| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
nooit van gehoord, welke zender? ![]() teleurstelling hoor, anders was ik zeker gaan kijken |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
http://www.nu.nl/binnenland/2502322/...onwaardig.html je moet er je diploma maar gehaald hebben.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat mogen jullie eigenlijk niet weten hè
|
|
|
|
|
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832409
![]() En over soa's gesproken.. ik heb rare stippels op mijn benen Net een soort rode sproetjes. Maar te weinig om echt te kunnen spreken van uitslag oid en het jeukt ook niet. Oh well.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het alleen stipjes zijn: druk er eens hard op met een vinger, zodat je het bloed onder je huid wegduwt, en trek dan de vinger weg. Is het rode stipje verbleekt en zie je het weer terug rood worden, of is het net zo rood als het was (en dus ineens veel roder dan de omliggende huid)? |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik had net een telefoongesprek met een erg ongeduldige arts
![]() - Hallo, met Sarah <achternaam>, < functie> * Jaha - Ik had u... * Ja - vanochtend ook aan de lijn. * Jaa. - Over de <procedure>... * Jaha - ...bij <patiënt>. * Jaja - Die staat gepland... *oke - ... voor morgen... * oke - ...om <tijdstip> * oke - Goed, bedankt * ja dag |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan bij iedere "jaaahaa" een implied facepalm door laten sijpelen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Godverdekakkut zeg, heb ik vandaag een mass mail de deur uit gedaan op m'n werk en heb ik in plaats van "leiden" "lijden" geschreven. In my defense; het betrof geen officiële procedure(wijziging) en ik heb 't niet herlezen maar ik kon wel door de grond zakken
Gelukkig is het ook wel weer zo dat de meeste mensen het niet eens zullen merken
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik eh.. gebruik geen medicijnen die stipjes zouden moeten veroorzaken nee Tenzij hooikoortspilletjes dat kunnen? ![]() Maar eh.. ok, ik zal er op letten
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herlas m'n eigen schrijfsel namelijk pas een paar uur later en dacht echt "OH NEEEEEEEE"
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() En het is maar 2 maanden (a) ![]() Oh well, ik zal opletten of het niet opeens veel meer stipjes worden of dat ik erg ziek word of zo. Maar voor zover ik weet heb ik nergens last van. Alleen rare stipjes.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|