Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2010, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, ik dacht toen je 16 was. Naja.

@ Pip: wie komen er allemaal eten? Is het een soort kerstdiner ofzo?
Ja ook vanaf mijn 16/17e ben ik een beetje gekalmeerd.

Citaat:
elmer zegt dat je er als een lesbie uitziet op die foto. Vanwege je haar.

Ik ga mezelf echt een keer 'kaal' laten maken door een make up artist en dan een pruik met korte stekels opdoen. Eens zien hoe hij dan reageert.
Toen was het nog lang

Citaat:
Ja, mini ja! Net zo mini als ik .
echt he.
Citaat:
De hond ziet er heel hetero uit.
Die was best nog bicurious hoor
Verwijderd
Ik heb ook een keer voor die club stamppot gemaakt. Maar dat was voor 10 man o.i.d.
Verwijderd
Tis koud buiten!
En eigenlijk moet ik met de hond wandelen
Oud 23-12-2010, 16:58
Miekje*
Miekje* is offline
Die stomme legging wil iet droog worden! Even kijken of ik mijn föhn kan fixen.
Oud 23-12-2010, 16:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tis koud buiten!
En eigenlijk moet ik met de hond wandelen
Eigenlijk moet ik rookwaar halen. Maar ach
Oud 23-12-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je 'm naar wat Leslie Nielsen-films laten kijken.
Oud 23-12-2010, 16:59
Verwijderd
@ Pip: dat is echt ziek? Iedereen maakt wat te eten klaar ofzo? Of moet jij alles doen? Je buurjongen doet sushi, dat weet ik wel. Maar damn, 24 man...Waar wordt er gegeten?
Oud 23-12-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
@ Pip: dat is echt ziek? Iedereen maakt wat te eten klaar ofzo? Of moet jij alles doen? Je buurjongen doet sushi, dat weet ik wel. Maar damn, 24 man...Waar wordt er gegeten?
Op het balkon.
Oud 23-12-2010, 17:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, shoppen is erg naar nu. Chagrijnige klanten ook enzo...
Ik geef niet zoveel om kerst en dat deden m'n ouders ook niet echt, maar dit jaar zitten ze allebei aan ons te trekken, dus ik denk kerst in overvloed dit jaar

Ik zag het op je facebook Gaaaaaf.
Heh..jah klein voordeel van ruzie in de familie; ik 'hoef' alleen langs mn moeder morgen

whatsapp staat er nu ook op; nog goedkoper berichtjes rondknallen ftw <3 misschien kan ik mn abbo dadelijk weer wat omlaagschroeven ;D
Verwijderd
Citaat:
haha en dat gaat helpen? Het is hier zóóóó gezellig maar niet heus. Ben ook nog maar net thuis. Dat beloofd wat, ach vanavond een film kijken met een vriendinnetje.
Verwijderd
Ennnnnn Lek Nummer Vijftien is gelokaliseerd! Het water drupt dwars door twee verdiepingen heen naar beneden . Dwars door mijn kamer ook, nu hoor ik 'drup...drup' naast mijn oor als ik slaap. Wat stoer is dat water, dat het zo hard kan lekken!
Oud 23-12-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Er zijn 21 vleeseters, daar maak ik het hoofdgerecht voor. Mijn eigen interpretatie van teriyaki. Alles is al gesneden, hoef het alleen nog maar in de pan de smijten.
3 vega's, dat maakt iemand anders
voorgerecht wordt sushi ja
en nog 2 anderen maken het toetje.

Best veel werk ja maar wel gezellig.
En wie kookt hoeft niet op te ruimen

edit : oh en er wordt gegeten in onze centrale ruimte. Met een beetje proppen past het precies!
Oud 23-12-2010, 17:02
Verwijderd
Meer Coco Pops. Oh YEAH.
Oud 23-12-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Meer Coco Pops. Oh YEAH.
Lekker, ik gooi een pizzza mozzerella de oven in
Oud 23-12-2010, 17:05
Miekje*
Miekje* is offline
HA mijn föhn deed het nog . Hij ratelt alleen vreselijk.
Oud 23-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Er zijn 21 vleeseters, daar maak ik het hoofdgerecht voor. Mijn eigen interpretatie van teriyaki. Alles is al gesneden, hoef het alleen nog maar in de pan de smijten.
3 vega's, dat maakt iemand anders
voorgerecht wordt sushi ja
en nog 2 anderen maken het toetje.

Best veel werk ja maar wel gezellig.
En wie kookt hoeft niet op te ruimen

edit : oh en er wordt gegeten in onze centrale ruimte. Met een beetje proppen past het precies!
Doe jij het elk jaar of heb je gewoon verloren met lootjetrekken? Gaat Kazet nog speechen?
Oud 23-12-2010, 17:12
Verwijderd
Dag dropjes.
Oud 23-12-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Heh..jah klein voordeel van ruzie in de familie; ik 'hoef' alleen langs mn moeder morgen

whatsapp staat er nu ook op; nog goedkoper berichtjes rondknallen ftw <3 misschien kan ik mn abbo dadelijk weer wat omlaagschroeven ;D
Aww... Sorry, ik moet niet zeuren

Hell yeah

Btw, ER doet het op m'n pc
Verwijderd
Citaat:
Dag dropjes.
Hoi suikerhartje.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ok ik ga eindelijk maar eens naar de AH. Beter nu dan straks op het laatste moment

Tot zo!
Oud 23-12-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Hoi suikerhartje.
Dag n00dlepoodle! Hoe is het vandaag met je?
Oud 23-12-2010, 17:16
Verwijderd
Hoooiii Sann. Ik kom definitief niet naar Zwolle met O&N trouwens. We hebben kaartjes gekocht voor de Cul, dus na het feestje bij Guido thuis gaan we lekker daaaaaaansen in de stad.
Oud 23-12-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Doe jij het elk jaar of heb je gewoon verloren met lootjetrekken? Gaat Kazet nog speechen?
Nee, af en toe organiseren mensen gewoon dingen. De vereniging betaalt, dus dat scheelt ook weer geld.

En natuurlijk ga ik speechen. Inspiring final lines of a speech that douchebags will quote in their Facebook profiles!
Oud 23-12-2010, 17:17
Carn
Carn is offline
Als ik iets met Carnaval ga doen dan wil ik als Krampus.
Oud 23-12-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Hoooiii Sann. Ik kom definitief niet naar Zwolle met O&N trouwens. We hebben kaartjes gekocht voor de Cul, dus na het feestje bij Guido thuis gaan we lekker daaaaaaansen in de stad.
Ik had niet eens verwacht dat je er serieus over na zou denken
Oud 23-12-2010, 17:18
Verwijderd
Nee, eigenlijk heb ik dat ook niet echt gedaan, maar ik dacht ik meld het toch even
Oud 23-12-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Dag n00dlepoodle! Hoe is het vandaag met je?
Nog net zo goed als gisteren! En met jou?
Oud 23-12-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, eigenlijk heb ik dat ook niet echt gedaan, maar ik dacht ik meld het toch even

Citaat:
Nog net zo goed als gisteren! En met jou?
Een stuk kateriger dan gister, maar prima
Oud 23-12-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:

Een stuk kateriger dan gister, maar prima
Da's een goed teken!
Verwijderd
Ik zat in de tram met m'n iPod, en ik zong per ongeluk een paar regeltjes mee, en toen waren er chickies die het herkenden, en het gingen zingen.
Ze zeiden: wow je kan echt goed zingen, zing nog eens!

Maar ik weet nu niet of ze het meenden of dat ze me zaten te nakken Want ze kunnen het nooit zo goed gehoord hebben.

Tevens verkapte 'ik krijg complimentjes in de tram' post
Verwijderd
Citaat:
niet elk jaar maar ik vind het leuk om dit soort dingen te organiseren!
Oud 23-12-2010, 17:27
Verwijderd
Ik zing geloof ik sowieso te vaak in het openbaar, want ik kreeg laatst nog opmerkingen van een paar gasten die het van duisent meter verderop hadden gehoord :')
Oud 23-12-2010, 17:28
Verwijderd
Er is niks mis met mensen die in het openbaar zingen! Al hangt het er een beetje vanaf wat ze zingen hoe goed ze kunnen zingen. Ik vind het echt leuk als ik iemand muziek zie maken op straat .
Oud 23-12-2010, 17:29
Verwijderd
Ik zing vaak mee met Jesus' Tod.
Verwijderd
Citaat:
Da's een goed teken!
Klopt! Het was een mooi feestje, kwam bezopen thuis en vanochtend bleek dat ik maar 5 euro had uitgegeven

En ik kwam Havock tegen in het wild!
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig, mits niet vals en tenzij het in een stiltecoupé is.
Verwijderd
Citaat:
Klopt! Het was een mooi feestje, kwam bezopen thuis en vanochtend bleek dat ik maar 5 euro had uitgegeven

En ik kwam Havock tegen in het wild!
Dt las iK!

Edit: +a. -K. +k. Rebus.
Oud 23-12-2010, 17:30
Verwijderd
Ik vind het ook leuk als mensen op straat/op de fiets zingen maar dan niet in dronkenschap of extreem hard zoals mijn zusje doet.
Dan denk ik zo, die heeft lekker schijt aan wat anderen denken.
Oud 23-12-2010, 17:30
Verwijderd
Ik heb wel eens op straat meegezongen met een straatmuzikant die Katjusja speelde op een wel heel valse accordeon dat was wel echt leuk. Ik kan niet bijzonder goed zingen, maar hij vond het zo leuk dat iemand mee begon te zingen dat hij me spontaan de helft van de opbrengst aanbood.
Oud 23-12-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook leuk als mensen op straat/op de fiets zingen maar dan niet in dronkenschap of extreem hard zoals mijn zusje doet.
Little Phoebe naamzoek!
Oud 23-12-2010, 17:32
Verwijderd
Oh en dit moet echt de nieuwe nummer 1 hit worden jongens:

stond hier gisteravond de hele avond op
Oud 23-12-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ja dat wel, maar het moet ook weer niet te ver gaan, van 'kijk mij eens schijt hebben aan anderen' want dan word het weer irritant.
Oud 23-12-2010, 17:33
Verwijderd
Ik vind zingen in het openbaar nogal raar. Als je met meerdere mensen bent en je zingt samen een paar regeltjes okay, dan is het onderdeel van het gesprek. Laatst bij de bushalte ook een meisje dat dood leuk een heel liedje meezingt, op een gegeven moment maar de 'dit-is-niet-normaal' blik gegeven en dat werkte dan wel weer.
Oud 23-12-2010, 17:34
Verwijderd
Oh shit, sorry white trash, ik bedenk me net dat ik zou bellen of ik vandaag in utrecht zou zijn. En dat ben ik wel, maar pas vanavond laat weer, dus we kunnen niet buiten spelen
Verwijderd
Mensen die in het openbaar Country Roads/Leipe Mocro Flavour/Stille Nacht zingen zijn trouwens sowieso irritant, hoe goed ze ook kunnen zingen.
Verwijderd
Dan ga ik mezelf nu even Vocarooen om het te checken.
Oud 23-12-2010, 17:37
Verwijderd
Het gaat, ik ben best slecht en hysterisch in het hoog.
Oud 23-12-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zingen in het openbaar nogal raar. Als je met meerdere mensen bent en je zingt samen een paar regeltjes okay, dan is het onderdeel van het gesprek. Laatst bij de bushalte ook een meisje dat dood leuk een heel liedje meezingt, op een gegeven moment maar de 'dit-is-niet-normaal' blik gegeven en dat werkte dan wel weer.
Ik vind het juist wel iets voor jou om dat tof te vinden!
Oud 23-12-2010, 17:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mensen die in het openbaar Country Roads/Leipe Mocro Flavour/Stille Nacht zingen zijn trouwens sowieso irritant, hoe goed ze ook kunnen zingen.
Ik zing nu spontaan silent night . Maar in mijn eigen kamer, dus niet in het openbaar.
Oud 23-12-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Oh shit, sorry white trash, ik bedenk me net dat ik zou bellen of ik vandaag in utrecht zou zijn. En dat ben ik wel, maar pas vanavond laat weer, dus we kunnen niet buiten spelen
Dan kunnen we weer vanaf dinsdag buiten spelen want ik moet morgen in Eindhoven christmas shopping doen want ik wil mijn eigen pinpas niet gebruiken

Citaat:
Ik vind het juist wel iets voor jou om dat tof te vinden!
Ja maar dan moet het wel in een ietwat socialere context zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten