Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() + Grote beesten; dat is vrij simpel: Technisch erg lastig.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(alhoewel dit weer heel erg scripted is)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, het hoeft van mij dus niet per se zo groot en interactief, op de achtergrond is ook prima. En het hoeft ook niet in 3D, 2D is ook goed. Je hebt best veel experimentele browsergames die met dat concept spelen, dan kunnen grotere producties dat ook. Maar goed, dat gebeurt nu dus ook, fijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh jah, het concept ansich is natuurlijk wat anders. Doet me denken aan zo'n holy computer-phyics grail; dat je van micro tot macroniveau interactie kan hebben met varia objecten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over paupertokkies gesproken, op het Vivaforum was een meisje (21) die al 3 weken overtijd was. Ze gebruikte 'van die Durexflesjes', 'omdat mijn vriend een hekel heeft aan condooms'. Ehm. Die flesjes dat is dus alleen glijmiddel, en volgens mij nog niet eens zaaddodend.
WTF hoe dom kunnen mensen zijn?? Zoiets kopen, en dan niet eens lezen wat erop staat. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De 25e is weer 90's now, ging daar nog iemand naar toe?
|
|