Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() whatsapp staat er nu ook op; nog goedkoper berichtjes rondknallen ftw <3 misschien kan ik mn abbo dadelijk weer wat omlaagschroeven ;D
||
Verwijderd
|
Citaat:
3 vega's, dat maakt iemand anders voorgerecht wordt sushi ja en nog 2 anderen maken het toetje. Best veel werk ja ![]() En wie kookt hoeft niet op te ruimen ![]() edit : oh en er wordt gegeten in onze centrale ruimte. Met een beetje proppen past het precies! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hell yeah ![]() Btw, ER doet het op m'n pc ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk ga ik speechen. Inspiring final lines of a speech that douchebags will quote in their Facebook profiles! |
![]() |
|
Als ik iets met Carnaval ga doen dan wil ik als Krampus.
|
Verwijderd
|
Ik zat in de tram met m'n iPod, en ik zong per ongeluk een paar regeltjes mee, en toen waren er chickies die het herkenden, en het gingen zingen.
Ze zeiden: wow je kan echt goed zingen, zing nog eens! Maar ik weet nu niet of ze het meenden of dat ze me zaten te nakken ![]() ![]() Tevens verkapte 'ik krijg complimentjes in de tram' post |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wel eens op straat meegezongen met een straatmuzikant die Katjusja speelde op een wel heel valse accordeon
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind zingen in het openbaar nogal raar. Als je met meerdere mensen bent en je zingt samen een paar regeltjes okay, dan is het onderdeel van het gesprek. Laatst bij de bushalte ook een meisje dat dood leuk een heel liedje meezingt, op een gegeven moment maar de 'dit-is-niet-normaal' blik gegeven en dat werkte dan wel weer.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||