Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2011, 09:34
Qimm
Qimm is offline
mwoah, als ze echt een troll was zou ze dan niet het hele forum onderspammen met legolas ipv maar 1 topic aanmaken?
Oud 01-05-2011, 10:18
L.E.
L.E. is offline
ik vind het echt heel naar als jullie denken dat ik een troll ben.
Hoe kan ik bewijzen dat ik dat niet ben? geloof me, ik ben geen troll.
ik zweer het, op alles waar ik van hou. Ik ben geen troll!!!

ok, wijziging laatste regel: Ik zweer het, ik ben geen troll. Da's beter, toch DmCraanen?

Laatst gewijzigd op 01-05-2011 om 14:57.
Oud 01-05-2011, 10:33
DmCraanen
DmCraanen is offline
ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat je alles zo over de top typt. zoals dit:

Citaat:
ik zweer het, op alles waar ik van hou.
...
Oud 01-05-2011, 11:25
Qimm
Qimm is offline
precies, het typgedrag is het gene waardoor er een troll-vibe ontstaat.
Oud 01-05-2011, 12:01
Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
Ik blijf nog steeds bij mijn 'Forever Alone'
Als je verliefd wordt op iets onbereikbaars en er zó belachelijk mee omgaat, dan is er geen hoop meer..
Oud 01-05-2011, 14:48
L.E.
L.E. is offline
o. sorry. ik zal voortaan wat beter letten op hoe ik typ.

Maar @sunshine, vind je echt dat ik belachelijk om ga met mijn gevoel?
Misschien heb je wel gelijk, weet je. Misschien ligt het gewoon aan mij en maak ik alles veel erger dan het is. Dat kan heel goed, maar ik weet gewoon niet hoe ik het kan veranderen en er mee om moet gaan.
beetje raar, laatst zei ik nog dat ik nu wist hoe ik met mijn stomme irritante gevoelentjes om moet gaan, en nu weer niet.
ik voel me net een geklutst ei, helemaal in de war.

jeetje, wat ben ik een sukkel zeg.

Laatst gewijzigd op 01-05-2011 om 14:55.
Oud 01-05-2011, 15:25
L.E.
L.E. is offline
maar btw,
hoe neem je een citaat op in je reactie?
Oud 01-05-2011, 16:08
DmCraanen
DmCraanen is offline
copy + paste en dan datgene selecteren en op de quote knop rechts bovenaan drukken..

En ik weet niet of je altijd zo typt maar to be fair is het een heel onnatuurlijke manier om te typen op een forum, dus vandaar.
Oud 01-05-2011, 16:13
Em.
Em. is offline
Je kunt natuurlijk ook gewoon klikken op 'quote' (groen knopje onderaan een bericht) voor één citaat, of het knopje ernaast met een +je erop als je meerdere berichten wilt citeren.
Oud 01-05-2011, 16:42
L.E.
L.E. is offline
Ok, thanks DmCraanen en Em.!!!!!
o, en @ DmCraanen;
ik heb al mijn reacties teruggekeken en ik snap wel dat jullie mijn typgedrag raar vinden. Ik probeer alleen mijn gevoelens beter te beschrijven, maar blijkbaar komt dat een beetje raar over...sorry! 'k snap dat sommigen mij een troll vonden..
zal er voortaan op letten!
Oud 01-05-2011, 18:06
L.E.
L.E. is offline
Ik heb vrijdag afgesproken met een vriendin ( die ook heel veel van L. houdt) dat we een fanbrief naar O.B. gaan sturen!
Ik ga om zijn handtekening vragen!
Oud 03-05-2011, 17:23
Verwijderd
Heb nog niks gelezen, maar L.E, ik herken dit, ik heb al van jongs af aan last van hevige crushes op onbereikbare beroemdheden. En, sommige rare mensen, zoals ik, die houden er voor altijd last van. Ik ben nu in ieder geval 22, en ik heb het nog steeds.

Maar geloof mij, ineens is het over, doordat je weer een andere interesse krijgt, en dan snap je ECHT niet meer waar je je druk over hebt gemaakt.

Zo, en nu ga ik eens fijn alle, ongetwijfeld onbegripvolle reacties lezen.
Oud 03-05-2011, 20:33
L.E.
L.E. is offline
O, je weet niet hoe fijn het is om te lezen dat niet iedereen mij een vage gek vind!...
Klinkt lullig, maar het helpt mij echt om te lezen dat ik niet de enige ben met van die vervelende verwarrende problemen! dus dat het dus toch blijkbaar niet zo heel erg vreemd is om op een beroemdheid verliefd te zijn...!
Heel erg bedankt Stefenootje!!!!
Oud 03-05-2011, 21:56
Verwijderd
Graag gedaan hoor. Je bent echt geen vage gek, als iemand een vage gek is dan ben ik het, want ik heb dit op mijn 22e nog steeds weleens, en jij bent 13! Dus het is allemaal niet erg joh. Toen ik 13 was was ik ook vreselijk verliefd op iemand, echt tot huilens toe, ik wilde hem zo graag ontmoeten, zo vreselijk graag, maarja, dat zit er gewoon niet in.
Op m'n 14e weer hetzelfde verhaal, op iemand anders. Huilen, plaatjes zoeken, filmpjes zoeken.

Het is met de jaren wel minder heftig geworden, maar ik denk dat er mensen zijn die gewoon gevoelig zijn voor dit soort dingen, die snel een persoon idealiseren.

Is, nogmaals, niks mis mee, maar het is op zich wel verstandig om het een beetje voor jezelf te houden. Want zoals je merkt, je zal weinig begrip tegenkomen.

Nog een tip; als je merkt dat je niet meer blij er van wordt, maar juist verdrietig, dan moet je echt iets anders leuks gaan doen, een andere film kijken, huiswerk, whatever, want het is niet de bedoeling dat je helemaal geobsedeerd raakt.
Oud 04-05-2011, 08:21
L.E.
L.E. is offline
Tja, soms word ik helemaal hyper van die Legolas, omdat ik hem zo leuk vind. En soms juist moet ik ontzettend huilen omdat ik weet dat hij niet bestaat!....
Maar blijkbaar is dat helemaal niet zo vreemd! Want zo te zien zijn er nog meer mensen die dit hebben/hadden!

Ik denk dat ik idd gevoelig ben voor dit soort dingen , dat ene wat Stefenootje ook zei.
want ik had ook een tijdje dat ik echt alles over had voor Michael Jackson. Ik nam ook foto's mee naar school in mijn agenda enz...
alleen dat is nu minder. Ik ben nog steeds een groot fan, maar zeker niet op een verliefd-manier zoals op Legolas. Op Michael Jackson ben ik nooit verliefd geweest.
Oud 04-05-2011, 08:34
L.E.
L.E. is offline
Ik heb ff nagedacht, en ik kom er nu achter dat ik voor meer dingen heel erg gevoelig ben.

bijvoorbeeld voor dierenleed. Ik word echt heel erg verdrietig van dierenleed. ik probeer altijd dieren te helpen, als ze hulp nodig hebben ( zo heb ik ook een keer een eend gered). van dierenleed word ik echt wanhopig.
Ik vind het ook heel naar om zwervers te zien, en ik wil ze ook altijd heel graag helpen, maar ik weet niet hoe.
Oh, en dan heb je nog oude mensen. Ik weet niet waarom, maar die maken me ook altijd verdrietig. Omdat ik weet dat ze weten dat ze snel doodgaan, en omdat ze niks meer kunnen enzo.
En verliezers. Ik kan niet tegen verliezers. Bijvoorbeeld op tv, bij Mijn Vader is de Beste. ( Ik kijk het niet hoor,stom programma, maar mijn broertje wel dus dan vang ik soms wat op).
Bij verliezers zie je zo ingezoomd dat hele teleurgestelde gezicht. Bij verliezers voel ik altijd hun teleurgesteldheid mee. Ook bijvoorbeeld bij voetbal.
En zo heb ik met veel meer dingen dat als ik er naar kijk dat ik dan een brok in mijn keel krijg.
zelfs bij mijn stagiar, als hij iets probeert uit te leggen over wiskunde en niemand luistert naar hem, dan zie je hem zo hulpeloos met zijn armen zwaaien en weet hij niet wat hij moet doen.

Misschien ben ik wel te gevoelig voor zielige dingen, of zoiets geks.

Laatst gewijzigd op 04-05-2011 om 11:35.
Oud 04-05-2011, 08:37
L.E.
L.E. is offline
Dat klonk vast weer erg troll-achtig, maar again: zo bedoelde ik het niet!!!!
Oud 05-05-2011, 01:09
Verwijderd
Citaat:

SOMS BEN IK HEEL DEPRESSIEF
oh lol
Oud 05-05-2011, 12:30
L.E.
L.E. is offline
lol dat ik soms een soort van depressief ben? Uhm...
Oud 05-05-2011, 17:45
Verwijderd
Je bent niet soms depressief, dat ben je minimaal een paar maanden continu. Je bent een beetje down.

Zorg dat je grenzen stelt aan je obsessie, zorg dat je eroverheen komt.
Oud 05-05-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet soms depressief, dat ben je minimaal een paar maanden continu. Je bent een beetje down.

Zorg dat je grenzen stelt aan je obsessie, zorg dat je eroverheen komt.
Ik denk dat het obsessie-gedeelte juist het probleem is. Ze vindt hem niet gewoon leuk, maar haar hele leven draait om een fictief persoon. Niet echt gezond, volgens mij..
Oud 05-05-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het obsessie-gedeelte juist het probleem is. Ze vindt hem niet gewoon leuk, maar haar hele leven draait om een fictief persoon. Niet echt gezond, volgens mij..
Ik snap dat dat het probleem is, maar je kunt er ook actief mee aan de slag. Leg jezelf beperkingen op door maar één plaatje in je agenda te plakken en dat af en toe te bekijken. Zorg dat je vóór het avondeten je huiswerk maakt zodat je erna eventjes op internet mag kijken voor nieuwe feitjes. En ga vooral gewoon door met je leven, want daar ben je achteraf alleen maar blij om. Laat het niet jaren slepen, op je 22e kun je hier echt wel vanaf zijn.

Dat was een beetje mijn punt.
Oud 05-05-2011, 18:43
susanx
susanx is offline
Nou, sorry. Ik wilde hier nog een reactie plaatsen over wat ik heb meegemaakt. Ik heb ook zo'n crush gehad maar niet zo'n erge. Maar je doet een beetje te hyperactief. We weten nu wel dat je hem superknap vindt en dat je aan niemand anders kan denken. Maar komop meis, je bent 13 je gevoelens beginnen te komen. Je begint nu echt te leven en ziet hoe dingen in mekaar zitten. Over dat je erg gevoelig bent, ik heb dat ook. Je bent een gevoelsmens maar het is geen ziekte ofzo. Denk dus ook niet dat je iets ergs/speciaals hebt.
Heb je je eigenlijk wel eens afgevraagd waarom je zo doet? Ben je écht verliefd op hem? Ik denk van niet, hij is gewoon een filmfiguur en in een film wordt alles perfect afgebeeld. Hij bestaat niet eens. Je hebt hem nooit in het echt gezien en je weet niet hoe hij is.

Nou ik kan hier ook wel op door blijven gaan. Wat ik dus wilde zeggen is, dit is een periode. Zulke personen zijn op dat moment heel knap en interessant, maar je moet weten dat je nooit in aanraking komt met zo iemand. Ik zou gewoon doorgaan met hem knap vinden maar laat het niet je leven leiden. Je leven begint nu pas. Ik zal vooral ook geen brief sturen want ik denk niet dat dat veel nut heeft. Dit is gewoon mijn mening, kijk maar wat je ermee doet.
Oud 05-05-2011, 18:47
L.E.
L.E. is offline
Bedankt...Ik zal proberen ( let op: proberen, ik weet niet of het gaat lukken) je raad op te volgen..en ik hoop dat het werkt, want het lijkt me echt heel erg moeilijk mezelf en mijn eigen gevoelens op mijn 22e nog steeds niet te begrijpen.
Oud 05-05-2011, 18:53
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik weet niet hoe goed je engels is, maar ik denk dat je deze persoonlijkheid hebt. Ik ook overigens, ik ben wel iets realistischer (niet gemeen bedoeld)

http://www.personalitypage.com/INFP.html
Oud 05-05-2011, 18:55
L.E.
L.E. is offline
Citaat:
Nou, sorry. Ik wilde hier nog een reactie plaatsen over wat ik heb meegemaakt. Ik heb ook zo'n crush gehad maar niet zo'n erge. Maar je doet een beetje te hyperactief. We weten nu wel dat je hem superknap vindt en dat je aan niemand anders kan denken. Maar komop meis, je bent 13 je gevoelens beginnen te komen. Je begint nu echt te leven en ziet hoe dingen in mekaar zitten. Over dat je erg gevoelig bent, ik heb dat ook. Je bent een gevoelsmens maar het is geen ziekte ofzo. Denk dus ook niet dat je iets ergs/speciaals hebt.
Heb je je eigenlijk wel eens afgevraagd waarom je zo doet? Ben je écht verliefd op hem? Ik denk van niet, hij is gewoon een filmfiguur en in een film wordt alles perfect afgebeeld. Hij bestaat niet eens. Je hebt hem nooit in het echt gezien en je weet niet hoe hij is.

Nou ik kan hier ook wel op door blijven gaan. Wat ik dus wilde zeggen is, dit is een periode. Zulke personen zijn op dat moment heel knap en interessant, maar je moet weten dat je nooit in aanraking komt met zo iemand. Ik zou gewoon doorgaan met hem knap vinden maar laat het niet je leven leiden. Je leven begint nu pas. Ik zal vooral ook geen brief sturen want ik denk niet dat dat veel nut heeft. Dit is gewoon mijn mening, kijk maar wat je ermee doet.
Ja, ik heb het me afgevraagd en het er zelfs met mijn vriendin over gehad en ik ben echt verliefd...
Oud 05-05-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb het me afgevraagd en het er zelfs met mijn vriendin over gehad en ik ben echt verliefd...
Ik was ook écht verliefd op Josh Hartnett na Pearl Harbor te hebben gezien. Ik heb wél tien verschillende posters op mijn plafond () gehangen, maar nooit een brief geschreven, plaatjes ergens anders geplakt, etc. Het duurde een paar maanden maar toen was ik er ook wel vanaf.
Oud 05-05-2011, 19:03
L.E.
L.E. is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe goed je engels is, maar ik denk dat je deze persoonlijkheid hebt. Ik ook overigens, ik ben wel iets realistischer (niet gemeen bedoeld)

http://www.personalitypage.com/INFP.html
Ik heb het vertaald met de vertaalmachine van Google, maar die maakte er zo'n rare tekst van dat ik er helemaal niks van begreep..
Oud 05-05-2011, 19:20
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Strong value systems
Warmly interested in people
Service-oriented, usually putting the needs of others above their own
Loyal and devoted to people and causes
Future-oriented
Growth-oriented; always want to be growing in a positive direction
Creative and inspirational
Flexible and laid-back, unless a ruling principle is violated
Sensitive and complex
Dislike dealing with details and routine work
Original and individualistic - "out of the mainstream"
Excellent written communication skills
Prefer to work alone, and may have problems working on teams
Value deep and authentic relationships
Want to be seen and appreciated for who they are

Zo een beetje, het komt erop neer dat je heel erg op je gevoelens afgaat, en niet te veel nadenkt over de realiteit (dat je Legolas nooit zal ontmoeten) en dat je je snel kut voelt bij het krijgen van kritiek. Kortom dat je veel acceptatie nodig hebt en alles op gevoel doet. Ook heb je sterke waarden, je had het over dat je dierenleed heel erg vindt en alle foute dingen in de wereld wil verhelpen. Ook dat je mensen heel belangrijk vindt en iedereen wilt helpen, je haat confrontaties en dat is hier op het forum ook te zien.
Ik wilde het even zeggen, je lijkt een beetje op mij vroeger, we zijn dus allebei een INFP!

Laatst gewijzigd op 05-05-2011 om 19:33.
Oud 06-05-2011, 08:33
L.E.
L.E. is offline
Ok, ook al weet ik niet precies wat dat voor mij precies inhoud, toch handig om te weten...ik ben dus een INFP....Dankjewel, Sneeuwzwart. Ik kom er nog wel achter wat dat voor mij betekent.
Oud 06-05-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ok, ook al weet ik niet precies wat dat voor mij precies inhoud, toch handig om te weten...ik ben dus een INFP....Dankjewel, Sneeuwzwart. Ik kom er nog wel achter wat dat voor mij betekent.
Je neemt het wel heel makkelijk aan, hoor. Niet zo snel labels op jezelf gaan plakken en die labels sowieso niet als excuus gebruiken.
Oud 06-05-2011, 18:41
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hahaha lees jij eerst maar wat het allemaal is/
Oud 06-05-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Hahaha lees jij eerst maar wat het allemaal is/
Dat heb ik dus gedaan. En daar gaat het helemaal niet om. Als iemand op een forum zegt: "Dit ben jij." en geeft daar een link bij, dan wil dat nog niet zeggen dat er een goede diagnose is gesteld en dat je daarom maar jezelf een label op moet plakken. Op die site staan trouwens heel veel dingen die bij veel mensen in (meer of mindere) mate voorkomen.
Oud 06-05-2011, 20:12
Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
So..... what exactly is the
Oud 07-05-2011, 03:26
Verwijderd
Met Syori in dezen.
Oud 07-05-2011, 08:28
L.E.
L.E. is offline
hmm..
Dus jullie willen zeggen dat ik niet meteen moet gaan doen van " Ik ben een INFP dus ik ben anders en ik plak een ander etiketje op mezelf." Want dat ik niet perse een INFP hoef te zijn, maar dat dat heel goed zou kunnen. En ik moet me ook zeker niet anders gaan gedragen of voelen, nu ik misschien, waarschijnlijk, een INFP ben. Bedoelen jullie dat? Of begrijp ik het verkeerd?
Oud 07-05-2011, 22:51
glennitaly
glennitaly is offline
legolas the best ik ben een lotr nerd ik hou er van maar legolas is de beste hij is super cool wist je dat het niet legolas is maar orlando bloom dus je bent verliefd op orlando bloom maar legolas is super cool hijs men favoriet
Oud 08-05-2011, 08:48
Em.
Em. is offline
Citaat:
hmm..
Dus jullie willen zeggen dat ik niet meteen moet gaan doen van " Ik ben een INFP dus ik ben anders en ik plak een ander etiketje op mezelf." Want dat ik niet perse een INFP hoef te zijn, maar dat dat heel goed zou kunnen. En ik moet me ook zeker niet anders gaan gedragen of voelen, nu ik misschien, waarschijnlijk, een INFP ben. Bedoelen jullie dat? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik denk dat je het beste niet zegt 'ik ben een INFP' maar 'ik lijk op het soort persoon dat beschreven wordt als een INFP'. Want per slot van rekening kom je als identiek individu ter wereld en niet als één of andere lettercombinatie.
Oud 08-05-2011, 09:30
L.E.
L.E. is offline
okee, ik snap 'm. Dus ik ben geen INFP, maar ik lijk op een INFP.
Oud 08-05-2011, 09:32
L.E.
L.E. is offline
Citaat:
legolas the best ik ben een lotr nerd ik hou er van maar legolas is de beste hij is super cool wist je dat het niet legolas is maar orlando bloom dus je bent verliefd op orlando bloom maar legolas is super cool hijs men favoriet
Haha, zie je wel! Ik ben niet de enige die van Legolas houd, dus zo vreemd is het niet!
Oud 08-05-2011, 09:34
Verwijderd
Veel mensen hier zeggen ook niet dat het vreemd is, maar vooral dat je er niet eeuwig mee door moet gaan en er wel wat aan kunt doen en moet beseffen dat het iets tijdelijks is, iets wat je niet voor eeuwig zult houden. Het hoort bij je huidige hormoonhuishouding.
Oud 08-05-2011, 10:34
L.E.
L.E. is offline
weet je wat? Ik denk dat als ik echt mijn best doe, dat ik hem dan best zou kunnen vergeten. Dat ik van hem af kan komen..
Maar eigenlijk...wil ik dat helemaal niet. Klinkt natuurlijk raar en ondankbaar, omdat jullie mij zo goed hebben geholpen om hem te vergeten. Maar ik ben zo bang dat ik hem ga missen. Ik word er echt treurig van als ik hem niet meer kan zien. Ik wil hem niet vergeten, ik wil van hem blijven houden! Ook al doe ik mezelf daar pijn mee. Sukkelige ik, dan heb ik er alles aan gedaan om hem te kunnen vergeten, en dan wil ik het opeens niet meer!
Ik ben er niet sterk genoeg voor om hem te laten gaan.
Oud 08-05-2011, 10:35
L.E.
L.E. is offline
Misschien een rare vergelijking, maar voor mij is Legolas als drugs. Als ik me verdrietig voel, dan kijk ik een filmpje van 'm en kan ik mijn tranen laten stromen. Hij troost me dan, ook al zegt hij natuurlijk niks tegen me. Even voel ik me dan heel happy. Maar even later, als ik hem een tijdje niet heb gezien, dan krijg ik een heel naar gevoel, en moet ik weer naar hem kijken. Een soort Legolasverslaving kun je zeggen.
Ik wil hem daarom niet vergeten, omdat ik niet zonder hem kan! Ik moet hem natuurlijk wel vergeten, dat is het beste voor me. Maar het gaat nog moeilijk worden, om van Legolas af te kicken.
Ik ga alles op alles zetten om hem te vergeten, want ik zeg wel tegen mezelf dat hij me gelukkig maakt, maar eigenlijk doet hij juist het tegenovergestelde. Ik word er doodongelukkig van.
Oud 08-05-2011, 10:36
L.E.
L.E. is offline
Klonk vast weer troll-achtig.
Oud 08-05-2011, 10:46
igfy
igfy is offline
Toen ik 12 was had ik hetzelfde met de backstreet boys. Mijn hele kamer hing vol posters, ik besteedde mijn zakgeld aan tijdschriften, backstree tboys stickers, sleutelhangers, videobanden, t-shirts, etc. Naast dat ik hun cds had, had ik ook nog losse singletjes en in het geheim fantaseerde ik erover dat ik een meet and greet zou winnen.

Ik denk dat je echt niet het enige meisje bent dat zoiets meemaakt, wat voor persoonlijkheid je ook hebt. Mensen om je heen vinden het misschien raar, maar er zijn genoeg anderen die ergens heel hard fan van zijn. Zolang de rest van je leven er niet onder lijdt, zou ik zeggen dat je er gewoon van moet genieten. Misschien ebt het na een tijdje vanzelf weg. Bij mij is dat wel zo gegaan. Ze waren een tijdje minder in het nieuws en ik begon langzaam andere muziek te ontdekken die ik ook leuk vond. toen ze een nieuwe single uitbrachten realiseerde ik me opeens dat het eigenlijk helemaal niet zo speciaal was, de magie was er voor mij van af. Misschien heb je dat niet en blijf je voor de rest van je leven fan. Dan ben je als volwassene gewoon iemand met een excentrieke hobby, dat geeft ook niet.

Verder snap ik niet waarom we het nu al zo'n 140 posts over legolas hebben....
Oud 08-05-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Verder snap ik niet waarom we het nu al zo'n 140 posts over legolas hebben....
Amen.
Oud 08-05-2011, 11:23
L.E.
L.E. is offline
waarom jullie het nu al zo'n 140 posts over Legolas hebben?
Om mij te helpen! En daar ben ik jullie ook heel dankbaar voor! ontzettend bedankt voor al jullie hulp!

Laatst gewijzigd op 08-05-2011 om 13:28.
Oud 08-05-2011, 13:19
Verwijderd
Zie ze maar als goeie raad want daar vroeg je om
Oud 09-05-2011, 20:15
L.E.
L.E. is offline
ja.
Oud 10-05-2011, 23:25
Verwijderd
somewhere between trolls and legolassie's, i lost the game
Advertentie
Topic gesloten