Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2011, 18:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, dat weet ik ook wel, maar ik zou best 100k overhebben voor alleen het aanvinken van die optie Als hij per default uitstond dan, he.

Ze kunnen best zonder, het wordt alleen veel leuker mét. En ik ben hier de enige die het over honderdduizend euro heeft, he, dat getal heeft verder geen binding met de werkelijkheid. Al zal er vast wel ergens een rijke fetisjist of parafiel () zijn geweest die een seksruimte heeft laten bouwen/inrichten die zoveel heeft gekost.
Zoals Darling Nikki.
Advertentie
Oud 14-03-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat weet ik ook wel, maar ik zou best 100k overhebben voor alleen het aanvinken van die optie Als hij per default uitstond dan, he.

Ze kunnen best zonder, het wordt alleen veel leuker mét. En ik ben hier de enige die het over honderdduizend euro heeft, he, dat getal heeft verder geen binding met de werkelijkheid. Al zal er vast wel ergens een rijke fetisjist of parafiel () zijn geweest die een seksruimte heeft laten bouwen/inrichten die zoveel heeft gekost.
Ja maar het moet wel VERDOMD veel leuker zijn voor honderduizend euro

En ja ik weet dat jij dat bedrag hebt bedacht. Maar toch, maar toch, maar toch.

Ik betrek het te veel op de werkelijkheid geloof ik. Ik zat me net te bedenken, goh zou ik voor honderdduizend euro leuke seks doen? En toen dacht ik, wtf, natuurlijk niet, als m'n vent zó slecht is dat 'm niks te leren valt zoek ik wel een ander Maar dat is natuurlijk niet het punt.
Oud 14-03-2011, 18:38
Verwijderd
Ik kijk de stuiterballen al voor de 4e keer nu
Oud 14-03-2011, 18:42
Verwijderd
ja die muziek bij die stuiterballen is goede werkmuziek. Vandaag in de klas probeerde we de geluidsbanden van een cycloon, dinosaurusgeluidsbanden () , zingende walvissen, regen en junglebanden. Maar eigenlijk werkt een liedje gewoon miljoen keer herhalen gewoon het beste.
Oud 14-03-2011, 18:44
Verwijderd
http://www.dinosaursounds.com/
Oud 14-03-2011, 18:45
Verwijderd
altijd fijn om stiekem op de server van AV en animatie in te loggen om de geluidsbanden te luisteren
Oud 14-03-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
ja die muziek bij die stuiterballen is goede werkmuziek. Vandaag in de klas probeerde we de geluidsbanden van een cycloon, dinosaurusgeluidsbanden () , zingende walvissen, regen en junglebanden. Maar eigenlijk werkt een liedje gewoon miljoen keer herhalen gewoon het beste.
Is het geluid van een grote waterval niet een idee?
Oud 14-03-2011, 18:49
Verwijderd
Of van een rustig kabbelend beekje.
Oud 14-03-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader had eerst van iemand op zijn werk een cd gekregen met alleen maar watergeluiden. Er waren 'zeegeluiden', 'regen', 'beek' 'waterval', 'vallende druppels' en 'kraan'.
Oud 14-03-2011, 18:50
Verwijderd
probeerden*
Oud 14-03-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ja maar het moet wel VERDOMD veel leuker zijn voor honderduizend euro

En ja ik weet dat jij dat bedrag hebt bedacht. Maar toch, maar toch, maar toch.

Ik betrek het te veel op de werkelijkheid geloof ik. Ik zat me net te bedenken, goh zou ik voor honderdduizend euro leuke seks doen? En toen dacht ik, wtf, natuurlijk niet, als m'n vent zó slecht is dat 'm niks te leren valt zoek ik wel een ander Maar dat is natuurlijk niet het punt.
Als je het zo graag op de werkelijkheid wil betrekken dan is het moar like kiezen tussen je penis/clitoris laten amputeren of 100.000 dokken.

Het verbaast me wel dat je dat zo veel vindt, het is minder dan je voor een huis betaalt. Goede seks + wonen in een klein appartementje, of saaie seks en wonen in een groot huis? Dan kiest iedereen toch voor dat eerste? Maar misschien ben ik wel degene die 't niet snapt. Je had laatst bij Wat Vindt Nederland (ofzo) ook de vraag wat je zou doen als je moest kiezen: een jaar zonder seks of een jaar zonder mobiele telefoon. Toen koos de meerderheid van de vrouwen voor dat laatste. Wtf.
Oud 14-03-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Of van een rustig kabbelend beekje.
Citaat:
http://www.rainymood.com/
Oud 14-03-2011, 18:57
Verwijderd
Hoe vaak hebben jullie in jullie leven ongeveer het woord 'booswicht' tegengekomen buiten de Donald Duck? /oprechte vraag
Oud 14-03-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Als je het zo graag op de werkelijkheid wil betrekken dan is het moar like kiezen tussen je penis/clitoris laten amputeren of 100.000 dokken.

Het verbaast me wel dat je dat zo veel vindt, het is minder dan je voor een huis betaalt. Goede seks + wonen in een klein appartementje, of saaie seks en wonen in een groot huis? Dan kiest iedereen toch voor dat eerste? Maar misschien ben ik wel degene die 't niet snapt. Je had laatst bij Wat Vindt Nederland (ofzo) ook de vraag wat je zou doen als je moest kiezen: een jaar zonder seks of een jaar zonder mobiele telefoon. Toen koos de meerderheid van de vrouwen voor dat laatste. Wtf.
Ja, ik snap wel dat het een soort keuze is als penis/clitoris behouden voor 100.000 euro. Maar ik vind het niet realistisch dat ik ooit voor die keuze kom te staan + dat ik me gewoonweg niet kan voorstellen dat je zulke dure meuk nodig hebt om aan je trekken te komen. Maar afgezien daarvan snap ik wel dat als je anders geen boeiende seks hebt (vergelijkbaar met geen clitoris hebben) je er 100000 euro voor wilt neerleggen. Maar ik snap dus niet dat dat nodig is, zeg maar.

Maar ik denk dat ik dan net te weinig van (dure ) fetisjen begrijp.
Oud 14-03-2011, 18:58
Carn
Carn is offline
Zeg, volgens mij gaan men daar gewoon er op vooruit qua communicatiemiddelen/bereikbaarheid ;o

Citaat:
Thus far, Canon, Panasonic, and Sony have each pledged Ľ300 million ($3.67 million) in donations. Sony is also matching employee contributions as will Mitsubishi who's donating a whopping Ľ500 million ($6.1 million) in aid. On the equipment side, Sony is donating some 30,000 radios to relief efforts while Panasonic is providing 10,000 radios, 10,000 flashlights, and 500,000 batteries. NEC, Kyocera, and Epson are each donating Ľ100 million in funds, computers, and telecoms and IT equipment.
Oud 14-03-2011, 18:59
Verwijderd
Huhu ik ben een kazet op seksattributengebied
Oud 14-03-2011, 19:00
Carn
Carn is offline
hey Schrödinger, dit kan jij ook wel waarderen; een nieuwe track. http://www.metalblade.com/primordial/
Oud 14-03-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-03-2011, 19:02
Verwijderd
Aargh, ik moet zaterdagavond in een stukje spelen van een vriendin, met m'n zusje. Maar ik moet ook werken. Die twee dingen zijn in mijn hoofd/agenda/planning totaal langs elkaar heen gegaan en nu reageert maar niemand op mijn smeekmailtjes om m'n dienst over te nemen. En ik heb dus stress
Oud 14-03-2011, 19:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoe vaak hebben jullie in jullie leven ongeveer het woord 'booswicht' tegengekomen buiten de Donald Duck? /oprechte vraag
De Donald Duck was toen ik zes was al ver beneden mijn niveau.
Oud 14-03-2011, 19:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dus je weet er erg veel van af?
Oud 14-03-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Dus je weet er erg veel van af?
Ik doe aan de euroshopper varianten
Oud 14-03-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
De Donald Duck was toen ik zes was al ver beneden mijn niveau.
Dan heb je hem niet begrepen!
Oud 14-03-2011, 19:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Aargh, ik moet zaterdagavond in een stukje spelen van een vriendin, met m'n zusje. Maar ik moet ook werken. Die twee dingen zijn in mijn hoofd/agenda/planning totaal langs elkaar heen gegaan en nu reageert maar niemand op mijn smeekmailtjes om m'n dienst over te nemen. En ik heb dus stress
oei! hoe laat is dat? of kan je een halve dienst doen oid?
Oud 14-03-2011, 19:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is nu onderdeel van mijn standaard vocabulaire.
Oud 14-03-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
oei! hoe laat is dat? of kan je een halve dienst doen oid?
Ik moet werken van kwart voor 8 tot half 12. Hoe laat dat stukje spelen precies is, weet ik nog niet. ''s Avonds'.
Halve dienst kan ik misschien wel voorstellen ja, als ik op m'n knieën moet om asje-asje-asjeblief vrij te krijgen. Het stomme is dat ik me ook niet kan ziekmelden, want m'n bazin heeft die mailtjes ook ontvangen
Oud 14-03-2011, 19:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Veel beter dan de A-merk-vibrators.
Oud 14-03-2011, 19:11
Verwijderd
ik heb teveel lekkere dingen in huis !
Oud 14-03-2011, 19:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind Matthijs weer zo knullig bezig

Gesprek met Johan Cruyff over de Cruyff Foundation, om kinderen aan het sporten te helpen, en dan zijn er een paar gehandicapte kinderen te gast als ambassadeurs van de stichting. Heel interessant.
Maar dan stelt Matthijs vragen als: "Wat vind je van Johan Cruyff?", "Was het een leuk gesprek?" en "Beschrijf je eerste ontmoeting met Johan eens?". En omdat Matthijs voetbalgek is, gaat het gesprek nu alleen nog maar over voetbal.
Oud 14-03-2011, 19:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Matthijs van Nieuwkerk.
Oud 14-03-2011, 19:13
Verwijderd
dat heb ik normaal nooit dus nu ga ik ze telkens in mijn hoofd af en dan denk ik 'ik heb bagels, ik heb soep, ik heb pap, ik heb chips, ik heb doritos, ik heb borrelnootjes, ik heb kletskoppen. Ik heb al die dingen en ik zou ze allemaal op kunnen eten. Maar ik heb geen honger. Dus ik pak ze niet.'

paar minuten later

'ik heb trek! Wat heb ik allemaal in huis!'
Oud 14-03-2011, 19:18
Verwijderd
ik denk dat ik overstap naar tumblr! Blogspot maakt de achtergrond altijd zo super korrelig :"(
Oud 14-03-2011, 19:22
Verwijderd
Ik ben morgen in Hilversum.
Oud 14-03-2011, 19:22
Verwijderd
trimm naamzoek, wat zijn de voordelen van tumblr?
Oud 14-03-2011, 19:36
Missy
Missy is offline
SPSS is ook een kakprogramma.
Oud 14-03-2011, 19:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
SPSS is ook een kakprogramma.
wat is er kak aan?
Oud 14-03-2011, 19:47
Carn
Carn is offline
w0000000

zo en nu rennen gezien ik weer eens niet kon matten terwijl ik er wel voor in was
Oud 14-03-2011, 19:57
Missy
Missy is offline
Citaat:
wat is er kak aan?
Het is een blitsend programma voor je onderzoeksresultaten, maar af en toe in het Chinees geschreven. Als beginnend gebruiker kom ik af en toe nog dingen tegen waarbij het niet helemaal lukt.
Oud 14-03-2011, 19:58
freezer
freezer is offline
Alé mensen denken ik ben fake
Verwijderd
Die ene keer dat ik er mee moest werken had ik er geen enkele moeite mee, eerlijk gezegd.
Verwijderd
Citaat:
Alé mensen denken ik ben fake
Waarom zeg je de hele tijd alé?
Oud 14-03-2011, 20:01
Missy
Missy is offline
Citaat:
Die ene keer dat ik er mee moest werken had ik er geen enkele moeite mee, eerlijk gezegd.
Zo moeilijk is het ook niet, maar aangezien ie Engelstalig is, heb ik af en toe moeite met het juiste knopje vinden. Je moet het alleen even leren, dan is het zeer handig. Maar als je het even niet kan vinden, is het kak.
Oud 14-03-2011, 20:02
freezer
freezer is offline
Citaat:
Waarom zeg je de hele tijd alé?
Ach ja ik wou ook een shirt laten maken maar ben daar van af gestapt deze text moest erop:

I love Flamisch language Als het goed geschreven is
EDIT: Flamish
Oud 14-03-2011, 20:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als beginnend gebruiker
Kijk, oorzaak gevonden
Oud 14-03-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Zo moeilijk is het ook niet, maar aangezien ie Engelstalig is, heb ik af en toe moeite met het juiste knopje vinden. Je moet het alleen even leren, dan is het zeer handig. Maar als je het even niet kan vinden, is het kak.
Moeite met Engels?
Oud 14-03-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ach ja ik wou ook een shirt laten maken maar ben daar van af gestapt deze text moest erop:

I love Flamisch language Als het goed geschreven is
EDIT: Flamish
NL: Vlaams
EN: Flemish
FR: flamand
DE: Flämisch
Oud 14-03-2011, 20:07
Missy
Missy is offline
Citaat:
Moeite met Engels?
Mijn Engels is ok. Maar alle Engelse termen voor de specificaties/tabellen en andere hippe berekeningen zitten niet in mijn Engelse vocabulair, nee.
Oud 14-03-2011, 20:08
freezer
freezer is offline
Citaat:
NL: Vlaams
EN: Flemish
FR: flamand
DE: Flämisch
Oke ik had het bijna

Regels voor berichten