Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanavond soep en brood, beleg hangt er vanaf wat m'n werk heeft liggen in de koelkast.
Heb daarnet al warm gegeten. Waaraan heb jij allemaal geld uitgegeven deze week?(dus vanaf vorige week dinsdag tot vandaag) Ik wil graag lijstjes zien met bedragen en waaraan je het hebt uitgegeven. |
![]() |
|
![]() |
Woensdag
- 52,90 Nieuw Paspoort Vrijdag - 2,50 Tennisbaan huren - 2,99 Kipkruiden en paneermeel Zaterdag - 1,40 ofzo Tram - 2,50 ofzo Trein - 3,90 Sapje en Sauzijzenbroodje bij kiosk - 15,90 Krat Hertog Jan - 2,00 Entree sociteit - 10,90 6 muntjes sociteit Verder niets, geef niet zo veel uit over het algemeen Wat is het grootste bedrag wat je in deze maand hebt uitgegeven? (in één keer) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- vrienden zijn familie. ik kies zelf mijn vrienden uit, ik doe niet aan 'opgedrongen familie' - vrijheid in tijd en liefde is belangrijker dan geld en onderdak ![]() - als iemand het voor elkaar krijgt mij(!) boos te krijgen komt dat nooit meer goed, figuurlijk. - en 'als je iets écht wilt, moet je 't zelf doen' Zou jij je fysieke leven opgeven om dat van een goede vriend of vriendin te redden? Laatst gewijzigd op 28-01-2011 om 00:36. Reden: i lost the game ;x |
![]() |
|
hmm, goede vraag. M'n band moet dan wel heel sterk zijn met iemand als ik zoiets zou willen doen, en ik kan me maar 1 persoon inbeelden bij wie ik het zou overwegen.
Als het absoluut zeker zou zijn dat haar leven dan voor lange tijd gered is (dus niet dat ze zo ziek is dat haar leven maar 3 maanden gerekt kan worden ofzo), zou ik 't mss wel doen. Ik ben evolutionair gezien toch maar een misfit, aangezien ik niet wil doen aan voortplanting. Zij wil dat wel en betekent ook veel meer voor deze wereld dan ik ooit zal doen, dus mijn antwoord is ja. ot: Hou je een dagboek bij (of heb je dat ooit gedaan)? Wat is het er voor één, hoevaak schrijf je erin en in watvoor stijl?
Laatst gewijzigd op 28-01-2011 om 01:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee, ik post in het ljh topic@psych maar verder niet
![]() ik vertel er gewoon wat ik meemaak en hoe ik over dingen denk ik post er heel verschillend, de ene keer 3x per dag en dan laat ik weer ns 4 dagen niets van me horen, echt heel onregelmatig ![]() de stijl zou ik niet echt kunnen omschrijven Wat is je favo snoep? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel +2 Verwijderd | 500 | 28-03-2011 14:22 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 |