Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat een mazzel met het weer! Geen spatje regen gevallen tijdens onze excursie naar Fort Rijnauwen, terwijl slecht weer voorspeld was. Zelfs de zon kwam erbij
![]()
|
Verwijderd
|
Weer een post van mij over Dasty.
Deze keer de vlekkenspray. Ondanks dat het van Dasty was keek ik er een beetje sceptisch naar, want shout!, vanisch en biotex konden mij in het verleden niet van vetvlekken afhelpen. maar Dasty vlekkenspray dus wel. Ik had een shirt waar al maanden een grote vetvlek opzat, kon dat shirt alleen ergens onder dragen. Het is gewoon weg nu! Wat een topspul. Weer zo'n voorbeeld dat Dasty doet wat andere merken beloven! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dasty fanhyve, omg
![]() Ik zie dat er volgende week 2,5 liter flessen verkocht gaan worden ![]() ![]() http://dasty.hyves.nl/ |
![]() |
|
![]() OT: wauhauw heb van 9.30-17.30 in de UB gezeten, na de lunch zo'n 5/6 bladzijden geschreven en nu dus bijna halverwege m'n 2e hoofdstuk. Dat schiet lekker op ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dit filmpje.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zit een nieuwe winkel in Den Bosch en die is leuukk. <3 Nu heb ik een nieuw jurkje en nieuwe schoenen voor vijfendertig euro samen.
![]() Maar het belangrijkste - ahhhhhw, wat heb ik lieve vrienden. <333 |
![]() |
|
Net terug van Nacht van Kunst en Wetenschap, leuk leuk! Toch maar op bed, want moet morgen toch echt weer an die arbeit.
edit: oja, de dansen van Isabelle waren echt top! ![]()
Laatst gewijzigd op 04-06-2011 om 23:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759 Verwijderd | 500 | 21-12-2012 17:46 | |
De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 09:55 |