Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 10:24
Verwijderd

Citaat:
jajajajajja werkt vooral goed bij dat kind op die arm
dit ja, omg <3
Citaat:
moz naamzoek : wat vinden je katten van de baby?
mijn katten schijten hem voor sam.
ze vinden niet zoveel van hem, maar hij kan natuurlijk ook nog niks
Advertentie
Oud 01-02-2011, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ik verwacht wat tegenstrubbelingen, dus ik denk dat er een paar kwijt raken

Citaat:
Oh en een kusje voor Minke, ik hoorde hoe verkouden je was in dat laat je horen topic <3
<3 thanks

Citaat:
Je denkt oprecht dat Lorelei er niks mee te maken heeft? Stakker toch *aai*

Citaat:
zij was er nog bijna trotser op dan ikzelf hoor

Citaat:
of ze bewaart hem nu in een doosje, met die drie andere haren... hmmzzz
Oud 01-02-2011, 10:29
Rationeel
Rationeel is offline
nou ehh, kutphilips, doe eens lekker stijgen
Oud 01-02-2011, 10:33
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik heb er niets mee te maken! Ik vond jouw ene borsthaat wel sexy boven het knoopje van je overhemden uit steken!
Oud 01-02-2011, 11:09
Carn
Carn is offline
borsthaat, penisnijd!
Oud 01-02-2011, 11:19
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
zo dan:

[afbeelding]

tevens mephisto naamzoek.
Oud 01-02-2011, 11:34
Verwijderd
Ik heb net aardbeienzaadjes en tomatenzaadjes geplant en ze lekker warm op de verwarming gezet. Ben benieuwd
Oud 01-02-2011, 11:55
Verwijderd
goedemorgen.
Oud 01-02-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net aardbeienzaadjes en tomatenzaadjes geplant en ze lekker warm op de verwarming gezet. Ben benieuwd
ik kweek daarmee altijd heel kleine mini tomaatjes
Oud 01-02-2011, 11:57
Verwijderd
Hoeveel zouden jullie hiervoor betalen

http://sieraden-tassen-uiterlijk.mar...met-suede.html
Oud 01-02-2011, 11:58
Verwijderd
Ik verveel me heel, heel erg weet iemand een online spelletje à la tetris of zo om me mee te vermaken?
Verwijderd
Citaat:

Hoogstens vier euro.
Verwijderd
Citaat:

niets, er zit nepslangenleer op.
Oud 01-02-2011, 11:59
Verwijderd
Ze vraagt er 32 euro voor, nadat ik (wat ik zelf redelijk vind) 7,50 geboden heb
Succes nog!
Oud 01-02-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ze vraagt er 32 euro voor, nadat ik (wat ik zelf redelijk vind) 7,50 geboden heb
Succes nog!
Ze zegt ook 'het schouderband'
Oud 01-02-2011, 12:02
Verwijderd
Dat was me niet opgevallen
Oud 01-02-2011, 12:03
Verwijderd
Gisteren las ik een uitdraai van de verslaglegging over een patiënt in een verzorgingstehuis, geschreven door verzorgenden. De patiënt gebruikte incontinentiemateriaal (luiers dus) van het merk Depend. In het verslag van twee weken was dat op vijf manieren geschreven meest populair was 'de pants'.
Oud 01-02-2011, 12:03
Verwijderd
Het is 1 uur. Ik ben al wakker, gewassen en klaar om de deur uit te gaan. Wtf is er aan de hand!?
Oud 01-02-2011, 12:05
Verwijderd
pants zijn van die up en go'tjes, die zou ik zelf ook prefereren.
Oud 01-02-2011, 12:05
Verwijderd
oh wait, de pants, depend, wut
Oud 01-02-2011, 12:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm, dat aangepaste eetschema van mij is echt vet makkelijk. Geen gevoel van onverzadigdheid, geen honger, niks!
Oud 01-02-2011, 12:07
Verwijderd
Hmm misschien bedoelen ze wel 'de pants van het merk depend'. Dat verklaart nog niet de spellingen 'de pents' 'depants', 'depands' en 'de pens'
Oud 01-02-2011, 12:09
Verwijderd
de pens
Oud 01-02-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
ik kweek daarmee altijd heel kleine mini tomaatjes
Ja dit zijn ook mini's geloof ik Ze lagen er al een half jaar, vond 't toch maar eens tijd er wat mee te gaan doen. Ik ben zo benieuwd

Citaat:

Niks, vind 'm niet zo mooi
Oud 01-02-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ja dit zijn ook mini's geloof ik Ze lagen er al een half jaar, vond 't toch maar eens tijd er wat mee te gaan doen. Ik ben zo benieuwd

Niks, vind 'm niet zo mooi
maar dan ook echt mini wat mogelijk komt doordat ik ze kweek in bloembakken ipv grond. Maar de meesten zijn ongeveer 1 cm doorsnee bij mij. Mijn tomatenplant afgelopen jaar was een kloontje van een plant van mijn zus, en die maakte wel normaal formaat tomaten.
Oud 01-02-2011, 12:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hm, dat aangepaste eetschema van mij is echt vet makkelijk. Geen gevoel van onverzadigdheid, geen honger, niks!
en dat is?
Oud 01-02-2011, 12:14
Verwijderd
Ik heb een andere voor 7,50 gevonden.
Ik heb echt zoiets nodig want ik raak altijd alles kwijt
Oud 01-02-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
maar dan ook echt mini wat mogelijk komt doordat ik ze kweek in bloembakken ipv grond. Maar de meesten zijn ongeveer 1 cm doorsnee bij mij. Mijn tomatenplant afgelopen jaar was een kloontje van een plant van mijn zus, en die maakte wel normaal formaat tomaten.
Ze staan bij mij nu in bloempotjes hoor, dus als dat de reden is worden ze hier ook niet groot.
Oud 01-02-2011, 12:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
maar dan ook echt mini wat mogelijk komt doordat ik ze kweek in bloembakken ipv grond.
Je kunt in bloembakken prima enorme tomaten kweken, hoor.
Oud 01-02-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Wie wil er nou enorme lelijke tomaten als je ook lieve kleine tomaatjes kan hebben!
Oud 01-02-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Hm ja ik herinner me nu ook grote tomaten uit bloembakken die mijn ouders in een tuinkas hadden staan. Misschien komt het doordat die van mij de zomer en het warme deel van de herfst doorbracht op een winderige plaats. Wind verlangzaamt groei staat in de quest van afgelopen maand
Oud 01-02-2011, 12:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en dat is?
Gezonder en minder eten, met name 's avonds En meer bewegen uiteraard. Zie eind vorige topic voor details
Oud 01-02-2011, 12:19
Noedelhap
Noedelhap is offline

Links het protest in Cairo, rechts wat staatstelevisie uitzendt. "Niks aan het handje, volk, mooie zonnige dag vandaag!"
Oud 01-02-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Links het protest in Cairo, rechts wat staatstelevisie uitzendt. "Niks aan het handje, volk, mooie zonnige dag vandaag!"
Oud 01-02-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Nou, nu moet je niet overdrijven! Ze laten duidelijk zien dat het een beetje mistig is! Daar zijn ze heel eerlijk over!
Oud 01-02-2011, 12:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wie wil er nou enorme lelijke tomaten als je ook lieve kleine tomaatjes kan hebben!
Ik! Grote tomaten. <3
Oud 01-02-2011, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik! Grote tomaten. <3
Tomaten zijn ongeveer als bommen. Je kan er beter geen hebben, maar moet je er dan toch een hebben, liever een kleine dan een grote
Oud 01-02-2011, 12:38
Verwijderd
Ik doe bij mini-minitomaatjes altijd alsof het besjes zijn. Tomatenbesjes <3
Oud 01-02-2011, 12:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Als het regime van president Hosni Mubarak in Egypte omvergeworpen wordt, zal Israël één van haar zeer schaarse vrienden in een vijandige omgeving verliezen. De president van de VS heeft hier schuld aan, zo zeggen Israëlische politieke commentators maandag.

De kranten en media reclameren geschoktheid om het gemak waarmee Obama een strategische en trouwe bondgenoot van zich af schudt, 'puur om te conformeren aan de huidige ideologie van politieke correctheid.' Krantenkoppen noemden het optreden van Obama 'een kogel van Oom Sam in onze rug'.

Benjamin Netanyahu, de premier van Israël, heeft zijn ministersploeg opgedragen geen commentaar op de gebeurtenissen in Egypte te geven, maar president Shimon Peres liet zich gisteren toch uit: "We hebben altijd, en nu nog steeds, diep respect gehad voor president Mubarak."

Ik ben benieuwd wat Wilders hierop te zeggen heeft
Oud 01-02-2011, 12:43
Verwijderd
De melodie van 'Never say never' lijkt best wel op die van 'I'll be there for you'. Eigenlijk.
Oud 01-02-2011, 12:43
Verwijderd
Want het klan natuurlijk niet dat Obama werkelijk denkt 'die egyptische president doet dan wel braaf wat we zeggen, maar verder schendt hij duisent mensenrechten dus ik ben toch niet zo op hem gesteld'
Oud 01-02-2011, 12:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Tomaten zijn ongeveer als bommen. Je kan er beter geen hebben, maar moet je er dan toch een hebben, liever een kleine dan een grote
Niks ervan! Tomaten zijn als tomaten: hoe groter hoe beter.
Oud 01-02-2011, 12:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yes, er komt zo nog meer visite.
Oud 01-02-2011, 12:46
Verwijderd
Ik hou van tomaten met een gemiddeld formaat.
Oud 01-02-2011, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Want het klan natuurlijk niet dat Obama werkelijk denkt 'die egyptische president doet dan wel braaf wat we zeggen, maar verder schendt hij duisent mensenrechten dus ik ben toch niet zo op hem gesteld'
De president van Amerika praat over mensenrechten.

;d;D:;d;D

Citaat:
Niks ervan! Tomaten zijn als tomaten: hoe groter hoe beter.
Je hebt wel gelijk dat grote tomaten heel nuttig kunnen zijn als je ze in diervoeder verwerkt . Verder zijn tomaten het smerigste voedsel dat ik kan verzinnen.
Oud 01-02-2011, 12:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je hebt wel gelijk dat grote tomaten heel nuttig kunnen zijn als je ze in diervoeder verwerkt . Verder zijn tomaten het smerigste voedsel dat ik kan verzinnen.
Ik zal je een keer een tomaat geven, en je zal hem eten, en je zal hem lekker vinden. Je bent nu gewoon nog wat te jong, of je hebt nog geen goede tomaten gehad.
Oud 01-02-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ik zal je een keer een tomaat geven, en je zal hem eten, en je zal hem lekker vinden. Je bent nu gewoon nog wat te jong, of je hebt nog geen goede tomaten gehad.
Doe maar. Het lijkt me best fijn om tomaten te leren eten.
Oud 01-02-2011, 12:53
Uice
Uice is offline
Een goede, sappige tomaat
Dat is iets wat niemand haat
Oud 01-02-2011, 12:55
Verwijderd
ABSINTHE NAAMZOEK! Nieuwe cd van Fleet Foxes komt in mei, eerste single is nu hier te luisteren:

http://pitchfork.com/news/41402-flee...ew-album-tour/

<3 <3 <3 <3 <3 <3
Oud 01-02-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Een goede, sappige tomaat
Dat is iets wat niemand haat
Dat is niet vreemd, want een tomaat,
die is tot haten niet in staat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten