| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Flash is wel echt een bitch he, je kunt er enorm toffe dingen mee maar hij stribbelt bij het leerproces tegen als een hondsdol paard met bindingsangst. Ik heb het ooit geprobeerd te leren maar na een maand moest ik kiezen tussen opgeven of mezelf van het balkon werpen uit frustratie, dus toen ben ik maar gestopt.Aan welke tutorials heb je uiteindelijk het meeste gehad? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Alhoewel ik in jou wel een beetje een rechtenstudent zie, zou je ook net zo goed een soort kunstenares kunnen zijn
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik zou zo een stoomcursus Flash kunnen geven waardoor je binnen een uur het principe begrijpt. Want dan snap je al veel beter wat je aan het doen bent. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Nouja, nouja, ik dénk vooral creatief. Ik ben niet bepaald goed met mijn handen hoor, hoe graag ik dat ook zou willen dus van 'beter af' is zeker geen sprake (bovendien zou ik rechten dan echt heul erg missen ) Maar ik plan een dubbelleven als noeste ambtenaar/nachtbrakende poëet!
Laatst gewijzigd op 25-04-2011 om 02:57. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want dan maak ik daar van de zomer maar al te graag gebruik van. Dan neem ik wel een stel smakelijke speciaalbiertjes mee als wederdienst/ter bevordering van het leerproces.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand die een normale baan heeft en dan 's avonds en/of 's nachts actief bijklust in de creatievere sferen. Een freelancer, maar dan alleen in de avonduren.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik een datum weet enzo, want ik moet eerst nog te horen krijgen wanneer we er precies in kunnen, en dan bedenken hoe lang we aan het klussen zijn.
|
|
![]() |
|
|