Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben vernoemd naar mijn overgrootoma, die ik ongetwijfeld erg had gemogen als ik haar had gekend. Ze had geen tanden meer, maar dat vond ze niet erg, want ze vond het grappig dat ze daardoor met haar onderlip over haar neus heen kon. En één keer wilde ze op blote voeten buiten gaan wandelen, tijdens de winter, en toen vroren al haar tenen eraf. Die moesten toen geamputeerd worden. Maar dat vond ze ook niet heel erg. Gekke overgrootoma <3
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel Rinus op zich ook wel een rare naam is om iemand te geven.
||
Citaat:
Maar Anna is wel mooi. Sofie ook, maar zo cliché tegenwoordig.
|
Verwijderd
|
Mijn voorkeursnaam is geheim en hij blijft geheim tot ik zwanger ben. Daarna is hij geheim voor iedereen behalve mijn man/vriend. Want het is een gave naam die welgeteld nul keer voorkomt in de geboorteregisterdingskes van de afgelopen paar jaar, maar hij heeft geen debiele spelling, is internationaal en klinkt gewoon als een naam, niet als iets LEKKER ORIGINEELS.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
En ehm, door je filmpjes is me de zin om Coetzee te lezen ontnomen. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Het heeft natuurlijk heel veel te maken met mensen die je kende als kind. Bepaalde namen hebben voor mij gewoon voor altijd een negatieve associatie, of in ieder geval een ongepaste voor een kind. Ik kan me ook niet voorstellen dat er baby's zijn die Herman, Hugo of Albert heten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|