Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
die doco die begint met dat echtpaar wat dan helemaal naar duitsland rijdt voor de nieuwste speeltjes in de eieren?
En de verborgen, duistere wereld achter de verzamelaars.
ja die, damn!
Advertentie
Oud 24-04-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
En toch kon ik een film als Singin' in the Rain wel beter waarderen, hoe kan dat!
Dat weet ik niet hè

Ik heb Singin' in the rain trouwens niet gezien
Oud 24-04-2011, 23:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat weet ik niet hè

Ik heb Singin' in the rain trouwens niet gezien
Doe eens gauw kijken dan!

(Niet dat het mijn lievelingsfilm is ofzo)
Oud 24-04-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
ja die, damn!
Dat is wel één van de interessantste docu's die ik heb gezien. Heel bizar die wereld
Oud 24-04-2011, 23:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb geen zin in de paasbrunch morgen :\ Vroeg op enzo.
Oud 24-04-2011, 23:48
Verwijderd
Ik had vandaag paasbrunch! En een verjaardag waar ik niet meer heen geweest ben, want ik wilde wel weer gewoon een avond thuis zitten en niks doen. Al is dat mislukt want ik ben net pas thuis. Maar ik heb ook geen zin in morgen, want dan heb ik weer een feestje en ik heb de afgelopen dagen al meer bier gedronken dan ik gewoonlijk in een maand doe Nog even en ik beland in de permakaterzone, de zone waarin je iedere dag bier moet drinken om de lawine van duizend uitgestelde katers uit te stellen. Het is er niet fraai.
Oud 24-04-2011, 23:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind 'permafrost' een mooi woord. /random
Oud 24-04-2011, 23:51
Verwijderd
Spermafrost ;;d:;
Oud 25-04-2011, 00:45
Verwijderd
ik begin eindelijk flash te snappen zeg, jee

klikkerdeklik
Oud 25-04-2011, 00:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

klikkerdeklik

Kun je ook meerdere vakjes open hebben? Dus niet allemaal, maar gewoon meerdere losse?

En hoe ben je op het idee voor die contraptie gekomen, soort van typmachine/naaimachine/kassalade?
Oud 25-04-2011, 01:01
Quis.
Quis. is offline
Citaat:

Kun je ook meerdere vakjes open hebben? Dus niet allemaal, maar gewoon meerdere losse?
en : yeah dat wilde ik ook net vragen!

En jemig de pemig ik ben weer eens jaloers op jullie creatief-afstuderenden. Het creatiefste wat ik in mijn scriptie stop zijn 'grappige' kopjes en áf en toe een stijlfiguur. Maar vooral niet te veel want dat gaat ten koste van de zakelijkheid en bondigheid!@!!~!!!!

Laatst gewijzigd op 25-04-2011 om 01:08.
Oud 25-04-2011, 01:05
Verwijderd
Citaat:

klikkerdeklik
Supergaaf Flash is wel echt een bitch he, je kunt er enorm toffe dingen mee maar hij stribbelt bij het leerproces tegen als een hondsdol paard met bindingsangst. Ik heb het ooit geprobeerd te leren maar na een maand moest ik kiezen tussen opgeven of mezelf van het balkon werpen uit frustratie, dus toen ben ik maar gestopt.

Aan welke tutorials heb je uiteindelijk het meeste gehad?
Oud 25-04-2011, 01:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en : yeah dat wilde ik ook net vragen!

En jemig de pemig ik ben weer eens jaloers op jullie creatief-afstuderenden. Het creatiefste wat ik in mijn scriptie stop zijn 'grappige' kopjes en áf en toe een stijlfiguur. Maar vooral niet te veel want dat gaat ten koste van de zakelijkheid en bondigheid!@!!~!!!!
Was je niet beter af geweest op een Grafisch Lyceum ofzo? Alhoewel ik in jou wel een beetje een rechtenstudent zie, zou je ook net zo goed een soort kunstenares kunnen zijn
Oud 25-04-2011, 01:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Supergaaf Flash is wel echt een bitch he, je kunt er enorm toffe dingen mee maar hij stribbelt bij het leerproces tegen als een hondsdol paard met bindingsangst. Ik heb het ooit geprobeerd te leren maar na een maand moest ik kiezen tussen opgeven of mezelf van het balkon werpen uit frustratie, dus toen ben ik maar gestopt.

Aan welke tutorials heb je uiteindelijk het meeste gehad?
Ik weet niet meer hoe ik ooit Flash geleerd heb, maar het is even wennen idd, met die movieclipjes in movieclipjes en buttons met interactieve elementen, en code die her en der in de scene en de assets zitten...

Maar ik zou zo een stoomcursus Flash kunnen geven waardoor je binnen een uur het principe begrijpt. Want dan snap je al veel beter wat je aan het doen bent.
Oud 25-04-2011, 01:47
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Was je niet beter af geweest op een Grafisch Lyceum ofzo? Alhoewel ik in jou wel een beetje een rechtenstudent zie, zou je ook net zo goed een soort kunstenares kunnen zijn
Nouja, nouja, ik dénk vooral creatief. Ik ben niet bepaald goed met mijn handen hoor, hoe graag ik dat ook zou willen dus van 'beter af' is zeker geen sprake (bovendien zou ik rechten dan echt heul erg missen) Maar ik plan een dubbelleven als noeste ambtenaar/nachtbrakende poëet!

Laatst gewijzigd op 25-04-2011 om 01:57.
Oud 25-04-2011, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet meer hoe ik ooit Flash geleerd heb, maar het is even wennen idd, met die movieclipjes in movieclipjes en buttons met interactieve elementen, en code die her en der in de scene en de assets zitten...

Maar ik zou zo een stoomcursus Flash kunnen geven waardoor je binnen een uur het principe begrijpt. Want dan snap je al veel beter wat je aan het doen bent.
Is dat een aanbod? Want dan maak ik daar van de zomer maar al te graag gebruik van. Dan neem ik wel een stel smakelijke speciaalbiertjes mee als wederdienst/ter bevordering van het leerproces.
Oud 25-04-2011, 01:56
Verwijderd
Flash, wat een eng gedoe is dat.
Oud 25-04-2011, 02:02
Verwijderd
Citaat:
Nouja, nouja, ik dénk vooral creatief. Ik ben niet bepaald goed met mijn handen hoor, hoe graag ik dat ook zou willen dus van 'beter af' is zeker geen sprake (bovendien zou ik rechten dan echt heul erg missen) Maar ik plan een dubbelleven als noeste ambtenaar/nachtbrakende poëet!
Daar is een term voor! Moonlancer Iemand die een normale baan heeft en dan 's avonds en/of 's nachts actief bijklust in de creatievere sferen. Een freelancer, maar dan alleen in de avonduren.
Oud 25-04-2011, 02:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is dat een aanbod? Want dan maak ik daar van de zomer maar al te graag gebruik van. Dan neem ik wel een stel smakelijke speciaalbiertjes mee als wederdienst/ter bevordering van het leerproces.
Haha, sure. Sowieso moeten we maar eens bieren met de hele ART-kliek
Oud 25-04-2011, 02:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tijd voor slaap, g'night!
Oud 25-04-2011, 07:57
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik vind 'permafrost' een mooi woord. /random
Kroonsteentje <3

Calculi yukon, wat een kakjochie.
Oud 25-04-2011, 07:59
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:

klikkerdeklik
gaan ze nog langzaam open + geluidjes?
Oud 25-04-2011, 08:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Egon Ludwig Volkert Man naamzoek
ik kon het niet laten..
Spoiler
Oud 25-04-2011, 08:13
Verwijderd
Morning
Oud 25-04-2011, 08:17
Verwijderd
Morning!
Oud 25-04-2011, 08:23
Verwijderd
Ik droomde zo fijn, ik weet alleen niet meer wat, maar ik werd helemaal vrolijk wakker (nou ja, ik heb 2 x gesnoozed in de hoop dat de droom nog verder zou gaan, maar helaas )
Oud 25-04-2011, 08:28
Verwijderd
Oh, dat is zo herkenbaar! Dat je allemaal hard je best doet om nog verder te slapen en dan ook nog verder te dromen, maar als ik extreem vrolijk gedroomd heb, heb ik vaak ook veel te veel energie om dan nog in slaap te vallen überhaupt.
Oud 25-04-2011, 09:27
Verwijderd
Ik heb mijn arm open gehaald aan de deur
Oud 25-04-2011, 09:29
Verwijderd
Ik had vannacht telkens het idee dat ik de hele nacht wakker lag, maar als ik er zo op terugkijk is dat helemaal niet zo en ben ik alleen een paar keer wakker geworden ik kan zo irreëel zijn als ik half slaap.
Oud 25-04-2011, 09:30
Verwijderd
Ik werd vanmorgen wakker met een krampscheut door mijn linkerkuit, en ik moest heel nodig plassen, maar lopen naar de wc was door de kramp een ramp
Oud 25-04-2011, 09:30
Verwijderd
Wie wil er eind juli of begin augustus naar onze housewarming komen trouwens? We hebben bedacht* dat het een heel groot feest gaat worden dus iedereen mag komen

*dat is niet helemaal waar, ik heb dat bedacht en Theodoor heeft niet tegengesputterd.
Oud 25-04-2011, 09:32
Verwijderd

Best hoor. Maar omg, dat is in Enschede zeker? Is daar nachtnet enzo?
Oud 25-04-2011, 09:33
Verwijderd
Enschede en nachtnet

Ik wil ook wel

@Absinthe, we zouden dan ook door kunnen naar de achterhoek en bij mijn ouders logeren
Oud 25-04-2011, 09:34
Verwijderd
*Met het voorbehoud dat ik dan niet in Gent zit natuurlijk. Aargh, irritant dat ik dat nog steeds niet weet
Oud 25-04-2011, 09:34
Verwijderd
Nachtnet

De laatste trein naar Utrecht gaat om half elf en de vroegste de volgende ochtend om vijf uur.
Maar het idee is wel dat we rond twee uur 's middags beginnen, want tuin en zomer.
Oud 25-04-2011, 09:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zo, op naar Almere, laterr!
Oud 25-04-2011, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Nachtnet

De laatste trein naar Utrecht gaat om half elf en de vroegste de volgende ochtend om vijf uur.
Maar het idee is wel dat we rond twee uur 's middags beginnen, want tuin en zomer.
En die naar m'n ouders om kwart voor 12
Oud 25-04-2011, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Zo, op naar Almere, laterr!
Veel plezier!
Oud 25-04-2011, 09:42
Verwijderd
Ik heb dienst vandaag en de reanimatiepieper ging net, dus ik schrik me een ongeluk en spring overeind en kijk dán pas naar het bericht op de pieper (zoals altijd), staat er 'dit is de PAASHAAS test'
Oud 25-04-2011, 09:44
Tink*
Tink* is offline
Ze smelten de paashaas.
Oud 25-04-2011, 10:09
Lorelei
Lorelei is offline
Lijkt me wel gezellig hoor Sarah Maar plaats tegen die tijd vooral nog een berichtje
Oud 25-04-2011, 10:10
Verwijderd
En onder de douche heb ik mijn duim opengehaald aan de TANDPASTA. Aan het eind van de dag is er niks van me over
Oud 25-04-2011, 10:11
Verwijderd
.sann ga je mee biertjes drinken?
Oud 25-04-2011, 10:11
Verwijderd
Citaat:
En onder de douche heb ik mijn duim opengehaald aan de TANDPASTA. Aan het eind van de dag is er niks van me over
gevaarlijke dingen heb jij in huis!
Oud 25-04-2011, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me wel gezellig hoor Sarah Maar plaats tegen die tijd vooral nog een berichtje
ja ik ga nog wel heel hip doen met een facebook-uitnodiging als ik een datum weet enzo, want ik moet eerst nog te horen krijgen wanneer we er precies in kunnen, en dan bedenken hoe lang we aan het klussen zijn.
Oud 25-04-2011, 10:12
Verwijderd
Citaat:
.sann ga je mee biertjes drinken?
Schatje, ik heb je gister aan de telefoon verteld dat ik een paasbrunch host! En vanavond ga ik naar Scream 4. Dus ik ben al bezet
Oud 25-04-2011, 10:13
Verwijderd
Dan mag ik het toch nog wel nog een keer vragen?
Oud 25-04-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Dan mag ik het toch nog wel nog een keer vragen?
Dat is waar. Maar andere mensen zijn vandaag belangrijker Maar ik stel wel voor om snel biertjes te drinken!
Oud 25-04-2011, 10:16
Verwijderd
Citaat:
gevaarlijke dingen heb jij in huis!
Een deur en tandpasta kunnen meer schade aanrichten dan je denkt De oven durf ik al helemaal niet meer aan te zetten.
Oud 25-04-2011, 10:16
Verwijderd
Oh die moet ik inmiddels wel aan zetten trouwens anders zijn er geen lekkere afbakbroodjes als de gasten arriveren!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten