Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2011, 10:27
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet eigenlijk vanalles gaan doen.. bweh.
Oud 28-04-2011, 10:36
Verwijderd
Had ik jullie al verteld dat ze een programma van net5 opnemen in het hotel waar ik werk?
Oud 28-04-2011, 10:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Had ik jullie al verteld dat ze een programma van net5 opnemen in het hotel waar ik werk?
Dames in de Dop? :;D;D;
Oud 28-04-2011, 10:41
Verwijderd
Dat zou echt nog veel genialer zijn
Oud 28-04-2011, 10:44
Verwijderd
kijkt iemand hier modemeisjes met een missie? Dat is echt iets vreselijks maar toch vermakelijk. Gaat over 3 arrogante trutten die doen alsof ze nog 18 zijn, maar eigenlijk zijn ze al in de 30. Ze doen modellendingen en zijn vaste klant van de plastisch chirurg en de tandenbleker.
Verwijderd
en welk programma sann?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hey Noedel, doe jij weleens value studies? Dus zeg maar, studies van tonaliteit/contrast? Ik vraag me namelijk af hoe je dat 't beste kunt doen. Om precies te zijn, of je zwart-wit referentiemateriaal moet gebruiken of juist kleur. Momenteel heb ik 't plan om kleurfoto's te refereren en die (als ik klaar ben) om te zetten naar zwart-wit, zodat ik kan zien waar m'n fouten liggen, maar ik weet niet of dat omslachtiger is dan nodig.
Nouja, ik doe eigenlijk vrij weinig 'studies'. Als ik begin met iets, dan werk ik dat meestal uit tot iets zinnigs wat ik ook kan showen. Ik heb wel eens een tekening in zwart-wit getekend en toen met Color Mode de kleur toegevoegd (zoals die zeemeermin-tekening die nooit echt af is gekomen ).

Sowieso is het natuurlijk wel een goeie oefening om values te oefenen aan de hand van een kleuren-foto, want dat is moeilijker dan van een zwart-wit foto.
Bij het tekenen in kleur heb ik ook vaak een adjustment layer om in een keer de hele tekening (alle lagen) te desaturaten, om eventuele foutjes te spotten. Maar dat is tegenwoordig niet echt meer nodig merk ik.
Oud 28-04-2011, 10:46
Verwijderd
Citaat:
kijkt iemand hier modemeisjes met een missie? Dat is echt iets vreselijks maar toch vermakelijk. Gaat over 3 arrogante trutten die doen alsof ze nog 18 zijn, maar eigenlijk zijn ze al in de 30. Ze doen modellendingen en zijn vaste klant van de plastisch chirurg en de tandenbleker.
Whahahaha die titel klinkt al geniaal. Op welke zender is het?

Citaat:
en welk programma sann?
Vakantieliefdes. 1 aflevering maar hoor, en ik heb vakkundig de camera's ontweken, dus jullie gaan me niet spotten ofzo.
Oud 28-04-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Whahahaha die titel klinkt al geniaal. Op welke zender is het?

Vakantieliefdes. 1 aflevering maar hoor, en ik heb vakkundig de camera's ontweken, dus jullie gaan me niet spotten ofzo.
zie rtlgemist op donderdag.

nooit van gehoord, welke zender?
teleurstelling hoor, anders was ik zeker gaan kijken
Oud 28-04-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
zie rtlgemist op donderdag.

nooit van gehoord, welke zender?
teleurstelling hoor, anders was ik zeker gaan kijken
Net 5, het is een tamelijk walgelijk programma hoor, vakantieliefdes die elkaar weer opzoeken om te kijken of het 'in het echt' ook werkt. Om vervolgens 24/7 met een cameracrew op stap te gaan met veel te veel gescripte dingen
Oud 28-04-2011, 10:59
Verwijderd

Het format spreekt me niet echt aan
Oud 28-04-2011, 11:00
Carn
Carn is offline
http://www.nu.nl/binnenland/2502322/...onwaardig.html je moet er je diploma maar gehaald hebben.
Oud 28-04-2011, 11:02
Verwijderd
Citaat:

Het format spreekt me niet echt aan
Snap ik Maar ik ben nu vrij tot en met zaterdag en dan gaan ze weg, dus nu moet ik wel op tv kijken of ze bij elkaar blijven Plus dat ik natuurlijk benieuwd ben hoeveel van de opnames in het hotel ze gaan gebruiken.
Oud 28-04-2011, 11:11
Carn
Carn is offline
Oud 28-04-2011, 11:14
Missy
Missy is offline
Slaaaaap.
Oud 28-04-2011, 11:36
Lorelei
Lorelei is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post31559034

Oud 28-04-2011, 12:57
Verwijderd
Bwargh ik moet miljoen dingen doen maar ik ben een lui biggetje.
Oud 28-04-2011, 13:02
Verwijderd
Ik ben niet anders gewend dan de 2011, en ik vind het wel goed zo
Oud 28-04-2011, 13:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bwargh ik moet miljoen dingen doen maar ik ben een lui biggetje.
Ik ook
Oud 28-04-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Ja funny thing is dat ze het meisje dat 'model' is niet echt een model is en die Josh gewoon José heet en in een sportschool en als serveerster werkt. Maar dat mogen jullie eigenlijk niet weten hè
Oud 28-04-2011, 13:45
Verwijderd
ik moet het rooster van juni maken maar het is ingewikkelddd
Oud 28-04-2011, 13:50
Lorelei
Lorelei is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832409

En over soa's gesproken.. ik heb rare stippels op mijn benen Net een soort rode sproetjes. Maar te weinig om echt te kunnen spreken van uitslag oid en het jeukt ook niet. Oh well.
Oud 28-04-2011, 13:54
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832409

En over soa's gesproken.. ik heb rare stippels op mijn benen Net een soort rode sproetjes. Maar te weinig om echt te kunnen spreken van uitslag oid en het jeukt ook niet. Oh well.
scheeruitslag? zandvlooien? of zijn het geen bultjes.

Als het alleen stipjes zijn: druk er eens hard op met een vinger, zodat je het bloed onder je huid wegduwt, en trek dan de vinger weg. Is het rode stipje verbleekt en zie je het weer terug rood worden, of is het net zo rood als het was (en dus ineens veel roder dan de omliggende huid)?
Oud 28-04-2011, 14:01
Verwijderd
Ik had net een telefoongesprek met een erg ongeduldige arts

- Hallo, met Sarah <achternaam>, < functie>
* Jaha
- Ik had u...
* Ja
- vanochtend ook aan de lijn.
* Jaa.
- Over de <procedure>...
* Jaha
- ...bij <patiënt>.
* Jaja
- Die staat gepland...
*oke
- ... voor morgen...
* oke
- ...om <tijdstip>
* oke
- Goed, bedankt
* ja dag
Oud 28-04-2011, 14:04
Verwijderd
Godnakende wat heb ik gisteravond genoten van Real Madrid en Mourinho die keihard gedist werden in eigen huis en als cherry on the fucking pie een spectaculair potje snooker tussen Ding en Selby (Schrödinger naamzoek).
Oud 28-04-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik had net een telefoongesprek met een erg ongeduldige arts

- Hallo, met Sarah <achternaam>, < functie>
* Jaha
- Ik had u...
* Ja
- vanochtend ook aan de lijn.
* Jaa.
- Over de <procedure>...
* Jaha
- ...bij <patiënt>.
* Jaja
- Die staat gepland...
*oke
- ... voor morgen...
* oke
- ...om <tijdstip>
* oke
- Goed, bedankt
* ja dag
Dat doe ik ook wel eens En dan bij iedere "jaaahaa" een implied facepalm door laten sijpelen
Oud 28-04-2011, 14:09
Verwijderd
Het was een stuk sneller gegaan als hij me gewoon had laten uitpraten

- Hallo, met Sarah <achternaam>, < functie>, ik had u vanochtend ook aan de lijn, over de <procedure> bij <patiënt>. Die staat gepland voor morgen om <tijdstip>.
* Oke
- Goed, bedankt
Oud 28-04-2011, 14:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
scheeruitslag? zandvlooien? of zijn het geen bultjes.

Als het alleen stipjes zijn: druk er eens hard op met een vinger, zodat je het bloed onder je huid wegduwt, en trek dan de vinger weg. Is het rode stipje verbleekt en zie je het weer terug rood worden, of is het net zo rood als het was (en dus ineens veel roder dan de omliggende huid)?
Het zijn echt alleen stipjes. En ze blijven rood als ik erop druk.
Verwijderd
Maar ik snap zijn ongeduld wel, want ik probeerde hem al twee uur te bellen en hij was telkens in gesprek
Verwijderd
Het is juist veel leuker om te sarren door steeds in de rede te vallen met een "JAA" gevolgd door "JAAAHAAA"
Oud 28-04-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Hm en je gebruikt geen medicijnen ofzo toch? Als je dan nu koorts krijgt of ziek wordt moet je wel naar de huisarts anders niet hoor
Oud 28-04-2011, 14:16
Verwijderd
Citaat:
"Dokter, als ik hier op druk doet het zo'n pijn!"

"Dan moet U dat niet doen!"

Oud 28-04-2011, 14:17
Verwijderd
Godverdekakkut zeg, heb ik vandaag een mass mail de deur uit gedaan op m'n werk en heb ik in plaats van "leiden" "lijden" geschreven. In my defense; het betrof geen officiële procedure(wijziging) en ik heb 't niet herlezen maar ik kon wel door de grond zakken Gelukkig is het ook wel weer zo dat de meeste mensen het niet eens zullen merken
Oud 28-04-2011, 14:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hm en je gebruikt geen medicijnen ofzo toch? Als je dan nu koorts krijgt of ziek wordt moet je wel naar de huisarts anders niet hoor

Ik eh.. gebruik geen medicijnen die stipjes zouden moeten veroorzaken nee Tenzij hooikoortspilletjes dat kunnen?

Maar eh.. ok, ik zal er op letten
Oud 28-04-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Godverdekakkut zeg, heb ik vandaag een mass mail de deur uit gedaan op m'n werk en heb ik in plaats van "leiden" "lijden" geschreven. In my defense; het betrof geen officiële procedure(wijziging) en ik heb 't niet herlezen maar ik kon wel door de grond zakken Gelukkig is het ook wel weer zo dat de meeste mensen het niet eens zullen merken
ik zou er dan nog een mail achteraan sturen waarin je het verbetert en jezelf subtiel facepalmt denk ik
Oud 28-04-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:
ik zou er dan nog een mail achteraan sturen waarin je het verbetert en jezelf subtiel facepalmt denk ik
Strak plan, ware het niet dat sommige mensen het mailtje al omgezet hadden in papiervorm Ik herlas m'n eigen schrijfsel namelijk pas een paar uur later en dacht echt "OH NEEEEEEEE"
Oud 28-04-2011, 14:20
Verwijderd
Tenzij je prednison als hooikoortspilletjes hebt niet, nee

Gewoon aerius ofzo kan bij een allergie trouwens ook wel uitslag veroorzaken. Zou wel ironisch zijn, allergisch voor anti-allergie pilletjes.
Oud 28-04-2011, 14:21
Lorelei
Lorelei is offline
Hum, kan het komen doordat mijn allergiepilletjes een paar maanden over datum zijn?
Oud 28-04-2011, 14:21
Verwijderd
Hebt u ook zo'n last van weinig stipjes op uw benen? Durft u geen rokken en korte broeken te dragen, uit schaamte voor die saaie, egale huid? Gebruik dan nu InstaVlek ® voor die mooie, niet van echt te onderscheiden SOA-look!
Oud 28-04-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Hum, kan het komen doordat mijn allergiepilletjes een paar maanden over datum zijn?
Oud 28-04-2011, 14:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hebt u ook zo'n last van weinig stipjes op uw benen? Durft u geen rokken en korte broeken te dragen, uit schaamte voor die saaie, egale huid? Gebruik dan nu InstaVlek ® voor die mooie, niet van echt te onderscheiden SOA-look!
Oud 28-04-2011, 14:23
Verwijderd
Geen idee meestal gaan pilletjes gewoon minder goed werken als ze over datum zijn en meer niet.
Oud 28-04-2011, 14:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geen idee meestal gaan pilletjes gewoon minder goed werken als ze over datum zijn en meer niet.
Ja, dat leek mij ook

En het is maar 2 maanden (a)

Oh well, ik zal opletten of het niet opeens veel meer stipjes worden of dat ik erg ziek word of zo. Maar voor zover ik weet heb ik nergens last van. Alleen rare stipjes.
Oud 28-04-2011, 14:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vroegâh. <3

Honderden mensen in het publiek die alles willen opnemen op hun i-phone, dat is echt treurig :')
Oud 28-04-2011, 14:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
"Ik heb er bewust een spelfout ingezet om te testen of jullie wel alles gelezen hebben en alert genoeg zijn cq. genoeg scholing hebben gehad. Mail terug met het antwoord. Stel me niet teleur. Groetjes."
Oud 28-04-2011, 14:27
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg eh Saar.. als ik nou wél koorts krijg he.. Moet ik me dan zorgen gaan maken?
Oud 28-04-2011, 14:30
Verwijderd
Nouja, als mensen koorts hebben én niet-wegdrukbare stipjes, kan dat bij hersenvliesontsteking passen maar meestal krijg je dan eerst koorts en dan pas stipjes.
Oud 28-04-2011, 14:32
Lorelei
Lorelei is offline
Hehe ok

Ik doe niet zo heel erg aan koorts, laatste keer dat ik koorts had was ik eh.. 3 of zo. Maar goed, als ik een hersenvliesontsteking had, zou mn lichaam iig wel meer doen dan alleen stipjes
Oud 28-04-2011, 14:34
Verwijderd
Ja ik heb ook een vertekend beeld doordat ik alleen mensen zie die in het ziekenhuis liggen of door hun huisarts naar de spoedeisende hulp zijn gestuurd die zijn altijd ziek.
Oud 28-04-2011, 14:35
Lorelei
Lorelei is offline
Uhuh. Stomme mensen in het ziekenhuis.. altijd maar ziek zijn

Regels voor berichten