Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja ik weet dat jij dat bedrag hebt bedacht. Maar toch, maar toch, maar toch. Ik betrek het te veel op de werkelijkheid geloof ik. Ik zat me net te bedenken, goh zou ik voor honderdduizend euro leuke seks doen? En toen dacht ik, wtf, natuurlijk niet, als m'n vent zó slecht is dat 'm niks te leren valt zoek ik wel een ander ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja die muziek bij die stuiterballen is goede werkmuziek. Vandaag in de klas probeerde we de geluidsbanden van een cycloon, dinosaurusgeluidsbanden (
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het verbaast me wel dat je dat zo veel vindt, het is minder dan je voor een huis betaalt. Goede seks + wonen in een klein appartementje, of saaie seks en wonen in een groot huis? Dan kiest iedereen toch voor dat eerste? Maar misschien ben ik wel degene die 't niet snapt. Je had laatst bij Wat Vindt Nederland (ofzo) ook de vraag wat je zou doen als je moest kiezen: een jaar zonder seks of een jaar zonder mobiele telefoon. Toen koos de meerderheid van de vrouwen voor dat laatste. Wtf. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk dat ik dan net te weinig van (dure ![]() |
![]() |
||
Zeg, volgens mij gaan men daar gewoon er op vooruit qua communicatiemiddelen/bereikbaarheid ;o
Citaat:
|
hey Schrödinger, dit kan jij ook wel waarderen; een nieuwe track. http://www.metalblade.com/primordial/
|
Verwijderd
|
Aargh, ik moet zaterdagavond in een stukje spelen van een vriendin, met m'n zusje. Maar ik moet ook werken. Die twee dingen zijn in mijn hoofd/agenda/planning totaal langs elkaar heen gegaan en nu reageert maar niemand op mijn smeekmailtjes om m'n dienst over te nemen. En ik heb dus stress
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Halve dienst kan ik misschien wel voorstellen ja, als ik op m'n knieën moet om asje-asje-asjeblief vrij te krijgen. Het stomme is dat ik me ook niet kan ziekmelden, want m'n bazin heeft die mailtjes ook ontvangen ![]() |
![]() |
|
Ik vind Matthijs weer zo knullig bezig
![]() Gesprek met Johan Cruyff over de Cruyff Foundation, om kinderen aan het sporten te helpen, en dan zijn er een paar gehandicapte kinderen te gast als ambassadeurs van de stichting. Heel interessant. Maar dan stelt Matthijs vragen als: "Wat vind je van Johan Cruyff?", "Was het een leuk gesprek?" en "Beschrijf je eerste ontmoeting met Johan eens?". En omdat Matthijs voetbalgek is, gaat het gesprek nu alleen nog maar over voetbal. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat heb ik normaal nooit dus nu ga ik ze telkens in mijn hoofd af en dan denk ik 'ik heb bagels, ik heb soep, ik heb pap, ik heb chips, ik heb doritos, ik heb borrelnootjes, ik heb kletskoppen. Ik heb al die dingen en ik zou ze allemaal op kunnen eten. Maar ik heb geen honger. Dus ik pak ze niet.'
paar minuten later 'ik heb trek! Wat heb ik allemaal in huis!' |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|