Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou sowieso bij anderzorg weg gaan.
En gaan voor Ohra ZorgCompact + ZorgCompact Aanvullend (inclusief tandarts) via zorgkiezer.nl Accupuntuur wordt bij ohra als een van de beste vergoed. 100%, max. EUR 25,- p.dag, max. EUR 200,- p.jr. Dus maximaal 25 euro per dag en maximaal 200 euro per jaar. En voor de tandarts (kronen, wortelkanaalbehandeling etc): 100%, max. EUR 250,- p.jr. De gewone consulten bij de tandarts etc krijg je gewoon uit je basis vergoed. edit: kosten zijn 110 euro per maand edit2: of via independer.nl http://www.independer.nl/zorgverzeke...igdekking.aspx |
![]() |
||
Citaat:
En de tandarts gaat helemaal uit het pakket naar mijn weten ![]() Die acupunctuur is wel de shit trouwens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en bij de laatste 75% tot 250 euro. En aangezien je alleen dit jaar zo veel bij de tandarts kwam is dat voldoende lijkt me. 3 minuten controles worden gewoon vergoedt Ik zou voor de eerste gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Dit heb ik ingevoerd: Basisverzekering: 1 verzekerde Tandarts: 250 euro (100%) Fysio: geen Keuzevrijheid: geen voorkeur
|||
Citaat:
![]() Ik heb speciaal voor jullie de lieve kaarten bewaard en mijn collega's minderwaardige kaarten gestuurd (grapje hoor, lieve collega's, als jullie dit per ongeluk lezen omdat ik op de helft van de computers op het werk sta ingelogd op het forum ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
The crazy sign is made by tapping the centre of your forehead with your index finger. This gesture is considered rude.
To make things more complex, the sign indicating someone is smart or intelligent is made by tapping the area around temporal bone (just above the ear) with the index finger. To make things even more complex, the crazy sign can also made by twisting your index finger around the temporal bone. However, there is a slight distinction: This particular gesture indicates insanity, whereas tapping the forehead usually indicates stupidity. schitterend, die Dutch customs and etiquette pagina op wikipedia ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Women will kiss women and men, whereas men kiss women but shake hands with other men, unless they are closely related, in which case kissing sometimes occurs.
In mijn opgroeisituatie kusten mannen elkaar altijd, geloof ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
On a romantic date, the man is expected to pay for the woman (although she may offer to pay her share out of politeness or to show her independence). She may leave a tip for the waiter.
Hier heb ik ook nog nooit last van gehad. Nou ja, ik had weleens een date met een meisje dat verwachtte dat ik alles betaalde, maar dat ging natuurlijk niet door.
|
![]() |
|
|