Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
ik had dezelfde situatie met mn ex
Kon je er wel mee omgaan of maakte het de relatie kapot?

Citaat:
Hoe had je geheten dan?
dit ja.
Advertentie
Verwijderd
Jannes is alleen maar pauper geworden door die zanger. Daarvoor was het gewoon de naam voor een ontzettend gaaf jongetje. Net als Jelle, trouwens. Vind ik ook leuk.
Verwijderd
Moz en ik zijn altijd GMTA

Misschien moet ik een naam zeggen, dan heb ik 'm vast goed!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ook Dennis. Onze moeder maar hopen dat één van ons een jongetje zou worden
Oud 08-12-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik had Bas geheten.
Goffer.

Citaat:
hoe hadden jullie geheten als jullie van het andere geslacht waren? Ik Dennis.
Mijn ouders zijn het vergeten/hebben het verdrongen. Het was een stomme bij gebrek-aan beter-naam en gelukkig konden ze vier jaar later voor mijn broertje wel iets moois bedenken.
Verwijderd
Citaat:
hoe hadden jullie geheten als jullie van het andere geslacht waren? Ik Dennis.
mijn ouders hadden me dan rick of nick genoemd.
Verwijderd
Citaat:
ik pm het wel bij thuiskomst!
Verwijderd
Ik ben vernoemd naar mijn overgrootoma, die ik ongetwijfeld erg had gemogen als ik haar had gekend. Ze had geen tanden meer, maar dat vond ze niet erg, want ze vond het grappig dat ze daardoor met haar onderlip over haar neus heen kon. En één keer wilde ze op blote voeten buiten gaan wandelen, tijdens de winter, en toen vroren al haar tenen eraf. Die moesten toen geamputeerd worden. Maar dat vond ze ook niet heel erg. Gekke overgrootoma <3
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jannes is alleen maar pauper geworden door die zanger. Daarvoor was het gewoon de naam voor een ontzettend gaaf jongetje. Net als Jelle, trouwens. Vind ik ook leuk.
Ja, het is net als Rinus. Stel dat je nu je baby Rinus noemt.

Hoewel Rinus op zich ook wel een rare naam is om iemand te geven.
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd!
Oud 08-12-2010, 22:33
Verwijderd
En meisjesnamen vind ik mooi: Anna, Vera, Hanne (maar merk van goedkope feta ), Janne, Nanne.
Verwijderd
Ik wist zeker dat ik een zoon zou krijgen (paranormale gave), maar voor een meid had ik ook Sam. Hoewel als ik zeker had geweten een dochter te krijgen had ik haar ws Babet genoemd. Zonder t-e ja.
Verwijderd
Rinus lijkt op neushoorn en op anus.
Oud 08-12-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is net als Rinus. Stel dat je nu je baby Rinus noemt.

Hoewel Rinus op zich ook wel een rare naam is om iemand te geven.
Ja, of Mr Nightlife. Daar kun je nu echt niet meer mee aankomen.
Verwijderd
Citaat:
Ja, of Mr Nightlife. Daar kun je nu echt niet meer mee aankomen.
Verwijderd
hihi wij hebben Hanne feta in de koelkast staan ja
Verwijderd
Citaat:
Hanne (maar merk van goedkope feta )
Verwijderd
Haha, dit is zo vaak voorbij gekomen dat ik de voorkeursnamen van Minke en Pip zo allemaal op kan noemen.
Verwijderd
Ik vind Babet ook leuk ja.
Verwijderd
Ik kwam er laatst ineens per ongeluk dat een oudoom, Rinus, van mij was overleden. En dat vond ik heel erg want ik vond dat een heel lieve oom en ik had eigenlijk best mee gewild naar de begrafenis. Maar m'n vader was even vergeten het te melden
Oud 08-12-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Na een korte overpeinzing na aanvankelijke twijfels moet ik je nog gelijk geven ook en het curieuze is: ik zal waarschijnlijk de rest van m'n leven Rinus associëren met neushoorns en kontgaten. Waarvoor dank.
Verwijderd
Citaat:
namen die op -nus eindigen associeer sowieso altijd met anus
Verwijderd
Citaat:
Haha, dit is zo vaak voorbij gekomen dat ik de voorkeursnamen van Minke en Pip zo allemaal op kan noemen.
Ik ben wel wat veranderd hoor, Sep is afgevallen bijvoorbeeld
Verwijderd
Citaat:
Vera is nieuw
Uice
Uice is offline
Citaat:
En meisjesnamen vind ik mooi: Anna, Vera, Hanne (maar merk van goedkope feta ), Janne, Nanne.
Hanne, nee, dat vind ik raar. Mensen zouden ook steeds denken dat ze Hanna heet.

Maar Anna is wel mooi. Sofie ook, maar zo cliché tegenwoordig.
Oud 08-12-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
namen die op -nus eindigen associeer sowieso altijd met anus
katjanus
Verwijderd
Ik moet bij Vera altijd denken aan een heel sloom meisje ofzo. Met een afgeplakte bril.
Verwijderd
Ja Sofie vind ik ook leuk, alleen jammer idd dat half nederland zo heet inmiddels.
Verwijderd
Hanna is ook best mooi
Oud 08-12-2010, 22:37
Verwijderd
Josefien (ik zou niet zo ingewikkeld doen met ph en alles) vind ik ook heel leuk! Die is nieuw.
Uice
Uice is offline
Verder mooi voor een meisje: Krana, Biba, Honda, Milaba, Hutje.
Verwijderd
Citaat:
Ik moet bij Vera altijd denken aan een heel sloom meisje ofzo. Met een afgeplakte bril.
Ik juist aan een heel mooi meisje met lange blonde krullen.
Verwijderd
Mijn voorkeursnaam is geheim en hij blijft geheim tot ik zwanger ben. Daarna is hij geheim voor iedereen behalve mijn man/vriend. Want het is een gave naam die welgeteld nul keer voorkomt in de geboorteregisterdingskes van de afgelopen paar jaar, maar hij heeft geen debiele spelling, is internationaal en klinkt gewoon als een naam, niet als iets LEKKER ORIGINEELS.
Verwijderd
Citaat:
katjanus
ik ga het zeggen
Citaat:
Ja Sofie vind ik ook leuk, alleen jammer idd dat half nederland zo heet inmiddels.
Ja, anders was het misschien wel mijn lievelings geweest
Verwijderd
Ik noemde ooit voor de grap Bor en Fos, maar ik ga ze steeds leuker vinden. Absurditeit went snel.
Misschien noem ik mijn zoontjes zo wel mocht ik ooit een tweeling krijgen.
Verwijderd
Citaat:
ja dat herken ik wel, ik hou de verteller ofzo, de schrijver ook wel graag onstoffelijk. Maar heel soms en vooral bij boeken met autobiografische elementen word ik nieuwsgierig naar hoe een persoon beweegt ofzo. En nee, ik heb nooit het hoofd van W.F. Hermans in mijn hoofd als ik zijn boeken lees ofzo. Die blok ik er gewoon uit. Ik weet ook niet hoe Gerrit Achterberg eruit ziet. Of uh, wie dan ook. Die uitzonderingen als coetzee zijn mooi uit uitzonderlijkheid!
Ik heb meestal niet door dat ergens autobiografische elementen in zitten.
En ehm, door je filmpjes is me de zin om Coetzee te lezen ontnomen.

Citaat:
Bij Jelle met ik al-tijd denken aan Zaai, en dat ze dan allebij verliefd zijn op Jelle en dat zo verschrikkelijk grappig uitspreken. Jjjzelle, ofzoiets.

Citaat:
mijn ouders hadden me dan rick of nick genoemd.
Dan doet Ludwig het toch beter bij je persoontje!
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik bij Hanne. Er zat zo'n kind bij mij op school, een slome geit, die Hanne heette. Ze was lelijk en had kort haar.
Oud 08-12-2010, 22:38
Uice
Uice is offline
Het heeft natuurlijk heel veel te maken met mensen die je kende als kind. Bepaalde namen hebben voor mij gewoon voor altijd een negatieve associatie, of in ieder geval een ongepaste voor een kind. Ik kan me ook niet voorstellen dat er baby's zijn die Herman, Hugo of Albert heten.
Verwijderd
Citaat:
Honda

En Rafflesia dan?
Verwijderd
Citaat:
Mijn voorkeursnaam is geheim en hij blijft geheim tot ik zwanger ben. Daarna is hij geheim voor iedereen behalve mijn man/vriend.
Verwijderd
Citaat:
Josefien (ik zou niet zo ingewikkeld doen met ph en alles) vind ik ook heel leuk! Die is nieuw.
Ja die vind ik ook leuk. Maar dan zou het wel Fien worden in het daag'lijks leven
Citaat:
Maar Honda is die sumo van Street Fighter
Oud 08-12-2010, 22:39
Verwijderd
Mijn voorkeursnaam houd ik ook geheim voor het geval dat iemand niet meldt dat ze van me zwanger is en me dan dwingt mee te helpen met de opvoeding.
Verwijderd
En Uice, mocht je hem misschien weten (?zou zomaar kunnen) niet posten plz.
Verwijderd
Citaat:
Na een korte overpeinzing na aanvankelijke twijfels moet ik je nog gelijk geven ook en het curieuze is: ik zal waarschijnlijk de rest van m'n leven Rinus associëren met neushoorns en kontgaten. Waarvoor dank.
Graag gedaan, knul.
Verwijderd
Ik ga de kerstboom van mijn buurv bewonderen. Jammer want het is hier gezellig.
Verwijderd
Emory vind ik echt een gave naam.

Citaat:
Graag gedaan, knul.
Don't you knul me!
Oud 08-12-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Maar Honda is die sumo van Street Fighter
En een auto/motormerk!
Uice
Uice is offline
Citaat:
En Uice, mocht je hem misschien weten (?zou zomaar kunnen) niet posten plz.
Ik zal het overwegen.
Verwijderd
Citaat:
En een auto/motormerk!
NO WAI
Uice
Uice is offline
Citaat:
Emory vind ik echt een gave naam.
Echt? Emory Memory!