Advertentie | |
|
![]() |
|
Meest gewelddadige personage in mijn leven? Ehm... Ikzelf denk ik... ![]() Wat vind je de leukste vraag in dit topic (en beantwoord 'm ook)?
|
Verwijderd
|
The Big Bang Theory (Seizoen 4
![]() Wat is het laatste wat je hebt gemaakt dat zo mooi is dat je je nu afvraagt hoe je dat in hemelsnaam hebt kunnen maken? |
![]() |
|
Jean Luc Peadro XII heeft het volk laten weten af te treden. Het volk was niet blij met de fransman, zo doordrekt met blauw bloed, omdat een ware man van adel met een hogere positie geboren en getogen moest zijn in Zweden. Traditie, traditie, traditie.
Heb jij donderse mooie billetjes? |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een tante en die is net gescheiden en doet de raarste dingen en zit vol zelfmedelijden.
ik heb overigens ook een psychisch gestoorde neef die ons vaak belt om zijn levensverhaal te vertellen, het is overigens wel een genie, maar ik ken hem niet dus mijn tante is me ergste familielid die ik ken. als je 1 euro had, wat kocht je dan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn rapport. Ik heb niet erg veel gewerkt aan een gezamelijke opdracht voor Nederlands, en de leidster vindt dat ik dan maar een driedubbele tellende 1 verdien.
![]() Wat voor agenda heb jij? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de Hema
![]() Stel je wrijft over een lamp en er komt een geest uit. Je mag een wens doen. Je kan wensen dat je oneindig kan wensen of je kan de wens gebruiken voor iets anders maar niet om meer wensen te krijgen. Als je voor het oneindige kiest heb je 40% kans dat hij uitkomt maar als hij niet uitkomt heb je helemaal niks. Wat zou jij kiezen? Voor het oneindigen of voor de wens die je niet mag gebruiken om nog meer wensen te maken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 |