Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige jammere is dan wel dat je dat voortaan moet blijven volhouden, die leefstijl, met regelmatig sporten. Het zou wel heel aanlokkelijk zijn als je dat gewoon maar één keertje in je leven hoefde te doen en daarna zonder al teveel moeite kan genieten van in shape zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu heeft een sinterklaasliedje de weg naar mijn hoofd gevonden!
Jongens heb je 't al vernomen Tralalalie, tieralalalala Sinterklaas is aangekomen Sjalalalie, sjielalalalala Laat ons zihingen hand in hand Sinterklahaas is weer in't land Tieralalalie, tieralalala Tralalalie, tieralala |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik zit nu langs Spangas te zappen, en daar gymen ze op een manier zoals ik nog nooit heb gegymd op de middelbare school. Ze fitnessen en zitten op hometrainers. Is dat nou tegenwoordig de norm bij gymlessen? Wij deden altijd balsporten, voetbal en apekooi. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
King Crimson - In the Court of the Crimson King (1969) Yes - Close to the Edge (1971) Camel - Rain Dances (1977) Comus - First Utterance (1971) Van der Graaf Generator - Still Life (1976) Focus - Moving Waves (1971) Banco del Mutuo Soccorso - Banco del Mutuo Soccorso (1972) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hebben jullie wel eens vanuit een telefooncel naar je ouders gebeld om te zeggen dat je na school nog even de stad in ging? Of om een andere reden natuurlijk. |
![]() |
|
|