Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Oh, dit topic had ik gemist.

Als ik het format van het programma zou volgen, zou ik iets moeten worden als ballerina, of supermodel of iets anders gracieus en supervrouwelijk.
Maar het liefst zou ik iets doen als rugbyen of ijshockyen en de badass biatch uithangen. Niet zo heel erg moeilijk opzich, maar ik word al moe als ik aan trainen dénk.
En als ik heel erg buiten m'n comfort zone iets zou willen doen, dan iets als op een podium staan, want daar schijt ik echt voor in m'n broek. Zingen in een rockband of hele slechte standup doen ofzo. Of drummen, ik wil al heel lang drummen, maar geen plek voor een drumstel hier.
De keren dat ik Made heb gezien, waren het juist heel miepige tutmeisjes die in een sportteam wilden!

Ik zou voor een sport-iets gaan, want daar ben ik slecht in en zou ik graag beter in willen zijn. Basketbal, denk ik, want daar ben ik het allerslechtst in. En dat zou natuurlijk mooie beelden opleveren, ik tussen allemaal superlange basketballspeelsters
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2011, 19:57
Verwijderd
Misschien moet ik dan maar kickbokser worden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 20:31
snoopy
snoopy is offline
Oud 27-07-2011, 21:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De keren dat ik Made heb gezien, waren het juist heel miepige tutmeisjes die in een sportteam wilden!
Of het zijn nerds die iets stoers willen doen, of 'lelijke' mensen die prom queen willen worden ofzo.

Maar er was er ook één met een meisje die heel erg van sport hield en behoorlijk jongsachtig was en die gingen ze dan transformeren tot sjieke dame, maar meteen werd ook heel haar kamer verbouwd, want een echte vrouw kan natuurlijk geen sportposters aan haar muur hebben of trofees in haar kast hebben staan of houden van nerdy dingen zoals stripboeken. Neen, een echte vrouw heeft een saaie kamer vol met kleren en dingen die roze zijn!

Dat vond ik echt stom en zoiets zou ik ook echt niet pikken. Als ik wil leren om iets te doen, betekent dat niet dat MTV het recht heeft om mijn kamer te veranderen en alles wat ik leuk vind weg te gooien.
Oud 28-07-2011, 12:50
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Misschien moet ik dan maar kickbokser worden.

ik wil naast freerunnen nog schoonspringen en kunstrijden toevoegen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 15:10
Geel
Geel is offline
Ik wil sinds gisteren leren synchroon zwemmen!
Oud 28-07-2011, 15:11
Lorelei
Lorelei is offline
Heb je naar eurosport zitten kijken, geel?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 15:16
Geel
Geel is offline
Nee, ik kwam laatst pas achter dat de FINA World Championships bezig zijn Maar ja, ik heb het wel daarvan.
Reageren

Regels voor berichten