Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2011, 22:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weltrusten allemaal. Ik ga verstandig "op tijd" naar bed vandaag go ik.
Oud 06-04-2011, 22:10
Rationeel
Rationeel is offline
Welterusten LP en mooie titel!
Oud 06-04-2011, 22:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Saai is the word #1358

Trusten x
Oud 06-04-2011, 22:12
Rationeel
Rationeel is offline
En natuurlijk klinken hont en hond hetzelfde en want en wand ook. Zo niet, dan doe je bewust je best of is het hooguit een verschil in de ehhh lengte (van de uitspraak) van de slotklank. Of je hebt een splaakgeblek.

Kusjes en welterusten!
Oud 06-04-2011, 22:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Saai is the word #1358

Trusten x

Bird!

Oe mamama
Oud 06-04-2011, 22:25
Verwijderd
moz naamzoek : je hebt wel van die fietshouders waar je achterop de maxi cosi kan bevestigen. Vet handig.
Oud 06-04-2011, 22:29
Verwijderd
hmja dat is ook zo. en ook van die constructies met fietskarren/bakfietsen enzo natuurlijk. maar dat is voor rijke burgermoeders. nah ik ben heel content te voet, met wagen of draagdoek <3
Oud 06-04-2011, 22:31
Verwijderd
heb je de nieuwe DEHIDD aflevering al gezien? hij was weer leuk
Oud 06-04-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
En natuurlijk klinken hont en hond hetzelfde en want en wand ook. Zo niet, dan doe je bewust je best of is het hooguit een verschil in de ehhh lengte (van de uitspraak) van de slotklank. Of je hebt een splaakgeblek.

Kusjes en welterusten!
Ik merk dat ik met "hond" de "n" iets langer en dieper door laat gaan dan bij "hont", de "t" nodigt uit tot een iets kortere, hogere pitch of zo.
Oud 06-04-2011, 22:40
Verwijderd
Wat is het trouwens vervelend weer terwijl het een uur of 6 geleden nog zo fijn was
Oud 06-04-2011, 22:42
Verwijderd
hier is he nog seeds goed?
Oud 06-04-2011, 22:42
Verwijderd
waarom doet die t van mij het soms wel soms nie?
Oud 06-04-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
hier is he nog seeds goed?
Mhh hier is het een beetje vervelend benauwd geworden, het is ook nog vrij warm hier met 15 graden.
Oud 06-04-2011, 23:00
Verwijderd
ik pak wat koffie vannacht en ga heel de nacht door denk ik
Oud 06-04-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
nou gewoon, ik ben gewend om een beetje veel te brainstormen met docenten enzo maar dit zijn twee van die klankborden zonder klanken of zo. Ik word heel nerveus van ze en daardoor stotter ik mezelf elke keer de besprekingen door en ga ik weer met lege handen naar huis. En daardoor heb ik geen zin om te werken en dingen aan te scherpen. En elke week moet ik me weer braaf komen melden. Frustrerend. Ik ben nu bezig met een beeldverhaal over primo levi maar ik probeer me er een beetje los van te trekken omdat ik geen historisch verhaal wil maken, maar gewoon een verhaal gebaseerd op kampervaringen. Maar daar heb ik weer een tekst voor nodig en ik voel me rot als ik die boeken een beetje verknip en verplak, omdat dat zonde is van de tekst. Maar het letter voor letter verstrippen vind ik ook niet interessant. Bleh. Ik heb dus een onderwerp, een stapel schetsen, en geen brug tussen die twee.
Hmmm lastig Kun je dat niet aankaarten bij de docenten? Al zullen ze het misschien wel expres doen, in het kader van 'nu moet je het zelf doen'. Als je hier over een week of wat nog steeds mee zit dan wil ik wel voor klankbord spelen, anders

Kun je de boeken niet gewoon kopiëren, trouwens, als je het zo zonde vindt om ze te verknippen? Of ze desnoods inscannen, eventueel eroverheen tekenen in Photoshop en ze dan afdrukken, dan heb je mooier papier.

Citaat:
gaaf nee ik was het niet! Daarbij had ik jullie zeker weten wel gezien en een hallo laten horen!
Hij had zelfs hetzelfde haar. En dezelfde kledingstijl. Ik wil dat je 'm een keer tegenkomt, hoe raar zou dat zijn
Oud 06-04-2011, 23:19
Verwijderd

Oud 06-04-2011, 23:28
Verwijderd
jippie nog meer nieuwe ulver dingen gevonden
Oud 06-04-2011, 23:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier is nog een ander nummer van een verzamelalbum, heb je die al gehoord?

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Oud 06-04-2011, 23:39
Verwijderd
nou goed dat je grap niet werkte en ik het zei voor ik hem opende, grapjurk
Oud 06-04-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
fffffffffffffuuuuuuuuuuu
Oud 07-04-2011, 00:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0
Fix'd
Oud 07-04-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Fix'd
Krijg toch het leplazarus, ellendeling
Oud 07-04-2011, 00:23
Verwijderd
Hoej wijn
Oud 07-04-2011, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Hoej wijn
Wat een briljant plan! Ik heb nog een fles staan als ik me niet vergis
Oud 07-04-2011, 00:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga aan de koffie en dan Into the Wild kijken. Ben benieuwd of het een leuke film is.
Oud 07-04-2011, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ga aan de koffie en dan Into the Wild kijken. Ben benieuwd of het een leuke film is.
Ik ging me een beetje storen aan Eddie Vedder met z'n...stem.
Oud 07-04-2011, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Wat een briljant plan! Ik heb nog een fles staan als ik me niet vergis
Wijn is op hier, ik kan me nog aan de 43 gaan wagen, maar dat lijkt me een slecht idee.
Oud 07-04-2011, 00:35
Verwijderd
Wat is treuriger dan een trein?
Die vertrekt wanneer het moet,
Die slechts één stem heeft,
Die slechts één weg heeft.
Niets is treuriger dan een trein.

arme trein
Oud 07-04-2011, 00:39
Verwijderd
Morgen krijgt poes Pioen een chip, zodat ze naar buiten kan. Ik wilde ze eigenlijk liever binnenhouden, maar deze weet heel goed dat er achter de deur en het raam nog een wereld is en daar wil ze graag heen.
Schro houden we gewoon binnen, die heeft niet door dat er ook een buiten bestaat. Hij heeft meer interesse in slapen.
Oud 07-04-2011, 00:43
Verwijderd
Ik vroeg Kazet een keer of het hem leuk leek om een trein te zijn en toen zei hij 'treinen hebben geen gevoel'.
Oud 07-04-2011, 00:44
Noedelhap
Noedelhap is offline

Hoi Para, hoe staat het ermee qua werkstudielevenhobby's?
Oud 07-04-2011, 00:47
Verwijderd
Nou, ik ben nu toevallig druk bezig met iets! Het wordt alleen een beetje lelijk, vrees ik, maar er is niet echt tijd om iets anders te doen want de deadline is al over een week. Dus het moet maar zo. Ik PM je wel als 't af is, dan kun je 't zelf zien.
Oud 07-04-2011, 00:49
Verwijderd
En aan leven en hobbies kom ik door die deadline niet toe, trouwens, dus dat is lekker makkelijk. Al ben ik vandaag wel voor 't eerst in m'n leven naar de kapper geweest. En zaterdag ga ik naar Roger Waters, die gaat The Wall voor me spelen. Dat valt op zich wel onder 'leven'.
Oud 07-04-2011, 00:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, ik ben nu toevallig druk bezig met iets! Het wordt alleen een beetje lelijk, vrees ik, maar er is niet echt tijd om iets anders te doen want de deadline is al over een week. Dus het moet maar zo. Ik PM je wel als 't af is, dan kun je 't zelf zien.
Oh tof, ben benieuwd! Wat is het voor iets?

Citaat:
En aan leven en hobbies kom ik door die deadline niet toe, trouwens, dus dat is lekker makkelijk. Al ben ik vandaag wel voor 't eerst in m'n leven naar de kapper geweest. En zaterdag ga ik naar Roger Waters, die gaat The Wall voor me spelen. Dat valt op zich wel onder 'leven'.
Haha, ik ben in mijn leven welgeteld 2 keer naar de kapper geweest, voor de rest kwam de kapper altijd naar ons

En ik kan me nog herinneren dat die reclame van Pink Floyd The Wall in Concert op tv was, dat die tour eraan zat te komen! Gaaf
Oud 07-04-2011, 00:57
Verwijderd
Ik kom er net achter dat ik echt moet gaan naamzoeken op sanne en niet alleen op sann.
Oud 07-04-2011, 00:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kom er net achter dat ik echt moet gaan naamzoeken op sanne en niet alleen op sann.
en .sann en puntsann en puntjesann!
Oud 07-04-2011, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Oh tof, ben benieuwd! Wat is het voor iets?
Een kort filmpje! Maar ik heb gefilmd met een fotocamera, omdat ik handmatig wilde kunnen scherpstellen. Wat gelukt is, met als bonus allemaal ruis waar ik niet vanaf kom en ik vergat de witbalans goed in te stellen, want wat weet ik nou van fotocamera's, dus eeeeh ja. O, en ik heb geen cameraman, dus m'n framing laat ook te wensen achter. Net als de belichting, want m'n bouwlamp is stuk. Maar goed, het moet over een paar dagen maar blijken of het alsnog een beetje leuk wil worden. Er is nog hoop

Citaat:
Haha, ik ben in mijn leven welgeteld 2 keer naar de kapper geweest, voor de rest kwam de kapper altijd naar ons
Luxe, hoor! Ik knipte m'n haar altijd gewoon zelf, of ik liet het m'n moeder doen. Die overigens behoorlijk goed kan knippen, ze heeft ook allemaal speciale scharen enzo. Maar nu wilde ik 'n keer naar een heuse kapper, om te kijken hoe het is. Conclusie: best leuk

Citaat:
En ik kan me nog herinneren dat die reclame van Pink Floyd The Wall in Concert op tv was, dat die tour eraan zat te komen! Gaaf
Ja, ik heb er zin in. Ik heb de reclame verder niet gezien, maar ze doen dus de hele decor-shindig zoals hij tijdens de originele tour gedaan werd
Oud 07-04-2011, 01:13
Verwijderd
Fascinerend, je eigen haar knippen. Ik begrijp daar geen hol van.
Oud 07-04-2011, 01:17
Verwijderd
Citaat:
en .sann en puntsann en puntjesann!
sann pakt ook .sann

puntsann en puntjesann moet wellicht ook ja.
Oud 07-04-2011, 01:19
Verwijderd
Ik naamzoek eigenlijk nooit
Oud 07-04-2011, 01:20
Verwijderd
Oh daar begin ik bijna altijd mijn forumrondje mee
Oud 07-04-2011, 01:23
Pierrot
Pierrot is offline
Eigen haar knippen? We pakken de tondeuse!
Oud 07-04-2011, 01:31
Verwijderd
ik was laatst naar de kapper maar het is nu alweer te lang en ze had het niet leuk geknipt
Oud 07-04-2011, 01:36
Verwijderd
Ik zeg altijd tegen de kapster: "Joh, haal er wat van af en maak er iets enigszins toonbaars van, knock yourself out." Zij hebben er immers verstand van, jatog.
Oud 07-04-2011, 01:44
Verwijderd
toen ik laatst met een plaatje aankwam zei de kapster 'ik ga mijn best doen...om het vrouwelijk te maken...'
Oud 07-04-2011, 01:48
Verwijderd
.. Ouch.

Of viel dat mee?
Oud 07-04-2011, 01:53
Verwijderd
het was haar gelukkig niet gelukt want iedereen vond dat ik op frits van egters leek
Oud 07-04-2011, 01:55
Verwijderd
Citaat:
toen ik laatst met een plaatje aankwam zei de kapster 'ik ga mijn best doen...om het vrouwelijk te maken...'
Oeii.

Citaat:
Fascinerend, je eigen haar knippen. Ik begrijp daar geen hol van.
Het klinkt moeilijker dan het is Alleen de achterkant is lastig, daar strikte ik altijd m'n moeder voor.

Citaat:
Hij had zelfs hetzelfde haar. En dezelfde kledingstijl. Ik wil dat je 'm een keer tegenkomt, hoe raar zou dat zijn
Hier bedoel ik overigens ook dingen als 'oh, jammer dat jij 't niet was' mee enzo.
Oud 07-04-2011, 01:56
Verwijderd
wacht, ik kwam laatst een jongen tegen op facebook met mijn kapsel en precies hetzelfde overhemd als ik nu aan heb. Even zoeken
Oud 07-04-2011, 01:58
Verwijderd
Citaat:
wacht, ik kwam laatst een jongen tegen op facebook met mijn kapsel en precies hetzelfde overhemd als ik nu aan heb. Even zoeken
Spoiler

huhuhuh zelfde overhemd zelfde kapsel. Alleen lijkt hij op ashton kutcher
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten