Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 19:15
Batave
Batave is offline
Nee, bij eh.. walibi. Die gaat onverwacht snel en plotseling.
Oud 24-01-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Bij Rollercoaster Tycoon had je die attractie ook. Ik noemde hem altijd de Skytoucher

En als je de speed te hoog deed dan crashte hij, en waren er allemaal doden
Dat deed ik ook altijd
Oud 24-01-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Nee, bij eh.. walibi. Die gaat onverwacht snel en plotseling.
Oh, ben ik nog nooit geweest. Je doet me daar geen plezier mee, want ik durf toch nergens in. M'n zusje wel, niet normaal. Die gaat juichend in de Goliath. VERSCHRIKKELIJK lijkt me dat!
Oud 24-01-2011, 19:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bij Rollercoaster Tycoon had je die attractie ook. Ik noemde hem altijd de Skytoucher

En als je de speed te hoog deed dan crashte hij, en waren er allemaal doden
Heb jij weleens een achtbaan gemaakt met maximale "fun" of hoe dat heette in dat spel? Volgens mij kwam ik niet verder dan Very High ofzo.
Oud 24-01-2011, 19:18
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oh, ben ik nog nooit geweest. Je doet me daar geen plezier mee, want ik durf toch nergens in. M'n zusje wel, niet normaal. Die gaat juichend in de Goliath. VERSCHRIKKELIJK lijkt me dat!
Ook niet in zo'n treintje? Wij zaten met z'n 7en in een treintje en we aten wat nootjes en toen moesten we er uit want je mocht niet eten in de trein.
Oud 24-01-2011, 19:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het altijd zo vervelend om in de rij te staan in pretparken. Soms denk ik er wel eens aan om een rolstoel te huren zodat je via de invalide-ingang mag
Het scheelde in Dolfinarium wel heel veel tijd, trouwens . En mooie plekken en alles. Maar mijn vader zit 's zomers meestal in een rolstoel, dus ik was het niet, hoor .
Oud 24-01-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Heb jij weleens een achtbaan gemaakt met maximale "fun" of hoe dat heette in dat spel? Volgens mij kwam ik niet verder dan Very High ofzo.
Dat is bij RT 2 denk ik? Nee, ik maakte zelf niet zo vaak achtbanen, want niemand durfde er dan vervolgens in.
Batave
Batave is offline
Meh Dolfinarium. Ik heb de eerste 17 jaar van mijn leven op fietsafstand gewoond, ben er twee keer heengeweest.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is bij RT 2 denk ik? Nee, ik maakte zelf niet zo vaak achtbanen, want niemand durfde er dan vervolgens in.
n00b
Oud 24-01-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik had wel achtbanen gemaakt en dan ging iedereen kotsen.

Normaal gesproken stoorde ik me altijd erg aan kotsende mannetjes, als ik het zag, dan pakte ik ze op en gooide ze in het water
Verwijderd
Citaat:
Ook niet in zo'n treintje? Wij zaten met z'n 7en in een treintje en we aten wat nootjes en toen moesten we er uit want je mocht niet eten in de trein.
In Disneyland Parijs heb je zo'n treintjesachtbaan, en daar ben ik toen ook niet ingegaan. Ja, ik ben echt een mietje hoor.

Nu zou ik 'm trouwens wel durven hoor.
Verwijderd
Citaat:
n00b
ja wat n00b, ze waren gewoon supervet en eng. Die mannetjes zijn mietjes!
Oud 24-01-2011, 19:21
Batave
Batave is offline
Citaat:
In Disneyland Parijs heb je zo'n treintjesachtbaan, en daar ben ik toen ook niet ingegaan. Ja, ik ben echt een mietje hoor.

Nu zou ik 'm trouwens wel durven hoor.
Nee, niet een achtbaan, maar een treintje die door het hele park rijdt zodat je sneller in het andere deel bent zeg maar.
Oud 24-01-2011, 19:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zometeen Fleur Agema @ 24 uur met..

"Logeerpartij van de Vrijheid", slechte ned3-grappen
Oud 24-01-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet een achtbaan, maar een treintje die door het hele park rijdt zodat je sneller in het andere deel bent zeg maar.
Oooh, nou, dat durf ik wel denk ik
Batave
Batave is offline
Citaat:

Hoe laat?
Verwijderd
Hoi Polin!
Verwijderd
Fleur Agema was door de ChristenUnie verkozen tot 'Engel van het Jaar'
Batave
Batave is offline
Citaat:
Fleur Agema was door de ChristenUnie verkozen tot 'Engel van het Jaar'
Waarom ?
Oud 24-01-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Waarom ?
Omdat ze zich 'vanuit haar eigen ideologie inzette voor bescherming van het ongeboren leven'
Oud 24-01-2011, 19:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Oh die ga ik wel kijken denk ik, dat wordt smullen met zoveel domheid.
Oud 24-01-2011, 19:24
Batave
Batave is offline
Oh, het begint bijna. Is die interviewer een beetje scherp?
Oud 24-01-2011, 19:25
Verwijderd
Ik ben een keer naar het Dolfinarium geweest. Dolfijnen waren veel groter dan ik dacht!
Verwijderd
ik droomde gisternacht nog van wilfried de jong, hij lag in bed en hij was heel gezellig
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoi Polin!
Hoi Ste!

@ batave: na de reclame.
Oud 24-01-2011, 19:26
Batave
Batave is offline
Dit.. is niemand.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mwoa niet echt, maar de gemiddelde zak zand is nog scherper dan Fleur Agema, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik droomde gisternacht nog van wilfried de jong, hij lag in bed en hij was heel gezellig
wtf
Verwijderd
Ik kon er gisteren maar niet opkomen hoe de eerste man op de maan heette. Ik dacht heel de tijd, 'nee, het is niet Neil Armstrong, want dat is die trompettist'.

Was het wel Neil Armstrong. De trompettist heet Louis.
Oud 24-01-2011, 19:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ook leuk
Citaat:
Rebel
Batave
Batave is offline
Citaat:
Mwoa niet echt, maar de gemiddelde zak zand is nog scherper dan Fleur Agema, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ook leuk

Rebel
Die hard jwt.
Noedelhap
Noedelhap is offline
In de toekomst is het mogelijk dat hoofddoekjes worden verboden in regionale buslijnen in Noord-Holland. Dit stelt PVV-lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen in Noord-Holland, Hero Brinkman.

Oud 24-01-2011, 19:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die hard jwt.
OH NA NA WHAT'S MY NAME?

Kutlied Ik moet het huiswerk van Geel maken en ik word afgeleid
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
"Die interviewer" is Wilfried de Jong, en dat is een prima interviewer, vind ik. Oprecht nieuwsgierig in zijn gasten.
Verwijderd
Citaat:
In de toekomst is het mogelijk dat hoofddoekjes worden verboden in regionale buslijnen in Noord-Holland. Dit stelt PVV-lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen in Noord-Holland, Hero Brinkman.

Wat is dat voor onzin. Alleen in de buslijnen in Noord-Holland? En dan mogen ze 'm daarna weer opdoen?
:')
Oud 24-01-2011, 19:29
Verwijderd
Ik heb ook 24 uur met opstaan.
Oud 24-01-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kon er gisteren maar niet opkomen hoe de eerste man op de maan heette. Ik dacht heel de tijd, 'nee, het is niet Neil Armstrong, want dat is die trompettist'.

Was het wel Neil Armstrong. De trompettist heet Louis.
Buzz Aldrin, de tweede man op de maan, was 2 jaar geleden ofzo op bezoek bij de TU Delft, hij heeft toen ook vertelt in het Auditorium. Dat was toen echt bomvol.
Oud 24-01-2011, 19:30
Batave
Batave is offline
Ik wist niet dat ze een linkse hobbyist is.
Oud 24-01-2011, 19:31
Verwijderd
Ahhh wat ongemakkelijk dit!
Krijg er helemaal plaatsvervangende ongemakkelijkheid van.
Oud 24-01-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Buzz Aldrin, de tweede man op de maan, was 2 jaar geleden ofzo op bezoek bij de TU Delft, hij heeft toen ook vertelt in het Auditorium. Dat was toen echt bomvol.
Was jij er ook bij?
Oud 24-01-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
wtf
ja, hij was een beetje plaatjes aan het draaien in mijn bed en hij ging daarna door een oud schetsboek bladeren. Opeens waren we op een stripbeurs en hij was de enige vriendelijke, de rest van de mensen niet. Een man zei tegen mij: 'je vind me aardig? niet vies ofzo?' toen zei ik: 'huh, nee, waarom zou ik je vies vinden?' En toen viel opeens zijn huid af.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had liever Geert Wilders 24 uur gehad!
Verwijderd
Pieter Broertjes, toen de hoofdredacteur van de Volkskrant gaf ooit een gastcollege bij ons.
Toen het afgelopen was waren er allemaal van die fanatiekelingen die naar hem toegingen om te netwerken en zichzelf aan te prijzen. :')

Laatst gewijzigd op 24-01-2011 om 19:34. Reden: t
Verwijderd
godver ik wil ook 24 uur met zien
Verwijderd
Citaat:
Was jij er ook bij?
Nee maar ik hoorde dat je het auditorium gewoon niet meer in kon. Dat zelfs de gangpaden bezet waren en er allemaal mensen in de deuropening stonden te luisteren, terwijl ze hem niet konden zien
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ja, hij was een beetje plaatjes aan het draaien in mijn bed en hij ging daarna door een oud schetsboek bladeren. Opeens waren we op een stripbeurs en hij was de enige vriendelijke, de rest van de mensen niet. Een man zei tegen mij: 'je vind me aardig? niet vies ofzo?' toen zei ik: 'huh, nee, waarom zou ik je vies vinden?' En toen viel opeens zijn huid af.
Wat een maffe dromen heb jij zeg .
Oud 24-01-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Nee maar ik hoorde dat je het auditorium gewoon niet meer in kon. Dat zelfs de gangpaden bezet waren en er allemaal mensen in de deuropening stonden te luisteren, terwijl ze hem niet konden zien
haha

Wat lief. Al die nerds.
Oud 24-01-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Wat een maffe dromen heb jij zeg .
nuh. Er was ook nog een man van rond de 2 meter in mijn kamer, met witte wimpers, witte haren en een fucking schaap op zijn schouders. Dat vond ik te religieus, toen besloot ik wat anders te dromen en toen viel wilfried de jong dus ineens in mijn bed
Oud 24-01-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Pieter Broertjes, toen de hoofdredacteur van de Volkskrant gaf ooit een gastcollege bij ons.
Toen het afgelopen waren er allemaal van die fanatiekelingen die naar hem toegingen om te netwerken en zichzelf aan te prijzen. :')
de beste manier om te netwerken is een congres organiseren. Dan zit je gewoon regelmatig met de sprekers samen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten