Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat was een beetje mijn punt. |
![]() |
|
Nou, sorry. Ik wilde hier nog een reactie plaatsen over wat ik heb meegemaakt. Ik heb ook zo'n crush gehad maar niet zo'n erge. Maar je doet een beetje te hyperactief. We weten nu wel dat je hem superknap vindt en dat je aan niemand anders kan denken. Maar komop meis, je bent 13 je gevoelens beginnen te komen. Je begint nu echt te leven en ziet hoe dingen in mekaar zitten. Over dat je erg gevoelig bent, ik heb dat ook. Je bent een gevoelsmens maar het is geen ziekte ofzo. Denk dus ook niet dat je iets ergs/speciaals hebt.
Heb je je eigenlijk wel eens afgevraagd waarom je zo doet? Ben je écht verliefd op hem? Ik denk van niet, hij is gewoon een filmfiguur en in een film wordt alles perfect afgebeeld. Hij bestaat niet eens. Je hebt hem nooit in het echt gezien en je weet niet hoe hij is. Nou ik kan hier ook wel op door blijven gaan. Wat ik dus wilde zeggen is, dit is een periode. Zulke personen zijn op dat moment heel knap en interessant, maar je moet weten dat je nooit in aanraking komt met zo iemand. Ik zou gewoon doorgaan met hem knap vinden maar laat het niet je leven leiden. Je leven begint nu pas. Ik zal vooral ook geen brief sturen want ik denk niet dat dat veel nut heeft. Dit is gewoon mijn mening, kijk maar wat je ermee doet. ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet hoe goed je engels is, maar ik denk dat je deze persoonlijkheid hebt. Ik ook overigens, ik ben wel iets realistischer (niet gemeen bedoeld)
![]() http://www.personalitypage.com/INFP.html
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Strong value systems
Warmly interested in people Service-oriented, usually putting the needs of others above their own Loyal and devoted to people and causes Future-oriented Growth-oriented; always want to be growing in a positive direction Creative and inspirational Flexible and laid-back, unless a ruling principle is violated Sensitive and complex Dislike dealing with details and routine work Original and individualistic - "out of the mainstream" Excellent written communication skills Prefer to work alone, and may have problems working on teams Value deep and authentic relationships Want to be seen and appreciated for who they are Zo een beetje, het komt erop neer dat je heel erg op je gevoelens afgaat, en niet te veel nadenkt over de realiteit (dat je Legolas nooit zal ontmoeten) en dat je je snel kut voelt bij het krijgen van kritiek. Kortom dat je veel acceptatie nodig hebt en alles op gevoel doet. Ook heb je sterke waarden, je had het over dat je dierenleed heel erg vindt en alle foute dingen in de wereld wil verhelpen. Ook dat je mensen heel belangrijk vindt en iedereen wilt helpen, je haat confrontaties en dat is hier op het forum ook te zien. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-05-2011 om 19:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmm..
Dus jullie willen zeggen dat ik niet meteen moet gaan doen van " Ik ben een INFP dus ik ben anders en ik plak een ander etiketje op mezelf." Want dat ik niet perse een INFP hoef te zijn, maar dat dat heel goed zou kunnen. En ik moet me ook zeker niet anders gaan gedragen of voelen, nu ik misschien, waarschijnlijk, een INFP ben. Bedoelen jullie dat? Of begrijp ik het verkeerd? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
weet je wat? Ik denk dat als ik echt mijn best doe, dat ik hem dan best zou kunnen vergeten. Dat ik van hem af kan komen..
Maar eigenlijk...wil ik dat helemaal niet. Klinkt natuurlijk raar en ondankbaar, omdat jullie mij zo goed hebben geholpen om hem te vergeten. Maar ik ben zo bang dat ik hem ga missen. Ik word er echt treurig van als ik hem niet meer kan zien. Ik wil hem niet vergeten, ik wil van hem blijven houden! Ook al doe ik mezelf daar pijn mee. Sukkelige ik, dan heb ik er alles aan gedaan om hem te kunnen vergeten, en dan wil ik het opeens niet meer! Ik ben er niet sterk genoeg voor om hem te laten gaan. |
![]() |
|
![]() |
Misschien een rare vergelijking, maar voor mij is Legolas als drugs. Als ik me verdrietig voel, dan kijk ik een filmpje van 'm en kan ik mijn tranen laten stromen. Hij troost me dan, ook al zegt hij natuurlijk niks tegen me. Even voel ik me dan heel happy. Maar even later, als ik hem een tijdje niet heb gezien, dan krijg ik een heel naar gevoel, en moet ik weer naar hem kijken. Een soort Legolasverslaving kun je zeggen.
Ik wil hem daarom niet vergeten, omdat ik niet zonder hem kan! Ik moet hem natuurlijk wel vergeten, dat is het beste voor me. Maar het gaat nog moeilijk worden, om van Legolas af te kicken. Ik ga alles op alles zetten om hem te vergeten, want ik zeg wel tegen mezelf dat hij me gelukkig maakt, maar eigenlijk doet hij juist het tegenovergestelde. Ik word er doodongelukkig van. |
![]() |
|
Toen ik 12 was had ik hetzelfde met de backstreet boys. Mijn hele kamer hing vol posters, ik besteedde mijn zakgeld aan tijdschriften, backstree tboys stickers, sleutelhangers, videobanden, t-shirts, etc. Naast dat ik hun cds had, had ik ook nog losse singletjes en in het geheim fantaseerde ik erover dat ik een meet and greet zou winnen.
Ik denk dat je echt niet het enige meisje bent dat zoiets meemaakt, wat voor persoonlijkheid je ook hebt. Mensen om je heen vinden het misschien raar, maar er zijn genoeg anderen die ergens heel hard fan van zijn. Zolang de rest van je leven er niet onder lijdt, zou ik zeggen dat je er gewoon van moet genieten. Misschien ebt het na een tijdje vanzelf weg. Bij mij is dat wel zo gegaan. Ze waren een tijdje minder in het nieuws en ik begon langzaam andere muziek te ontdekken die ik ook leuk vond. toen ze een nieuwe single uitbrachten realiseerde ik me opeens dat het eigenlijk helemaal niet zo speciaal was, de magie was er voor mij van af. Misschien heb je dat niet en blijf je voor de rest van je leven fan. Dan ben je als volwassene gewoon iemand met een excentrieke hobby, dat geeft ook niet. Verder snap ik niet waarom we het nu al zo'n 140 posts over legolas hebben....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #29 Spelleider | 443 | 26-02-2007 11:38 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan me helpen aan een fantasy verhaal? MarMaar | 4 | 04-06-2003 07:36 | |
Films, TV & Radio |
Teleurstellingen Lord of the Rings I en II Gatara | 207 | 24-02-2003 17:36 | |
ARTistiek |
Legolasje Arwyn | 15 | 01-07-2002 09:28 |