Donald Trump gelooft niet dat Bin Laden dood is, tenzij Obama de overlijdensakte kan overleggen.
02-05-2011, 17:26
Verwijderd
Als LL (ik noem je nog LL hoor) en ik Mariokarten komt er een heel scala aan ziektes voorbij. Nou ja, niet echt een scala eigenlijk, alleen tyfus en kanker. Dus ik stelde voor om wat creatiever te worden.
Als LL (ik noem je nog LL hoor) en ik Mariokarten komt er een heel scala aan ziektes voorbij. Nou ja, niet echt een scala eigenlijk, alleen tyfus en kanker. Dus ik stelde voor om wat creatiever te worden.
wat mooi, iemand op facebook voegde me toe en we hebben nu een gesprekje over een wel interessant boek en in zijn profiel staat zijn adres en ik lees nu net dat hij in de straat achter me woont als mijn raam anders was, had ik hem zien zitten
02-05-2011, 17:38
Verwijderd
Builenpest.
02-05-2011, 17:42
Verwijderd
welke mariokart spelen jullie?
02-05-2011, 17:42
Verwijderd
hema zijdeglans droogt echt megasnel En helemaal nu ik er een ventilator voor heb gezet.
Gebruiken jullie ook die tunnel, bij dat beach level? Hoe heet dat level, Hoopa Troopa Beach ofzo.
LL doet dat altjid, dus die wint dat level sowieso.
ja duh altijd , je moet je 'spring' knop gebruiken als je geen paddenstoeltjes powerup krijgt. Dan spring je er zo in. En met die powerup is het natuurlijk ook supermakkelijk. En anders een stukje verder rijden als je dat niet haalt, daar heb je zo'n springschans die over een rotsblok heen gaat, daar krijg je altijd het blauwe schildje om de nummer één mee uit te schakelen.
02-05-2011, 17:56
Verwijderd
ik heb dat nog nooit gedaan, wanneer houden we een meet!
ja duh altijd , je moet je 'spring' knop gebruiken als je geen paddenstoeltjes powerup krijgt. Dan spring je er zo in. En met die powerup is het natuurlijk ook supermakkelijk. En anders een stukje verder rijden als je dat niet haalt, daar heb je zo'n springschans die over een rotsblok heen gaat, daar krijg je altijd het blauwe schildje om de nummer één mee uit te schakelen.
Ik ben bij dat level allang blij als ik nergens tegenop rijd en niet te water raak, laat staan dat ik moeilijke dingen moet gaan doen om in een tunnel te komen