.
Oud 08-12-2010, 08:16
Carn
Carn is offline
goed begin van de dag; gast waar ik/we veel contact mee hadden @ work is dood gevonden in zn appartement. Halleeeee.
Oud 08-12-2010, 08:25
Verwijderd
Wat naar Carn
Oud 08-12-2010, 08:39
Carn
Carn is offline
yeah..dude lag blijkbaar dood op de bank thuis, met nog een glaasje wijn op de tafel. Klinkt niet echt als zelfmoord; wazige shit. Hij deed ongeveer hetzelfde werk als ik maar dan bij een ander bedrijf.
Oud 08-12-2010, 08:50
Verwijderd
hmm wat naar en vaag ook
Oud 08-12-2010, 08:51
Carn
Carn is offline
vanavond misschien maar thuis in mn eentje een flessie wijn open trekken D(
Oud 08-12-2010, 08:57
Verwijderd
okay dat doe ik dus noooooit meer
Oud 08-12-2010, 09:02
Verwijderd
is het raar om op dit tijdstip iemand van marktplaats te bellen? Ik heb het kastje van mijn dromen gevonden, ik moet hem gewoon hebben. Maar elmer zegt dat ik diegene dan stoor op zijn werk. Maar ik moet vanavond werken dus dat komt dan ook weer niet goed uit.
het is een oud kastje, kan ook betekenen dat het van een oude knar is met pensioen.
Oud 08-12-2010, 09:02
Verwijderd
oh please god en allah, gun mij dit kastje.

edit : ik wacht wel tot 12 uur ofzo. Luchtijd en alles.
Oud 08-12-2010, 09:05
Verwijderd
Als je 'm stoort neemt ie niet op zou ik zeggen. Maar lunchtijd klinkt wel als een prima compromis.
Oud 08-12-2010, 09:07
Verwijderd
Oke danku voor deze nuttige opmerking
Oud 08-12-2010, 09:08
Verwijderd
oei dat klinkt sarcastisch, maar zo bedoel ik het niet!!11!!!!!!!!!
Oud 08-12-2010, 09:13
Verwijderd
Citaat:
is het raar om op dit tijdstip iemand van marktplaats te bellen? Ik heb het kastje van mijn dromen gevonden, ik moet hem gewoon hebben. Maar elmer zegt dat ik diegene dan stoor op zijn werk. Maar ik moet vanavond werken dus dat komt dan ook weer niet goed uit.
het is een oud kastje, kan ook betekenen dat het van een oude knar is met pensioen.
Nee het is inmiddels al half tien geweest.
Oud 08-12-2010, 09:19
Verwijderd
Ja maar ik bel rond lunchtijd! OMG het is zoooooooo'n prachtig geniaal kastje. Helemaal als ik hem groen heb gemaakt, met zilveren knoppen.
Oud 08-12-2010, 09:22
Verwijderd
Goed opgelost! Ik ben echt heel benieuwd naar een foto, doe eens posten?
Oud 08-12-2010, 09:37
Verwijderd
nee dan stelen die vieze lurkers hier hem onder mijn neus vandaan . Ik post hem wel als ik hem wel of niet heb, zeker
Oud 08-12-2010, 09:38
Verwijderd
Oke
Oud 08-12-2010, 09:40
Verwijderd
Ik doe wel eentje via paint ipv een linkje

<33333
Oud 08-12-2010, 09:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja toch die?
Oud 08-12-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
yeah..dude lag blijkbaar dood op de bank thuis, met nog een glaasje wijn op de tafel. Klinkt niet echt als zelfmoord; wazige shit. Hij deed ongeveer hetzelfde werk als ik maar dan bij een ander bedrijf.
Whoa. Hartstilstand oid? Blijft wazig idd, what are the odds.

Vriend van ons is ooit eens overleden aan een hartstilstand, 's nachts in zijn slaap. Zijn ouders werden ongerust omdat hij niet opnam (en hij zou komen eten), gingen poolshoogte nemen en troffen hem dood in zijn bed aan. Bleek na autopsie dat ie een aangeboren, onontdekte hartafwijking had.
Oud 08-12-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Ja toch die?
hoezo toch? Ik heb die advertentie pas vanmorgen gezien.
Oud 08-12-2010, 10:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Whoa. Hartstilstand oid? Blijft wazig idd, what are the odds.

Vriend van ons is ooit eens overleden aan een hartstilstand, 's nachts in zijn slaap. Zijn ouders werden ongerust omdat hij niet opnam (en hij zou komen eten), gingen poolshoogte nemen en troffen hem dood in zijn bed aan. Bleek na autopsie dat ie een aangeboren, onontdekte hartafwijking had.
yeah, most likely. Ken hem niet goed genoeg om te oordelen of het misschien zelfmoord was; maar als dat zo zou zijn dan is een glas/fles wijn niet echt voldoende gok ik
Oud 08-12-2010, 10:07
Verwijderd
een vriend van mij is 2 jaar geleden overleden door acuut nier en leverfalen. Hij werd niet goed en even later was ie dood z'n vriendin (verpleegkundige) heeft hem nog gereanimeerd maar het mocht niet baten.
Echt zo kut als iemand van onze leeftijd 'zomaar' dood gaat. Dat is iets voor later.
Oud 08-12-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
yeah, most likely. Ken hem niet goed genoeg om te oordelen of het misschien zelfmoord was; maar als dat zo zou zijn dan is een glas/fles wijn niet echt voldoende gok ik
Misschien was het de AH-huiswijn.
Oud 08-12-2010, 10:11
Verwijderd
Citaat:
een vriend van mij is 2 jaar geleden overleden door acuut nier en leverfalen. Hij werd niet goed en even later was ie dood z'n vriendin (verpleegkundige) heeft hem nog gereanimeerd maar het mocht niet baten.
Echt zo kut als iemand van onze leeftijd 'zomaar' dood gaat. Dat is iets voor later.
Hij had verder totaal geen medische geschiedenis? Ik vraag me altijd af hoe zoiets acuut kan, terwijl diegene verder kerngezond is.
Oud 08-12-2010, 10:16
Verwijderd
omg die internetverbinding hier is killing me.
Oud 08-12-2010, 10:20
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik lees in het begin iets over een zoenschema? Doe eens pm'en doen?
Oud 08-12-2010, 10:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hij had verder totaal geen medische geschiedenis? Ik vraag me altijd af hoe zoiets acuut kan, terwijl diegene verder kerngezond is.
Mjah, die check-up 'klinieken' doen niet voor niets goede zaken. Het is alleen nog erg prijzig; maar een regelmatige, uitgebreide controle kan alleen maar nuttig zijn. Maar ons zorgstelsel dekt dat (nog) niet zover ik weet.

Citaat:
Misschien was het de AH-huiswijn.
Oud 08-12-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
omg die internetverbinding hier is killing me.
the same with me, facebook is fuced hier.
Oud 08-12-2010, 10:45
Verwijderd
kankerfotoshop godverdommeeeee :maddddddd:
Oud 08-12-2010, 10:50
Verwijderd
Zit ik godverdomme anderhalf uur te pielen met dat hoerenprogramma, leg ik mn hand verkeerd neer op het toestenbord AL MN WERK KWIJT?!?!? WAT NOU?!?!?!
Oud 08-12-2010, 10:53
Rationeel
Rationeel is offline
en wat ben je dan?
Oud 08-12-2010, 11:00
Verwijderd
een sukkel
Oud 08-12-2010, 11:02
Lorelei
Lorelei is offline
Awww
Oud 08-12-2010, 11:08
Verwijderd
Ik heb geen kopietje van het schema.
Oud 08-12-2010, 11:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Awww
Ga eens aan het werk jij!
Oud 08-12-2010, 11:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ga eens aan het werk jij!
Ga zelf eens aan het werk jij!
Oud 08-12-2010, 11:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
een sukkel
idd, volgens mij kan je gewoon een auto-save functie instellen oid .

Regels voor berichten