Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ze mogen hem het hele seizoen schorsen van mij, idioot gedrag! Enkel vind ik wel dat hij nog steeds NL'er moet worden omdat het gewoon een gigantisch goede verdediger is met af en toe een steekje los. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh mensen, dit wil ik nog even met jullie delen:
![]() Kijk dan hoe tof, helemaal van papier gemaakt! http://abduzeedo.com/astonishing-pap...ulia-brodskaya
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik kan beter koken dan jullie dus dat "zelf ook wel pakken" gaat niet op, puh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat terwijl ik net weer begonnen ben aan seizoen 1 van House (voor de 3e keer ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hij: 'dat was twee weken geleden' ik: 'oh. ja ik heb geen tv he' hij: 'we hebben een tv op zolder, wil je die hebben?' ik: 'oh oké' dus ik heb binnenkort een tv! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je daar niet eerder naar zoekt, pff ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat weet ik natuurlijk niet maar *denkt even na* ik moet de eerste nog tegenkomen die niet zei "oh nou dát had ik niet verwacht" ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ik zie dat echt nog het meest voor me. Dat ze er even tussen uitknijpt, jij met grote angstige ogen aan het gadeslaan bent wat ik met die kast ga doen en dat Masha dan roept "joehoe Dobie, ik heb per ongeluk je presse-papier scheef gelegd" |
Advertentie |
|
![]() |
|
|