Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nooit van gehoord, welke zender? ![]() teleurstelling hoor, anders was ik zeker gaan kijken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
http://www.nu.nl/binnenland/2502322/...onwaardig.html je moet er je diploma maar gehaald hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832409
![]() En over soa's gesproken.. ik heb rare stippels op mijn benen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het alleen stipjes zijn: druk er eens hard op met een vinger, zodat je het bloed onder je huid wegduwt, en trek dan de vinger weg. Is het rode stipje verbleekt en zie je het weer terug rood worden, of is het net zo rood als het was (en dus ineens veel roder dan de omliggende huid)? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had net een telefoongesprek met een erg ongeduldige arts
![]() - Hallo, met Sarah <achternaam>, < functie> * Jaha - Ik had u... * Ja - vanochtend ook aan de lijn. * Jaa. - Over de <procedure>... * Jaha - ...bij <patiënt>. * Jaja - Die staat gepland... *oke - ... voor morgen... * oke - ...om <tijdstip> * oke - Goed, bedankt * ja dag |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Godverdekakkut zeg, heb ik vandaag een mass mail de deur uit gedaan op m'n werk en heb ik in plaats van "leiden" "lijden" geschreven. In my defense; het betrof geen officiële procedure(wijziging) en ik heb 't niet herlezen maar ik kon wel door de grond zakken
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik eh.. gebruik geen medicijnen die stipjes zouden moeten veroorzaken nee ![]() ![]() Maar eh.. ok, ik zal er op letten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En het is maar 2 maanden (a) ![]() Oh well, ik zal opletten of het niet opeens veel meer stipjes worden of dat ik erg ziek word of zo. Maar voor zover ik weet heb ik nergens last van. Alleen rare stipjes.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|