Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hij is nu een verhaal tegen me aan het vertellen hoor ik, maar ik zit allang weer op zolder ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben niet zo'n zoener! überhaupt niet zo van uh, het, nou, gewoon, lichamelijk contact! *heen en weer wiebelt*
daarom zat ik ook zo bijzonder met wiebelende ogen naar jullie zoenschema te kijken! Ik voelde me even een bioloog met een petrischaaltje met daarin allerlei... dingen. |
![]() |
|
Dobermann: als ik op mijn pc probeer in te loggen met msn, krijg ik een melding dat de service tijdelijk buiten gebruik is ofzo. Heb het nu ook bij de pc van mijn ouders. Dacht dat het misschien aan mijn ip lag, want bij anderen is er geen probleem, maar hij doet het prima op mijn telefoon en dat is ook op Wifi.
Deinstalleren werkt niet en alternatieven zoals pidgin zijn kuuuut. Help? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Idd, contact... doe maar niet. Een schouderklop vind ik wel contact genoeg.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het hiermee wel opgelost wordt. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Knuffelen voelt gewoon zo...ongemakkelijk. ![]() En vieze/onbekende mensen moeten geneens bij me in de buurt komen. Die krijgen meteen een vuile blik.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik moest voor een VERSCHRIKKELIJKE zweefteef cursus gaan vragen aan mijn ouders hoe ik als kind was. Mijn pa zei: 'je was niet helemaal gezond hoor. Weet je wat jouw idee van knuffelen was? Met je hoofd tegen iemand aan gaan staan. Stond je daar, als een debiel. Met je hoofd tegen andermans rug aan. Met je armen slap naast je lijf. Toen zeiden we tegen elkaar, die is niet helemaal gezond hoor. Maar ja'
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat vind ik zo schitterend aan hem, dat relativeren. Mijn zus heeft een animatiefilm gemaakt over een boom, iedereen superpositief over die boom, boom dit boom dat. En dan in de laatste seconden nog even mijn pa: 'die boom, die doet me niets. Ik vind het een lelijk ding ook'
Laatst gewijzigd op 30-12-2010 om 00:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen krijg ik (nog steeds!) te horen dat ik als kind een enorme sadist was. ![]() edit: hehehe, relativeren de gexteuh!
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |