Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2011, 22:36
Verwijderd
en ze hadden een nieuwe high five verzonnen voor als ze een punt zouden scoren, de HEIL five :""D
Advertentie
Oud 15-02-2011, 22:38
Carn
Carn is offline
is dat niet gewoon gejat van hipster hitler?
Oud 15-02-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
en ze hadden een nieuwe high five verzonnen voor als ze een punt zouden scoren, de HEIL five :""D

Voor niet forumers is het bij deze een themafeestje geworden.
Oud 15-02-2011, 22:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Voor niet forumers is het bij deze een themafeestje geworden.
bij dezen
Oud 15-02-2011, 22:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Verhagen: ik eet liever een kroketje dan halal-vlees

Halalvlees is toch ook gewoon vlees?
Oud 15-02-2011, 22:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 15-02-2011, 22:51
Verwijderd
Bedtijd, dat worden vast nare dromen over soa's. Trusten!
Oud 15-02-2011, 22:57
Verwijderd
welterusten sann!
Oud 15-02-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
is dat niet gewoon gejat van hipster hitler?
oh dat is bijzonder goed mogelijk!
Oud 15-02-2011, 22:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ken het grapje niet van Hipster Hitler iig. Maar ze kunnen 'm wel insturen en dan komt 'ie mss op een T-shirt.
Oud 15-02-2011, 22:59
Verwijderd
die t-shirtjes drukken ze gewoon zelf, malle zeefdrukkers dat het zijn!
Oud 15-02-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:

http://www.mekkafood.com/be/producte...kroketten.html

Oud 15-02-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Bedtijd, dat worden vast nare dromen over soa's. Trusten!
Slaap lekker lieve Soanne!
Oud 15-02-2011, 23:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
die t-shirtjes drukken ze gewoon zelf, malle zeefdrukkers dat het zijn!
Ik bedoelde meer dat die slogan dan op het shirtje van Hipster Hitler komt te staan.
Oud 15-02-2011, 23:04
Verwijderd
oh :"(
Oud 15-02-2011, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Want je proeft ook echt in die kroket hoe het beest is geslacht, of het wel richting mekka was en of er een gebed bij gezegd is.
Oud 15-02-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Want je proeft ook echt in die kroket hoe het beest is geslacht, of het wel richting mekka was en of er een gebed bij gezegd is.
Daar gaat het toch helemaal niet om
Oud 15-02-2011, 23:11
Verwijderd
van genitale wratten naar kroketten.
Oud 15-02-2011, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daar gaat het toch helemaal niet om
Waar gaat het dan wel om?
Je kan overal wel een stickertje met 'Halal' op zetten, want je proeft het verschil toch niet.
Oud 15-02-2011, 23:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Genitale kroketten.
Oud 15-02-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Je kan overal wel een stickertje met 'Halal' op zetten, want je proeft het verschil toch niet.
Het ging er om dat Verhagen een randdebiel is die niet weet waar hij het over heeft.

En ja, dat zou kunnen, natuurlijk proef je niet of het beest Halal geslacht is, maar ik denk dat Moslims dat ook niet voor een eventuele smaakverbetering doen
Oud 15-02-2011, 23:17
Ymir
Ymir is offline
Rust reinheid en retardatie
Oud 15-02-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
van genitale wratten naar kroketten.
Halalkroketten wel te verstaan!
Oud 15-02-2011, 23:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nouja, er zijn enkele richtlijnen gericht op dierenwelzijn (alhoewel, onverdoofd slachten? naja, als het snel gebeurt in één haal, is het volgens mij pijnloos) maar verder is het idd dikke onzin. Maar het gaat erom dat Verhagen zoiets doms zegt.
Oud 15-02-2011, 23:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, dat snap ik ook wel. Maar waarom word er gedaan of mijn opmerking zo raar was, ofzo. Verhagen is toch juist stom omdat er helemaal geen verschil zit tussen gewoon vlees en halal vlees. Vlees is vlees. Dus gaat 't daar toch wel om?
Oud 15-02-2011, 23:31
Uice
Uice is offline
Citaat:

Wat een mongool.

Sowieso, politici die zeggen dat ze graag 'een kroketje' eten.

In welke context zei hij dit?
Oud 15-02-2011, 23:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vraag me af hoe men zou reageren als ik aan moslims halalkroketten zou verkopen die achteraf blijken vol zitten met varkensvlees
Oud 15-02-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat snap ik ook wel. Maar waarom word er gedaan of mijn opmerking zo raar was, ofzo. Verhagen is toch juist stom omdat er helemaal geen verschil zit tussen gewoon vlees en halal vlees. Vlees is vlees. Dus gaat 't daar toch wel om?
Uiteraard zit er verschil tussen dat vlees, dat wij dat verschil als niet boeiend bestempelen is heel wat anders, daarbij dat Verhagen blijkbaar nog nooit in de supermarkt naar het halal vlees schap heeft gekeken en niet weet dat er ook Halal kroketten bestaan maakt het nogal een domme opmerking.
Oud 15-02-2011, 23:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat een mongool.

Sowieso, politici die zeggen dat ze graag 'een kroketje' eten.

In welke context zei hij dit?
De volledige zin was: "kijk, ik eet ook liever een kroketje dan halal vlees, maar daarom zet ik het nog niet in mijn verkiezingsprogramma."

Ik weet niet waar dat op sloeg, want hij bevond zich in een weiland ergens.
Oud 15-02-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af hoe men zou reageren als ik aan moslims halalkroketten zou verkopen die achteraf blijken vol zitten met varkensvlees
Ik zou je een debiel vinden met 0,0 respect voor andere mensen hun geloofsovertuigingen
Oud 15-02-2011, 23:37
Verwijderd
weer al een nieuw topic. Jeetje wat bloedt het toch dood hier.
Oud 15-02-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zou je een debiel vinden met 0,0 respect voor andere mensen hun geloofsovertuigingen
dat, maar iets genuanceerder.
Oud 15-02-2011, 23:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach, net als cummen in een kroket en die weer terugstoppen in het hokje bij de Febo is het dikke lolz.
Oud 15-02-2011, 23:41
Verwijderd
Ik geloof dat ik veel gemist heb vanavond, n.a.v. het topic op Beleidszaken?
Oud 15-02-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
weer al een nieuw topic. Jeetje wat bloedt het toch dood hier.
<3
Oud 15-02-2011, 23:44
Martiño
Martiño is offline
Wanneer vindt het hitlernaryen eigenlijk plaats?
Oud 15-02-2011, 23:47
Verwijderd
na de 28ste, is dat oke? want ik moet tussen de 24ste en de 28ste mijn afstudeervoorstellen pitchen en voor die data moet ik ze een beetje voorbereiden.
Oud 15-02-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ach, net als cummen in een kroket en die weer terugstoppen in het hokje bij de Febo is het dikke lolz.
Ook dat vind ik een kansloze actie voor een stel puberale debielen
Oud 15-02-2011, 23:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat politiek correct! Maar daar doel ik niet op. Meer op het idee dat als je niets zou zeggen, dat er dan geen haan naar zou kraaien.
Oud 15-02-2011, 23:51
Verwijderd
ja als ik stiekem babytjes doodmaak maar het stiekem genoeg doe kraait er ook geen haan naar
Oud 15-02-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
ja als ik stiekem babytjes doodmaak maar het stiekem genoeg doe kraait er ook geen haan naar
Dit, maar dan iets genuanceerder...
Verwijderd
Henry Mancini - de Pink Panther soundtrack is zo vet om te luisteren
Verwijderd
Citaat:
Wat politiek correct! Maar daar doel ik niet op. Meer op het idee dat als je niets zou zeggen, dat er dan geen haan naar zou kraaien.
Was daar niet een keer iets over? Of het varkensvlees was, weet ik niet, maar halal was het iig niet. En daar werd op gereageerd met dat het niet zondig is als je het niet weet, dus zo'n ramp was het niet. Maar of de verspreider van dat vlees ook zo makkelijk werd vrijgesproken van zonden; geeeen idee meer!
Oud 15-02-2011, 23:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar daar worden arme baby'tjes geslacht, dus dat is iets weerzinwekkender, imho. Maar het principe is hetzelfde ja.
Een maand geleden kraaide er ook nog geen haan naar Mubarak, moet je kijken waar we nu zijn. Dat idee is toch fascinerend?
Oud 15-02-2011, 23:57
Verwijderd
Spuit elf hoor, maar ik was er niet vanavond...
Over die kliekjes, ik vind dat hier persoonlijk heel erg meevallen. Er zijn wel kliekjes, en ik weet dat ik zelf onderdeel ben van een grote en aanwezige kliek, maar iedere nieuwkomer wordt in mijn ogen gewoon leuk ontvangen. Terwijl, toen ik een keer in het hoi-topic postte, er ene Yne ofzo kwam zeuren 'wat al die onbekende mensen ineens kwamen doen' en daarna zei 'Nou, ik ga maar weer ', lichtelijk geïrriteerd dus. Dat iedereen welkom is in dat topic lijkt me dus niet helemaal waar
Oud 15-02-2011, 23:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Over die kliekjes, ik vind dat hier persoonlijk heel erg meevallen. Er zijn wel kliekjes, en ik weet dat ik zelf onderdeel ben van een grote en aanwezige kliek, maar iedere nieuwkomer wordt in mijn ogen gewoon leuk ontvangen. Terwijl, toen ik een keer in het hoi-topic postte, er ene Yne ofzo kwam zeuren 'wat al die onbekende mensen ineens kwamen doen' en daarna zei 'Nou, ik ga maar weer ', lichtelijk geïrriteerd dus. Dat iedereen welkom is in dat topic lijkt me dus niet helemaal waar
Ik ga dat ook eens proberen. Eens kijken hoe men reageert.
Oud 16-02-2011, 00:00
Verwijderd
Succes!
Oud 16-02-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Het is geen topics vergelijken hè Het gaat over DK als geheel en volgens mij is er ook al gezegd dat die ''groepen'' een logisch gevolg zijn van de langzame leegloop. Dat is het belangrijkste punt dat je moet keren dan is er voor iedereen wat meer.

En hoe ik denk dat dat het beste zou kunnen staat in dat topic.
Oud 16-02-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Het is geen topics vergelijken hè Het gaat over DK als geheel en volgens mij is er ook al gezegd dat die ''groepen'' een logisch gevolg zijn van de langzame leegloop. Dat is het belangrijkste punt dat je moet keren dan is er voor iedereen wat meer.

En hoe ik denk dat dat het beste zou kunnen staat in dat topic.
Ehm, daar ging het wel even over in het vorige topic en daar reageerde ik even op

En wat jij er verder van vindt heb ik allang gelezen hoor En ik vind zeker dat je een punt hebt, maar daar had ik het nu gewoon totaal niet over
Oud 16-02-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ehm, daar ging het wel even over in het vorige topic en daar reageerde ik even op

En wat jij er verder van vindt heb ik allang gelezen hoor En ik vind zeker dat je een punt hebt, maar daar had ik het nu gewoon totaal niet over
Ik dacht dat je het over het topic @ Beleidszaken had
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten