Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2010, 17:49
Verwijderd
hallo, ben eens vroeg thuis
Advertentie
Verwijderd
oh ze verlengen automatisch, natuurlijk, de smiechten! Maar uhm, mmm. Ik kan me niet herinneren dat er iets van mijn rekening is verdwenen!
Verwijderd
ik heb de hele tijd het stomme lied in mijn hoofd van de tt ;x
Oud 09-12-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
ik heb een jaar geleden een website zeg maar, uh, gekocht. Een domeinnaam ofzo. Maar daar heb ik voor één jaar betaalt en alles. En nu is dat jaar al een jaar en twee weken voorbij. Maar mijn site is nog online? En dat wil ik zo houden. Moet ik nu extra betalen? wieieheihwihhehoe?
Dat ligt er aan wat je hebt afgesproken, wss verlengt ie elke keer een jaar als je niet opzegt en moet je inderdaad betalen .
Oud 09-12-2010, 17:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja hallo je doet altijd zo anti drinken
Klopt, overmatig drinken vooral een biertje eens in de zoveel maanden is niet drinken
Oud 09-12-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ook meteen het enige goede album van Pink Floyd.
Whut

Animals, Wish You Were Here en The Wall zijn minstens zo fantastisch.
Oud 09-12-2010, 17:53
Carn
Carn is offline
maar wekelijks eens een biertje is wel overmatig?
Oud 09-12-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Mss moet ik ook eens willekeurige mannen rare pm's gaan sturen, kijken of het wat oplevert
War levert het op?
Oud 09-12-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Whut

Animals, Wish You Were Here en The Wall zijn minstens zo fantastisch.
Neuh, dat zijn toch vrij ongeïnspireerde platen als je ze vergelijkt met andere prog uit die tijd (al ken ik alleen die hit van The Wall).
Oud 09-12-2010, 17:58
Rationeel
Rationeel is offline
Ik zou bijna een Wii kopen, alleen al voor Donkey Kong Country
Oud 09-12-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Jan + feb: ik stopte met alcohol en begon met hardlopen: -12
Maa: wel weer af en toe alcohol, maar fanatiek hardlopen en wat spieren kweken: -3
Apr: zie maart, maar met 2 weken eiwitdieet: -10

Sindsdien heel constant, alleen heb ik mijn spiertjes verwaarloosd de laatste tijd, dus na de kerst ga ik weer even knallen
Hm, netjes

Het enige jammere is dan wel dat je dat voortaan moet blijven volhouden, die leefstijl, met regelmatig sporten. Het zou wel heel aanlokkelijk zijn als je dat gewoon maar één keertje in je leven hoefde te doen en daarna zonder al teveel moeite kan genieten van in shape zijn
Oud 09-12-2010, 17:59
Rationeel
Rationeel is offline
Mijn Digitenne is net afgesloten, nu moet ik verplicht SpangaS kijken
Verwijderd
het jammere van de gang verven is dat je zoveel deuren moet afplakken.
Verwijderd
Nu heeft een sinterklaasliedje de weg naar mijn hoofd gevonden!

Jongens heb je 't al vernomen
Tralalalie, tieralalalala
Sinterklaas is aangekomen
Sjalalalie, sjielalalalala
Laat ons zihingen hand in hand
Sinterklahaas is weer in't land
Tieralalalie, tieralalala
Tralalalie, tieralala
Oud 09-12-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Neuh, dat zijn toch vrij ongeïnspireerde platen als je ze vergelijkt met andere prog uit die tijd (al ken ik alleen die hit van The Wall).
Pfrt, dat andere prog iets inspirerender is, doet niets af aan die albums. Maar raad eens aan wat je uit die tijd wel kan waarderen?
Oud 09-12-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
maar dan mag je later ook heel veel tape lostrekken <3
Oud 09-12-2010, 18:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm, netjes

Het enige jammere is dan wel dat je dat voortaan moet blijven volhouden, die leefstijl, met regelmatig sporten. Het zou wel heel aanlokkelijk zijn als je dat gewoon maar één keertje in je leven hoefde te doen en daarna zonder al teveel moeite kan genieten van in shape zijn
als je het tussen je 25ste en 30ste doet heb je er vrij lang profijt van; omdat je metabolisme rond die tijd een beetje vast gaat roesten.
Verwijderd
Citaat:
maar dan mag je later ook heel veel tape lostrekken <3
Daar is niks aan na het verven. Het moet toch allemaal voorzichtig, want anders kan je stukken verf meetrekken en dat is niet leuk.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
De meeste deuren til je zo uit de scharnieren. Nouja, Kazet dan
Oud 09-12-2010, 18:02
Carn
Carn is offline
overigens is 25kg best idioot in zo`n korte tijd ik zit nu op ongeveer -1 per maand; dat is iets leefbaarder en consistenter.
Oud 09-12-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Daar is niks aan na het verven. Het moet toch allemaal voorzichtig, want anders kan je stukken verf meetrekken en dat is niet leuk.
Ik vind het juist leuk dat je dan zo'n mooi recht lijntje te voorschijn ziet komen
Oud 09-12-2010, 18:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zus, maak je de gang groen?
Oud 09-12-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist leuk dat je dan zo'n mooi recht lijntje te voorschijn ziet komen
Oh, dat is zo ja maar het allerleukste is als je gewoon op een random iets heel veel tape plakt en daarna met geweld lostrekken, handenvol tegelijk. WAM WAM Zhhhhwwwwwssssjjjj! Los. Zo. HA!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
overigens is 25kg best idioot in zo`n korte tijd ik zit nu op ongeveer -1 per maand; dat is iets leefbaarder en consistenter.
Je moet ook wel iets te verliezen hebben he Tijdens mijn studie ben ik 30 kilo aangekomen. In de eerste 2 jaar
Verwijderd
Citaat:
als je het tussen je 25ste en 30ste doet heb je er vrij lang profijt van; omdat je metabolisme rond die tijd een beetje vast gaat roesten.
Ah, ok

OT:

Ik zit nu langs Spangas te zappen, en daar gymen ze op een manier zoals ik nog nooit heb gegymd op de middelbare school. Ze fitnessen en zitten op hometrainers. Is dat nou tegenwoordig de norm bij gymlessen? Wij deden altijd balsporten, voetbal en apekooi.
Oud 09-12-2010, 18:05
Verwijderd
Ik denk dat ik mijn Sweet Sixteen ga vieren met een tapelostrekfeestje.
Oud 09-12-2010, 18:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je moet ook wel iets te verliezen hebben he Tijdens mijn studie ben ik 30 kilo aangekomen. In de eerste 2 jaar
true, true ik heb vrij lang redelijk stevig gesport, maar na een rugblessure bleef daar weinig van over, toen had ik er ook opeens ruim 12 kg bij binnen een jaar :/ Maar goed, dat gaat er zo langzaam aan weer lekkur af .
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik zit op ideaal gewicht, dus ik hoef alleen nog maar spieren te kweken. Dus mijn streven is om meer te gaan wegen
Verwijderd
Citaat:
Ah, ok

OT:

Ik zit nu langs Spangas te zappen, en daar gymen ze op een manier zoals ik nog nooit heb gegymd op de middelbare school. Ze fitnessen en zitten op hometrainers. Is dat nou tegenwoordig de norm bij gymlessen? Wij deden altijd balsporten, voetbal en apekooi.
In dit topic worden wel een paar dingen genoemd http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1820567 waarbij ik denk "deed ik dat maar bij gym!". Klimmen enzo. Maar geen fitness-apparaten volgens mij
Oud 09-12-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
ik dacht eerst: 'wat is een tapélos?'
Oud 09-12-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit echt meerdere keren moeten lezen
Oud 09-12-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Pfrt, dat andere prog iets inspirerender is, doet niets af aan die albums. Maar raad eens aan wat je uit die tijd wel kan waarderen?
Ik weet niet hoeveel prog je hebt. Ik zou zeggen:

King Crimson - In the Court of the Crimson King (1969)
Yes - Close to the Edge (1971)
Camel - Rain Dances (1977)
Comus - First Utterance (1971)
Van der Graaf Generator - Still Life (1976)
Focus - Moving Waves (1971)
Banco del Mutuo Soccorso - Banco del Mutuo Soccorso (1972)
Oud 09-12-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
In dit topic worden wel een paar dingen genoemd http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1820567 waarbij ik denk "deed ik dat maar bij gym!". Klimmen enzo. Maar geen fitness-apparaten volgens mij
Hm Coopertest en de shuttle run deden wij ook wel eens. Acrogym nooit.
Rationeel
Rationeel is offline
Ik las tapeloostrekfeestje. Mijn trekfeestjes zijn al jaren tapeloos. VHS is zooo passé
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, holy night, the stars are brightly shiiiiining (8). Heerlijk <3
Oud 09-12-2010, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Hm Coopertest en de shuttle run deden wij ook wel eens. Acrogym nooit.
ja die blijven ze erin houden natuurlijk maar die bedoelde ik ook niet. Het blijft natuurlijk een 'waar heb je een hekel aan'-topic
Oud 09-12-2010, 18:10
Verwijderd
Ik houd mijn massa zo rond de 80-83 kg. Als ik er dan iets boven zit (85+) doe ik even een crashdieet en dan is het na 2 weken weer goed.
Oud 09-12-2010, 18:11
Verwijderd
Miekje en Etmakas, kunnen jullie je uberhaupt herinneren ooit een videoband te hebben gekeken?
Oud 09-12-2010, 18:12
Miekje*
Miekje* is offline
Zelfs rond deze tijd blijft mijn gewicht rond de 53 kilo hangen. Ik vind het wel prima *schouderophaal*.
Oud 09-12-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoeveel prog je hebt. Ik zou zeggen:

King Crimson - In the Court of the Crimson King (1969)
Yes - Close to the Edge (1971)
Camel - Rain Dances (1977)
Comus - First Utterance (1971)
Van der Graaf Generator - Still Life (1976)
Focus - Moving Waves (1971)
Banco del Mutuo Soccorso - Banco del Mutuo Soccorso (1972)
Ah, ik ken alleen King Crimson en Yes Ik ga eens "ff checke".
Oud 09-12-2010, 18:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje en Etmakas, kunnen jullie je uberhaupt herinneren ooit een videoband te hebben gekeken?
Jaaaaa . Ik heb nog een hele kast vol. Sneeuwwitje en Bambi en de Familie Knots en KvK en Cinderella, Peter Pan en de Kleine IJsbeer en de Lion King <3. Eeuwige liefde!
Oud 09-12-2010, 18:13
Rationeel
Rationeel is offline
Je kent focus toch hopelijk wel?
Oud 09-12-2010, 18:15
Verwijderd
Focus is vrij bekend, zeker in Nederland. Misschien ken je deze:

Oud 09-12-2010, 18:15
Carn
Carn is offline
nog een uurtje.

Oud 09-12-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa . Ik heb nog een hele kast vol. Sneeuwwitje en Bambi en de Familie Knots en KvK en Cinderella, Peter Pan en de Kleine IJsbeer en de Lion King <3. Eeuwige liefde!
ok misschien moet ik dat over vijf jaar nog eens aan vijftien- en zestienjarigen vragen.

En hebben jullie wel eens vanuit een telefooncel naar je ouders gebeld om te zeggen dat je na school nog even de stad in ging? Of om een andere reden natuurlijk.
Oud 09-12-2010, 18:18
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik zou bijna een Wii kopen, alleen al voor Donkey Kong Country
Super smash bro's, mario galaxy, samus, nieuwe zelda enzo dikke prima
Oud 09-12-2010, 18:19
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Focus is vrij bekend, zeker in Nederland. Misschien ken je deze:

[filmpje]

Focus jaaa<3
Oud 09-12-2010, 18:19
Verwijderd
Theodoor en ik gaan een Wii van onszelf krijgen voor kerst
En ik wil Wii Fit, want ik ben een meisje. En Zelda. En G-force (waarbij je de wereld moet redden met behulp van een team hoogwaardig getrainde cavia's).
Oud 09-12-2010, 18:20
Sherlock
Sherlock is offline
Oooh wacht ik had geen muzieksmaak!

Zo, het is weer goed
Oud 09-12-2010, 18:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nu kip kerrie en jus met een beetje 43 en dan heb ik weer genoeg alcohol binnen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten