Citaat:
Oh tof, ben benieuwd! Wat is het voor iets?
|
Een kort filmpje! Maar ik heb gefilmd met een fotocamera, omdat ik handmatig wilde kunnen scherpstellen. Wat gelukt is, met als bonus allemaal ruis waar ik niet vanaf kom en ik vergat de witbalans goed in te stellen, want wat weet ik nou van fotocamera's, dus eeeeh ja. O, en ik heb geen cameraman, dus m'n framing laat ook te wensen achter. Net als de belichting, want m'n bouwlamp is stuk. Maar goed, het moet over een paar dagen maar blijken of het alsnog een beetje leuk wil worden. Er is nog hoop
Citaat:
Haha, ik ben in mijn leven welgeteld 2 keer naar de kapper geweest, voor de rest kwam de kapper altijd naar ons
|
Luxe, hoor!

Ik knipte m'n haar altijd gewoon zelf, of ik liet het m'n moeder doen. Die overigens behoorlijk goed kan knippen, ze heeft ook allemaal speciale scharen enzo. Maar nu wilde ik 'n keer naar een heuse kapper, om te kijken hoe het is. Conclusie: best leuk
Citaat:
En ik kan me nog herinneren dat die reclame van Pink Floyd The Wall in Concert op tv was, dat die tour eraan zat te komen! Gaaf
|
Ja, ik heb er zin in. Ik heb de reclame verder niet gezien, maar ze doen dus de hele decor-
shindig zoals hij tijdens de originele tour gedaan werd